Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

2 ΟΡΙΣΜΟΣ Η παγκοσμιοποίηση του αθλητισμού συνοδεύεται από μια συνεχώς αυξανόμενη σύνδεση του με οικονομικά συμφέροντα. Το σημερινό αθλητικό μοντέλο λειτουργεί ως μέσο κερδοφορίας διαφόρων εταιριών .Έτσι ο αθλητής μετατρέπεται σε διαφημιστικό μοντέλο της εταιρίας με το οποίο οι νέοι πρέπει να ταυτιστούν. Ο σύγχρονος αθλητής είναι ένα χειραγωγημένο εργαλείο με κύριο σκοπό την παραγωγή κέρδους.

3 ΑΙΤΙΑ Το καταναλωτικό πνεύμα.
Η έλλειψη παιδείας και ιδιαίτερα αθλητικής, η απουσία ιδανικών και η έκπτωση των ηθών. Η δομή της κοινωνίας.

4 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Ο αθλητισμός μετατράπηκε σε εμπόρευμα, που υπόκειται στο νόμο “της προσφοράς και της ζήτησης”. Επικρατεί αθέμιτος ανταγωνισμός για πρωταθλητισμό με εξαγορές αθλητών ή αγοραπωλησίες συλλόγων Ο αθλητικός τύπος καλλιεργεί την χυδαιολογία, το φανατισμό, τη βία Ανοίγει καθημερινά πόλεμο δηλώσεων και γίνεται πεδίο ανταλλαγής βωμολοχιών. Κατασκευάζει αθλητές – είδωλα, που γίνονται οι ζωντανοί ήρωες των νέων Το ολυμπιακό ιδεώδες έχει εκφυλιστεί εντελώς

5 ΣΤΗΜΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ http://www.youtube.com/watch?v=nhYn7dl5kR4

6

7 ΧΟΡΗΓΙΕΣ Οι επιχειρήσεις, διαφημίζονται από παίκτες, ομάδες ή ακόμη και από αθλητικά στάδια και τα οφέλη τους είναι πολλαπλά.Τα παραδείγματα είναι άφθονα.Η Τσέλσι συνεργάζεται με τις Samsung και Singha, η Μπαρτσελόνα με την Qatar Foundation, η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με τη General Motors και τη Chevrolet, η Τότεναμ με την Investec, η Σεβίλλη με την Interwetten, η Ρίβερ Πλέιτ με την Adidas.Παράλληλα χορηγίες γίνονται και αποκλειστικά σε παίκτες.Η Nike επέλεξε τον Πέπε της Ρεάλ για να διαφημίζει τα προϊόντα της, ενώ η Ο2 επέλεξε τον Τσάμπερλεϊν της Άρσεναλ για τα διαφημιστικά της σποτ. Η Turkish Airlines, βέβαια, με επιθετικότερη πολιτική υποστήριξης του έργου της, επέλεξε τον κορυφαίο ποδοσφαιριστή του πλανήτη, τον Μέσι.

8 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΕΣ Η λίστα με τους δέκα αθλητές που έχουν τα μεγαλύτερα έσοδα φέτος # Όνομα Άθλημα Ποσό 1. Τάιγκερ Γούντς Γκόλφ 2. Μάνι Πακιάο Μπόξ 3. Κόμπι Μπράιαν Μπάσκετ 4. Λεμπρόν Τζέιμς 5. Ρότζερ Φέντερερ Τένις 6. Φίλ Μίκελσον 7. Ντέιβιντ Μπέκαμ Ποδόσφαιρο 8. Λιονέλ Μέσι 9. Λούις Χάμιλτον Φόρμουλα 1 10. Φλόιντ Μέιγουεδερ

9 Αγοραστική Αξία Ποδοσφαιριστών
# Όνομα / Σύλλογος (Θέση) Ηλικία Αγοραστική αξία 1. Lionel Messi/FC Barcelona (Επιθετικός) 25 2. Cristiano Ronaldo/ Real Madrid CF (Επιθετικός) 28 3. Andrés Iniesta/FC Barcelona (Μέσος) 4. Wayne Rooney/ Manchester United (Επιθετικός) 27 5. Falcao/Atlético de Madrid (Επιθετικός) 6. Cesc Fàbregas/FC Barcelona (Μέσος) 7. Neymar/Santos (Επιθετικός) 21 8. Hulk/Zenit St. Petersburg (Επιθετικός) 26 9. Edinson Cavani/Napoli (Επιθετικός) 10. Kun Agüero/Manchester City (Επιθετικός) 24

10 ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ M

11 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΟΜΑΔΕΣ Ακριβότερες ποδοσφαιρικές ομάδες # Ομάδα Ρόστερ
Αξία Ομάδας Μ.Ο. Αξίας Παίκτη 1. FC Barcelona 24 €  2. Real Madrid 25 €  3. Man City €  4. Bayern München 26 €  5. Man Utd €  6. Chelsea €  7. Juventus Turin 29 €  8. Paris SG €  9. Arsenal €  10. Tottenham €  11. Bor. Dortmund 28 €  12. Liverpool 23 €  13. Atlético Madrid €  14. Zenit S-Pb €  15. AC Milan € 

12 ΤΑ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΓΗΠΕΔΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ
5. Wembley Stadium στο Λονδίνο, Αγγλία Χωρητικότητα: Κόστος:

13 4. Cowboy Stadium Arlington, Texas Χωρητικότητα: 80. 000 Κόστος: $ 1

14 3. Ολυμπιακό Στάδιο του Μόντρεαλ, Κεμπέκ Χωρητικότητα: 60
3. Ολυμπιακό Στάδιο του Μόντρεαλ, Κεμπέκ Χωρητικότητα: Κόστος: $

15 2. Yankee Stadium της Νέας Υόρκης, Νέα Υόρκη Χωρητικότητα: 50

16 1. New Meadowlands Stadium της Νέας Υόρκης, Νέα Υόρκη Χωρητικότητα: 82

17 ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ Η αγορά στην οποία τα προϊόντα που προσφέρονται είναι οι αθλητικές δραστηριότητες και τα θεάματα, τα προγράμματα φυσικής δραστηριότητας και άσκησης, και οι δραστηριότητες αναψυχής. Πιο συγκεκριμένα περιλαμβάνει τα ο θέαμα, το οποίο περιλαμβάνει την ψυχαγωγία των ατόμων ως θεατές, τα προγράμματα που έχουν ως στόχο την ευεξία και την βελτίωση της φυσικής κατάστασης των συμμετεχόντων και Τον αθλητισμό αναψυχής, ο οποίος περιλαμβάνει την συμμετοχή σε δραστηριότητες με στόχο την αναψυχή των συμμετεχόντων

18 ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ Θέσπιση νόμων για την εξάλειψη της εμπορευματοποίησης Ισότιμη προβολή όλων των αθλημάτων Έμφαση στον ερασιτεχνικό αθλητισμό Αναδιάρθρωση των σωματεία ώστε να διοικούνται δημοκρατικά Συνειδητοποίηση της αξίας και της σημασίας του αθλητισμού

19 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ Η εμπορευματοποίηση του αθλητισμού αλλάζει τον πραγματικό χαρακτήρα του, η δε ύπαρξη του “επαγγελματικού αθλητισμού” δηλητηριάζει και υπονομεύει κάθε ηθική βάση του ερασιτεχνικού αθλητισμού. Με την εμπορευματοποίηση που χαρακτηρίζει σε μεγάλο βαθμό τον αθλητικό κόσμο του σήμερα, ο αθλητισμός έχει εξελιχθεί από μία «δραστηριότητα» σε μία «μεγάλη επιχείρηση». Η βιομηχανία του αθλητισμού είναι σήμερα από τις πλέον ισχυρές οικονομικές επιχειρήσεις και ίδιος έχει ενταχθεί στο σύγχρονο μάρκετινγκ. Όταν λοιπόν η αθλητική ομάδα θεωρείται επιχείρηση, η ίδια και οι χορηγοί της θέτουν ως στόχο την αύξηση των κερδών και επομένως, η πάση θυσία και με κάθε μέσο νίκη του αθλητή αποτελεί σκοπό για τη μεγιστοποίηση του κέρδους. Πρέπει να σταματήσουμε να μετράμε το σώμα σαν πράγμα και τον αθλητισμό σαν εργασία -

20 ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ: Αλβέρτος Ιωάννης Βασιλείου Γεώργιος
Αλβέρτος Ιωάννης Βασιλείου Γεώργιος Γαβρίλης Παναγιώτης-Ραφαήλ Γερασιμόπουλος Κωνσταντίνος Γκέκας Θωμάς Οι πηγές που χρησιμοποιήσαμε αναφέρονται στην ερευνητική εργασία μας


Κατέβασμα ppt "ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google