Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ

2 ΕΝΩ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΣΑΝ ΜΕ Αγγελιοφόρους Φρυκτωρίες Ταχυδρομικά περιστέρια Επιστολές

3 Κι ακόμη με τον τηλέγραφο του Σάμιουελ Μορς το ηλεκτρικό τηλέφωνο που παρουσιάστηκε το 1876 από τον Alexander Graham Bell.

4 Σήμερα επικοινωνούν με ψηφιακά μέσα Κινητό τηλέφωνο Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο Ιστοχώροι κοινωνικής δικτύωσης Skype Διαδίκτυο

5 Το κινητό τηλέφωνο Δεν εξαρτάται από φυσική καλωδιακή σύνδεση με δίκτυο παροχής τηλεφωνίας ούτε από κάποια τοπική ασύρματη συσκευή εκπομπής ραδιοφωνικού σήματος χαμηλής συχνότητας. Χρησιμοποιεί τεχνολογία κυψελών (cells) και εκπέμπει σε υψηλές συχνότητες. Για την εκπομπή και λήψη των σημάτων χρησιμοποιείται πλέον, αποκλειστικά ψηφιακή τεχνολογία με κωδικοποίηση.

6 Ιστορικό Πλαίσιο Η περιπέτεια της κινητής τηλεφωνίας ξεκίνησε αμέσως μετά τον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο, με τις πρώτες προσπάθειες των Σουηδών, Φιλανδών και Αμερικανών. Ως ληξιαρχική πράξη γέννησής της θεωρείται η 3 η Απριλίου 1973 από τον Dr. Martin Cooper της Motorola.

7 Η εξέλιξη των κινητών τηλεφώνων.

8 Λίγα λόγια για τα SMS. SMS είναι υπηρεσία της κινητής τηλεφωνίας, με την οποία ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να αποστείλει ή να παραλάβει σύντομο γραπτό μήνυμα από άλλους χρήστες, στην οθόνη του κινητού του τηλεφώνου. Η λέξη είναι ακρωνύμιο των αγγλικών λέξεων Short Message Service που σημαίνει Υπηρεσία Σύντομου Μηνύματος και καθιερώθηκε για πρώτη φορά από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας το Ένα απλό γραπτό μήνυμα ορίζεται στους 160 αλφαριθμητικούς χαρακτήρες, συμπεριλαμβανομένων και των κενών διαστημάτων.

9 Αξιοσημείωτες πληροφορίες για τα SMS. Έχει υπολογιστεί πως το 74% των χρηστών κινητού τηλεφώνου παγκοσμίως χρησιμοποιούν αυτή την υπηρεσία, κάτι που μεταφράζεται σε περίπου 2,4 δισεκατομμύρια SMS ημερησίως. Στις περισσότερες περιπτώσεις χρησιμοποιείται αυτή η μέθοδος επικοινωνίας διότι το κόστος αποστολής ενός γραπτού μηνύματος είναι κατά πολύ μικρότερο από την απ' ευθείας συνομιλία.

10 Τα emoticons.

11 Τα Emoticons. Φατσούλες ή emoticons, ονομάστηκαν τα χαρακτηριστικά σύμβολα της Online επικοινωνίας, τα οποία χρησιμοποιούνται σε s, chats, instant messages, SMS στην πληροφορική και τις επικοινωνίες Eίναι ουσιαστικά συντομεύσεις στην γραπτή επικοινωνία, ακολουθίες συμβόλων που “διαβάζονται” πλάγια, και εκφράζουν κυρίως συναισθήματα. Τα σύμβολα αυτά ξεκίνησαν με την χρήση σημείων στίξης (παρένθεση, κόμμα, άνω και κάτω τελεία, παύλα κ.λπ.), περιγράφοντας συναισθήματα (χαρά :-), λύπη :-( και αριθμούν αμέτρητους και ιδιαίτερα ευφάνταστους συνδυασμούς

12 Δείγματα emoticons.

13

14 Ιστορική Αναδρομή. Η ιστορία των emoticons αρχίζει τον 19ο αιώνα με την ανάπτυξη του τηλέγραφου. Λόγω της χρονοβόρας διαδικασίας τηλεγραφημάτων με κώδικα Μορς, ήδη από το 1857, όταν στο επίσημο έντυπο των χειριστών τηλέγραφου προτείνεται η χρήση του αριθμού 73 που θα συμβολίζει την πολύ συνηθισμένη κατάληξη επιστολών σε οικεία πρόσωπα: “αγάπη και φιλιά“. Αργότερα, η έκφραση αυτή αντικαταστάθηκε από τον αριθμό 88. Επίσης το 1881 έχουμε την πρώτη καταγραφή των σύγχρονων emoticons σε περιοδικό.

15 Στα 25 χρόνια που ακολούθησαν, η γλώσσα των «emoticons» εμπλουτίστηκε με πολλές νέες προσθήκες, μέσω συμβόλων που απεικονίζουν μια πληθώρα συναισθημάτων, όπως αγάπη, απογοήτευση, οργή κ.λπ. Μεγάλη ανάπτυξη παρουσίασε και το εικαστικό μέρος αφού αργότερα, και με την ανάπτυξη του γραφικού περιβάλλοντος, τα emoticons απέκτησαν τη μορφή εικονιδίου. Επιπλέον σε σύγχρονες υπηρεσίες chat, όπως για παράδειγμα αυτή του Google, τα emoticons μετατρέπονται σε κινούμενα γραφικά, που εξελίσσονται συνεχώς.

16 Ta Greeklish Είναι η ελληνική γλώσσα γραμμένη με λατινικούς χαρακτήρες. Ο τρόπος γραφής των Greeklish έχει κατακτήσει το διαδίκτυο, από την στιγμή που πρωτοδημιουργήθηκε ο υπολογιστής, δηλαδή το 1946 έως το Αυτό συνέβη, καθώς οι Έλληνες προγραμματιστές ήθελαν να δώσουν εντολές στον υπολογιστή, αλλά εκείνος δεν ανταποκρινόταν στους ελληνικούς χαρακτήρες.

17 Ποιοι χρησιμοποιούν τα Greeklish και σε τι χρησιμεύουν? Χρήστες των Greeklish είναι οι Έλληνες χρήστες του διαδικτύου καθώς χρησιμοποιούν αυτήν την μέθοδο γραφής υποστηρίζοντας πως είναι γρηγορότερη στην πληκτρολόγηση και δεν ανησυχούν για ορθογραφικά λάθη. Πολλοί όμως διαμαρτύρονται υποστηρίζοντας πως δεν καταλαβαίνουν τι μπορεί να γράφει μια πρόταση γεμάτη με συντομογραφίες και λατινικούς χαρακτήρες.

18 Πού χρησιμοποιούνται? Ta Greeklish χρησιμοποιούνται στο διαδίκτυο περισσότερο όταν Έλληνες και Κύπριοι, επικοινωνούν μέσω του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, FaceBook, MeSseNger(msn), Skype. Επίσης, χρησιμοποιούνται σε μηνύματα τύπου SMS και από Έλληνες που ζουν πολύ καιρό σε ξενόγλωσσες χώρες.

19 Οι εργασίες εκπονήθηκαν απο τους μαθητές: Δημήτρη Ρήγα: Το κινητό τηλέφωνο Αφροδίτη Σωτηροπούλου: Τα emoticons Μάρκο Μπάλλα: Τα greeklish Ηλεκτρονική Βιβλιογραφία: Wikipedia Sansimera.gr liveall.eu micro-cosmos.uoa.gr ΠΗΓΗ φωτογραφιών: Google Images Όλες οι φωτογραφίες έχουν υποστεί επεξεργασία με το Adobe®Photoshop™

20 Social Media Μία εργασία των μαθητών: Βαγγέλη Σερλιδάκη Βαγγέλη Καραφάνταλου Άγγελου Στρωματιά

21 Τί είναι τα Social Media: Ποιά είναι τα πιο δημοφιλή:  Τα Social Media ή αλλιώς «Μέσα κοινωνικής δικτύωσης» είναι οι διαδικτυακοί τόποι που παρέχουν ως υπηρεσία την παραγωγή και δημοσίευση περιεχομένου από τους ίδιους τους χρήστες του Διαδικτύου.  Τα πιο δημοφιλή είναι τα εξής: Facebook (750 εκ. μηνιαίοι ενεργοί χρήστες.) Twitter (250 εκ. μηνιαίοι ενεργοί χρήστες.) MySpace (80 εκ. μηνιαίοι ενεργοί χρήστες.) Google+ (65 εκ. μηνιαίοι ενεργοί χρήστες.)

22 Η συμβολή των Social Media Άμεση επικοινωνία με άτομα από διαφορετικές, απομακρυσμένες μεταξύ τους περιοχές και άλλες χώρες. Δημιουργία και συντήρηση on line κοινοτήτων. Προσωπική έκφραση και διάδοση ιδεών. Γνωριμία ανθρώπων διαφορετικών χωρών και νοοτροπίας. Συνεργασία και συλλογική δράση. Διαμοίραση ψηφιακού υλικού. Μέσο διαφήμισης προϊόντων. Στελέχωση θέσεων εργασίας από ειδικευμένο προσωπικό που συμβάλλει στη βελτίωση των Social Media.

23 Η χρησιμοποίηση των Social Media από τους νέους Πολλοί νέοι στις μέρες μας σπαταλάνε ατελείωτες ώρες μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή τους, για να περάσουν την ώρα τους ευχάριστα. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης παρέχουν μία μεγάλη ποικιλία από παιχνίδια τα οποία είναι ευκολοπροσβάσιμα και εύκολα για όλες τις ηλικίες. Επίσης, οι νέοι έχουν την δυνατότητα της διαδραστικής εκμάθησης πληροφοριών, με την βοήθεια συγκεκριμένων εφαρμογών. Με αυτόν τον τρόπο η εκμάθηση πληροφοριών ή ακόμη και ξένων γλωσσών μπορεί να γίνει ευχάριστη για τον σημερινό νέο!


Κατέβασμα ppt "Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΜΕ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google