Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Advertisements

Διδακτική Πληροφορικής
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 2: Η εξέλιξη των εργαλείων της Εκπαίδευσης. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής,
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Θεσσαλίας Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ι Ενότητα 2: Μεταβλητές και Τύποι Δεδομένων. Διδάσκων: Νικόλαος Θ Λιόλιος,
Υδραυλικά & Πνευματικά ΣΑΕ
Υδραυλικά & Πνευματικά ΣΑΕ
Χρηματοοικονομική των Επιχειρήσεων, Ενότητα : Βέλτιστη Κεφαλαιακή Δομή, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα.
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΓΝΩΣΗ.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 1: Εισαγωγή – Ψυχική Υγεία – Ψυχική Διαταραχή. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 3: Νοσηλευτική Διεργασία. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εκπαιδευτικά Προγράμματα με Χρήση Η/Υ ΙΙ Θέμα «παιγνίδια» (website address) Διδάσκουσα: Καθηγήτρια Τζένη.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 4: Στρες και Στρατηγικές Αντιμετώπισης – Νοσηλευτική Φροντίδα. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής,
Κλασσική Μηχανική Ενότητα 7: Η αρχή των δυνατών έργων. Η αρχή του D’ Alembert Βασίλειος Λουκόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Φυσικής.
Ποιοτικός Έλεγχος Πρώτων Υλών Ενότητα 1: Εισαγωγικές Έννοιες Γεώργιος Νταλός, Καθηγητής, Τμήμα Σχεδιασμού & Τεχνολογίας Ξύλου και Επίπλου, T.E.I. Θεσσαλίας.
Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων Τίτλος Μαθήματος: ΚΑΛΛΩΠΙΣΤΙΚΑ ΔΕΝΤΡΑ ΚΑΙ ΘΑΜΝΟΙ Ενότητα 12: Οδηγίες δημιουργίας φυτολογίου Γρηγόριος Βάρρας Αν. Καθηγητής Άρτα,
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων Ενότητα 3: Προσέλκυση Ανθρώπινου Δυναμικού. Διδάσκων: Γεώργιος Ασπρίδης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Εισαγωγή στη λογιστική, Ενότητα :Προσδιοριστικοί παράγοντες του λογιστικού αποτελέσματος, ΤΜΗΜΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ, ΤΕΙ ΗΠΕΙΡΟΥ – Ανοικτά.
ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
Ενότητα 7 : Χρήση Πινάκων στο Ηλεκτρονικό εμπόριο (I) Ιωάννης Τσούλος
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός Ι
Διοίκηση ολοκληρωμένης επικοινωνιακής στρατηγικής
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 6: Αντιμετώπιση Κινδύνων.
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Φωνολογική Ανάπτυξη και Διαταραχές
Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Ενότητα # 4: Το Θεωρητικό Μοντέλο της Ποιότητας των Υπηρεσιών Διδάσκουσα: Άννα Ζαρκάδα Τμήμα: Οργάνωση & Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο)
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Χρονικός Προγραμματισμός Έργων (Εργαστήριο)
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Ανοιχτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Ηπείρου
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 7: Παρακολούθηση Κινδύνων.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 3: Σχέδιο Διαχείρισης Κινδύνου.
Λοιμώδη Νοσήματα – Υγιεινή Αγροτικών Ζώων
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(3)
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ: ΔΙΚΤΥΩΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(7)
Επιχειρηματικότητα Ενότητα # 7: Επίλογος. Σύνοψη
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕνΟτητα # 8: Ms Word V CLAUDIA BOETTCHER ΤμΗμα ΙστορΙαΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(5)
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ(10)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΝΕΥΡΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Επιχειρησιακές Επικοινωνίες
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ενότητα 5: Νοσηλευτική Διάγνωση. Κοτρώτσιου Ευαγγελία, Καθηγητής, Τμήμα Νοσηλευτικής, T.E.I. Θεσσαλίας

Άδειες Χρήσης Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons. Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας χρήσης, η άδεια χρήσης αναφέρεται ρητώς.

Χρηματοδότηση Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό έχει αναπτυχθεί στα πλαίσια του εκπαιδευτικού έργου του διδάσκοντα. Το έργο υλοποιείται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους.

Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Σκοποί ενότητας .. . …. … Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη

Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Περιεχόμενα ενότητας Νοσηλευτική Διάγνωση. Δεξιότητες Νοσηλευτή. Αποδεικτικά χαρακτηριστικά Διαφοροποίηση Νοσηλευτικών - Ιατρικών Διαγνώσεων . Η Διαγνωστική Διαδικασία. Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη

Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Νοσηλευτική Διάγνωση Η διάγνωση είναι η δεύτερη φάση της νοσηλευτικής διεργασίας. Σε αυτή τη φάση, οι νοσηλευτές χρησιμοποιούν δεξιότητες κριτικής σκέψης για να ερμηνεύσουν τα δεδομένα που έχουν συλλέξει και να προσδιορίσουν τις δυνατότητες και τα προβλήματα του ασθενή. Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη 6

Ορισμός της νοσηλευτικής διάγνωσης “…….μία κλινική άποψη για το άτομο, την οικογένεια ή τις αντιδράσεις της κοινωνίας σε πραγματικά ή πιθανά προβλήματα υγείας/ εξελίξεις της ζωής. Οι νοσηλευτικές διαγνώσεις παρέχουν τη βάση για την επιλογή των νοσηλευτικών παρεμβάσεων, που θα επιτύχουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα, για τα οποία ο νοσηλευτής είναι υπόλογος” (NANDA Ιnternational, 2003, σελ 251) Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη 7

Στοιχεία της Νοσηλευτικής Διάγνωσης Μια νοσηλευτική διάγνωση έχει 3 συστατικά στοιχεία: το πρόβλημα και ο ορισμός του. η αιτιολογία. τα αποδεικτικά χαρακτηριστικά . Κάθε συστατικό εξυπηρετεί ένα συγκεκριμένο σκοπό. Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη 8

Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Δεξιότητες Νοσηλευτή Για την αποτελεσματική χρήση των νοσηλευτικών διαγνώσεων, ο νοσηλευτής πρέπει να γνωρίζει: Τις έννοιες που χρησιμοποιούνται, τους τύπους και τα στοιχεία των νοσηλευτικών διαγνώσεων Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη 9

Πρόβλημα (διαγνωστική ετικέτα) Η αναφορά του προβλήματος ή η διαγνωστική ετικέτα, περιγράφει το πρόβλημα υγείας του ασθενή ή την αντίδραση για την οποία παρέχεται νοσηλευτική φροντίδα. Η διαγνωστική ετικέτα περιγράφει την κατάσταση υγείας του ασθενή καθαρά και συνοπτικά. Ο σκοπός της διαγνωστικής ετικέτας είναι να κατευθύνει τον προγραμματισμό των επιθυμητών αποτελεσμάτων. Ίσως επίσης συντελέσει στην επιλογή μερικών κατάλληλων νοσηλευτικών παρεμβάσεων. Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη 10

Αιτιολογία (συσχετιζόμενοι παράγοντες και παράγοντες κινδύνου) Το συστατικό στοιχείο της αιτιολογίας μιας νοσηλευτικής διάγνωσης. αναγνωρίζει μία ή περισσότερες πιθανές αιτίες του προβλήματος υγείας, δίνει κατεύθυνση στην απαιτούμενη νοσηλευτική φροντίδα, και δίνει τη δυνατότητα στο νοσηλευτή να εξατομικεύσει τη φροντίδα του ασθενή. Διαφοροποίηση ανάμεσα σε πιθανές αιτίες στη νοσηλευτική διάγνωση είναι ουσιώδης, επειδή η κάθε αιτία μπορεί να απαιτεί διαφορετικές νοσηλευτικές παρεμβάσεις. Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη 11

Αποδεικτικά χαρακτηριστικά Είναι η ομάδα ενδείξεων και συμπτωμάτων που δείχνουν την παρουσία μιας ιδιαίτερης διαγνωστικής ετικέτας. Για παρούσες νοσηλευτικές διαγνώσεις, τα αποδεικτικά χαρακτηριστικά είναι οι ενδείξεις και τα συμπτώματα του ασθενή. Για νοσηλευτικές διαγνώσεις κινδύνου, δεν υπάρχουν υποκειμενικές και αντικειμενικές ενδείξεις. Όμως, οι παράγοντες που προκαλούν τον ασθενή να είναι περισσότερο από ότι συνήθως τρωτός στο πρόβλημα, αποτελούν την αιτιολογία μιας νοσηλευτικής διάγνωσης κινδύνου. Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη 12

Διαφοροποίηση Νοσηλευτικών - Ιατρικών Διαγνώσεων (α) Διαφοροποίηση Νοσηλευτικών - Ιατρικών Διαγνώσεων (α) Είναι η ομάδα ενδείξεων και συμπτωμάτων που δείχνουν την παρουσία μιας ιδιαίτερης διαγνωστικής ετικέτας. Για παρούσες νοσηλευτικές διαγνώσεις, τα αποδεικτικά χαρακτηριστικά είναι οι ενδείξεις και τα συμπτώματα του ασθενή. Για νοσηλευτικές διαγνώσεις κινδύνου, δεν υπάρχουν υποκειμενικές και αντικειμενικές ενδείξεις. Όμως, οι παράγοντες που προκαλούν τον ασθενή να είναι περισσότερο από ότι συνήθως τρωτός στο πρόβλημα, αποτελούν την αιτιολογία μιας νοσηλευτικής διάγνωσης κινδύνου. Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη 13

Διαφοροποίηση Νοσηλευτικών - Ιατρικών Διαγνώσεων (β) Διαφοροποίηση Νοσηλευτικών - Ιατρικών Διαγνώσεων (β) Ιατρικές διαγνώσεις αναφέρονται σε διαδικασίες ασθένειας- συγκεκριμένες παθοφυσιολογικές αντιδράσεις, που είναι τελείως όμοιες από τον ένα ασθενή στον άλλο. Αντίθετα, οι νοσηλευτικές διαγνώσεις περιγράφουν τις φυσιολογικές, κοινωνικοπολιτισμικές, ψυχολογικές και πνευματικές αντιδράσεις του ασθενή σε μια ασθένεια ή πρόβλημα υγείας. Οι αντιδράσεις ποικίλουν ανάμεσα στα άτομα. Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη 14

Διαφοροποίηση Νοσηλευτικών - Ιατρικών Διαγνώσεων (γ) Διαφοροποίηση Νοσηλευτικών - Ιατρικών Διαγνώσεων (γ) Η ιατρική διάγνωση του ασθενή παραμένει η ίδια όσο η εξέλιξη της ασθένειας υφίσταται, αλλά οι νοσηλευτικές διαγνώσεις αλλάζουν καθώς οι αντιδράσεις του ασθενούς αλλάζουν. Οι νοσηλευτές έχουν ευθύνες που σχετίζονται τόσο με τις ιατρικές όσο και με τις νοσηλευτικές διαγνώσεις. Οι νοσηλευτικές διαγνώσεις αφορούν στις ανεξάρτητες λειτουργίες του νοσηλευτή, που είναι οι περιοχές της φροντίδας υγείας , οι οποίες είναι μοναδικές στη νοσηλευτική , ξεχωριστές και σαφώς διαχωριζόμενες από τους ιατρικούς χειρισμούς. Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη 15

Η Διαγνωστική Διαδικασία Η διαγνωστική διαδικασία έχει 3 στάδια:   Ανάλυση δεδομένων.   Ταυτοποίηση προβλημάτων υγείας , κινδύνων και δυνατοτήτων.   Διατύπωση διαγνωστικών αναφορών. Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη 16

Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Ανάλυση Δεδομένων Στη διαγνωστική διαδικασία η ανάλυση περιλαμβάνει τα παρακάτω βήματα: Συγκρίνω τα δεδομένα με τα standards ( ταυτοποιώ σημαντικές ενδείξεις). Ομαδοποιώ τις ενδείξεις (παράγω δοκιμαστικές υποθέσεις ). Αναγνωρίζω κενά και ασυνέπειες. Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη 17

Ταυτοποίηση των προβλημάτων υγείας των κινδύνων και των δυνατοτήτων. Αφού αναλυθούν τα δεδομένα, ο νοσηλευτής και ο ασθενής πρέπει από κοινού να αναγνωρίσουν δυνατότητες και προβλήματα. Αυτή είναι μια πρωταρχικής σημασίας διαδικασία για τη νοσηλευτική διεργασία. Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη 18

Διατύπωση Διαγνωστικών Αναφορών Οι περισσότερες νοσηλευτικές διαγνώσεις γράφονται ως διμερείς ή τριμερείς αναφορές, αλλά υπάρχουν και παραλλαγές αυτών. Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη 19

Βασικές διμερείς αναφορές Η βασική διμερής αναφορά περιλαμβάνει τα ακόλουθα: 1.  Πρόβλημα: αναφορά της αντίδρασης του ασθενή ( διαγνωστική ετικέτα). 2.  Αιτιολογία: παράγοντες που συντελούν ή πιθανές αιτίες αντιδράσεων. Τα δύο μέρη ενώνονται με τις λέξεις σχετικά με ή με το που οφείλεται σε. Η φράση οφείλεται σε υποδηλώνει πως ένα μέρος προκαλεί ή είναι υπεύθυνο για το άλλο μέρος. Αντίθετα, η φράση σχετικός με απλά υπονοεί μια συγγένεια. Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη 20

Βασικές τριμερείς αναφορές Η βασική τριμερής νοσηλευτική διάγνωση περιλαμβάνει τα ακόλουθα : 1. Πρόβλημα: Αναφορά της αντίδρασης του ασθενή. 2. Αιτιολογία: Παράγοντες που συντελούν ή πιθανές αιτίες της αντίδρασης. 3. Ενδείξεις και συμπτώματα: προσδιοριστικά χαρακτηριστικά που έχουν εκδηλωθεί από τον ασθενή. Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη 21

Αποφυγή Λαθών στο Διαγνωστικό Συλλογισμό Αποφυγή Λαθών στο Διαγνωστικό Συλλογισμό Επαληθεύστε. Αποκτήστε μια καλή βάση γνώσεων και αποκτήστε κλινική εμπειρία. Να έχετε μια πρακτική γνώση του τι είναι φυσιολογικό. Συμβουλευτείτε τις πηγές. Να βασίζετε τις διαγνώσεις σε πρότυπα -δηλαδή στη συμπεριφορά παρά σε ένα μεμονωμένο περιστατικό. Να βελτιώσετε τις δεξιότητες της κριτικής σκέψης. Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη 22

Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη Βιβλιογραφία Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη 23

Τέλος Ενότητας