Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ. ΟΡΙΣΜΟΣ  Η παγκοσμιοποίηση του αθλητισμού συνοδεύεται από μια συνεχώς αυξανόμενη σύνδεση του με οικονομικά συμφέροντα.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ. ΟΡΙΣΜΟΣ  Η παγκοσμιοποίηση του αθλητισμού συνοδεύεται από μια συνεχώς αυξανόμενη σύνδεση του με οικονομικά συμφέροντα."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

2 ΟΡΙΣΜΟΣ  Η παγκοσμιοποίηση του αθλητισμού συνοδεύεται από μια συνεχώς αυξανόμενη σύνδεση του με οικονομικά συμφέροντα. Το σημερινό αθλητικό μοντέλο λειτουργεί ως μέσο κερδοφορίας διαφόρων εταιριών. Έτσι ο αθλητής μετατρέπεται σε διαφημιστικό μοντέλο της εταιρίας με το οποίο οι νέοι πρέπει να ταυτιστούν. Ο σύγχρονος αθλητής είναι ένα χειραγωγημένο εργαλείο με κύριο σκοπό την παραγωγή κέρδους.

3 ΑΙΤΙΑ  Το καταναλωτικό πνεύμα.  Η έλλειψη παιδείας και ιδιαίτερα αθλητικής, η απουσία ιδανικών και η έκπτωση των ηθών.  Η δομή της κοινωνίας.

4 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ  Ο αθλητισμός μετατράπηκε σε εμπόρευμα, που υπόκειται στο νόμο “ της προσφοράς και της ζήτησης ”.  Επικρατεί αθέμιτος ανταγωνισμός για πρωταθλητισμό με εξαγορές αθλητών ή αγοραπωλησίες συλλόγων  Ο αθλητικός τύπος καλλιεργεί την χυδαιολογία, το φανατισμό, τη βία  Ανοίγει καθημερινά πόλεμο δηλώσεων και γίνεται πεδίο ανταλλαγής βωμολοχιών.  Κατασκευάζει αθλητές – είδωλα, που γίνονται οι ζωντανοί ήρωες των νέων  Το ολυμπιακό ιδεώδες έχει εκφυλιστεί εντελώς

5 ΣΤΗΜΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ   

6

7 ΧΟΡΗΓΙΕΣ  Οι επιχειρήσεις, διαφημίζονται από παίκτες, ομάδες ή ακόμη και από αθλητικά στάδια και τα οφέλη τους είναι πολλαπλά. Τα παραδείγματα είναι άφθονα. Η Τσέλσι συνεργάζεται με τις Samsung και Singha, η Μπαρτσελόνα με την Qatar Foundation, η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ με τη General Motors και τη Chevrolet, η Τότεναμ με την Investec, η Σεβίλλη με την Interwetten, η Ρίβερ Πλέιτ με την Adidas. Παράλληλα χορηγίες γίνονται και αποκλειστικά σε παίκτες. Η Nike επέλεξε τον Πέπε της Ρεάλ για να διαφημίζει τα προϊόντα της, ενώ η Ο 2 επέλεξε τον Τσάμπερλεϊν της Άρσεναλ για τα διαφημιστικά της σποτ. Η Turkish Airlines, βέβαια, με επιθετικότερη πολιτική υποστήριξης του έργου της, επέλεξε τον κορυφαίο ποδοσφαιριστή του πλανήτη, τον Μέσι.

8 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΕΣ # ΌνομαΆθλημαΠοσό 1. Τάιγκερ ΓούντςΓκόλφ € 2. Μάνι ΠακιάοΜπόξ € 3. Κόμπι ΜπράιανΜπάσκετ € 4. Λεμπρόν ΤζέιμςΜπάσκετ € 5. Ρότζερ ΦέντερερΤένις € 6. Φίλ ΜίκελσονΓκόλφ € 7. Ντέιβιντ ΜπέκαμΠοδόσφαιρο € 8. Λιονέλ ΜέσιΠοδόσφαιρο € 9. Λούις ΧάμιλτονΦόρμουλα € 10. Φλόιντ ΜέιγουεδερΜπόξ € Η λίστα με τους δέκα αθλητές που έχουν τα μεγαλύτερα έσοδα φέτος

9 Αγοραστική Αξία Ποδοσφαιριστών # Όνομα / Σύλλογος ( Θέση ) ΗλικίαΑγοραστική αξία 1. Lionel MessiLionel Messi/FC Barcelona ( Επιθετικός )FC Barcelona € 2. Cristiano RonaldoCristiano Ronaldo/ Real Madrid CFReal Madrid CF ( Επιθετικός ) € 3. Andrés IniestaAndrés Iniesta/FC Barcelona ( Μέσος )FC Barcelona € 4. Wayne RooneyWayne Rooney/ Manchester UnitedManchester United ( Επιθετικός ) € 5. FalcaoFalcao/Atlético de Madrid ( Επιθετικός )Atlético de Madrid € 6. Cesc FàbregasCesc Fàbregas/FC Barcelona ( Μέσος )FC Barcelona € 7. NeymarNeymar/Santos ( Επιθετικός )Santos € 8. HulkHulk/Zenit St. Petersburg ( Επιθετικός )Zenit St. Petersburg € 9. Edinson CavaniEdinson Cavani/Napoli ( Επιθετικός )Napoli € 10. Kun AgüeroKun Agüero/Manchester City ( Επιθετικός )Manchester City €

10 ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ  M M

11 ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΟΜΑΔΕΣ # ΟμάδαΡόστερΑξία ΟμάδαςΜ. Ο. Αξίας Παίκτη 1.FC Barcelona € € 2.Real Madrid € € 3.Man City € € 4.Bayern München € € 5.Man Utd € € 6.Chelsea € € 7.Juventus Turin € € 8. ParisParis SG € € 9.Arsenal € € 10.Tottenham € € 11.Bor. Dortmund € € 12.Liverpool € € 13.Atlético Madrid € € 14.Zenit S-Pb € € 15.AC Milan € € Ακριβότερες ποδοσφαιρικές ομάδες

12  5. Wembley Stadium στο Λονδίνο, Αγγλία Χωρητικότητα : Κόστος : ΤΑ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΑ ΓΗΠΕΔΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

13  4. Cowboy Stadium Arlington, Texas Χωρητικότητα : Κόστος : $

14  3. Ολυμπιακό Στάδιο του Μόντρεαλ, Κεμπέκ Χωρητικότητα : Κόστος : $

15  2. Yankee Stadium της Νέας Υόρκης, Νέα Υόρκη Χωρητικότητα : Κόστος : $

16  1. New Meadowlands Stadium της Νέας Υόρκης, Νέα Υόρκη Χωρητικότητα : Κόστος : $

17 ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ  Η αγορά στην οποία τα προϊόντα που προσφέρονται είναι οι αθλητικές δραστηριότητες και τα θεάματα, τα προγράμματα φυσικής δραστηριότητας και άσκησης, και οι δραστηριότητες αναψυχής. Πιο συγκεκριμένα περιλαμβάνει τα ο θέαμα, το οποίο περιλαμβάνει την ψυχαγωγία των ατόμων ως θεατές, τα προγράμματα που έχουν ως στόχο την ευεξία και την βελτίωση της φυσικής κατάστασης των συμμετεχόντων και Τον αθλητισμό αναψυχής, ο οποίος περιλαμβάνει την συμμετοχή σε δραστηριότητες με στόχο την αναψυχή των συμμετεχόντων

18 ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ  Θέσπιση νόμων για την εξάλειψη της εμπορευματοποίησης  Ισότιμη προβολή όλων των αθλημάτων  Έμφαση στον ερασιτεχνικό αθλητισμό  Αναδιάρθρωση των σωματεία ώστε να διοικούνται δημοκρατικά  Συνειδητοποίηση της αξίας και της σημασίας του αθλητισμού

19 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ  Η εμπορευματοποίηση του αθλητισμού αλλάζει τον πραγματικό χαρακτήρα του, η δε ύπαρξη του “ επαγγελματικού αθλητισμού ” δηλητηριάζει και υπονομεύει κάθε ηθική βάση του ερασιτεχνικού αθλητισμού. Με την εμπορευματοποίηση που χαρακτηρίζει σε μεγάλο βαθμό τον αθλητικό κόσμο του σήμερα, ο αθλητισμός έχει εξελιχθεί από μία « δραστηριότητα » σε μία « μεγάλη επιχείρηση ». Η βιομηχανία του αθλητισμού είναι σήμερα από τις πλέον ισχυρές οικονομικές επιχειρήσεις και ίδιος έχει ενταχθεί στο σύγχρονο μάρκετινγκ. Όταν λοιπόν η αθλητική ομάδα θεωρείται επιχείρηση, η ίδια και οι χορηγοί της θέτουν ως στόχο την αύξηση των κερδών και επομένως, η πάση θυσία και με κάθε μέσο νίκη του αθλητή αποτελεί σκοπό για τη μεγιστοποίηση του κέρδους.  Πρέ π ει να σταματήσουμε να μετράμε το σώμα σαν π ράγμα και τον αθλητισμό σαν εργασία -

20 ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ :  Αλβέρτος Ιωάννης  Βασιλείου Γεώργιος  Γαβρίλης Παναγιώτης - Ραφαήλ  Γερασιμόπουλος Κωνσταντίνος  Γκέκας Θωμάς  Οι πηγές που χρησιμοποιήσαμε αναφέρονται στην ερευνητική εργασία μας


Κατέβασμα ppt "ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ. ΟΡΙΣΜΟΣ  Η παγκοσμιοποίηση του αθλητισμού συνοδεύεται από μια συνεχώς αυξανόμενη σύνδεση του με οικονομικά συμφέροντα."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google