Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΜΑΔΕΣ Φέτος στο περιβαλλοντικό γελάσαμε, διασκεδάσαμε, παίξαμε . Ένα συναρπαστικό παιχνίδι ήταν οι αμάδες που άρεσαν πολύ σε όλους μας.
Advertisements

Πανασέτη Στέφανη Σκαρπάρη Παρασκευή
Ονοματεπώνυμο Φοιτητριών:
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Αλάτι χοντρό – αλάτι ψιλό
ΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ
Γνωριμία με το Scratch.
ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΕΝΟΤΗΤΑΣ «ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΩΜΑΤΩΝ» (Δ’ τάξη)
Ο ΜΑΓΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ Βίας Αντωνιάδης Α΄Έγκωμης Κ.Β
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
 Να δούμε το υλικό  Διδακτικοί στόχοι  Διδακτικές στρατηγικές  Αλληλεπίδραση στην τάξη  Τι είναι φυσική, χημεία, βιολογία;  Αξιολόγηση μαθητών και.
Η προσομοίωση 11/12/2014 Υοu 4 Teachers Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την προσομοίωση  Συζήτηση και καταγραφή εκπαιδευτικών εμπειριών 11/12/2014.
ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Δραστηριότητα ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΤΙΤΛΟΣ : «ΠΟΥ ΕΊΝΑΙ Η ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ» ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ : KIDSPIRATION ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ονειρεύομαι σαν τον Καραγκιόζη…» Σχ
3/4/2015Μαθηματικές έννοιες και Φυσικές Επιστήμες 1 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Συνάντηση 5η.
ΕΚΦΕ Ν. Σμύρνης: Μετρήσεις Θερμοκρασίας – Η Βαθμονόμηση Ηλ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Η ΦΥΣΙΚΗ ΜΕ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
7° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Σκιές-Χρώματα.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση
Πρόβλημα: Όλοι μας έχουμε περάσει με αυτοκίνητο από κάποια γέφυρα και έχουμε νιώσει κάποιου είδους «αναπηδήσεις». Που οφείλονται αυτές άραγε; Γιατί όσο.
«Ο σχηματισμός των σκιών».  Τα παιδιά στη νηπιακή ηλικία έχουν εμπειρίες, αλλά είναι αδιαφοροποίητες  Ο σχηματισμός των σκιών αποτελεί ένα περίπλοκο.
ΛΑΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΑ ΜΑΡΙΑ ΓΕΩΡΓΙΑ ΑΜ:5385 Τα φαινόμενα της εξαέρωσης, της υγροποίησης και της εξάτμισης.
ΛΆΤΣΙΟΥ ΘΕΟΔΏΡΑ ΑΜ:5399 ΚΟΡΟΜΗΛΆ ΜΑΡΊΑ ΓΕΩΡΓΊΑ ΑΜ:5385 Η γη ως ουράνιο σώμα- Η εναλλαγή μέρας νύχτας.
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ : ΣΚΙΆ Αγραφιώτη Δήμητρα Διαμαντάκη Μυρτώ Κλαίρ Σταύρου Κατερίνα.
« Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο » Ο σχηματισμός των σκιών Πασσά Διονυσία Ψαρρού Αλεξία.
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης Νικολακοπούλου Μαρία.
Οι φοιτήτριες: Διαμαντάκη Μυρτώ Θεώνη Κλαιρ_ Αγραφιώτη Δήμητρα_ Κατερίνα Σταύρου_
Ο ΦΑΡΟΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΣΕ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ: Hλεκτρικά κυκλώματα Γουργιώτου Ευθυμία Επίκουρη Καθηγήτρια Π.Τ.Π.Ε Πανεπιστήμιο Κρήτης.
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης
Δραστηριότητες από τον Κόσμο της Φυσικής για το Νηπιαγωγείο
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Μοντέλο Ωριαίας Διδασκαλίας
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Το Ηλεκτρικό Πεδίο Στη μνήμη τού Ανδρέα Κασσέτα.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΤΗΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΗΞΗΣ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
Δραστηριοτητεσ απο τον Κοσμο τησ Φυσικησ για το Νηπιαγωγειο
«Δραστηριότητες από τον κόσμο της φυσικής για το νηπιαγωγείο»
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Κορομηλά Μαρία – Γεωργία Α.Μ:5385 Λάτσιου Θεοδώρα Α.Μ:5399
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Δραστηριότητες για την τήξη και την πήξη
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Τα φαινόμενα της τήξης και της πήξης
Δραστηριότητες από τον κόσμο της Φυσικής
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Γαβρά Παρασκευή (5602) Ζιώγα Στέλλα (5742) Κόλια Ηλιάνα (5650)
Κρυστα ρακαλλιδου.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ δημιουργία σκιών
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Παιχνίδια από το παρελθόν
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
«το διδάσκω σημαίνει λέγω-πληροφορώ και το μαθαίνω σημαίνει
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Ηλίας Μπουναρτζής/users.sch.gr/bounartzis
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Όταν το χαρτονάκι είναι κοντά στο βιβλίο, βλέπω τα γράμματα μεγαλύτερα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΚΙΑΣ» Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650

Δραστηριότητα 1η «Η σκιά μου και εγώ» Στόχοι Να ανιχνεύσουμε τις πρότερες, λανθασμένες ή ορθές σκέψεις και αντιλήψεις των παιδιών γύρω από το φαινόμενο σχηματισμού σκιάς

Περιγραφή τα παιδιά παρακολουθούν το βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=3nC3M9lalcM Με αφορμή αυτό το βίντεο ο εκπαιδευτικός μπορεί να ανιχνεύσει τις σκέψεις και γνώσεις των παιδιών θέτοντάς τους τις εξής ερωτήσεις: Η σκιά που ακολουθεί το αγόρι τι χρώμα έχει; Έχουν όλες οι σκιές το ίδιο χρώμα; Έχετε παρατηρήσει να σας ακολουθεί και εσάς η σκιά σας; Η σκιά μας μπορεί να κάνει ό,τι θέλει όπως η σκιά του αγοριού; Ή κάνει μόνο ό,τι κάνουμε εμείς; Πού έχετε δει τη σκιά σας; Τι μέγεθος είχε; Εκτός από τη δική σας σκιά που αλλού έχετε δει σκιές; Οι σκιές που έχετε δει πως πιστεύετε ότι δημιουργήθηκαν; Ήταν μεγάλες ή μικρές οι σκιές που έχετε δει; Η σκιά του αγοριού στο βίντεο τι μέγεθος είχε; Ο εκπαιδευτικός τέλος μπορεί να καταγράφει τις απαντήσεις των παιδιών σε ένα χαρτόνι στον πίνακα της τάξης, να διαγράψει τις τυχόν λανθασμένες και μέσω συζήτησης να αναδείξει τις ορθές.

2η Δραστηριότητα «Πειράματα με τη σκιά» 2η Δραστηριότητα «Πειράματα με τη σκιά» Στόχοι Να μάθουν τη διαδικασία σχηματισμού της σκιάς. Να μάθουν την αμετάβλητη σχέση των θέσεων των φωτεινών πηγών, των εμποδίων και των σκιών. Να μάθουν ότι η σκιά δημιουργείται μόνο στα αδιαφανή αντικείμενα. Να μάθουν ότι η αλλαγή των αποστάσεων φωτεινών πηγών και εμποδίων, δημιουργεί μεταβολές στο μέγεθος της σκιάς. Να μάθουν να αντιστοιχούν τον αριθμό των φωτεινών πηγών με τον αριθμό των σκιών.   Υλικά : φακός, διάφορα αδιαφανή αντικείμενα από τη τάξη, διαφανή αντικείμενα (π.χ μπουκάλι νερού).

Περιγραφή ο εκπαιδευτικός και τα παιδιά συγκεντρώνονται στη παρεούλα. Τα παιδιά χωρίζονται σε δύο πειραματικές ομάδες. Οι ομάδες κατευθύνονται στα τραπεζάκια της τάξης, πάνω στα οποία υπάρχει ένας φακός και ένα αντικείμενο. Οι δύο ομάδες ερευνούν τον μηχανισμό δημιουργίας της σκιάς. Βασικός κανόνας είναι ο φακός να περάσει από τα χέρια όλων των παιδιών. Ακολουθεί περιγραφή για τον τρόπο δημιουργίας των σκιών. Στη συνέχεια ακολουθούν τρείς φάσεις πειραμάτων.

Α΄ Φάση Ο εκπαιδευτικός αλλάζει στη μία ομάδα το αδιαφανή αντικείμενο με ένα διάφανο μπουκάλι. Η ομάδα περιγράφει τι συμβαίνει και δεν δημιουργείται η σκιά του. Συμπεραίνει ότι τα διαφανή αντικείμενα δεν δημιουργούν σκιά. Ταυτόχρονα η άλλη ομάδα δημιουργεί τη σκιά του αντικειμένου που έχει. Ο εκπαιδευτικός παίρνει το αντικείμενο, και συνεχίζουν να κρατούν αναμμένο το φακό. Η ομάδα περιγράφει τι συνέβη. Συμπεραίνει πως για τη δημιουργία της σκιάς υπάρχει μία συγκεκριμένη ακολουθία ( φωτεινή πηγή - εμπόδιο - σκιά).

Β΄ Φάση Ο εκπαιδευτικός ρωτάει τη μία ομάδα τι θα συμβεί, αν απομακρύνουμε το φακό από το αντικείμενο. Ενώ ρωτάει την άλλη ομάδα, τι θα συμβεί αν φέρουμε πολύ κοντά το φακό στο αντικείμενο. Ζητάει από κάθε ομάδα να περιγράψει αυτά που παρατήρησε. Συμπεραίνουν ότι η απόσταση της φωτεινής πηγής από το αντικείμενο καθορίζει το μέγεθος της σκιάς του. Γ΄ Φάση Ο εκπαιδευτικός δίνει δύο παραπάνω φακούς σε κάθε ομάδα. Οι πειραματικές ομάδες ερευνούν, τι θα συμβεί, αν ανάψουν και τους τρείς φακούς γύρω από το αντικείμενο. Στη συνέχεια περιγράφουν αυτά που παρατήρησαν. Συμπεραίνουν ότιο αριθμός των φωτεινών πηγών είναι αντίστοιχος με τον αριθμό των σχηματιζόμενων σκιών.

3η Δραστηριότητα «Το κυνήγι των σκιών» 3η Δραστηριότητα «Το κυνήγι των σκιών» Στόχοι Να κατανοήσουν τον μηχανισμό δημιουργία της σκιάς. Να κατανοήσουν ότι οι σκιές κινούνται μαζί μας, έχουν το ίδιο σχήμα με εμάς και είναι μαύρες. Υλικά :τα παιδιά με το σώμα τους δημιουργούν διάφορες σκιές. Περιγραφή Ο εκπαιδευτικός χωρίζει στο διάλειμμα τα παιδιά σε ζευγάρια. Ζητάει από τα ζευγάρια να κυνηγήσουν, να αγγίξουν ο ένας τη σκιά του άλλου, να χορέψουν και να αγκαλιαστούν με τις σκιές τους, να κάνουν χειραψίες με τις σκιές τους και να κολλήσουν τα χέρια τους. Στη συνέχεια θα παίξουν ένα ομαδικό παιχνίδι. Ένα παιδί ο οποίος θα είναι ο κυνηγός των σκιών, πρέπει να κυνηγήσει τις σκιές των υπολοίπων. Οι υπόλοιποι τρέχουν για να «σωθούν» από τον κυνηγό. Όταν ο κυνηγός «πιάσει» τη σκιά ενός παιδιού, το παιδί θα πρέπει να μείνει ακίνητο. Το παιχνίδι θα τελειώσει, όταν ο κυνηγός ακινητοποιήσει όλα τα παιδιά.

Δραστηριότητα 4η /Αξιολόγηση – «Θέατρο σκιών» Στόχοι Να εμπεδώσουν τα παιδιά τη διαδικασία σχηματισμού σκιάς Να αξιολογήσει κατά πόσο τα παιδιά έχουν κατανοήσει αυτή τη διαδικασία αλλά και αν μπορούν να επεκτείνουν τη σκέψη τους συσχετίζοντας τις σκιές με το θέατρο Υλικά: φιγούρες Καραγκιόζη – Βεζυροπούλας, διπλόκαρφα, μεγάλα πλαστικά καλαμάκια, κόλλα, λαδόκολλα, πλαστικές βέργες, φακός

Περιγραφή Ιστορία του θεάτρου σκιών (από που προέρχεται, για ποιους λόγους δημιουργήθηκε και πως πραγματοποιείται). ρωτάει τα παιδιά αν υπάρχει θέατρο σκιών εδώ στην Ελλάδα εξιστορεί την πραγματική ιστορία του Καραγκιόζη ενώ παράλληλα μπορούν να παρακολουθήσουν και κάποιο σχετικό βίντεο να δημιουργήσουν το δικό τους θέατρο σκιών και θέτει διάφορες ερωτήσεις για το πως πιστεύουν ότι θα μπορούσαν να παίξουν θέατρο με τις φιγούρες ξεκινούν να στήνουν το δικό τους θέατρο σκιών φιγούρες Καραγκιόζη και Βεζυροπούλας φτιάχνουν μία μικρή σκηνή από λαδόκολλα ανά τρία θα σηκώνονται και θα παίζουν στα υπόλοιπα παιδιά με τις φιγούρες Ο εκπαιδευτικός μπορεί να τους προτείνει να παίξουν κάποια από τη σκηνή του βίντεο Βασικό στοιχείο αποτελεί ο φακός που θα βρίσκεται καθόλη τη διάρκεια αναμμένος και πίσω από τη μικρή σκηνή

Προέκταση Θεματικής Περιγραφή Δραστηριότητας Προέκταση Θεματικής Περιγραφή Δραστηριότητας Τα παιδιά παρακολουθούν το εξής βίντεο https://youtu.be/Ned6eeCGl4A θα συζητήσουν για αυτά που είδαν και για το τι ευθύνεται που οι χορευτές μπορούν και χορεύουν με αυτόν τον τρόπο μπορούν να μιμηθούν τους χορευτές ομάδες των πέντε ατόμων , ο εκπαιδευτικός έχει κρεμάσει ένα λευκό σεντόνι, πηγαίνουν πίσω από αυτό και με τις σκιές τους προσπαθούν να φτιάξουν σκιές δέντρων, ζώων, να χορεύουν, να τρέχουν και διάφορα άλλα Οι υπόλοιποι θα πρέπει να μαντεύουν αυτά που θα κάνει κάθε φορά η κάθε ομάδα.