Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, 12-24 Οκτωβρίου 2015 « Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Μαθητές με αυτισμό » ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αναδρομικοί Αλγόριθμοι
Advertisements

 Υλοποίηση πάσας  Δυσκολίες :  Ένταξη δύναμης στην κίνηση (shoot) του ρομπότ  Εντοπισμός άλλου Ρομπότ  Περιστροφή - κατεύθυνση προς το σημείο της.
Ομάδα: Καστρινάκης Λευτέρης Πενταράκης Νίκος
Δένδρα Αναζήτησης Πολλαπλής Διακλάδωσης TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A A A Δένδρα στα οποία κάθε.
Μνημη τυχαιας προσπελασης (Random Access Memory - RAM)
TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A Δυναμικός Προγραμματισμός πρόβλημα μεγέθους Ν διάσπαση πρόβλημα.
Ανάλυση αλγορίθμων Παράμετροι απόδοσης ενός αλγόριθμου: Χρόνος εκτέλεσης Απαιτούμενοι πόροι, π.χ. μνήμη, επικοινωνία (π.χ. σε κατανεμημένα συστήματα) Προσπάθεια.
Ελαφρύτατες διαδρομές TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A AA A A Συνάρτηση βάρους Κατευθυνόμενο γράφημα.
ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΜΝΗΜΩΝ ΕΝΟΣ Η/Υ ΤΜΗΜΑ: Τ6 ΟΝΟΜΑΤΑ: ΣΕΛΑΛΜΑΖΙΔΗΣ ΤΑΣΟΣ ΦΙΛΙΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΦΙΛΙΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ.
Ακαδημαϊκές Βιβλιοθήκες & Φοιτητές με Αναπηρία (ΦμεΑ) Άννα Κουλικούρδη
ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ 8085 CPU με Μνήμη RAM/ROM (ADDRESS DECODING)
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
ESA Europ ean Space Agency Ευρωπαϊκή Υπηρεσία Διαστήματος.
Διαφάνειες παρουσίασης Πίνακες (συνέχεια) Αριθμητικοί υπολογισμοί Αναδρομή.
Γραμμικός Προγραμματισμός TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A AA A A Μια εταιρεία παράγει κέικ δύο κατηγοριών,
Children learn about water circle. Τα παιδιά μαθαίνουν για τον κύκλο του νερού.
Διαδικαστικά κατηγορήματα συστήματος PROLOG. 1.Αποκοπή, !. 2.Είσοδος / Έξοδος read (X) - X ταυτοποιείται με τον όρο που γράφεται στην οθόνη write (X)-
ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Διδάσκοντες:Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
Τα ανθρώπινα δικαιώματα 30 είναι τα άρθρα της Οικουμενικής Διακήρυξης των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων που έχουν εκδοθεί ειδικά για τους νέους.
1 Κέλυφος Bash – Τι μάθαμε? Μεταξύ άλλων…  Συνθήκες ελέγχου (if, case…) και βρόχοι επανάληψης (for, while)  Πράξεις ακεραίων (let, expr) και δεκαδικών.
6/17/2015HY220: Ιάκωβος Μαυροειδής1 HY220 Dynamic Random Access Memory.
ΗΥ Καλοκαιρινός Γιώργος1 SRAM. ΗΥ Καλοκαιρινός Γιώργος2 SRAM Block Diagram.
7/15/2015HY220: Ιάκωβος Μαυροειδής1 HY220 Assignments.
Ή ΚΑΛΛΙΕΡΓΩΝΤΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑΣ ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΑΣΙΛΟΥΔΗ, Δρ ΤΕΕΠΗ, ΔΠΘ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΕΜΨΥΧΩΣΕΙΣ.
Βασικές έννοιες της αρχιτεκτονικής των Η/Υ. Τι θα μάθουμε σήμερα: Να αναγνωρίζουμε τα κύρια μέρη του εσωτερικού ενός Η/Υ και να αναφέρουμε το ρόλο και.
ΤΟΠΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ EASY ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΣΥΚΕΩΝ Γιάννης Πολυχρονιάδης Υπεύθυνος Γραφείου Προγραμματισμού Τετάρτη 18/11/2009 Κλειστό Θέατρο Δήμου Συκεών Πρόγραμμα.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ Μέλος SustChem Engineering Αρετή Βουλωμένου Regulatory Affairs & Technical Consultant Χημικός μηχανικός MEng, MSc.
ΔΙΓΛΩΣΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Magda and Albana: learning to read with dual language books Raymonde Sneddon.
"europe by easyJet" "Come on, let's fly!" "The web's favourite airline" "Where can we take you?"
LOGO Προγραμματισμός Η/Υ β’ εξάμηνο – εργαστήριο ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών Α.Π.Θ. Msc Τηλεπικοινωνίες Πολυτεχνική.
NewsRoom Σχεδίαση News Reader για κινητές συσκευές με δυνατότητες εξατομίκευσης και χρήσης τεχνικών παιχνιδοποίησης. Όνομα: Κατερίνα Σωτηράκου Επιβλέπων.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΜΑΤΗΓΑΚΗ ΣΤΕΛΑ ΕΞΑΜΗΝΟ: ΠΤΥΧΙΟ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗ Τ.Ε.Ι. ΑΘΗΝΑΣ-Σ.Κ.Σ
Συνέδριο Δημιουργών ΕΛ/ΛΑΚ Εφαρμογή Ανάπτυξης Οδηγών Επίλυσης Τεχνικών Προβλημάτων Ξενοφών Παπαδόπουλος
Linux ROCs - Performance
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Το εσωτερικό του Υπολογιστή Β΄ τάξη Λέξεις Κλειδιά: Μητρική πλακέτα, κάρτες επέκτασης, κάρτα οθόνης, κάρτα ήχου, τροφοδοτικό, Κεντρική.
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 5: Περιφερειακές συσκευές
«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής.
Τεχνολογίες Κοινωνικής Δικτύωσης στην Εκπαίδευση Σερέτη Μάρθα ΑΕΜ: 695
Θεωρία Gestalt ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Εισαγωγή στην Ψυχολογία
Βάσεις Δεδομένων ΙΙ 5η διάλεξη
Εξαγωγικές Πιστώσεις και Εξωστρέφεια
Πως διδάσκουμε τους μαθητές με νοητική υστέρηση
Διερεύνηση της συμβιωτικής χλωρίδας δύο πληθυσμών της μύγας της Μεσογείου (Ceratitis capitata) Κουνατίδης Ηλίας1, Γιαννούση Κλεονίκη1, Πασχαλίδου Αναστασία1,
Κεραμική εστία KM 5603 Προϊοντικά χαρακτηριστικά
Πτυχιακή Εργασία Καυκαλούδη Ευθυμία Μουσκεφτάρα Δήμητρα
Το υλικό του υπολογιστή
Αποκωδικοποιητές είσοδοι έξοδοι x y z e0 e1 e2 e3 e4 e5 e6 e7
Εικόνα 2.1: Η Κεντρική Μονάδα.
Ισορροπημένα Δένδρα Μπορούμε να επιτύχουμε χρόνο εκτέλεσης
Ισορροπημένα Δένδρα Μπορούμε να επιτύχουμε χρόνο εκτέλεσης
Εικόνα 2.1: Η Κεντρική Μονάδα.
ΓΙΑ ΧΑΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΙΣΤΕ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ top10
Open SFA patch angioplasty
Κεφάλαιο 2 Το Εσωτερικό του υπολογιστή
ΗΜΕΡΙΔΑ :ΕΚΚΕΝΩΣΗΣ ΚΡΙΣΙΜΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ
Εισαγωγή στα Ευρετήρια
ΣΤΙΓΜΑ ΨΥΧΙΚΗ ΝΟΣΟΣ ΚΑΙ Η ΡΙΖΑ ΤΟΥ ΑΕΤΟΥ
Ελαφρύτατες διαδρομές
«Η εμπειρία από την εφαρμογή του θεσμού της Διαμεσολάβησης στην Ε.Ε»
Up for a Game?. The Game is called: FIND 1. Find the Light- Cigarette!
B' ΤΑΞΗ Το εσωτερικό του Η/Υ
Εργαστηριακές ασκήσεις με τον μικροελεγκτή PIC
Μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα (OpenDelos)
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΩΣ ΜΕΣΟ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΑΝΕΝΤΑΞΗΣ
ΕΝΟΤΗΤΑ 8 ΛΟΙΠΟΙ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ.
Classifying plants and animals
Ομάδες προετοιμασίας γονεϊκότητας
Καταχωρητής Ι3 Α3 D Ι2 Α2 D Ι1 Α1 D Ι0 Α0 D CP.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Προσβάσιμο Εκπαιδευτικό και Εποπτικό Υλικό για Μαθητές με αυτισμό » ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΕΛΕΝΗ ΙΩΑΝΝΑ - ΔΕΦΙΓΓΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ Βασιλείου Ελένη-Ιωάννα, Δεφίγγου Γεωργία, Καραβελάκη Μαρία, Παπαπαναγιώτου Γεώργιος Βασιλείου Ελένη-Ιωάννα, Δεφίγγου Γεωργία, Καραβελάκη Μαρία, Παπαπαναγιώτου Γεώργιος

Περιεχόμενα εκπαιδευτικού υλικού Ψηφιακή εφαρμογή. Εγχειρίδιο εκπαιδευτικού ( γενικά χαρακτηριστικά παιδιών με Δ.Α.Φ, προσαρμοσμένα κείμενα και ομαδικές δραστηριότητες). Βιβλίο μαθητή ( προσαρμοσμένα κείμενα και ασκήσεις από το βιβλίο του Ανθολογίου Α’ και Β’ Δημοτικού).

Ψηφιακό Περιβάλλον Το ψηφιακό περιβάλλον απευθύνεται σε: Μαθητές με διαταραχές αυτιστικού φάσματος. Μαθητές του γενικού σχολείου. Εκπαιδευτικούς. Την ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα. Γονείς.

Έντυπο υλικό Αποτελείται από 6 πεζά κείμενα και 4 ποιήματα. Διαμορφωμένα κείμενα με τη μέθοδο «easy to read- κείμενα για όλους». Απλοποιημένα βάση των αδυναμιών και δυνατοτήτων του πληθυσμού που απευθύνεται.

Οι δραστηριότητες των κειμένων έχουν ως στόχο Γνωστική ενίσχυση. Ενίσχυση της επικοινωνιακής ικανότητας. Καλλιέργεια πραγματολογικών ικανοτήτων. Ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων.

Δραστηριότητες προσαρμοσμένων κειμένων Δραστηριότητες συναισθηματικών καταστάσεων. Δραστηριότητες περιγραφικού λόγου. Δραστηριότητες ταξινόμησης-διάκρισης. Ασκήσεις φωνολογικής ενημερότητας.

Δραστηριότητες προσαρμοσμένων κειμένων Ασκήσεις χρονικού προσανατολισμού. Παιχνίδια ρόλων-θεατρικό παιχνίδι. Παντομίμα. Χορός-μουσική.

Περιγραφή Η ψηφιακή εφαρμογή διακρίνεται σε 2 τμήματα: Περιβάλλον μαθητή Περιβάλλον εκπαιδευτικού

Αλληλεπιδρά με τα προσαρμοσμένα κείμενα. Αλληλεπιδρά με τις δραστηριότητες. Ο μαθητής

Επιλέγει δραστηριότητες. Δημιουργεί νέα κείμενα. Δημιουργεί και αναθέτει εργασίες στο μαθητή. Ο εκπαιδευτικός

Παρακολουθεί την επίδοσή του μέσα από το ιστορικό του μαθητή. Δημιουργεί δικές του εκτυπώσεις εναλλακτικών μορφών αναπαράστασης λέξεων για να τις χρησιμοποιήσει σε ασκήσεις ή για να βελτιώσει το επικοινωνιακό επίπεδο των μαθητών. Ο εκπαιδευτικός:

Προσβάσιμα κείμενα Τα προσβάσιμα κείμενα που εμπεριέχονται στο ψηφιακό περιβάλλον έχουν προσαρμοστεί βάση των αρχών «κείμενα για όλους». Περιλαμβάνουν εναλλακτικές μορφές αναπαράστασης λέξεων, οι οποίες είναι:

Το σύνολο των λέξεων που έχουν αναπαρασταθεί και στις 3 μορφές είναι 985. Κάθε λέξη βρίσκεται σε όλες τις πιθανές εκφάνσεις που συναντώνται στην γραμματική και όλες είναι ηχογραφημένες. Προσβάσιμα κείμενα

Το σύνολο των ηχογραφημένων λέξεων είναι Τα ρήματα έχουν δυνατότητα επιλογής αναπαράστασης με κίνηση ώστε να εκφράζουν την ενέργεια με παραστατικό τρόπο. Προσβάσιμα κείμενα

Παραδείγματα αναπαραστάσεων λέξεων Ρήμα στο μέλλονταΡήμα στον αόριστο Πληθυντικός αριθμός Τοπικοί προσδιορισμοί

Κατηγορίες λέξεων Ουσιαστικά Αλφάβητο-αριθμοί Γραφική ύλη Δραστηριότητες Επαγγέλματα Έπιπλα Είδη σπιτιού Είδη σχολείου Ζώα Φυτά Καιρός-καιρικά φαινόμενα Οχήματα Παιχνίδια Μουσικά όργανα Πρόσωπα Ηλεκτρικές Συσκευές Σώμα Ρούχα Τρόφιμα-φαγητά-ποτά Χρόνος Χώροι-μέρη-τόποι Επίθετα Αριθμητικά Κατάσταση Συναισθήματα Χαρακτηρισμοί Χρώματα Ρήματα Επιρρήματα (τοπικά) Επιφωνήσεις Εργαλεία Σχήματα

Στόχος ασκήσεων Στόχος των ασκήσεων που συμπεριλαμβάνονται στο ψηφιακό περιβάλλον είναι ο μαθητής να: Αποκτήσει συγγραφική και αναγνωστική αυτονομία. Διευρύνει τους τρόπους επικοινωνίας. Εμπλουτίσει το λεξιλόγιό του.

Στόχος ασκήσεων Αποκτήσει γλωσσική ενημερότητα. Αναπτύξει τη συνεργασία με τους συμμαθητές του. Καλλιεργήσει τις πραγματολογικές του δεξιότητες.

Τα 10 είδη των ασκήσεων που συμπεριλαμβάνονται στη ψηφιακή εφαρμογή είναι τα ακόλουθα: ταξινόμησης αντιστοίχισης κατηγοριοποίησης πολλαπλών επιλογών σωστό-λάθος συμπλήρωση γράμματος γράψε τη λέξη ένωσε τις συλλαβές παιχνίδι μνήμης διάλογος Είδη ασκήσεων

Περιβάλλον εκπαιδευτικού

Περιβάλλον εκπαιδευτικού - Μαθητές Στην επιλογή «μαθητές» υπάρχουν οι δυνατότητες: Προσθήκης νέου μαθητή και διαγραφής μαθητή.

Περιβάλλον εκπαιδευτικού - Μαθητές Μελέτης του ιστορικού του μαθητή στα κείμενα και στις ασκήσεις με τις οποίες έχει ασχοληθεί.

Στην επιλογή «κείμενα» υπάρχουν οι δυνατότητες: Προσθήκης νέων κειμένων ορίζοντας τη μορφή και το όνομά τους. Επιλογής κειμένων και διαμόρφωσης αυτών (με εικόνες, σκίτσα, εικονογράμματα) καθώς και καθορισμού του χειρισμού αυτών με πληκτρολόγιο από το μαθητή. Περιβάλλον εκπαιδευτικού - Κείμενα

Δημιουργίας αντιγράφων των επιλεγμένων κειμένων. Διαγραφής επιλεγμένων κειμένων. Περιβάλλον εκπαιδευτικού - Κείμενα

Στην επιλογή «ασκήσεις» υπάρχουν οι δυνατότητες:  Προσθήκης νέων ασκήσεων ή διαγραφής αυτών.  Επιλογής ασκήσεων και διαμόρφωσης αυτών καθώς και καθορισμού του χειρισμού αυτών με πληκτρολόγιο από το μαθητή.  Δημιουργίας αντιγράφων των επιλεγμένων ασκήσεων. Περιβάλλον εκπαιδευτικού - Ασκήσεις

Περιβάλλον εκπαιδευτικού - Εργασίες Επιλογής εργασιών και διαμόρφωσης αυτών  Προσθήκης νέων εργασιών και διαγραφής παλιών Στην επιλογή «εργασίες» υπάρχουν οι δυνατότητες:

 Δημιουργίας αντιγράφων των επιλεγμένων εργασιών.  Ανάθεσης εργασιών σε έναν ή περισσότερους μαθητές. Περιβάλλον εκπαιδευτικού - Εργασίες

Ορισμός της μορφής με την οποία οι λέξεις θα εμφανιστούν. Ορισμός του αν θα υπάρχει ή δεν θα υπάρχει λέξη στην απεικόνιση. Ορισμός του αν θα υπάρχει πλαίσιο στην απεικόνιση. Περιβάλλον εκπαιδευτικού - Εκτυπώσεις

Ορισμός του αν η εκτύπωση θα είναι οριζόντια ή κατακόρυφη. Ορισμός του αριθμού των λέξεων που θα έχει κάθε σελίδα. Ένωση εικονογραμμάτων Περιβάλλον εκπαιδευτικού - Εκτυπώσεις

Περιβάλλον μαθητή

Δυνατότητες μαθητή Ο μαθητής μπορεί να: Δει το κείμενο ολόκληρο ή γραμμή-γραμμή. Ακούσει το κείμενο. Γράψει κάτω από τη κάθε γραμμή του κειμένου.

Δυνατότητες μαθητή Ακούσει μουσική υπόκρουση. Ασχοληθεί με τις ασκήσεις.

Περιβάλλον μαθητή Επιβράβευση, οπτική και ηχητική, σε κάθε σωστή απάντηση και τελική επιβράβευση με την ολοκλήρωση της άσκησης. Ανατροφοδότηση με επεξήγηση (όπου υπάρχει η δυνατότητα) σε κάθε λάθος απάντηση.

Περιβάλλον μαθητή Εκφώνηση οδηγιών / στοιχείων της άσκησης. Έλεγχος μετακίνησης (μπρος-πίσω) ανάμεσα στις ερωτήσεις μιας άσκησης. Διατήρηση ιστορικού ασκήσεων του μαθητή.

Κλείνοντας.. Η επιστημονική ομάδα του ΙΕΠ αξίζει συγχαρητηρίων για την έρευνα που διεξήγαγε με αποτέλεσμα την αναλυτική καταγραφή των προδιαγραφών βάση των οποίων υλοποιήθηκε το παρόν περιβάλλον. Ελπίζουμε, η εκπαιδευτική κοινότητα να αξιοποιήσει το εργαλείο που δημιουργήσαμε ώστε να προκύψουν τα βέλτιστα μαθησιακά αποτελέσματα για τους μαθητές που θα έχουν την δυνατότητα να το χρησιμοποιήσουν.

Ευχαριστώ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΕΛΕΝΗ ΙΩΑΝΝΑ - ΔΕΦΙΓΓΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ Αλεξανδρούπολη 19/10/2015 Επιμελητήριο ΈβρουΑλεξανδρούπολη 19/10/2015 Επιμελητήριο Έβρου