Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

1.Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Αρνητικά κίνητρα 2.Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας & Χιουμοριστική Υποτίμηση 3.Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι:

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "1.Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Αρνητικά κίνητρα 2.Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας & Χιουμοριστική Υποτίμηση 3.Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι:"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 1.Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Αρνητικά κίνητρα 2.Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας & Χιουμοριστική Υποτίμηση 3.Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Σάτιρα 4.Κυρίαρχο στοιχείο είναι η πληροφορία 5.Αρχικό χιούμορ (ξεκινά από πάνω αριστερά) 6.Θεματικά σχετισμένο (grace with power)

2 1.Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Θετικά κίνητρα (κοινωνική αναγνώριση) 2.Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας & Χιουμοριστική Υποτίμηση (υποτιμάται η πρωταγωνίστρια) 3.Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Σάτιρα 4.Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ 5.Δομικά σχετισμένο (η φωτογραφία της BMW στο πρόσωπο της γυναίκας) 6.Θεματικά σχετισμένο

3 1.Προϊόν: Χαμηλής Ανάμιξης, Αρνητικά κίνητρα 2.Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας, Διέγερση – Ασφάλεια (αν σκεφτούμε τις μητέρες στις οποίες απευθύνεται η διαφήμιση) 3.Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Συναισθηματική κωμωδία 4.Κυρίαρχο στοιχείο είναι η πληροφορία 5.Ενσωματωμένο χιούμορ (δεν ξεκινά από πάνω αριστερά, ούτε είναι κάτω και ειδικά κάτω δεξιά) 6.Θεματικά σχετισμένο (ούτε μία ψείρα…)

4 1.Προϊόν: Χαμηλής Ανάμιξης, Θετικά κίνητρα 2.Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας, Χιουμοριστική Υποτίμηση (γελάμε με τον ψευτο –super ήρωα) 3.Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Σάτιρα 4.Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ 5.Δομικά σχετισμένο (Super Strong - χτύπησε στην κολώνα και δεν έσπασε, είναι δυνατή όπως η Bud ) 6.Θεματικά σχετισμένο

5 1.Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Αρνητικά κίνητρα 2.Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας (είναι ένα απλό mind - game) 3.Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Κωμική Εξυπνάδα 4.Κυρίαρχο στοιχείο είναι η πληροφορία 5.Αρχικό χιούμορ (το κίτρινο κουτάκι συμμετέχει στο χιούμορ) 6.Θεματικά σχετισμένο

6 1.Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Θετικά κίνητρα 2.Χιουμοριστικές διαδικασίες: Διέγερση - Ασφάλεια (ουσιαστικά υπάρχει μόνο το σκέλος της ασφάλειας = ζεστή, παιχνιδιάρικη, φιλική ατμόσφαιρα, δεν υπάρχει κανένα mind game ούτε καμία υποτίμηση) 3.Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Συναισθηματικό Χιούμορ 4.Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ 5.Δομικά σχετισμένο (αν σκεφτούμε ότι θέλει να ενισχύσει τις πωλήσεις κατά τη διάρκεια των γιορτών) 6.Θεματικά σχετισμένο (σχετικό με το θέμα των πωλήσεων)

7 1.Προϊόν: Χαμηλής Ανάμιξης, Αρνητικά κίνητρα 2.Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας (είναι ένα απλό mind - game) 3.Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Κωμική Εξυπνάδα 4.Κυρίαρχο στοιχείο είναι η πληροφορία 5.Αρχικό χιούμορ 6.Θεματικά σχετισμένο

8 1.Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Αρνητικά κίνητρα 2.Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας, Διέγερση - Ασφάλεια (είναι ένα απλό mind – game, αλλά υπάρχει και το γλυκό κοριτσάκι που δημιουργεί ζεστά συναισθήματα αγάπης) 3.Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Συναισθηματική Κωμωδία 4.Κυρίαρχο στοιχείο είναι η πληροφορία 5.Ενσωματωμένο χιούμορ (η διαφήμιση ξεκινά με Πρόγραμμα… και όχι με χιούμορ) 6.Θεματικά σχετισμένο (σχετικό το χιούμορ με το μήνυμα)

9 1.Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Θετικά κίνητρα (κοινωνική αναγνώριση) 2.Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας 3.Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Κωμική Εξυπνάδα 4.Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ 5.Δομικά σχετισμένο (το ίδιο το αυτοκίνητο προκαλεί το χιούμορ) 6.Θεματικά σχετισμένο

10 1.Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Αρνητικά κίνητρα 2.Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας (μήνυμα του χιονάνθρωπου), Διέγερση - Ασφάλεια (ζεστασιά που πηγάζει από την αγάπη της μητέρας για το παιδί της) 3.Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Συναισθηματική Κωμωδία 4.Κυρίαρχο στοιχείο είναι η ΕΙΚΟΝΑ (προβάλλεται δύο φορές το εσωτερικό του ψυγείου και το μέγεθός του, που είναι και το βασικό του πλεονέκτημα) 5.Αρχικό χιούμορ (τα γράμματα πάνω είναι πολύ μικρά, αν ήταν μεγαλύτερα θα ήταν ενσωματωμένο χιούμορ) 6.Θεματικά σχετισμένο (σχετικό το χιούμορ με το μήνυμα)

11 1.Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Αρνητικά κίνητρα (αναφέραμε πως τα αυτοκίνητα θα τα θεωρούμε ως θετικά κίνητρα μόνο όταν ξεπερνούν τα 1400 κυβικά) 2.Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας (είναι ένα απλό mind - game) 3.Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Κωμική Εξυπνάδα 4.Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ (οι πληροφορίες σχεδόν δεν διαβάζονται και αναφέρουν πράγματα σχετικά με το χιούμορ) 5.Δομικά σχετισμένο χιούμορ 6.Θεματικά σχετισμένο

12 1.Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Θετικά κίνητρα 2.Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας & χιουμοριστική υποτίμηση (του άντρα) 3.Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Σάτιρα 4.Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ 5.Δομικά σχετισμένο 6.Θεματικά σχετισμένο

13 1.Προϊόν: Χαμηλής Ανάμιξης, Αρνητικά κίνητρα 2.Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας & Χιουμοριστική Υποτίμηση (όσο δύσκολο και αν είναι εδώ γελάμε με την κατάσταση της γάτας) 3.Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Σάτιρα 4.Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ 5.Δομικά σχετισμένο (ξυρίζουν τη γάτα) 6.Θεματικά σχετισμένο (ξυρίζουν τη γάτα)

14 1.Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Θετικά κίνητρα (όταν τα παπούτσια και τα ρούχα είναι κάποιας μάρκας τότε έχουμε θετικά κίνητρα και υψηλή ανάμιξη) 2.Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας & Χιουμοριστική Υποτίμηση (γελάμε με τον σκύλο που την πάτησε και κουράστηκε ενώ το αφεντικό του…) 3.Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Σάτιρα 4.Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ 5.Δομικά σχετισμένο 6.Θεματικά σχετισμένο

15 1.Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Θετικά κίνητρα (είναι ακριβό όπως ενημερώθηκα) 2.Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας 3.Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Κωμική Εξυπνάδα 4.Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ 5.Δομικά σχετισμένο 6.Θεματικά σχετισμένο

16 1.Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Θετικά κίνητρα (απόλαυση αισθήσεων-παιχνίδι) 2.Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας (οι χαρακτήρες δεν έχουν κανένα στοιχείο γελοιότητας άρα δεν υπάρχει χιουμοριστική υποτίμηση) η ηρεμία τους μπορεί να μεταφραστεί ως Διέγερση – Ασφάλεια και η αποδοχή της συνήθειας του άντρα 3.Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Συναισθηματική κωμωδία (οριακή διαφήμιση) 4.Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ 5.Δομικά σχετισμένο 6.Θεματικά σχετισμένο

17 1.Προϊόν: Χαμηλής Ανάμιξης, Αρνητικά κίνητρα (τον καταναλώνουμε για να ξυπνήσουμε και πολύ λιγότερο για απόλαυση) 2.Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας (1 απλό mind-game) 3.Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Κωμική Εξυπνάδα 4.Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ 5.Δομικά σχετισμένο 6.Θεματικά σχετισμένο

18 1.Προϊόν: Χαμηλής Ανάμιξης, Αρνητικά κίνητρα (τον καταναλώνουμε για να ξυπνήσουμε και πολύ λιγότερο για απόλαυση) 2.Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας (1 απλό mind-game αν γνωρίζουμε το σήμα του προϊόντος) 3.Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Κωμική Εξυπνάδα 4.Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ 5.Δομικά σχετισμένο 6.Θεματικά σχετισμένο

19 1.Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Θετικά κίνητρα (κανονικά είναι αρνητικά τα κίνητρα αλλά αν διαβάσετε τις πληροφορίες μιλάει όλο για παιχνίδια άρα θετικά κίνητρα – απόλαυση) 2.Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας, (αν και υπάρχει μία έμμεση Χιουμοριστική Υποτίμηση του 2 χαρακτήρα) 3.Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Κωμική Εξυπνάδα 4.Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ 5.Δομικά σχετισμένο 6.Θεματικά σχετισμένο

20 1.Προϊόν: Χαμηλής Ανάμιξης, Αρνητικά κίνητρα 2.Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας, Χιουμοριστική Υποτίμηση (γελάμε με τον ψευτο –super ήρωα) 3.Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Σάτιρα 4.Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ 5.Δομικά σχετισμένο (σκοτώνει αράχνες) 6.Θεματικά σχετισμένο

21 1.Προϊόν: Χαμηλής Ανάμιξης, Θετικά κίνητρα 2.Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας (καταλαβαίνουμε το χιούμορ στο 5 ο τετραγωνάκι που δεν είναι τσεκαρισμένο), Χιουμοριστική Υποτίμηση (γελάμε με την τραβεστί) 3.Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Σάτιρα 4.Κυρίαρχο στοιχείο είναι το χιούμορ 5.Δομικά σχετισμένο 6.Θεματικά σχετισμένο

22 1.Προϊόν: Χαμηλής Ανάμιξης, Αρνητικά κίνητρα 2.Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας, 3.Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι: Κωμική Εξυπνάδα 4.Κυρίαρχο στοιχείο είναι η πληροφορία 5.Αρχικό χιούμορ (όλο το πάνω μέρος της διαφήμισης είναι χιούμορ) 6.Θεματικά σχετισμένο


Κατέβασμα ppt "1.Προϊόν: Υψηλής Ανάμιξης, Αρνητικά κίνητρα 2.Χιουμοριστικές διαδικασίες: Επίλυση ασυμφωνίας & Χιουμοριστική Υποτίμηση 3.Άρα ο τύπος του χιούμορ είναι:"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google