Στέλιος Σταματάκης Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ένα παγκόσμιο δίκτυο που συνδέει εκατομμύρια υπολογιστές.,. Περισσότερες από 100 χώρες που συνδέονται με τις ανταλλαγές των δεδομένων, ειδήσεις και απόψεις..Σε.
Advertisements

Εταιρεία : Imagination Travel Κλάδος : Ταξιδιωτικό Γραφείο Αριθμός Εργαζομένων : 15
1 Ανάπτυξη μέσω πρόσβασης σε Διεθνοποιημένα Δίκτυα Εφοδιαστικής Αλυσίδας EXPORT SUMMIT Roadmap to Growth Θεσσαλονίκη 3-4 Μαΐου 2012.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Ιστορία του Ιντερνετ.
E. Stiakakis Πώς το Internet Επηρεάζει τις Προσδιοριστικές Δυνάμεις του Τουριστικού Κλάδου Αρνητική επίδραση (- μικρή, μεγάλη) Ουδέτερη επίδραση.
ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
WIFI-Aσύρματα Δίκτυα.
ΠΡΑΣΙΝΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Κεφάλαιο 2: Οι μεταβολές ως χαρακτηριστικό γνώρισμα της τεχνολογίας Εισηγήτρια: Αναστασία Κατρανίδου.
Εισαγωγή στις βασικές έννοιες Δικτύου και Διαδικτύου
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
ACCELERATE ένα δοκιμαστικό έργο Παρήγαγε μια σειρά από πιλοτικά προϊόντα, εργαλεία, μεθόδους τα οποία μπορούν να προσαρμοστούν εύκολα και να χρησιμοποιηθούν.
1 Η εκπαίδευση ως στρατηγικός παράγοντας ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού Γεώργιος Δρακόπουλος Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Ημερίδα ΟΤΕΚ,
ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ! ACTIONSERVE A.E.. ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
Σύμφωνα με τον ΣΕΒ, αναμένεται να παρουσιάσουν ζήτηση μέχρι το 2020 Πηγή:
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
ΠOΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ; Σχετικά με την εταιρεία μας παρέχουμε εξελιγμένες λύσεις για την οργάνωση επιχειρήσεων, μοναδικές προτάσεις μάρκετινγκ με τα προνόμια που.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Π. Μαυρογένης 1 Ηλεκτρονικά συστήματα και δίκτυα διανομής τουριστικού προϊόντος / υπηρεσιών  ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Αναφέρει τους λόγους που οδήγησαν.
ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Εργασία του/της…...
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
NATiVuS.
ΛΕΑΝΚΑ ΣΥΜΕΩΝ ΑΜ:5287. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ 1.Λίγα λόγια για την εταιρεία 2.Αεροπορικά εισιτήρια 3.Κράτηση αεροπορικού εισιτηρίου 4.Η επιλογή +/- 3 ημέρες 5.Πτήση.
Διεθνείς Συστήματα Κρατήσεων στον Τουρισμό Ενότητα 6: Συστήματα Ηλεκτρονικών Κρατήσεων και Διαδίκτυο Δρ. Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
Διάλεξη 9 η ( ) Καινοτομία στον τουρισμό: Από την θεωρία στην πράξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Εξελίξεις στον Παγκόσμιο και τον Ελληνικό Τουρισμό και στα Βασικά Μεγέθη της Ελληνικής Ξενοδοχίας το 2015 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ.
1 WORLDSPAN Τουρισμός και τεχνολογία Γενική παρουσίαση.
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ – PROQUEST EBOOKS. Η ProQuest ως Διαθέτης Ebook: Περιεχόμενο Διαθέτουμε πάνω από 750,000+ τίτλους από 600+ εκδότες Πρωτίστως στην Αγγλική γλώσσα.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων 1.
Τουρισμός και Αερομεταφορές Ενότητα 6: Οι αεροπορικές εταιρίες και η εξέλιξη του Internet Δρ. Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος Καθηγήτρια ΤΕΙ Αθήνας Τμήμα Διοίκησης.
Διεθνείς Συστήματα Κρατήσεων στον Τουρισμό Ενότητα 5: Λειτουργίες, κριτήρια επιλογής και οικονομικές επιπτώσεις των GDSs Δρ.Βασιλική Κατσώνη, Επίκουρος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Τεχνικές Πωλήσεων ΕΝΟΤΗΤΑ 2 η Ανάπτυξη της Στρατηγικής «Just in Time» στις Πωλήσεις ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Cloud Computing Το cloud computing παρέχει υπηρεσίες υπολογισμού, λογισμικού, πρόσβασης σε δεδομένα και αποθήκευσης που δεν απαιτούν ο τελικός χρήστης.
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Νέες Τάσεις στον Τουρισμό
Air Fast Tickets ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Παράδειγμα 1 Το εργοστάσιο μιας επιχείρησης έχει ετήσια παραγωγική ικανότητα 7000 μονάδων. Η συνήθης παραγωγική δραστηριότητα.
Multimedia.
Ματάι Ίριδα E-dreams.
Η Εφαρμογή των ΤΠΕ στις Αεροπορικές Εταιρείες
9.2 Δομή και υπηρεσίες του Διαδικτύου
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις
9.3 υπηρεσίες του Διαδικτύου
Samsung.
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Το Διαδίκτυο - Internet
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Το σύγχρονο εργαλείο μάρκετινγκ & προώθησης προϊόντων
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΑΞΙΔΙΩΤΙΚΗΣ
ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Στέλιος Σταματάκης Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων

ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΌ ΣΎΣΤΗΜΑ ΚΡΑΤΉΣΕΩΝ ΘΈΣΕΩΝ (CRS)  Το ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων θέσεων (CRS) είναι ένα συστήματα υπολογιστών, τα οποία συνδέουν τις αεροπορικές εταιρείες και ταξιδιωτικούς πράκτορες μαζί. Τετοιου ειδους συστηματα χρησιμοποιούνται στη διαδικασία της κράτησης, και να παρέχει ενημερωμένες πληροφορίες διαθεσιμότητας για τις αγορές σε αεροπορικές θέσεις. Παγκόσμια Συστήματα Διανομής (GDS) που είναι τα CRS συστήματα, μπορούν να εξυπηρετήσουν πολλαπλές αεροπορικές εταιρείες, ξενοδοχεία, και κρατήσεις αυτοκινήτων. Για να εργαστει κανεις πλεον στο κομματι της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας, η εκμάθηση μιας CRS είναι πλεον ΔΕ-ΔΟ-ΜΕ-ΝΗ.

 Το Galileo είναι ένα ηλεκτρονικό σύστημα κρατήσεων (CRS) που ανήκει στην Travelport. Από το 2002, κατείχε 26,4% των παγκόσμιων κρατήσεων αεροπορικών CRS.Η Galileo CRS είναι μία από τις τέσσερις μεγάλυτερες εταιριες στην αρένα των ηλεκτρονικων κράτησεων θέσεων αεροπορικών εταιρειών.  Εκτός από τις κρατήσεις αεροπορικών εταιρειών, το Galileo CRS χρησιμοποιείται επίσης για να κάνετε κράτηση για ένα σιδηροδρομικό ταξίδι, κρουαζιέρες, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, και τα δωμάτια του ξενοδοχείου.Επίσης παρέχει πληροφορίες δρομολογίου, διαθεσιμότητας και τιμών.

 Πριν το συστημα Galileo, το σύστημα ήταν το Instamatic. Αυτό ήταν ένα χαλαρά συνδεδεμένο σύστημα πολλαπλών επεξεργαστών. Περιείχε μόνο (τον αριθμό των θέσεων που πωλούνται ανά πτήση), μαζί με τα χρονοδιαγράμματα και FLIFO (Flight information) Αποθήκευση γινοταν σε δισκετες και Drums. Ήταν 4 main frames οπου μολις 16Κ η καθε μια. Είχαν χαλαρά συνδεδεμένο συστημα σημαίνει οποιαδήποτε ή όλες οι επεξεργαστές θα μπορούσαν να είναι σε απευθείας σύνδεση ΜΟΝΟ όμως μια φορα.

 Η Galileo international έχει τις ρίζες της πίσω στa 1971, όταν η United Airlines δημιούργησε το πρώτο κεντρικό ηλεκτρονικό σύστημα κράτησεων με το όνομα Apollo στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Το 1987 σηματοδοτεί την ένταξη στην Αγγλία και την Ουαλία για την Galileo Company Ltd ως απάντηση στην αυξανόμενη ζήτηση για ένα ηλεκτρονικο συστημα κρατησεων αυτοματισμού στην Ευρώπη από εννέα ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρείες -British Airways, KLM Royal Dutch Airlines, Alitalia, Swissair, Austrian Airlines, Olympic, Sabena, Air Portugal και η Aer Lingus

 Ετσι το 1993 το ενχειρημα αυτό αρχιζει να γινεται πραγματικοτητα, η Galileo Company Limited και η Covia Partnership συνεργαζονται για να δημιουργήσουν πρώτοι παγκόσμια το online συστημα κρατησεων. Η εταιρεία συνεχίζει να αναπτύσσεται διαρκως από τοτε.Θα πρεπει να σημειωσουμε εδώ οτι την δεκαετία του 1990, ένα σημαντικό ποσοστό των αεροπορικών εισιτηρίων (περιπου το 75%) πωλούνταν από ταξιδιωτικούς πράκτορες που χρησιμοποιουν το ηλεκτρονικο συστημα κρατησεων.

 Το 1997, Galileo International έγινε μια εισηγμένη εταιρεία στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης και του Σικάγου. Τέσσερα χρόνια αργότερα, τον Οκτώβριο του 2001, Η Galileo απέκτησε την Cendant Corporation, που αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο των Τουριστικών Υπηρεσιών Cendant Διανομή Group, Inc (η οποία άλλαξε το όνομά της σε Travelport τον Απρίλιο του 2006). Με εδρα τη Parsippany, του New Jersey,η Galileo International, είναι ένας από τους κορυφαίους παρόχους στον κόσμο των ηλεκτρονικών παγκόσμιες υπηρεσίες διανομής, συνδέει θέσεις ταξιδιωτικό πρακτορείο για 425 αεροπορικές εταιρείες, 23 εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων, ξενοδοχειακες μοναδες, καθώς και ένα ευρύ φάσμα των τουριστικών πρακτόρων και γραμμων κρουαζιερας σε όλο τον κόσμο.

 Η Galileo πλεον υπό την αιγιδα της Τravelport έχει την έδρα της στο Rosemont, ένα προάστιο του Σικάγο,των ΗΠΑ. Η Ανάπτυξη και το Data Centre της εταιρείας βρίσκονται στο Englewood, κοντά στο Ντένβερ,του Κολοράντο. και Άλλα περιφερειακά γραφεία που βρίσκονται σε Γουίντσορ, Ηνωμενο Βασιλειο, το Ντουμπάι και το Χονγκ Κονγκ. Η εταιρεία αριθμει περίπου εργατικο δυναμικο.

 Εταιρεία-ρυθμός ανάπτυξης:  Από το , η Galileo καταγράφεi σταθερή αύξηση των εσόδων EGDS, από US $ 1,104 εκατ. σε US $ m.Tα έσοδα διανομής της Galileo έχουν αυξηθεί σε ένα σύνθετο ετήσιο ρυθμό περίπου 12 τοις εκατό κατά τα τελευταία 5 χρόνια.  Αναμένεται ότι το πρόγραμμα Galileo θα συνεχίσει να έχει σταθερή αύξηση των εσόδων στο μέλλον. Η Galileo αναμένει να παραδώσει στο σύνολο του έτους την αύξηση των εσόδων το 2001 στην κλίμακα από 10 έως 12 τοις εκατό, και EPS(χρηματιστηριακές μονάδες) αύξηση του 7 έως 9 τοις εκατό.

 Υπάρχουν μια σειρά από τομείς που βοηθήσουν την Galileo να υλοποιησει αυτούς τους στόχους, όπως οι εξής:  Η φυσική αύξηση της τουριστικής βιομηχανίας (5-6% εκτός των ΗΠΑ, 3-4% εντός των ΗΠΑ)  Η θυγατρική εταιρεία τηλεπικοινωνιών Galileo, Quantitude, η οποία συνεισφέρει σημαντικά στα έσοδα και τα κέρδη της ανάπτυξης το 2001 και μετά ( δολάρια έσοδα ρυθμός τρέχει μέχρι το τέλος του έτους(2001), 1 δισ. δολάρια σε 3-5 χρόνια.)  πρωτοβουλίες του Διαδικτύου θα είναι μια πηγή επιπρόσθετων εσόδων.  Οι πωλήσεις των άλλων προϊόντων και υπηρεσιών της εταιριας, όπως είναι τα στοιχεία μάρκετινγκ και η διαφήμιση συμβάλει επίσης στην αύξηση των εσόδων.

 Μερίδιο αγοράς (χωρίζεται σε γεωγραφικές περιοχές):Η Galileo καθορίζει το μερίδιο αγοράς της βασίζομενη σε αεροπορικές κρατησεις μονο.Με αυτή την αναγνώριση, το μερίδιο αγοράς για το Galileo είναι σήμερα:  Μέση Ανατολή και Αφρική - 75%  Ευρώπη - μόλις πάνω από 30%  Asia Pacific - μόλις πάνω από το 50%  Λατινική Αμερική - περίπου 12%  Βόρεια Αμερική - μόλις πάνω από 25%  Galileo έχει επίσης 37% του συνόλου της αγοράς EMEA. Η Galileo είναι πρώτη ή δεύτερη σε περιοχές σε όλο τον κόσμο.

 Παγκόσμια περίληψη και στατιστικά στοιχεία: Των χωρών διανομής – (107 χωρες) Από τοποθεσίες που συνδέονται με το σύστημα (εκτός από δορυφορικές θέσεις εκτυπωτή εισιτηρίων) Από τερματικά που συνδέονται με το σύστημα πωλητές αεροπορικών εταιρειών – 511 της ενοικίασης αυτοκινήτων πωλητές - 39 ιδιοτήτων hotel των τουριστικών πρακτόρων των κρουαζιερόπλοιων - 90 των ποσοστων των ναύλων ανά έτος - Πάνω από 1 δισ

Η GALILEO ΛΑΝΣΑΡΕΙ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ GLOBAL WEB SERVICES  Το Galileo Web Services επιτρέπει στα ταξιδιωτικά γραφεία, στους εταίρους της ανάπτυξης της τεχνολογίας και των αεροπορικων εταιριων, ξενοδοχείων, αυτοκινήτων, σιδηροδρομικών και των υπηρεσιών κρουαζιέρας για να ενσωματώσει ομαλά τα δεδομένα της Galileo και λειτουργίες στις εφαρμογές τους μέσω πλεον του ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ, μειώνοντας έτσι το χρόνο, την προσπάθεια, το κόστος συντήρησης και λειτουργίας.

 Η ικανότητα της πλατφορμας Global Web Services να συνδέσει διαφορετικές πλατφόρμες λειτουργικών συστημάτων και εφαρμογών γρήγορα και με σχετικά χαμηλό κόστος την καθιστά σημειο καμπης στην τεχνολογία των ηλεκτρονικων κρατησεων. Η Galileo έχει αναπτύξει τις υπηρεσίες του Web με τη χρήση απλών XML τυποποιημένων πρωτοκόλλων(simple commands) ώστε να ειναι εύκολα προσβάσιμο μέσω του World Wide Web.  Σκοπος η εξάλειψη των παραδοσιακών φραγμών τεχνολογίας των διαφορετικών λειτουργικών συστημάτων και την ανάγκη για δαπανηρα hardware απαιτουμενα συστηματα, όπως servers, και αποκλειστικές γραμμές τηλεπικοινωνιών μεταξυ των πελατων και της εταιριας(GALILEO). Το προϊόν μειώνει επίσης την υποστήριξη και το κόστος ανάπτυξης τερματίζοντας την ανάγκη για γνώση - συγκεκριμένων εντολων οπου χρειαζοταν μεγαλη εξιδυκευση και γνωση για σωστη λειτουργια του συστηματος.

Η TRAVELSPORT “ΕΝΩΠΟΙΉΤΕ” ΜΕ THΝ WORLDSPAN

 2013 Best Technology Provider at the UK Travel Weekly Globe Travel Awards in London  Best Technology Provider for the fourth year running at the Scottish Passenger Agents' Association (SPAA) 2012 Travel Awards  2012 Stevie Award for Information Technology Team of the Year at the 10th annual American Business Awards  Galileo voted favorite GDS for the third year in a row Canadian Agents Choice Awards  Best Technology Provider for the third year in a row – SPAA (Scottish Passenger Agents' Association) 2011 Travel Awards  Best GDS in the Asia-Pacific region for the third year running TTG Asia Travel Awards  Best GDS – SKALITE 2011 Quality in Tourism Awards  Best Technology Provider – Travolution Awards 2011  Galileo voted Canada’s Favorite GDS for the eighth time in the last 10 years – 2011 Canadian Agents Choice Awards  Best Agency Support Provider for the second year running – 2010 Irish Travel Trade News Awards

GALILEO INTERNATIONAL ΤΕΛΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ!