ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ. Η ΑΠΑΡΧΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ Το 1948 πολλοί άνθρωποι από διαφορετικές χώρες,διαφορετικές φυλές, με διαφορετικό χρώμα, διαφορετικά.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Παιδιού
Advertisements

PROJECT ΞΕΧΑΣΜΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Ζορμπαλά Βάγια
Ανθρώπινα δικαιώματα στο σχολείο και κάτι ξε-στραβώνει Διεθνής Αμνηστία Φιλικό Σχολείο Ένα διεθνές σχέδιο δράσης.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΦΗΒΟΥ
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
Studio 3 ομάδα 2 “Ανθρώπινα Δικαιώματα”
ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Παγκόσμια ημέρα του παιδιού
Τα δικαιώματα των παιδιών στην εκπαίδευση. 3 ο Γενικό Λύκειο Υμηττού Ομάδα εργασίας: Τα σαΐνια της εκπαίδευσης  Γεωργία Γ.  Παναγιώτα Μ.  Αλέξης Φ.
Ελέυθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας κάθε ατόμου
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΥΓΕΝΕΙΑ
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Ανθρώπινα Δικαιώματα.
Ανθρώπινα Δικαιώματα.
Αναλύοντας τη Δημοκρατία
Ηλεκτρονικά παιχνίδια και εκπαίδευση. Πολλά ακούγονται για τα ηλεκτρονικά παιχνίδια και για τις άσχημες συνέπειες που μπορεί να έχουν στα παιδιά. Από.
Τι θα πει Δίκαιο; Δίκαιο είναι ένα σύστημα κανόνων που ρυθμίζουν με τρόπο δεσμευτικό την κοινωνική συμπεριφορά.
Θρησκευτική ετερότητα και διαπολιτισμική εκπαίδευση
Το αγαπημένο μου μάθημα
Ο.Κ.Ρ O ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ –ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ-BULLYING
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Συνέντευξη από τη μητέρα μου Στέφανος Ν. Β1΄ Σχολικό έτος
Τα παιχνίδια στην αρχαία Ελλάδα και τα παραδοσιακά παιχνίδια
Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΚΛΗ
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ
Δικαιώματα Χριστίνα Πανταζάκου.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
U.N.I.C.E.F. Οι συμμαθητές.
Εργασία Λογοτεχνίας “Η γυναίκα στην σύγχρονη εποχή” Από τους μαθητές:
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Γεωργάκη Άννα-Μαρία Φίλιου Δήμητρα Χαλός Αλέξανδρος Χαντρόι Βησσαρίων.
Τρόποι ζωής και επαγγέλματα Δημοτικό Σχολείο ………. Στ΄ τάξη Μάιος 2008.
5. Οι αξίες της ΕΕ Άρθρο 2 ΣΕΕ. Από τις αρχές στις Αξίες Η ΕΕ βασίζεται στις αξίες του σεβασμού της ανθρώπινης αξιοπρέπειας, της ελευθερίας, της δημοκρατίας,
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
Θέμα: «Η κοινωνική θέση της γυναίκας και η θέση της στη θρησκεία»
«Σχολική Αυλή – Διάλειμμα» 20 Μαΐου Είμαστε οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ2 τάξης του 4 ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας. Ήρθαμε εδώ για να.
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Η εργασία σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του προγράμματος Teachers4Europe
Παραδοσιακά Παιχνίδια
Ανθρώπινα Δικαιώματα.
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΣΜΥΡΝΗΣ
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
ΦΙΛΙΑ Η έννοια της φιλίας Οι διαφορές φιλίας-παρέας
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ!!! Είναι δικαίωμά μου;
Ισότητα Mind Mosaic Από τις μαθήτριες: Καραγιωργάκη Κατερίνα, Κυπραίου Αγγελική, Πολίτη Κατερίνα, Τσαγκαράκη Μαρία.
Ανθρώπινα δικαιώματα.
Ομαδα: …? (Β2) Μαριάννα Αδαμάκη Δήμητρα Ζιώγα Γιώργος Κόκκινος
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΩΣ ΚΟΙΝΟΝΙΚΟΠΟΙΗΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
H Πολυάννα μεγαλώνει!!! Λίγα λόγια για το βιβλίο!
Α’ Γενικού Λυκείου και ΕΠΑ.Λ.
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Γ.Καπετανάκης
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΙΑ.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πελτέκης Χρήστος Α’4.
ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ
11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2016 ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Εκπαίδευση και μειονότητες
ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΙΑ. ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Η ΑΠΑΡΧΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ Το 1948 πολλοί άνθρωποι από διαφορετικές χώρες,διαφορετικές φυλές, με διαφορετικό χρώμα, διαφορετικά χαρακτηριστικά, διαφορετικό πολίτευμα, διαφορετική θρησκεία, διαφορετικό φύλο, διαφορετική γλώσσα συγκεντρώθηκαν και συνέταξαν ένα επίσημο έγγραφο όπου απαρίθμησαν τα δικαιώματα των ανθρώπων που όλοι πρέπει να σέβονται.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ Είναι η δυνατότητα που πρέπει να έχει ο άνθρωπος να ζει, να εκφράζεται ελεύθερα,να μορφώνεται, να δημιουργεί και να αναπτύσσει χωρίς εμπόδια τη δραστηριότητά του σύμφωνα με το νόμο και τον αλληλοσεβασμό.

ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΛΕΓΕΣΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ● Όλοι οι άνθρωποι γεννιούνται ελεύθεροι. ● Όλοι οι άνθρωποι γεννιούνται ίσοι και συνεπώς έχουν τα ίδια δικαιώματα. ● Δεν έχει σημασία η φυλή σου. ● Δεν έχει σημασία αν είσαι άντρας ή γυναίκα. ● Δεν έχει σημασία η γλώσσα που μιλάς. ● Δεν έχει σημασία η χώρα προέλευσής σου. ● Δεν έχει σημασία αν είσαι πλούσιος ή φτωχός.

Συνέχεια διακήρυξης ● Δεν έχουν σημασία οι πολιτικές σου απόψεις ή σε ποια περιοχή του κόσμου ζεις. ● Δεν έχει σημασία αν η χώρα σου έχει βασιλιά ή πρόεδρο δημοκρατίας. ● Τα δικαιώματα και οι ελευθερίες αυτής της διακήρυξης αφορούν όλο τον κόσμο.

ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ● Δικαίωμα για ζωή. ● Δικαίωμα για ελευθερία. ● Δικαίωμα για ασφάλεια. ● Κανείς δεν επιτρέπεται να είναι σκλάβος κανενός. ● Κανείς δεν επιτρέπεται να βασανίζεται και να τιμωρείται με απάνθρωπο και εξευτελιστικό τρόπο. ● Δικαίωμα στην ισονομία και την προστασία από αυθαιρεσίες. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να καταφεύγει στη δικαιοσύνη για να γίνονται σεβαστά τα δικαιώματά του.

συνέχεια ● Κανείς δεν επιτρέπεται να συλλαμβάνεται ή να εκδιώκεται από τη χώρα του χωρίς σοβαρή αιτία. ● Ο καθένας έχει δικαίωμα για δίκαιη δίκη. ● Δικαίωμα στην ιδιωτική ζωή. ● Στην προστασία της οικογένειας. ● Στο σεβασμό του οικογενειακού ασύλου. ● Δικαίωμα και σεβασμό στο απόρρητο της αλληλογραφίας. ● Δικαίωμα στην ελεύθερη μετακίνηση μέσα στη χώρα του.

Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΧΕΙ: ● Δικαίωμα εγκατάλειψης της χώρας του ή μιας άλλης χώρας και δικαίωμα επιστροφής. ● Δικαίωμα να ανήκει σε ένα έθνος αλλά και δικαίωμα να αλλάξει εθνικότητα, αν το επιθυμεί. ● Δικαίωμα στο γάμο και τη δημιουργία οικογένειας ασχέτως καταγωγής, εθνικότητας, θρησκείας. ● Δικαίωμα ιδιοκτησίας. ● Δικαίωμα να σκέφτεται όπως θέλει. ● Δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.

● Δικαίωμα να ασκεί τα θρησκευτικά του καθήκοντα ιδιωτικά ή δημόσια. ● Δικαίωμα να πηγαίνει σε συγκεντρώσεις και να δημιουργεί συλλόγους.Δε μπορείς να υποχρεώσεις κανένα να συμμετέχει σε σύλλογο χωρίς να το θέλει.

ΟΛΟΙ ● Έχουν δικαίωμα ψήφου ● Έχουν δικαίωμα στην εργασία. Ο κάθε άνθρωπος έχει το δικαίωμα να επιλέξει το επάγγελμα που του αρέσει. Η εργασία πρέπει να γίνεται σε αξιοπρεπείς συνθήκες και να υπάρχει ίση αμοιβή για ίση εργασία. ● Όλοι έχουν το δικαίωμα να ξεκουράζονται. Οι ώρες εργασίας πρέπει να είναι καθορισμένες και όλοι οι εργαζόμενοι πρέπει να πληρώνονται, όταν είναι σε άδεια.

ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΑΙΔΙΩΝ Και τα παιδιά είναι άνθρωποι και έχουν δικαιώματα,το ξέρατε αυτό!!!!1

Στις 20 Νοεμβρίου του 1989 υπογράφηκε η Σύμβαση για τα Δικαιώματα του Παιδιού. Σε αυτή τη σύμβαση συμμετείχαν 191 κράτη εκτός από τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής και τη Σομαλία.

PAYLO COEHLO Τα παιδιά μπορούν να διδάξουν τρία πράγματα στους μεγάλους:πρώτο, να χαίρονται χωρίς να υπάρχει λόγος, δεύτερο, να ασχολούνται πάντα με κάτι,και τρίτο, να απαιτούν με όλη τους τη δύναμη αυτό που επιθυμούν.

ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ ● >

ΦΤΩΧΕΙΑ

ΠΕΙΝΑ

ΒΙΑ -ΠΟΛΕΜΟΣ

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ● >

ΠΑΙΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ -ΑΝΕΜΕΛΙΑ

ΚΑΚΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ● > ● >.

ΧΟΡΟΣ -ΠΑΙΧΝΙΔΙ Ο χορός και το παιχνίδι είναι δικαίωμα των παιδιών. Και με τις δύο αυτές δραστηριότητες γεμίζουν δημιουργικά τον ελεύθερο χρόνο τους.

ΧΟΡΟΣ Χορός ονομάζεται το σύνολο των ρυθμικών κινήσεων και συσπάσεων του σώματος. Ο χορός αποτελεί ένα από τα αρχαιότερα εκφραστικά μέσα.

ΜΟΡΦΗ ΧΟΡΟΥ Όπως κάθε μορφή έκφρασης, ο χορός παίρνει μορφή από τις αξίες,την πίστη και τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων που συνθέτουν την κοινωνία. Εξαρτάται από τα αισθήματά τους, τις σκέψεις και τις δραστηριότητές τους. Έτσι τα δυναμικά στοιχεία του, το ύφος, τα στοιχεία του χώρου και του ρυθμού είναι αξεχώριστα από την ανθρώπινη συμπεριφορά που τα παράγει.

Ο ΧΟΡΟΣ ● Αποτελεί σημαντική ευκαιρία για έκφραση και επικοινωνία, ενισχύει την κοινωνική αλληλεγγύη και επιτρέπει να εκφραστεί το ομαδικό συναίσθημα.

ΧΟΡΟΣ ΧΑΣΑΠΙΚΟΣ

ΧΟΡΟΙ ΠΟΝΤΙΑΚΟΙ-ΗΠΕΙΡΩΤΙΚΟΙ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΧΑΡΝΩΝ

ΧΟΡΟΣ ΣΕ ΚΥΚΛΟ(ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙ ΤΗ ΣΥΝΟΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ)

ΧΟΡΟΣ ΤΣΑΜΙΚΟΣ

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ Είναι το φυσικό μέσο του παιδιού για αυτοέκφραση,είναι ένας τρόπος ζωής. Η διάθεση των παιδιών, οι επιθυμίες, οι φόβοι, η αγάπη, το μίσος εκφράζονται μέσα από αυτό.Το παιχνίδι έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην ελληνική κοινωνία. Από την αρχαιότητα ως τις μέρες μας έχει βοηθήσει τα παιδιά του λαού μας, να ξεπεράσουν πολλές δύσκολες καταστάσεις και να υπάρχουμε ως σήμερα.

ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ Το ελεύθερο ομαδικό παιχνίδι δίνει τη δυνατότητα στο παιδί >, να εκφράζεται αυθόρμητα και να διαλέγει το ίδιο τους φίλους και τους συμπαίκτες του στο παιχνίδι που του ταιριάζει. Με αυτόν τον τρόπο του παιχνιδιού,του δίνεται η ευκαιρία να παίξει μέχρι τέλους τα συσσωρευμένα αισθήματα έντασης, απογοήτευσης, ανασφάλειας, επιθετικότητας αλλά και αυθορμητισμού και δημιουργικότητας που φωλιάζουν μέσα του.

Οι αρχαίοι Έλληνες έδιναν μεγάλη σημασία στο ρόλο του παιχνιδιού. Το είχαν ως μέσο αυτοαγωγής. Αυτοί πρώτοι κατάλαβαν την αξία των ομαδικών παιχνιδιών και πίστευαν ότι με αυτά πραγματοποιείται η τελειοποίηση του ανθρώπου. Γι'αυτό τα εντάξανε στο πρόγραμμα αγωγής των παιδιών. Θεωρούσαν όμως ότι ήταν σημαντικό και για τους μεγάλους. Έτσι και οι μεγάλοι αφιέρωναν μεγάλο μέρος από τον ελεύθερο χρόνο τους σε ομαδικά παιχνίδια και αγώνες. Τα έπαιζαν στο δρόμο και στις αυλές και πάντα υπήρχαν κανόνες, που όλοι έπρεπε να τηρούν πιστά. Γι'αυτό έλεγαν πως το παιχνίδι είναι μεγάλο αγαθό. Αναπτύσσει τη συντροφικότητα, ασκεί το σώμα,καλλιεργεί το πνεύμα,μαθαίνει στα παιδιά να σέβονται τους κανόνες του, και έτσι,όταν μεγαλώσουν,να σέβονται και να τηρούν τους νόμους της πατρίδας τους.

Μερικές φορές οι συνθήκες διαβίωσης είναι πολύ δύσκολες και τα παιδιά από πολύ μικρά αναγκάζονται να εργάζονται, για να συνεισφέρουν στην οικογένεια. Όμως παρ'όλες τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν καταφέρνουν συχνά να ξεκόψουν από τη δουλειά και να παίξουν με τους συνομηλίκους τους στο δρόμο. Έτσι, έστω για λίγο, ζουν και εκφράζονται σαν παιδιά. Με το παιχνίδι ξεχνούν τα προβλήματα και τις δυσκολίες, χαλαρώνουν, διασκεδάζουν και καταφέρνουν να μην χάνουν το κουράγιο τους και την αισιοδοξία τους για τη ζωή και για ένα καλύτερο αύριο.

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΟΥ ΠΑΙΖΑΝΕ Η ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ● Κρυφτό ● Πατητό ● Τυφλόμυγα ● Τα μήλα ● Κυνηγητό ● Η μικρή Ελένη ● Περνάει η μέλισσα ● Σχοινάκι ● Πεντόβολα ● Βόλοι ● Τσιλίκι ● Κορόιδο ● Παλιάτσος ● Το δαχτυλίδι ● Το σπασμένο τηλέφωνο ● Στρατιωτάκια ακίνητα ● Μπιζ ● Βασιλιά -βασιλιά

Συνέχεια παιχνιδιών ● Κουτσό ● Κορώνα ή γράμματα ● Αμπάριζα ● Σβούρα ● Γιατρός ● Πινακωτή ● Πέτρα, χώμα και κλαρί ● Κουμπάρες ● Η νοσοκόμα ● Ένα λεφτό το σκόρδο ● Η κούνια ● Η τραμπάλα ● Χάσκω ● Η κολοκυθιά ● Μακριά γαϊδούρα ● Πετάει ο γάιδαρος ● Το τζαμί ● Το δαχτυλίδι

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ (ΚΟΥΝΙΑ,ΣΒΟΥΡΑ, ΞΥΛΙΚΙ,ΤΣΕΡΚΙ, ΠΑΛΙΑΤΣΟΣ)

Ο ΠΑΛΙΑΤΣΟΣ

Ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να υπάρχουν και να ισχύουν τα ανθρώπινα δικαιώματα ● Η ανθρωπιστική παιδεία ● Η καλλιέργεια των ανθρωπιστικών αρχών(δικαιοσύνης,αλληλεγγύης,συνεργασίας αλήθειας). ● Η καταπολέμηση του φανατισμού. ● Η κατάργηση των φυλετικών διακρίσεων. ● Η δημοκρατικοποίηση και αποκέντρωση των εξουσιών του κράτους.

Η κατάλυση των ανελεύθερων καθεστώτων και η εγκαθίδρυση της δημοκρατίας ● Ο αγώνας για την επικράτηση των αξιών της ζωής. ● Η επίλυση των κοινωνικών προβλημάτων(ναρκωτικά,ανεργία). ● Η πίστη στις αξίες,στα ανθρώπινα δικαιώματα και στην ανθρώπινη προσωπικότητα). ● Η παγκόσμια προσπάθεια για την ίδρυση νέων διεθνών οργάνων για την καταστολή των παραβιάσεων.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Πρέπει να υπάρχει φιλία, ανεκτικότητα και αλληλοσεβασμός μεταξύ των ανθρώπων.

ΦΙΛΙΑ – ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ - ΑΛΛΗΛΟΣΕΒΑΣΜΟΣ

ΑΠΟΔΟΧΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗΣ Η διακήρυξη για τα ανθρώπινα δικαιώματα έχει ψηφιστεί εδώ και πολλά χρόνια, αλλά δεν τη σέβονται όλες οι χώρες. Γι αυτό θα έπρεπε να διαβάζεται από όλους και να διδάσκεται στα σχολεία όλου του κόσμου.

ΣΚΕΨΟΥ ΑΙΣΙΟΔΟΞΑ

ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑΝ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ● ΒΡΕΤΤΟΥ ΑΝΝΑ ● ΖΑΪΜΗ ΦΑΝΗ ● ΖΑΪΜΗ ΦΛΩΡΙΝΤΑ ● ΖΑΦΕΙΡΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ● ΖΑΦΕΙΡΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ● ΜΑΝΤΕΛΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ● ΜΑΝΤΕΛΟΥ ΛΑΜΠΡΙΝΗ ● ΜΟΙΡΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ● ΜΠΟΓΚΝΤΑΝΤΙ ΦΩΤΕΙΝΗ ● ΝΙΚΑ ΜΑΥΡΕΤΤΑ ● ΓΚΑΓΚΑ ΜΑΡΙΑ

ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ ● ΤΖΟΥΒΑΡΑ ΧΡΥΣΑΥΓΗ ● ΠΑΝΑΡΕΤΟΥ ΝΙΚΗ ● ΚΩΣΤΑΛΙΑ ΔΑΝΑΗ