Μια εργασία του Νικόλα Ρώσση, Φάνη Κουσσουρή και του ‘Ιωνα Καπράλου ΄΄Τα κρούσματα σχολικού εκφοβισμού αυξάνονται ραγδαία στη χώρα μας. Εκεί δε που το.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΜΑΔΑ: LOOKING THROUGH
Advertisements

Μαρία Κουφέλου Μαρία Παυλή Θάλεια Τσουκαρέλλη Όλγα Δουγραματζή
Η σχολική βία και ο εκφοβισμός (Bullying)
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Η ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!! 54ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΡΤΕΜΙΣ ΔΑΜΙΓΟΥ
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
ΕΦΗ-ΒΙΑ Σχολικός Εκφοβισμός, ο νόμος της Σιωπής, Bullying
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας
O σχολικός εκφοβισμός Ανοιχτοί Ορίζοντες.
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
 Από τους μαθητές του 1 ου Γυμνασίου Δράμας.
«Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό»
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
Σχολικός Εκφοβισμός Τι ακριβώς είναι ; Πώς αντιμετωπίζεται από το θύμα ; Πώς αντιμετωπίζεται από τον παρατηρητή ;
BULLYIN G. “Το bullying αναφέρεται στην ειδική χρήση βίας που είναι σκόπιμη και επαναλαμβανόμενη και συμβαίνει από ένα παιδί ή ομάδα παιδιών προς ένα.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
1ο Γυμνάσιο Αλεξανδρούπολης
ΌΧΙ ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!!.
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
Βασιλική Παλαπέρη Μαριέττα Ματζαβέλα
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ –ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ-BULLYING
Επιμελήθηκαν οι: Αλέξανδρος Π. Βλαδίμηρος Ε. Νίκος Π.
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΛΙΚΗΣ ΤΜΗΜΑ – Α1
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Βαλεντίνα Μιχαήλ Στ’1.
Σχολικός Εκφοβισμός/Bullying
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΣΤΕΛΛΑ ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΟΥ ΣΤ ΄1. Θ ύμα Θ ύτης Θ εατής.
Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλ. bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας,
Βασιλική Μουγκού Γεωργία Παπαθεοδώρου
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
Τί είναι ο σχολικός εκφοβισμός;
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
Θέμα project : Cyberbullying
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
Αν σε ενοχλήσουν ή σε χτυπήσουν μίλα, μη φοβάσαι!.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
Το νταηλίκι είναι μια μορφή κακοποίησης, πιο συγκεκριμένα εκφοβισμού ή εξαναγκασμού. Αυτή συνεπάγεται περιοδικά επαναλαμβανόμενες πράξεις, που σκοπό έχουν.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!! ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Bullying.
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
Εκφοβισμός στα σχολεία
6 Μαρτίου 2016 Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού!
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ-PROJECT
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Καθηγήτρια: Κα Μ.Ζάχου Μαθητής: Νίκος Γονιδάκης
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ PROJECT
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ « Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΕ ΑΦΟΡΑ»
Εκφοβισμός είναι δυνατό να συμβεί μέσω του Διαδικτύου και περιλαμβάνει εσκεμμένη, επαναλαμβανόμενη και εχθρική συμπεριφορά απέναντι σε άτομο ή ομάδα ατόμων.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μια εργασία του Νικόλα Ρώσση, Φάνη Κουσσουρή και του ‘Ιωνα Καπράλου ΄΄Τα κρούσματα σχολικού εκφοβισμού αυξάνονται ραγδαία στη χώρα μας. Εκεί δε που το πράγμα παίρνει θηριώδεις διαστάσεις είναι στο Διαδίκτυο. Η Ελλάδα έρχεται δεύτερη στην Ευρώπη σε περιστατικά ψηφιακής βίας ΄΄

Επιστημονικώς λοιπόν, σύμφωνα με την Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Υγείας του Παιδιού και του Εφήβου (ΕΨΥΠΕ), ως σχολικός εκφοβισμός ορίζεται η εσκεμμένη και επαναλαμβανόμενη βία και επιθετική συμπεριφορά με σκοπό την πρόκληση σωματικού ή και ψυχικού πόνου σε μαθητές από συμμαθητές τους, εντός και εκτός σχολείου. Για να σας το κάνουμε εικόνα, γενικώς ο σχολικός εκφοβισμός μπορεί να περιλαμβάνει σωματική βία (χτυπήματα, γροθιές κ.ά.), απειλές, εκβιασμούς, πειράγματα, «φαρμακερά» παρατσούκλια, κοροϊδία, διάδοση φημών, εσκεμμένο αποκλεισμό κάποιων παιδιών από κοινωνικές και σχολικές δραστηριότητες, σεξουαλική παρενόχληση, κλοπές των αντικειμένων του θύματος ή πρόκληση ζημιών σε αυτά.

«Πρόκειται για ένα εκτεταμένο φαινόμενο που δίνει λανθασμένα μηνύματα, με κυριότερο το ότι δεν είμαστε καθόλου ανεκτικοί στη διαφορετικότητα, όποια και αν είναι αυτή - είτε αφορά φυλή και χρώμα, είτε παιδιά με καλύτερες επιδόσεις από εμάς, τα οποία είναι και από τα κύρια θύματα του bullying, είτε παιδιά που δεν είναι τόσο κοινωνικά. Πρέπει να εξηγήσουμε ότι το bullying δεν αφορά έναν τσακωμό μεταξύ "τσαμπουκάδων". Κλείνει μέσα του μια ασυμμετρία δύναμης - οι δυνατοί εκφοβίζουν εκείνους που θεωρούν πιο αδύναμους. Και πρέπει να δείχνουμε μηδενική ανοχή σε τέτοια φαινόμενα, καθώς μπορεί να κοστίσουν πολύ σοβαρά στην ψυχική υγεία των θυμάτων στο μέλλον».

Ο σχολικός εκφοβισμός έχει βρει νέα μέσα για να γιγαντώνεται, με κυριότερο το Διαδίκτυο. Οι γονείς δεν θα πρέπει να αισθάνονται απαραίτητα ασφαλείς όταν το παιδί είναι «ήσυχο στο δωμάτιό του»

T ο έντονο bullying συνδέεται με κατάθλιψη, με αυτοκτονικό ιδεασμό, ακόμη και με αυτοκτονίες. «Ευτυχώς δεν έχουμε καταγράψει αυτοκτονίες παιδιών στη χώρα μας, αλλά στο εξωτερικό οι αυτοκτονίες εφήβων λόγω σχολικού εκφοβισμού συνεχώς αυξάνονται. Και για την Ελλάδα όμως, όσο το φαινόμενο εντείνεται, κανένας δεν μπορεί να γνωρίζει αν θα δούμε έφηβους αυτόχειρες στο μέλλον οι οποίοι έχουν πέσει θύματα σχολικού εκφοβισμού. Είναι χαρακτηριστικό ότι μελέτη της ομάδας μας που δημοσιεύθηκε το 2011 στο "BMC Psychiatry" έδειξε πως τα θύματα του bullying, και κυρίως αυτά που υφίσταντο σχολικό εκφοβισμό σε εβδομαδιαία βάση, εμφάνιζαν συχνότερα αυτοκτονικό ιδεασμό, κάτι πάντως που δεν φάνηκε να αφορά και τους θύτες. Μάλιστα η ιδέα της αυτοκτονίας φάνηκε να στοιχειώνει το μυαλό κυρίως των αγοριών που είχαν υποστεί τον εκφοβισμό».