Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΕΥΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: Β’ ΑΘΗΝΑΣ 2ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ & ΣΕΚ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ Γραμματική.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΕΥΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: Β’ ΑΘΗΝΑΣ 2ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ & ΣΕΚ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ Γραμματική."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΕΥΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: Β’ ΑΘΗΝΑΣ 2ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ & ΣΕΚ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ Γραμματική Τσαγκάνου, gram@di.uoa.gr Γεώργιος Γιανόγλου Απόστολος Γεωργακόπουλος Βασίλειος Γαρδούνης

2 Βράβευση  Το έργο μας διακρίθηκε ανάμεσα στα πρώτα 10 έργα μεταξύ 130 έργων του προγράμματος Δαίδαλος του ΕΙΝ στη περιφέρεια της Αττικής το 2007 Πρόγραμμα «ΔΑΙΔΑΛΟΣ» Εθνικό Ιδρυμα Νεότητος

3 Καινοτομίες έργου  η κατασκευή ζεύξης 2 σχολικών Εργαστηρίων: Πληροφορικής και Ηλεκτρονικών σε τοπικό δίκτυο  η διασύνδεσή τους με το υψηλών ταχυτήτων Ασύρματο Μητροπολιτικό Δίκτυο Αθήνας (Athens Wireless Metropolitan Network). (http://www.awmn.net )http://www.awmn.net

4 Στόχοι του έργου  για την ομάδα: συνεργασία και επικοινωνία μέσω της τεχνολογίας των υπολογιστών και των τηλεπικοινωνιών με μαθητές άλλων ειδικοτήτων και ευρύτερα με μαθητές άλλων σχολείων που είναι χρήστες σε ένα ασύρματο μητροπολιτικό δίκτυο η βελτίωση της ποιότητας εκπαίδευσης  για τη σχολική κοινότητα: η διεύρυνση των ενδιαφερόντων των μαθητών, η συνεργασία μεταξύ μαθητών και εκπαιδευτικών γειτονικών Σχολικών μονάδων με κοινά ενδιαφέροντα σχετικά με την αξιοποίηση της πληροφορικής στη μαθησιακή διαδικασία  για την τοπική κοινότητα: προβολή του σχολείου στον εκπαιδευτικό τομέα, η σύνδεση σχολείου και κοινωνίας.

5 Εκπαιδευτική αξιοποίηση Με το έργο αυτό δίνεται η ευκαιρία στους μαθητές  να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν ένα έργο, να πειραματιστούν, να ερευνήσουν και να χρησιμοποιήσουν τεχνολογίες της πληροφορικής που υπερβαίνουν το παραδοσιακό τρόπο μάθησης.  να συμμετέχουν σε διαδικασίες όπως είναι η ένταξη ενός χρήστη στη κοινότητα ενός ασύρματου δικτύου από την οποία μπορούν να αποκομίσουν πληροφοριακό και εκπαιδευτικό υλικό αλλά και να συνεισφέρουν το δικό τους υλικό.  να αξιοποιήσουν δημιουργικά γνώσεις που έχουν αποκομίσει από το σχολείο και να βιώσουν μία επαγγελματική εμπειρία.

6 Εργαστηριακή άσκηση  η μελέτη και η υλοποίηση του έργου θα δώσει στους μαθητές τη δυνατότητα συνεργασίας για τη παραγωγή ενός συλλογικού έργου και θα τους υποκινήσει να εμβαθύνουν στη τεχνολογία της ενσύρματης και ασύρματης δικτύωσης σε τοπικό δίκτυο. Επίσης θα επίσης δώσει τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν επίσης σύγχρονες υπηρεσίες που παρέχει επίσης χρήστες του ένα ασύρματο δίκτυο υψηλών ταχυτήτων επίσης τηλέφωνα Voip, Web cameras, audio & video streaming, on-line gaming, videoconference, file sharing.

7 Διάχυση εκπαιδευτικού υλικού  Μακροπρόθεσμα το έργο μπορεί να αποτελέσει μοντέλο για κατανόηση της ασύρματης επικοινωνίας. Επίσης μπορεί να υποβοηθήσει τη διακίνηση επιλεγμένου εκπαιδευτικού υλικού μεταξύ εργαστηρίων διαφόρων ειδικοτήτων στο σχολικό συγκρότημα αλλά και ευρύτερα μεταξύ σχολείων, αφού μπορεί να εκμεταλλευθεί επίσης υψηλές ταχύτητες του δικτύου.

8 Υλικό Ο τρόπος κατασκευής και λειτουργίας του έργου παρουσιάζεται σε έντυπη και DVD-ROM μορφή μπορεί να αξιοποιηθεί στην εκπαιδευτική πράξη:  ως παράδειγμα βιωματικής προσέγγισης στη γνώση σε εργαστηριακές ασκήσεις.  ως μέσο επίδειξης πολλαπλών εναλλακτικών τρόπων υλοποίησης ενσύρματης και ασύρματης δικτύωσης.  ως μέσο σύνδεσης και χρήσης κεραιών διαφόρων τύπων σε δίκτυο επικοινωνίας.  ως μέσο τηλεφωνικής επικοινωνίας με τηλέφωνα VoiP μέσω διαδικτύου.  ως μέσο τηλεεκπαίδευσης

9 Λειτουργία του συστήματος

10 Τρόποι διασύνδεσης με το AWMN  1) Χρησιμοποιήσαμε ως server ένα PC με εσωτερική κάρτα δικτύου PCI με κατάλληλο chipset. Στον server εγκαταστήσαμε λειτουργικό σύστημα Linux. Πάνω στη κάρτα συνδέσαμε μέσω adaptor ειδικό καλώδιο που καταλήγει σε κεραία (panel) εμβέλειας 100 μέτρων. Η κεραία διασυνδέεται ασύρματα με γειτονικό κόμβο δικτύου του AWMN.  2) Χρησιμοποιήσαμε ως server ένα laptop με ασύρματη κάρτα wifi (συμβατότητα με τα πρότυπα 802.11b/g) που υποστηρίζει την σύνδεση εξωτερικής κεραίας με pigtail. Στο laptop εγκαταστήσαμε λειτουργικό σύστημα Linux και διασυνδέθηκε ασύρματα με γειτονικό κόμβο δικτύου του AWMN.  3) Χρησιμοποιήσαμε ασύρματο Accesspoint δηλαδή ειδική συσκευή που λειτουργεί στο πρωτόκολλο IEEE 802.11b και υποστηρίζει την σύνδεση εξωτερικής κεραίας. Η συσκευή με κατάλληλο λογισμικό μπορεί να μετατρέψει τον κόμβο μας από Κόμβο πελάτη σε Κόμβο δικτύου.IEEEκεραία


Κατέβασμα ppt "ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΕΥΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: Β’ ΑΘΗΝΑΣ 2ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ & ΣΕΚ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ Γραμματική."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google