ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΡΩΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΜΑΤ- ΑΠΑΛΑ, ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΦΥΣΙΚΗ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Xρώματα Ολόκληρη Ασπρόμαυρες Με λίγα ενχρωμα στοιχεία
Advertisements

Καλές πρακτικές για τη βιντεοσκόπηση Ανοικτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων
Φορέματα σε Α γραμμή (1950).
Αντίληψη της ομορφιάς Μόδα και περιποίηση
ΕΠΟΧΕΣ.
Μάθημα ζωγραφικής Τοπίο.
Για ένα καλύτερο χαμόγελο
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
ΧΡΩΜΑ Η οπτική εντύπωση που προκαλείται από την άμεση
Μανικιούρ - Πεντικιούρ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ Εξουδετέρωση Δυσχρωμιών Ιδιομορφίες Μετώπου
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Διαδικασία του σχεδίου
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να, Φως και σκιά
8.3 ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ 8.4 ΤΟ ΧΡΩΜΑ.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ - ΧΡΩΜΑ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΕΣ ΠΑΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΡΟΥΖ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ.
ΓΕΝΙΚΑ ΤΥΠΟΙ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ
Γιολάντα Θαρτόρι Γιώτα Κόρακα
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ Μάθημα 9ο
Το μακιγιάζ από την αρχαία εποχή έως και σήμερα…
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE – LINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
Η περιληψη.
Φως και χρώματα (α).
Κήποι - συμβουλές Χαλάς Μάριος Τσουκλείδης Σωτήρης.
ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ.
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ- ΜΑΚΙΓΙΑΖ
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ-ΧΡΩΜΑ.
 ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ- ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΒΑΣΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΟΝΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΜΙΚΡΟΑΤΕΛΕΙΕΣ.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 8.
ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ- ΧΡΩΜΑ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ ΤΟ ΑΙΣΘΗΤΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΗ ΟΤΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΑΝΙΚΟ ΤΥΠΟ. ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΡΙΑ.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 9)
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
Όνομα ομάδας: Γαλαζοπράσινο Μαθητές: Καραίσκου Ρανια, Γιαμαίου Σπυριδούλα, Παπαδόπουλος Ευσέβιος, Τσατσαράγκος Θανάσης Θέμα: Φώς, Χρώμα και τέχνη Σχολείο:6ο.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ F.D.T ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΟΥ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΠΛΗΡΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΛΟΓΙΩΝ ΜΕ ΟΜΑΛΗ ΜΕΤΑΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΙΔΑΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ,ΕΤΣΙ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 10)
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 1.
ΜΑΚΙΓΙΑΖ.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ Η ΜΟΔΑ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 13: Δημιουργία ρόλου Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 14: Μακιγιάζ δεκαετιών 20 ου αιώνα: ‘20, ‘30, ‘40, ‘50, ‘70 Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 2: Αρχαιοελληνικό μακιγιάζ Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας.
105 ΠΡΟΤΨ – ΠΡΟΣΩΠΟΛΟΓΙΑ – ΤΕΧΝΙΚΗ ΨΙΜΥΘΙΩΣΗΣ
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 12: Αναγέννηση Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων Ενότητα 11: Κλασικό Μακιγιάζ Μικελάτου Ευθυμία Αισθητικός Κοσμητολόγος B.Sc., M.Sc. Τμήμα Αισθητικής και Κοσμητολογίας Ανοικτά.
Υλικά και εργαλεία του μακιγιάζ
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων
ΤΙΤΛΟΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΑΝΤΙΣΤΑΤΕΣ
   Γύρω μας βλέπουμε συνεχώς χρώματα .
Τεχνική Ψιμυθίωσης Θεαμάτων
Ο ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ.
Πορτραίτο Αυτό το πρόγραμμα δημιουργεί ένα πορτραίτο με βάση τις πληροφορίες που θα δώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά του προσώπου σου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΡΩΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΜΑΤ- ΑΠΑΛΑ, ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΦΥΣΙΚΗ ΕΝΤΥΠΩΣΗ. FONT DE TEINT: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ, ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΔΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗN ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΠΡΩΙΝΕΣ ΩΡΕΣ. ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΠΟΥΔΡΑΣ. ΕΑΝ ΤΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΕΝΤΟΝΑ, ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΠΟΥΔΡΑΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟ ΤΥΠΟ ΤΗΣ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑΣ. ΡΟΥΖ: TO ΡΟΥΖ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΝΙΣΜΕΝΟ.

ΣΚΙΕΣ: ΟΙ ΣΚΙΕΣ ΤΟΝ ΜΑΤΙΩΝ ΑΠΑΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΑ ΜΕ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΦΩΣ ΑΤΟΝΕΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΘΑ ΦΑΙΝΟΤΑΝ ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΦΩΣ. ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ. ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΜΑΚΙΓΙΑΡΙΣΜΕΝΗ ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΨΕΥΤΙΚΑ. EYE LINER: TO EYE LINER ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΛΥ ΛΕΠΤΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ. ΚΡΑΓΙΟΝ: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΠΑΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ.

ΣΕΙΡΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜOΣ ΜΕ ΓΑΛAΚΤΩΜΑ ΠEΡΑΣΜΑ ΜΕ ΛΟΣΙOΝ ΣΚΟYΠΙΣΜΑ ΜΕ ΠΕΤΣEΤΑ – ΧΑΡΤΟΜAΝΤHΛΟ ΤΟΠΟΘEΤΗΣΗ ΚΡEΜΑΣ ΓΙΑ ΒAΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ FONT DE TEINT Η’ ΠΟΥΔΡΑΣ ΤΟΠΟΘEΤΗΣΗ ΡΟΥΖ ΤΟΠΟΘEΤΗΣΗ ΠΟYΔΡΑΣ

ΥΓΡΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΔΙΑΦΑΝΟ, ΠΙΟ ΕΛΑΦΡΥ, ΚΑΙ ΤΟ ΣΚΟΥΠΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΠΕΤΣΕΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΤΡΙΨΟΥΜΕ. ΒΟΥΡΤΣIΖΟΥΜΕ ΒΛEΦΑΡΑ ΚΑΙ ΦΡYΔΙΑ. ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΣΚΙΕΣ ΣΧΕΔΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΠΟΥΔΡΑΡΟΥΜΕ ΜΕ ΜΙΑ ΔΙΑΦΑΝΗ ΠΟΥΔΡΑ ΓΙΑ ΦΙΞΑΡΙΣΜΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟYΜΕ ΜAΣΚΑΡΑ ΣΧΕΔΙAΖΟΥΜΕ ΤΑ ΦΡYΔΙΑ ΣΧΕΔΙAΖΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤOΜΑ ΒAΖΟΥΜΕ ΚΡΑΓΙOΝ

ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΛΑΜΨΗ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ, ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ. ΑΠΑΙΤΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΜΠΕΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΜΕ ΤΟ ΝΤΥΣΙΜΟ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ. Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΤΟΝΟΣ ΤΟΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΟΣ. ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΜΕΡΑΣ, ΤΑ ΑΛΛΟΙΩΝΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΝΥΧΤΑΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΥΜΕ ΜΕ ΠΡΟΣΟΧΗ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΜΑΣ. ΤΟ ΝΑ ΝΟΜΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΕΝΑ ΧΛΩΜΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΦΑΛΜΑ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΔΙΝΕΙ ΑΡΡΩΣΤΗΜΕΝΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ.

ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΜΕ F.D.T. ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΡΟΥΖ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΟ ΣΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΚΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΝΑ ΖΩΗΡΕΥΕΙ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ. ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΠΟΥΔΡΑ. ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΤΟΝΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΗΜΕΡΑΣ. ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΣΚΙΑ ΣΤΑ ΒΛΕΦΑΡΑ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΗ ΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ'EYE LINER. ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΦΟΡΕΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΙΡΙΔΑΣ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ. ΤΟ ΜΑΣΚΑΡΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ Η’ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ. ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΛΟ Η’ ΚΑΙ ΠΕΡΛΕ ΓΙΑ ΝΑ ΦΩΤΙΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ.

ΒΡΑΔΙΝΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΕΝΤΕ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΤΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΚΟΚΤΕΙΛ ΕΝΑ ΔΕΙΠΝΟ ΜΙΑ ΔΕΞΙΩΣΗ Κ.Λ.Π. ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΝΤΕΚΟΛΤΕ (ΛΑΙΜΟΣ-ΠΛΑΤΗ-ΜΠΡΑΤΣΑ) ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ. ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΟΥ ΝΤΕΚΟΛΝΤΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ F.D.T. ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ Η’ ΠΟΥΔΡΑ. ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ Η ΤΕΧΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ.

FOND DE TEINT: ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΩΤΟΣΚΙΑΣΕΙΣ, ΟΙ ΔΕ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΤΟΝΙΣΜΕΝΟ Η’ ΠΙΟ ΣΚΟΥΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ. ΠΟΥΔΡΑ: ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ F.D.T. ΡΟΥΖ: ΤΟ ΡΟΥΖ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΤΟΝΙΣΜΕΝΟ

ΣΚΙΕΣ: ΤΑ ΜΑΤ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΗΜΕΡΑΣ Η ΣΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟ, ΠΑΡΑΧΩΡΟΥΝ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΙΡΙΖΕ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΧΡΥΣΑΦΗ Η ΑΣΗΜΙ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ, ΤΟ ΝΤΥΣΙΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΗΣ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑΣ. ΚΡΑΓΙΟΝ: ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΠΙΟ ΣΚΟΥΡΟ ΠΑΝΤΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΔΥΟ ΤΟΝΟΥΣ: ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ ΠΙΟ ΤΟΝΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ, Ο ΤΟΝΟΣ ΑΥΤΟΣ ΔΙΝΕΙ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΣΤΡΟΓΓΥΛΑ.

EYE LINER: ΤΟ EYE LINER ΜΑΥΡΟ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΜΕ ΠΕΝΤΕ ΤΡΟΠΟΥΣ: Η ΓΡΑΜΜΗ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΟ ΜΕΣΑ ΚΑΝΘΟ, ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΠΥΚΝΟΦΘΑΛΜΟ ΤΥΠΟ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΔΕ ΕΝΤΟΝΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ. ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΑ 2/3 ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΕΝΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΟΣΟ ΜΑΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΟ ΠΛΙΣΣΑΡΙΣΜΑ. ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΟΛΟ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΕΦ’ ΟΣΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΩΜΑ ΜΑΤΙΩΝ Η’ ΝΕΑΝΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΧΕΤΑΙ ΤΕΤΟΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΑΦΟΥ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΡΙΖΕΣ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ EYE LINER ΣΤΗΝ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ. ΕΦΑΡΜOΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙAΖ ΕΠΟΧHΣ. ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΩΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΨΕΥΤΙΚΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ. ΤΕΛΟΣ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΜΑΣΚΑΡΑ, LIP GLOSS ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΤΕΛΕΙΕΣ.

ΣΕΙΡΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΚΑΘΑΡΙΣΜOΣ ΜΕ ΓΑΛAΚΤΩΜΑ ΠEΡΑΣΜΑ ΜΕ ΛΟΣΙOΝ ΣΚΟYΠΙΣΜΑ ΜΕ ΠΕΤΣEΤΑ ΤΟΠΟΘEΤΗΣΗ ΚΡΕΜΑΣ ΓΙΑ ΒΑΣΗ ΤΟΠΟΘEΤΗΣΗ FOND DE TEINT Ή MAKE UP ΚAΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΡΟΥΖ ΑΠΛΩΝΟΥΜΕ ΠΟΥΔΡΑ ΥΓΡΑΙΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΔΙΑΦΑΝΟ

ΒΟΥΡΤΣΙΖΟΥΜΕ ΤΑ ΒΛΕΦΑΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΎΜΕ ΣΚΙΕΣ ΠΟΥΔΡΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΥΔΡΑ ΔΙΑΦΑΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΘΕΡΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΑΣΚΑΡΑ Ή ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΚΟΥΡΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΙΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ ΤΟΠΟΘΕΤΟΎΜΕ LIP GLOSS.

ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΤΟ ΦΩΤΕΙΝΟ ΛΑΜΠΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΕΛΕΙ ΧΡΩΜΑΤΑ ΖΩΝΤΑΝΑ, ΤΡΥΦΕΡΑ. ΤΟ ΘΑΜΠΟ ΓΑΛΑΖΙΟ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΤΟΥ ΣΤΑΧΥΟΥ Η’ ΤΟ ΑΠΑΛΟ ΓΑΛΑΖΙΟ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ ΜΕ ΤΟ ΑΠΑΛΟ ΧΡΥΣΑΦΙ ΤΗΣ ΑΜΜΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ Η ΦΥΣΗ ΔΙΝΕΙ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ. ΘΕΡΜΑ, ΓΗΙΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΤΡΥΦΕΡΕΣ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΘΕΡΜΩΝ - ΨΥΧΡΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΘΑΥΜΑΖΟΥΝ ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΤΟ ΗΛΙΟΚΑΜΕΝΟ ΔΕΡΜΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ. ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ -ΧΡΥΣΑΦΙ, ΤΟ ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΤΟ ΒΕΡΙΚΟΚΙ, ΤΟ ΧΡΥΣΑΦΙ, ΤΟ ΚΑΦΕ - ΧΡΥΣΑΦΙ, ΤΟ ΩΧΡΟ ΛΙΛΑ, ΤΟ ΒΙΟΛΕΤΙ, ΤΗΣ ΛΕΒΑΝΤΑΣ, ΤΟ ΓΑΛΑΖΙΟ, ΤΟ ΑΠΑΛΟ ΤΥΡΚΟΥΑΖ, ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΑΛΕΤΑΣ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ. ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΤΑ ΣΚΛΗΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΤΟΝΕΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ.

ΤΟ ΗΛΙΟΚΑΜΕΝΟ ΔΕΡΜΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΦΥΣΙΚΟ, ΦΡΕΣΚΟ, ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΤΟΝΟ ΦΩΣ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ, ΓΙ' ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟ MAKE UP ΣΕ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΧΡΥΣΕΣ, ΧΡΥΣΟΜΠΕΖ, ΧΡΥΣΟΚΟΚΚΙΝΕΣ, ΧΡΥΣΟΚΑΦΕ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΤΟΝ ΤΟΝΟ ΤΗΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑΣ. ΚΡΑΓΙΟΝ, ΣΕ ΘΕΡΜΑ ΚΟΚΚΙΝΑ, ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΑΠΑΛΑ ΡΟΖ, ΦΟΥΞΙΑ Η ΦΥΣΙΚΑ ΜΟΝΟΝ ΜΕ LIP-GLOSS. ΡΟΥΖ ΑΠΑΛΟ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ, ΣΕ ΤΟΝΟΥΣ ΧΡΥΣΙΖΟΝΤΕΣ ΘΕΡΜΟΥΣ. ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΠΑΛΟ EYELINER Η’ ΣΚΙΑ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ Η ΣΒΗΣΜΕΝΟ ΜΟΛΥΒΙ KOHL, ΓΙΑ ΠΙΟ ΦΥΣΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. ΜΑΣΚΑΡΑ ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ. ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΒΡΟΧΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥΝΤΖΟΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΕΣΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΡΩΤΑ Η’ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ.

ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ MAKE UP:ΣΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΧΡΥΣΑΦΙ, ΜΠΕΖ- ΧΡΥΣΑΦΙ, ΜΠΕΖ ΤΗΣ ΑΜΜΟΥ, ΜΠΕΖ-ΚΑΦΕ,Κ.ΛΠ. ΠΟΥΔΡΑ:ΔΙΑΦΑΝΗ Η’ ΧΡΩΜΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΝΤΑΣΗ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ MAKE- UP ΚΡΑΓΙΟΝ:ΠΕΡΛΕ ΦΩΤΕΙΝΟ ΡΟΖ ΡΟΥΖ :ΙΔΙΟ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΑΝΟΙΧΤΟΤΕΡΟΥ ΤΟΝΟΥ ΣΚΙΕΣ:ΡΟΖ ΣΑΝ HIGHLIGHTER, ΛΙΛΑ ΤΗΣ ΠΑΣΧΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ, ΒΕΡΙΚΟΚΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. EYELINER: ΚΑΦΕ, ΜΠΛΕ Η’ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΒΛΕΦΑΡΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ ΛΙΛΑ ΜΑΣΚΑΡΑ:ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ

ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΟΙ ΓΚΡΙΖΕΣ ΨΥΧΡΕΣ ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΠΙΟ ΕΝΤΟΝΟ, ΠΙΟ ΒΑΡΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΛΑΜΠΕΡΑ, ΥΠΕΡΟΧΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΑ, ΘΕΡΜΑ Η ΨΥΧΡΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΜΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΓΕΜΑΤΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ. ΔΕΡΜΑ ΑΝΟΙΧΤΟ, ΦΩΤΕΙΝΟ ΣΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΤΟΝΟΥΣ ΑΡΚΕΤΑ ΠΟΥΔΡΑΡΙΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΒΕΛΟΥΔΙΝΗ, ΜΑΤ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ. ΤΑ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΟΣ (COLOUR ADJUSTERS) ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΧΩΡΙΣ ΨΕΓΑΔΙ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ.

ΧΕΙΛΗ ΤΟΝΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΛΑΜΠΕΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΒΑΘΙΑ ΑΙΣΘΗΣΙΑΚΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ, ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΠΡΩΤΕΥΟΝΤΑ ΡΟΛΟ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ. ΡΟΥΖ ΕΛΑΧΙΣΤΟ, ΟΣΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΖΩΝΤΑΝΕΨΕΙ ΑΠΛΑ Η ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΘΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΑ ΚΥΡΙΑΡΧΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ. ΧΛΩΜΑ ΡΟΖ - ΜΠΕΖ, ΑΝΟΙΧΤΑ ΒΕΡΙΚΟΚΙ, ΘΕΡΜΑ ΚΑΦΕ, ΤΟΝΟΙ ΤΟΥ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ, ΤΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙ ΣΥΝΔΥΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΤΟΝΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ. ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΣΚΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΦΩΣ, ΑΠΑΛΑ ΤΟ ΠΡΩΙ, ΜΕ ΕΝΤΟΝΑ ΚΟΝΤΡΑΣΤ ΚΑΙ ΣΟΦΙΣΤΙΚΕ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟ ΒΡΑΔΥ. ΘΕΡΜΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΡΟΖ, ΤΟ ΓΚΡΙΖΟ - ΜΠΛΕ, ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚ, ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ.

EYELINER ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΚΑΙ ΜΟΛΥΒΙ KOHL ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΩ, ΔΙΝΟΥΝ ΦΥΣΙΚΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΕΞΕΖΗΤΗΜΕΝΟ ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ. ΜΑΣΚΑΡΑ ΣΚΟΥΡΗ, ΒΑΘΙΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ, ΕΝΩ ΦΥΣΙΚΗ, ΑΠΑΛΗ, ΤΟ ΠΡΩΙ. ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ.

ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ ΣΚΙΕΣ:ΧΡΥΣΟ ΚΕΧΡΙΜΠΑΡΙ ΣΑΝ HIGHLIGHTER, ΡΟΥΑΓΙΑΛ ΜΠΛΕ - ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ, ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΚΟΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. EYELINER:ΜΑΥΡΟ, ΜΠΛΕ, ΣΚΟΥΡΟ ΚΑΦΕ ΜΑΣΚΑΡΑ:ΜΑΥΡΗ, ΚΑΦΕ ΚΡΑΓΙΟΝ:ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ ΡΟΥΖ:ΙΔΙΟ ΧΡΩΜΑ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ, ΑΝΟΙΧΤΟΤΕΡΟΥ ΤΟΝΟΥ

ΑΝΟΙΞΗ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΘΑΡΑ, ΑΠΑΛΑ, ΘΕΡΜΑ, ΓΗΙΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΘΑΡΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ Η ΠΑΛΕΤΑ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΗΣ ΑΝΟΙΞΗΣ, ΟΠΩΣ ΡΟΖ, ΓΗΙΝΟ ΚΑΦΕ, ΚΟΡΑΛΛΙ, ΑΠΑΛΟ ΚΟΚΚΙΝΟ, ΡΟΖ, ΔΑΜΑΣΚΗΝΙ, ΓΑΛΑΖΙΟ, ΜΠΛΕ. Η ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΜΕΤΑΞΕΝΙΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΟΥΣ ΓΛΥΚΟΥΣ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΡΟΖ, ΤΟΥ ΜΠΕΖ, ΤΟΥ ΧΡΥΣΑΦΕΝΙΟΥ ΞΑΝΘΟΥ ΤΗΣ ΑΜΜΟΥ. ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΟ, ΜΕΤΑ ΤΑ ΒΑΘΙΑ ΕΝΤΟΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ. ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΑ ΤΟΝΙΣΜΕΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΡΟΖ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΑΘΑΡΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ. ΧΕΙΛΗ ΔΡΟΣΕΡΑ, ΤΡΥΦΕΡΑ, ΑΠΑΛΑ ΜΕ ΦΩΤΕΙΝΑ ΚΑΘΑΡΑ ΨΥΧΡΑ Η ΘΕΡΜΑ ΧΡΩΜΑΤΑ. ΡΟΥΖ: ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΙΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ, ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟΤΕΡΟΥΣ ΟΜΩΣ ΤΟΝΟΥΣ.

ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ MAKE UP:ΑΠΑΛΟ ΡΟΖ, ΜΠΕΖ, ΜΠΕΖ ΤΗΣ ΑΜΜΟΥ ΠΟΥΔΡΑ:ΔΙΑΦΑΝΗ Η’ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ MAKE UP ΣΚΙΕΣ:ΓΑΛΑΖΙΟ ΤΟΥ ΠΑΓΟΥ ΣΑΝ HIGHLIGHTER, ΧΡΥΣΑΦΙ ΚΙΤΡΙΝΟ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ, ΡΟΖ ΔΑΜΑΣΚΗΝΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. EYELINER:ΘΕΡΜΟ ΚΑΦΕ, ΔΑΜΑΣΚΗΝΙ ΜΑΣΚΑΡΑ :ΚΑΦΕ ΚΡΑΓΙΟΝ :ΑΠΑΛΟ ΔΑΜΑΣΚΗΝΙ ΡΟΥΖ:ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΑΜΑΣΚΗΝΙ

ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ Η ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΡΥΦΕΡΟ, ΦΥΣΙΚΟ. ΤΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ, Η ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΑ ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΧΡΥΣΑΦΕΝΙΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ ΚΙΤΡΙΝΙΖΕΙ, ΓΚΡΙΖΑΡΕΙ, ΓΙ’ ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΘΕΡΜΟΥΣ ΡΟΖΕ ΤΟΝΟΥΣ. TO MAKE UP ΕΛΑΦΡΟ, ΤΡΥΦΕΡΟ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΤΟΥ ΟΥΔΕΤΕΡΟΥ ΜΠΕΖ, ΤΟΥ ΜΠΕΖ ΡΟΖ, ΤΟΥ ΜΠΕΖ, ΜΠΕΖ ΡΟΔΑΚΙΝΙ. ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΒΑΘΙΕΣ ΣΚΙΕΣ ΤΟΥ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΚΡΑΣΙΟΥ, ΤΟΥ ΧΑΛΚΟΥ, ΟΙ ΓΗΙΝΟΙ ΤΟΝΟΙ ΠΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΥΛΛΩΝ ΤΟΥ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥ, ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΝΟΤΙΣΜΕΝΗΣ ΓΗΣ.

ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ : MAKE UP:ΜΠΕΖ ΡΟΔΑΚΙΝΙ ΠΟΥΔΡΑ:ΔΙΑΦΑΝΗ Η’ ΙΔΙΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟ MAKE UP ΚΡΑΓΙΟΝ:ΚΟΡΑΛΛΙ ΚΑΦΕ ΡΟΥΖ:ΑΠΑΛΟ ΚΟΡΑΛΛΙ ΣΚΙΕΣ:ΡΟΔΑΚΙΝΙ ΣΑΝ HIGHLIGHTER, ΠΕΡΛΕ ΓΚΡΙ ΘΕΡΜΟ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ, ΚΑΦΕ ΧΑΛΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΟ. EYELINER :ΚΑΦΕ ΘΕΡΜΟ ΜΑΣΚΑΡΑ:ΚΑΦΕ