Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ο ρόλος του Μηνύματος 6 η Εβδομάδα Φιλήμων Μπαντιμαρούδης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ο ρόλος του Μηνύματος 6 η Εβδομάδα Φιλήμων Μπαντιμαρούδης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ο ρόλος του Μηνύματος 6 η Εβδομάδα Φιλήμων Μπαντιμαρούδης

2 Δελτία Τύπου (1)Συστηματικότητα (2)Σχεδιασμός – Ποιος; – Οργανώνει τι; – Πού; – Τι ώρα; – Με ποιους; – Γιατί η δράση είναι σημαντική; (3) Διακίνηση

3 Ενημερωτικά έντυπα (newsletters) Ενημέρωση των φίλων αλλά και των περιστασιακών «επισκεπτών». Εργαλείο του γραφείου Δημοσίων Σχέσεων. Διαφέρουν σχεδιαστικά. Διαδικτυακή παρουσία. Περιορισμοί: κόστη και προσωπικό.

4 Αφίσες - ταμπλό (billboards) Μεγάλη προβολή. Χαμηλό κόστος. Τόσο οι αφίσες όσο και τα ταμπλό βασίζονται στην ίδια φιλοσοφία προβολής. Στοχεύουν στην προσέλκυση της προσοχής των διερχόμενων οδηγών ή πεζών πολιτών. Η αξιολόγηση των μηνυμάτων δεν γίνεται με κριτήρια καλλιτεχνικά. Εξετάζουμε αν ελκύουν την προσοχή των ανθρώπων.

5 Μειονεκτήματα Εύκολα τα προσπερνάει κανείς και τα αγνοεί. Επισκιάζονται από πιο «εντυπωσιακά» μηνύματα. Η κατάχρηση των συγκεκριμένων μέσων τα ακυρώνει. Το κοινό αντιδρά κατά της αφισορύπανσης. Αποσπούν την προσοχή των οδηγών.

6 Οπτικοακουστικά μηνύματα Το Βίντεο προσφέρει αμεσότητα και «ζωντάνια» οπτικοποιώντας τη μαρτυρία ή την πληροφορία του επισκέπτη. Επιτρέπει την ανάπτυξη μιας παράλληλης αφηγηματικής γραμμής μέσα στο μουσείο, που μπορεί να είναι και η παρουσίαση διαφορετικών απόψεων και θέσεων. Αποτελεί τρόπο αφήγησης που ο επισκέπτης αναγνωρίζει από προηγούμενες εμπειρίες του, με τον οποίο είναι εξοικειωμένος και έτοιμος να συνδεθεί.

7 Συνέχεια Φέρνει άλλους χώρους μέσα στο μουσείο με τρόπο που δεν μπορούν να το κάνουν οι στατικές φωτογραφίες και η λεκτική αφήγηση. Προσφέρει δυνατότητες «εξόδου» των μουσειακών μηνυμάτων και περιεχομένων από το μουσείο. Δημιουργεί ιδιαίτερη ατμόσφαιρα και μπορεί να αξιοποιηθεί για τη μεταφορά συναισθηματικών μηνυμάτων και συγκεκριμένων αισθητικών απόψεων.

8 Μικρές Συσκευές Κινητά τηλέφωνα Φορητοί υπολογιστές Συσκευές χειρός Οθόνες που έχουν τοποθετηθεί σε δημόσια θέα.

9 Έντυπα του Οργανισμού Βιβλία που παρουσιάζουν την ιστορία του οργανισμού και τα οποία παρουσιάζονται σε κεντρικά σημεία διαφορετικών εκθέσεων και δράσεων προωθώντας τον οργανισμό και την αποστολή του. Βιβλία, έντυπα και κατάλογοι που ενημερώνουν για τις διαφορετικές εκθέσεις, διαλέξεις, συναυλίες, προβολές ταινιών και άλλες δράσεις του οργανισμού κατά τη διάρκεια μιας συγκεκριμένης σεζόν. Παιχνίδια που σχετίζονται με τις εκθέσεις και τις συλλογές του οργανισμού και ειδικότερα των μουσείων και των γκαλερί.

10 Έντυπα του Οργανισμού Ενημερωτικά έντυπα (Newsletters) τα οποία τυπώνονται σε τακτά χρονικά διαστήματα, ως η επίσημη ενημερωτική φωνή του οργανισμού προς τα μέλη του, αλλά και το ευρύτερο κοινό. Ερευνητικά περιοδικά ή επιθεωρήσεις που παρουσιάζουν εξειδικευμένες πληροφορίες για διαφορετικά ερευνητικά προγράμματα του οργανισμού. Παιδικοί οδηγοί και έντυπα για σχολικές εκδρομές και επισκέψεις. Ετήσιες εκθέσεις που στοχεύουν κυρίως σε χορηγούς και δωρητές. (Kotler, Kotler & Kotler, 2008, σελ. 337)

11 Νέα Μέσα Ιστοσελίδες Κοινωνική Δικτύωση Μικρές Συσκευές

12 Ιστοσελίδες Η δημιουργία ιστοσελίδας δεν αποτελεί πανάκεια. Η ιστοσελίδα είναι η βιτρίνα του οργανισμού. Η ιστοσελίδα του οργανισμού θα πρέπει να συμβαδίζει με την πραγματικότητα του οργανισμού.

13 Μια ιστοσελίδα διαθέτει: Δυνατότητες έκθεσης των προϊόντων και των υπηρεσιών του οργανισμού, Αγορές εξ’ αποστάσεως Καταγραφή των τάσεων και των επιθυμιών του κοινού Αλληλεπίδραση με το κοινό Παροχή πρόσβασης σε εξειδικευμένο περιεχόμενο και ερευνητικών δεδομένων Παροχή εκπαιδευτικών δράσεων ειδικά σε μαθητές και σπουδαστές Αναζήτηση χορηγών και εθελοντών Προσέλκυση εξειδικευμένου προσωπικού Ενδυνάμωση των σχέσεων των μελών και των φίλων του οργανισμού – κοινωνική δικτύωση Αξιολόγηση των δραστηριοτήτων στις οποίες εμπλέκεται ο οργανισμός.

14 Κοινωνική Δικτύωση Εκατομμύρια άνθρωποι, όλων των ηλικιών, τις αξιοποιούν για να ικανοποιήσουν διαφορετικές ανάγκες. Το ότι ένα σημαντικό μέρος του κοινού είναι ήδη δικτυωμένο αφαιρεί από τον οργανισμό το βάρος να δικτυώσει ο ίδιος τους φίλους του και τα μέλη του.

15 Τα blogs προσφέρουν τη δυνατότητα σε οποιονδήποτε να εκφράζει την άποψή του για όλες τις κατηγορίες θεμάτων. Τα blogs προσφέρουν στον οργανισμό εξαιρετικές ευκαιρίες ανάδρασης από το κοινό του. Τα blogs προσφέρουν ευκαιρίες άτυπης αξιολόγησης των προσφερόμενων εμπειριών.

16 Λίστες ηλεκτρονικής αλληλογραφίας Το αποτελεί μια πραγματική επανάσταση στην αλληλογραφία των ανθρώπων. Είναι οικονομικό, στοχευμένο στο κοινό του οργανισμού και εξαιρετικά ευέλικτο. Ταχεία και άμεση επικοινωνία μέσω της συνολικής αποστολής μηνυμάτων σε μεγάλο αριθμό παραληπτών.

17 Το ως μέσο «μαζικής» ενημέρωσης Αποστολή μηνυμάτων σε μεγάλο αριθμό παραληπτών. Εύκολη προσθήκη νέων μελών ή νέων ομάδων. Ταχεία ανάδραση. Εργαλείο εσωτερικής και εξωτερικής επικοινωνίας.

18 Δυνατότητα κινητοποίησης των φίλων του οργανισμού, ευκολία και προσβασιμότητα, οικονομία στο χαρτί, στο χρόνο και στον κόπο του προσωπικού. Ο πολλαπλασιασμός των spam αυτοματοποιεί για τους λήπτες το σβήσιμο τέτοιων μηνυμάτων. Η επικοινωνιακή υπερβολή έχει πάντα το κόστος της.

19 Γιατί αναλύουμε τα μηνύματα; (α) Η Συμβολική Πραγματικότητα είναι σημαντικότερη από την «Πραγματική» (β) Η Συμβολική Πραγματικότητα είναι πεπερασμένη (γ) Η Ιεράρχηση της Σημαντικότητας

20 Το Ζήτημα της Ιεράρχησης Εκείνο που τα μέσα θεωρούν σημαντικό έχει αυξημένη πιθανότητα να θεωρηθεί σημαντικό από το κοινό. Το κοινό ενδέχεται να αναπτύξει συγκεκριμένη γνώση, στάση και συμπεριφορά. Προηγείται χρονικά η εμφάνιση ενός θέματος στα μέσα και ακολουθεί η αντίληψη του κοινού.

21 Ο οργανισμός: Καταγράφει την κάλυψη του οργανισμού στη συμβολική πραγματικότητα ως δείκτη «σημαντικότητας» του οργανισμού, Καταγράφει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά της κάλυψης του οργανισμού από τα μέσα.

22 Οργάνωση Σύνθετων Μηνυμάτων (1) Οργάνωση με βάση την έννοια του χρόνου -- Σύγκριση γεγονότων – αλληλουχία γεγονότων (2) Οργάνωση με βάση την έννοια του χώρου -- Η σημασία της γεωγραφίας – εθνογραφικά, πολιτισμικά (3) Οργάνωση με βάση τον επαγωγικό τρόπο -- Λογικοί συλλογισμοί που οδηγούν σε συμπεράσματα. (4) Οργάνωση με βάση τη λύση του προβλήματος -- Παρουσίαση ενός κεντρικού προβληματισμού, ανάλυση των αιτίων, μέτρα που πρέπει να ληφθούν (5) Οργάνωση με βάση το τελικό συμπέρασμα -- Ξεκινάμε με το αποδεκτό και καταλήγουμε σε συμπεράσματα που είναι τουλάχιστον αληθοφανή. (6) Οργάνωση με βάση την ψυχολογική επίδραση -- Ανθρωπισμός, συγκινησιακό περιεχόμενο με στόχο την κινητοποίηση του δέκτη. (7) Οργάνωση με βάση τον καταλογισμό ευθύνης -- Απόδοση ευθυνών, δικαιοσύνης, -- το σύστημα λειτουργεί.

23 Rep Track

24 Μέθοδοι Ανάλυσης Μηνυμάτων Ποιοτικές Μέθοδοι Αφηγηματική Γραμματολογική Δομική Σημειωτική Ποσοτικές Μέθοδοι Πλαισίωση Θεματολογία

25 Παράδειγμα Αρχείου Κωδικοποίησης Κάλυψη των Μουσείων CODING SHEET: _____ Coder: __________________ Εφημερίδα: ______________ Μουσείο: _______________ Title: ___________________________________________________________________ Date: _________________________________________ (1) Ποια είναι η στάση του συγκεκριμένου άρθρου απέναντι στο συγκεκριμένο μουσείο όπως αποτυπώνεται στον τίτλο του. (Α) Θετική(Β) Αρνητική(Γ) Ουδέτερη / Δεν υπάρχει σαφής αναφορά (2) Υπάρχει αναφορά σε κάποια δράση προώθησης του μουσείου (έκθεση, ομιλία, συνέδριο, κ.λ.π.) με αφορμή της οποίας καλύπτεται το μουσείο από την εφημερίδα; (Α) Ναι(Β) Όχι Τι είδους δημόσια δράση καλύπτεται από την εφημερίδα; ________________________________


Κατέβασμα ppt "Ο ρόλος του Μηνύματος 6 η Εβδομάδα Φιλήμων Μπαντιμαρούδης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google