Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΣΧΟΛ.ΕΤΟΣ:2011-2012. ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: ΜΠΟΥΤΟΥΡΙΔΟΥ Μ. ΤΣΙΑΤΑ Ε. ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΜΑΔΑΣ: ΜΠΡΑΧΙΜΑΪ ΓΚΕΖΙΜ ΜΠΑΡΔΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΙΡΚΟ ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΙΝΤΖΟΛΙ ΚΡΙΣΤΙ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΣΧΟΛ.ΕΤΟΣ:2011-2012. ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: ΜΠΟΥΤΟΥΡΙΔΟΥ Μ. ΤΣΙΑΤΑ Ε. ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΜΑΔΑΣ: ΜΠΡΑΧΙΜΑΪ ΓΚΕΖΙΜ ΜΠΑΡΔΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΙΡΚΟ ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΙΝΤΖΟΛΙ ΚΡΙΣΤΙ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΣΧΟΛ.ΕΤΟΣ:

2 ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: ΜΠΟΥΤΟΥΡΙΔΟΥ Μ. ΤΣΙΑΤΑ Ε. ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΜΑΔΑΣ: ΜΠΡΑΧΙΜΑΪ ΓΚΕΖΙΜ ΜΠΑΡΔΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΙΡΚΟ ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΙΝΤΖΟΛΙ ΚΡΙΣΤΙ

3 Η ομάδα μας ασχολείται με όλες τις μετατροπές που μπορούν να γίνουν σε ένα αυτοκίνητο. Ιδιαίτερα όμως ασχολήθηκε με τις μετατροπές των καυσίμων, δηλ. πως μετατρέπουμε ένα βενζινοκίνητο σε υγραεριοκίνητο. Μοιράσαμε στους συμμαθητές μας ερωτηματολόγια για να δούμε τι γνωρίζουνε γύρω από το θέμα μας.

4 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΝΑΙΟΧΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ 255 ΓΝΩΡΙΖΕΤE ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΙ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ 255 ΟΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΝΟΜΙΜΕΣ 1020 ΓΝΩΡΙΖΕΤE ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΩΝ 624 ΚΑΘΕ ΟΧΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΫΠΟΘΕΤΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΚΥΒΙΚΑ ΤΟΥ 2010 ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΥΣΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ 255 ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΟΥΜΕ ΚΑΥΣΙΜΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ 237

5 Αποτελέσματα ερωτηματολογίου

6 Συμπεράσματα έρευνας Σύμφωνα με την έρευνα που κάναμε, διαπιστώσαμε ότι η πλειοψηφία γνωρίζει τι είναι οι τεχνικές βελτιώσεις. Το δεύτερο πράγμα το οποίο παρατηρήσαμε μέσα από την έρευνα είναι πως και πάλι η πλειοψηφία γνωρίζει το που μπορούν να γίνουν οι μετατροπές στο αυτοκίνητο. Ένα άλλο σημαντικό γεγονός ήταν οι παράνομες τεχνικές βελτιώσεις στο ερώτημα αυτό οι πλειοψηφία απάντησε πως δεν είναι όλες νόμιμες κατά μεγάλη διαφορά από την μειοψηφία. Στην τέταρτη ερώτηση η οποία είχε να κάνει με ότι αφορά τις τιμές των μετατροπών, οι περισσότεροι απάντησαν πως δεν γνωρίζουν τις τιμές. Στο θέμα της ασφάλειας η ερώτηση ήταν εάν η ασφάλεια σε κάθε όχημα πρέπει να ήταν κατασκευασμένη ανάλογα με τα κυβικά του. Οι πλειοψηφία απάντησε ναι πως πρέπει,υπήρχε

7 όμως και ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό ανθρώπων που απάντησαν όχι. Στην ερώτηση που προϋποθέτει την καύση και αν μπορούμε να την αλλάξουμε σε κάθε όχημα οι περισσότεροι απάντησαν πως ναι κατά μεγάλο ποσοστό. Η τελευταία μας ερώτηση είχε να κάνει με την οικολογία και την οικονομία δηλαδή αν μπορούμε να εξοικονομήσουμε καύσιμα άρα και χρήματα. Σε αυτήν την ερώτηση η πλειοψηφία απάντησε σε μεγάλο ποσοστό με ναι πως μπορούμε.

8 Μετατροπή :: Εγκατάσταση Η διαδικασία της μετατροπής ενός αυτοκινήτου για να λειτουργεί με αέρια καύσιμα είναι αρκετά απαιτητική και απαιτεί καλή γνώση των συστημάτων αυτοκινήτων εν γένει για την τοποθέτησή του, γι' αυτό πραγματοποιείται από ειδικευμένα συνεργεία. Τα βασικά μέρη του συστήματος που εγκαθίσταται στο αυτοκίνητο είναι τα παρακάτω:

9 1) Δεξαμενή Η μετατροπή του αυτοκινήτου δεν αντικαθιστά το παλιό σύστημα καυσίμου, προσθέτει απλά ένα δεύτερο. Ως αποτέλεσμα, η δεξαμενή υγραερίου θα καταλάβει ένα μέρος του χώρου αποθήκευσης στο αυτοκίνητο, συνήθως στον χώρο αποσκευών. Οι δεξαμενές κατασκευάζονται σε "τορπίλη" ή "ντόνατ" μορφή. Οι τορπίλες δεξαμενές έχουν γενικά μεγαλύτερη χωρητικότητα, αλλά καταλαμβάνουν περισσότερο χώρο στο αυτοκίνητο. Οι δεξαμενές ντόνατ έχουν σχεδιαστεί για να ταιριάζουν στη θέση της ρεζέρβας του αυτοκινήτου. Είναι μικρότερες δεξαμενές και θα πρέπει να θυσιαστεί η ρεζέρβα. Σε μεγαλύτερα οχήματα, μπορούν να τοποθετηθούν πολλαπλές δεξαμενές για την αύξηση της χωρητικότητας σε λίτρα και παράλληλα της αυτονομίας. 2) Σημείο πλήρωσης Όταν η δεξαμενή τοποθετηθεί, ένα σημείο πλήρωσης ενσωματώνεται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, συνήθως κοντά στο σημείο της βενζίνης ή στο πίσω μέρος του κορμού. Η ιδανική τοποθεσία είναι αυτή που απαιτεί ελάχιστη απόσταση με τις σωληνώσεις για να συνδεθούν με τη δεξαμενή. Οι γραμμές των αερίων καυσίμων είναι σωλήνες χαλκού, οι οποίοι προσφέρουν μια κάποια ευελιξία όταν προσαρμόζονται.

10 Η δεξαμενή πρέπει να είναι συνδεδεμένη με το σημείο πλήρωσης (ή αλλιώς ποτηράκι πλήρωσης), και οι γραμμές πρέπει επίσης να κινούνται κατά μήκος του κάτω μέρους του αυτοκινήτου μέχρι τον κινητήρα. 3) Βαλβίδα Μια ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα εγκαθίσταται στη γραμμή καυσίμων μεταξύ της δεξαμενής και του κινητήρα. Αυτή η βαλβίδα ελέγχει τη μείωση της ροής του αερίου, όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί με βενζίνη και όταν ο κινητήρας είναι κλειστός. Έχει επίσης ένα ενσωματωμένο φίλτρο που αφαιρεί κάθε κατάλοιπο που μπορεί να έχει το καύσιμο. 4) Ρυθμιστής πίεσης Αναφέρεται επίσης ως αεριοποιητής. Αυτή η συσκευή εκτελεί μία από τις λειτουργίες που χειρίζεται ένα καρμπυρατέρ σε ένα βενζινοκινητήρα - κατά τη χρήση θερμότητας από υγρή φάση του υγραερίου για την αεριοποίηση σε μορφή αερίου. Ένας άλλος έλεγχος ασφαλείας περιλαμβάνει ένα ηλεκτρικό κύκλωμα που κόβει τη ροή του αερίου, εάν σταματήσει η μηχανή. Ο ρυθμιστής είναι συνήθως μικρότερος από ένα κανονικό καρμπυρατέρ, έτσι η εξεύρεση χώρου στο κινητήρα δεν αποτελεί πρόβλημα.

11 5) Μίκτης Το άλλο μέρος της λειτουργίας ενός καρμπυρατέρ είναι να στέλνει σε μείκτη το μείγμα καυσίμου - αέρα στην πολλαπλή εισαγωγή. Ο μείκτης λαμβάνει πληροφορίες από αισθητήρες του αυτοκινήτου ή εγκέφαλο και στη συνέχεια ελέγχει την ποσότητα του αερίου που καταλήγει στη σειρά των κυλίνδρων. 6) Διακόπτης εναλλαγής καυσίμου Το σύστημα πρέπει στη συνέχεια να έχει καλωδιώσεις στο ηλεκτρικό σύστημα του αυτοκινήτου, που θα επιτρέψουν τη λειτουργία της ένδειξης του καυσίμου, καθώς και ο κατάλληλος αυτόματος διακόπτης εναλλαγής καυσίμου αερίου και βενζίνης (ενσωματωμένο στο ταμπλό του αυτοκινήτου). Πρέπει να υπάρχει σύνδεση με τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου, έτσι ώστε η διαχείριση του καυσίμου σε διάφορες λειτουργίες του κινητήρα να είναι η κατάλληλη. Αυτοκίνητα με ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού θα χρειαστούν ένα ηλεκτρονικό ‘’εξομοιωτή’’. Όταν το αυτοκίνητο λειτουργεί με αέριο, οι εγχυτές (μπεκ) της βενζίνης δεν θα πρέπει να στέλνουν πληροφορίες στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου. Ο εξομοιωτής (emulator) δίνει το κατάλληλο μήνυμα, ώστε ο εγκέφαλος του οχήματος να λειτουργήσει σωστά.

12 Ερωτήσεις 1) Είναι νόμιμο; Βεβαίως, σας δίνουμε όλα τα απαραίτητα έγγραφα για το Δημόσιο ΚΤΕΟ και στη συνέχεια παραλαμβάνετε την άδεια του αυτοκινήτου από τις κατά τόπους Διευθύνσεις του Υπουργείου Μεταφορών. Σε κάθε επόμενο επανέλεγχο του οχήματός σας, σας δίνουνε πάλι δήλωση επανελέγχου που μπορεί να γίνει και σε Ιδιωτικά ΚΤΕΟ. 2) Πόσο στοιχίζει η τιμή του υγραερίου σήμερα; Η σημερινή τιμή πώλησης του υγραερίου κίνησης είναι περίπου 0,80 ευρώ/λίτρο. Με τον τρόπο αυτό επιτυγχάνεται οικονομία μεγαλύτερη του 40% σε σχέση με την τρέχουσα τιμή της βενζίνης. 3) Θα φτάσει η τιμή του υγραερίου την τιμή της βενζίνης; Γενικότερα, είναι πολιτική της Ε.Ε. ο Ειδικός Φόρος Κατανάλωσης στο υγραέριο να παραμείνει χαμηλός ως κίνητρο καθώς το καύσιμο είναι πολύ φιλικό προς το περιβάλλον. Σύμφωνα με σχετική Ευρωπαϊκή οδηγία, η τιμή του υγραερίου θα είναι πάντα στο μισό από την τιμή της βενζίνης μέχρι το ) Μπορεί να γίνει υγραεριοκίνητο ένα αυτοκίνητο που καίει βενζίνη; Ναι μπορεί να γίνει. Ανάλογα με το σύστημα τροφοδοσίας που έχει θα χρησιμοποιηθεί ο κατάλληλος εξοπλισμός.

13 5) Μπορεί να γίνει υγραεριοκίνητο ένα αυτοκίνητο που καίει πετρέλαιο; Ναι μπορεί να γίνει. Ανάλογα με το σύστημα τροφοδοσίας που έχει θα χρησιμοποιηθεί ο κατάλληλος εξοπλισμός. 6) Τι πλεονεκτήματα μου παρέχει η χρήση υγραερίου στο αυτοκίνητό μου; Έχουμε πραγματική οικονομία της τάξεως του 40% έως 50% ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου, μειωμένες εκπομπές ρύπων, μακροζωία καταλύτη και κινητήρα. Ο κινητήρας και ο καταλύτης έχουν λιγότερες φθορές λόγω της καθαρότερης καύσης του υγραερίου, η οποία δεν αφήνει υπολείμματα και έτσι επιμηκύνεται ο χρόνος ζωής τους. 7) Πόσο ασφαλής είναι η χρήση υγραερίου στα αυτοκίνητα; Η χρήση υγραερίου στα ΙΧ και επαγγελματικά οχήματα είναι απόλυτα ασφαλής και νόμιμη, εφόσον τα εξαρτήματα των συσκευών μετατροπής είναι δοκιμασμένα σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές και είναι εφοδιασμένα με πιστοποιητικά καταλληλότητας. Το κύκλωμα τροφοδοσίας στο όχημα είναι κλειστού τύπου και δεν περνάει από το χώρο επιβατών, ενώ είναι κατάλληλα εφοδιασμένο με ειδικές διατάξεις ασφαλείας.

14 8) Τι αλλάζει στο αυτοκίνητό μου; Δεν αλλάζει και δεν καταργείται τίποτα, προστίθενται απλά κάποια εξαρτήματα ώστε να είναι εφικτή η τροφοδοσία του υγραερίου. Το σύστημα της βενζίνης παραμένει ανεξάρτητο. 9) Αν πουλήσω το αυτοκίνητο που έκανα υγραεριοκίνητο μπορώ να εγκαταστήσω το κιτ μετατροπής σε κάποιο άλλο; Ναι μπορεί να μεταφερθεί το κιτ στο καινούριο αυτοκίνητο, εφόσον έχει τον ίδιο αριθμό κυλίνδρων και περίπου την ίδια ιπποδύναμη. 10) Πόσες ημέρες χρειαζόμαστε για την τοποθέτηση της συσκευής υγραερίου; Περίπου 2 ημέρες και ανάλογα με τον τύπο του αυτοκινήτου. Συνήθως, τα οχήματα τύπου τζιπ και μεγάλου κυβισμού μπορεί να χρειαστούν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα 11) Τι συντήρηση χρειάζεται να κάνουμε; Στα πρώτα χλμ. μετά την τοποθέτηση ένας τυπικός έλεγχος και κάθε χλμ. επιθεώρηση του συστήματος αερίου και αλλαγή ενός φίλτρου υγραερίου. 12) Τι συστήματα υγραερίου χρησιμοποιούμε; Τα συστήματα που χρησιμοποιούμε είναι ευρωπαϊκών προδιαγραφών εγκεκριμένα από το Υπουργείο Μεταφορών.

15 13) Πως τοποθετείται το υγραέριο στην αντίστοιχη δεξαμενή-ντεπόζιτο του αυτοκινήτου; Όλα τα κιτ μετατροπής οχημάτων για χρήση υγραερίου περιλαμβάνουν μια φιάλη αποθήκευσης που τοποθετείται στο χώρο των αποσκευών ή πίσω από τα καθίσματα του αυτοκινήτου. Η τελευταία τεχνική είναι η χρήση μιας δακτυλιοειδούς δεξαμενής που προορίζεται για το χώρο της ρεζέρβας. Η πλήρωση της δεξαμενής στο αυτοκίνητο γίνεται μέσω της ειδικής αντλίας, η οποία συνδέεται με το στόμιο πλήρωσης που είναι ευδιάκριτα τοποθετημένο πάνω στο αυτοκίνητο. 14) Χάνει σε απόδοση ο κινητήρας; Όχι, ο κινητήρας διατηρεί ίδια ακριβώς την υπποδύναμη και τη ροπή του. 15) Υπάρχει μυρωδιά στην καμπίνα ενός αυτοκινήτου που κινείται με υγραέριο; Δεν υπάρχει καμία μυρωδιά στην καμπίνα του οχήματος που χρησιμοποιεί υγραέριο. 16) Πώς γίνεται η αλλαγή του καυσίμου από βενζίνη σε υγραέριο και αντίστροφα; Η αλλαγή του καυσίμου γίνεται μέσω ενός διακόπτη που τοποθετείται κοντά στη θέση του οδηγού ώστε να είναι εύκολη η πρόσβαση ακόμα και εν κινήσει. 17) Υπάρχει ένδειξη στάθμης υγραερίου; Ναι υπάρχει ενσωματωμένη ένδειξη στο διακόπτη αλλαγής καυσίμου. Υπάρχει επίσης όργανο ένδειξης επάνω στη δεξαμενή.

16 18) Τι συμβαίνει στην περίπτωση που ένα αυτοκίνητο ξεμείνει από υγραέριο μακρυά από πρατήριο ανεφοδιασμού; Όλα τα αυτοκίνητα που κάνουν χρήση υγραερίου κίνησης έχουν δυνατότητα με ένα διακόπτη να αλλάζουν την επιλογή του καυσίμου από υγραέριο σε βενζίνη. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει το καύσιμο που χρησιμοποιεί ακόμα και κατά την οδήγηση. 19) Αυτή τη στιγμή υπάρχει συγκεκριμένος αριθμός πρατηρίων που παρέχουν στους οδηγούς υγραέριο. Πρόκειται να αυξηθούν σύντομα; Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 42 πρατήρια στην ελληνική επικράτεια που μπορούν να εξυπηρετήσουν και να τροφοδοτήσουν αυτοκίνητα υγραερίου, ενώ υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από τον κλάδο των πρατηριούχων υγρών καυσίμων για προσθήκη του υγραερίου στη γκάμα προϊόντων τους. 20) Υπάρχει κίνδυνος έκρηξης του αυτοκινήτου μετά από σύγκρουση ή φωτιά; Όχι δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος έκρηξης. Ειδικές βαλβίδες και ειδικά συστήματα ασφαλείας φροντίζουν γι’ αυτό. 21) Αν κοπεί ή τρυπήσει το σωληνάκι τροφοδοσίας υγραερίου στην περίπτωση που ακουμπήσει το σασί του αυτοκινήτου σε κάποιο κράσπεδο, χαντάκι κλπ τι γίνεται; Μια ειδική βαλβίδα που βρίσκεται στη δεξαμενή θα αντιληφθεί άμεσα την αθρόα παροχή υγραερίου και θα την διακόψει αυτόματα.

17 Υγραεριοκίνηση :: Πλεονεκτήματα Οικονομία Αυτό είναι το πιο σημαντικό πλεονέκτημα της εγκατάστασης γκαζιού. Με την χρήση υγραερίου το κόστος κίνησης του αυτοκίνητου σας μειώνεται στο μισό. Η τιμή του υγραερίου σήμερα είναι 0,80 ευρώ/λίτρο, όταν η τιμή της βενζίνης αγγίζει τα 1,7 ευρώ. Σύμφωνα με σχετική Ευρωπαϊκή οδηγία, η τιμή του υγραερίου θα είναι πάντα στο μισό από την τιμή της βενζίνης μέχρι το Η απόσβεση του κόστους εγκατάστασης του συστήματος υγραεριοκίνησης γίνεται σε λιγότερο από ένα χρόνο, για ένα αυτοκίνητο που διανύει χιλ. ετησίως. Οικολογία Το υγραέριο (LPG) είναι καύσιμο φιλικό προς το περιβάλλον, γι' αυτό συχνά ονομάζεται “πράσινο καύσιμο”. Οι εκπομπές ρύπων ενός κινητήρα με υγραέριο είναι μειωμένες σε σχέση με το πετρέλαιο και τη βενζίνη όπως φαίνεται στον παρακάτω πίνακα: Οι εκπομπές ρύπων ενός κινητήρα με LPG είναι μειωμένες σε σχέση με της βενζίνης και πετρελαίου κατά:

18 60% σε μονοξείδιο του άνθρακα (CO) από τη βενζίνη & 90% από το πετρέλαιο. 40% σε υδρογονάνθρακες (HC) από τη βενζίνη & 80% από το πετρέλαιο. 60% σε οξείδια του αζώτου (NOx) από τη βενζίνη & 60% από το πετρέλαιο. 10% σε διοξείδιο του άνθρακα (CO2) από τη βενζίνη & 5% από το πετρέλαιο. 40% σε σωματίδια από το πετρέλαιο. Άρα το LPG συντελεί στην μείωση του φαινομένου του θερμοκηπίου και ελαττώνει σημαντικά την ρύπανση του περιβάλλοντος. Διπλάσια Αυτονομία Με την εγκατάσταση της συσκευής υγραερίου στο όχημα δεν καταργείται το σύστημα της βενζίνης. Ανά πάσα στιγμή μπορούμε να επιλέξουμε το καύσιμο που θα χρησιμοποιήσουμε με έναν διακόπτη στο εσωτερικό του οχήματος ακόμα και εν κινήσει. Έτσι, η προοπτική έλλειψης πρατηρίου γκαζιού δεν είναι πρόβλημα γιατί πάντα μπορούμε να οδηγούμε χρησιμοποιώντας βενζίνη. Λιγότερες φθορές - Αραιότερη συντήρηση Ο κινητήρας και ο καταλύτης έχουν λιγότερες φθορές, λόγω της καθαρότερης καύσης του υγραερίου, η οποία δεν αφήνει υπολείμματα, και έτσι επιμηκύνεται ο χρόνος ζωή τους. Ο κινητήρας που δουλεύει με υγραέριο χρειάζεται αραιότερα σέρβις διότι:

19 Δεν σχηματίζονται επικαθίσεις σωματιδίων άνθρακα (κάπνα) στους κυλίνδρους Τα μπουζί είναι κατά πολύ καθαρότερα Η χρήση υγραερίου προκαλεί μικρότερη ρύπανση των λιπαντικών, καθώς το υγραέριο δεν διαλύεται σε αυτά Οι αλλαγές φίλτρων και λαδιών είναι αραιότερες Επιπρόσθετα, το υγραέριο είναι ένα καύσιμο που δεν νοθεύεται. Επομένως έχουμε λιγότερες φθορές λόγω νοθευμένου καυσίμου. Ασφάλεια Το υγραέριο παρέχει υψηλά επίπεδα ασφάλειας επειδή: Η πίεση στο εσωτερικό της δεξαμενής και η απουσία οξυγόνου αποκλείουν την πιθανότητα έκρηξης. Σε πιθανή διαρροή το αέριο διαχέεται στο περιβάλλον και δεν συγκεντρώνεται στο γύρω χώρο όπως τα υγρά καύσιμα. Η εγκατάσταση δεν επικοινωνεί με την καμπίνα των επιβατών. Οι δεξαμενές και οι συσκευές που τοποθετούνται στα αυτοκίνητα δοκιμάζονται σε υψηλές πιέσεις, είναι πιστοποιημένες και πληρούν τις αυστηρότερες ευρωπαϊκές προδιαγραφές.

20


Κατέβασμα ppt "ΣΧΟΛ.ΕΤΟΣ:2011-2012. ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: ΜΠΟΥΤΟΥΡΙΔΟΥ Μ. ΤΣΙΑΤΑ Ε. ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΜΑΔΑΣ: ΜΠΡΑΧΙΜΑΪ ΓΚΕΖΙΜ ΜΠΑΡΔΟ ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΠΙΡΚΟ ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΙΝΤΖΟΛΙ ΚΡΙΣΤΙ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google