Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΜΑΡΙΑ ΜΠΕΝΟΥ-ΠΑΛΜΕΡ ΙΩΝΑΣ ΦΟΥΝΤΟΥΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ Εισαγωγή σελ.11-27 ΠΕΜΠΡΟΚ ΛΟΤΖ 31-50.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΜΑΡΙΑ ΜΠΕΝΟΥ-ΠΑΛΜΕΡ ΙΩΝΑΣ ΦΟΥΝΤΟΥΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ Εισαγωγή σελ.11-27 ΠΕΜΠΡΟΚ ΛΟΤΖ 31-50."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 ΜΑΡΙΑ ΜΠΕΝΟΥ-ΠΑΛΜΕΡ ΙΩΝΑΣ ΦΟΥΝΤΟΥΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ Εισαγωγή σελ ΠΕΜΠΡΟΚ ΛΟΤΖ 31-50

3 Οι Δημιουργοί

4 Απόστολος Δοξιάδης Ο Απόστολος γεννήθηκε στην Αυστραλία από Έλληνες γονείς και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια στη Νέα Υόρκη και συνέχισε τις μεταπτυχιακές του σπουδές στο Παρίσι. Γυρίζοντας στην Ελλάδα, σκηνοθέτησε για το θέατρο και τον κινηματογράφο. Το 2005 ίδρυσε, με τον Τεύκρο Μιχαηλίδη και τον Πέτρο Δελαπόρτα, το μη- κερδοσκοπικό οργανισμό, Θαλής και Φίλοι, μέσω του οποίου διοργανώθηκαν τα πρώτα δύο διεθνή συνέδρια μαθηματικών και αφήγησης.

5 Χρίστος Χ. Παπαδημιτρίου Ο Χρίστος γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Ελλάδα. Σπούδασε ηλεκτρολόγος- μηχανολόγος στο Πολυτεχνείο της Αθήνας και κατόπιν έκανε διδακτορικό στη θεωρία των υπολογιστών στο Πανεπιστήμιο Πρίνστον. Έχει διδάξει στα πανεπιστήμια Χάρβαρντ, ΜΙΤ και Στάνφορντ, ενώ τώρα κατέχει την έδρα C. Lester Hogan στο Πανεπιστήμιο του Μπέρκλεϊ. Η έρευνά του κινείται κυρίως στους τομείς της θεωρίας των αλγορίθμων, της υπολογιστικής πολυπλοκότητας και της θεωρίας παιγνίων. Έχει δημοσιεύσει πάνω από τριακόσια πρωτότυπα επιστημονικά άρθρα. Eίναι επίτιμος διδάκτωρ του Πολυτεχνείου της Ζυρίχης και του Πανεπιστημίου Αθηνών, ενώ στα βραβεία για το επιστημονικό του έργο περιλαμβάνονται τα Charles Babbage Αward και Κatayanagi Award.

6 Αλέκος Παπαδάτος Ο Αλέκος γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη. Μετά από σπουδές οικονομικών στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο, πήγε στο Παρίσι όπου έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο marketing, μαθητεύοντας παράλληλα στο κινούμενο σχέδιο. Από το 1986 εργάστηκε επαγγελματικά ως animator, animation supervisor, cartoon designer και σκηνοθέτης. To 1991, γύρισε στην Ελλάδα και ίδρυσε το δικό του στούντιο, όπου άρχισε να διδάσκει την κατασκευή και παραγωγή κινουμένων σχεδίων. Μαζί με τη γυναίκα του, Annie Di Donna, η οποία είναι επίσης animator. Το 2001 επανήλθε στην πρώτη του αγάπη, τα κόμικς, δουλεύοντας αρχικά για Το Βήμα και σχεδιάζοντας διαφημιστικά κόμικς. Από το 2003 δουλεύει αποκλειστικά στο Logicomix

7 Annie Di Donna Γεννήθηκε στην Αλγερία από Γάλλους γονείς. Σπούδασε στη Σχολή Καλών Τεχνών και στη Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών στη Grenoble. Εργάστηκε ως σκηνογράφος σε βίντεοκλίπ και ως καλλιτεχνική διευθύντρια σε δύο φεστιβάλ βίντεοκλίπ στη Γαλλία. Στη συνέχεια πέρασε στο κινούμενο σχέδιο και στο animation, και δούλεψε σαν animator στην France Animation και στο Canal+. To 1991 ιδρύει στην Αθήνα το στούντιο Spicy Toons, με το σύζυγό της Αλέκο Παπαδάτο, όπου γράφει σενάρια και διευθύνει καλλιτεχνικά παιδικές τηλεοπτικές σειρές, διαφημιστικές ταινίες και κόμικ στριπς. Το graphic novel Logicomix είναι η τελευταία της δουλειά.

8 Ο Απόστολος συναντά τον Χρίστο με σκοπό να μιλήσουν για το βιβλιο. Μέσα από την συζήτηση ο Απόστολος παρουσιάζει στον Χρίστο αλλα και σε μας την αρχή της ιστορίας. Όλα λοιπόν ξεκινούν τον Σεπτέμβρη του Ο Bernard Rachel πρόκειται να μιλήσει σε ένα αμερικάνικο πανεπιστήμιο, στην είσοδο όμως τον εμποδίζει μια ομάδα απο απομονωτιστές. Αυτοί τον προσκαλούν να διαδηλώσει μαζί τους και αυτός σε αντίθεση τους προσκαλεί στην διάλεξη του.

9 1. ΠΕΜΠΡΟΚ ΛΟΤΖ

10 Ο Bernard Rachel αρχίζει την ομίλια του με θέμα το ‘Ρόλο της λογικής στα ανθρώπινα πράγματα’ ξεκινώντας την ιστορία του από τα παιδικά του χρόνια, από το Πέμπροκ Λοτζ, το σπίτι της γιαγιάς και του παππού του. Μέσα στο σπίτι η γιαγιά του ήταν η αρχηγός, η οποία του επέβαλε πολύ αυστηρούς κανόνες. Ο μικρός Bernard ένιωθε μεγάλη μοναξία στο σπίτι και τα πάντα τον τρόμαζαν. Μια μέρα που έκανε βόλτες στον κήπο περίεργος να γνωρίσει όλο το σπίτι ανακάλυψε την βιβλιοθήκη του παππού του, η οποία γι΄αυτόν ηταν απαγορευμένο μέρος. Μετά την περιήγηση του ανάμεσα στα ράφια της βιβλιοθήκης o Bernard δεν σταμάτησε να σκέφτεται την επόμενη επίσκεψή του εκεί.

11 Το ίδιο βράδυ ο Bernard άκουσε την ίδια κραυγή που είχε ακούσει και το πρώτο του βράδυ εκεί. Αυτή τη φορά όμως η επιθυμία του να βρεί απο που ερχόταν τον ώθησε στον διάδρομο. Εκεί είδε την γιαγιά του να μίλαει με έναν γιατρό. Ο μικρός Bernard περίμενε στο διάδρομο μέχρι που ο γιατρός βγήκε και του ανακοίνωσε ότι ο παππούς του είχε πεθανει. Την επόμενη μέρα ο Bernard παρατήρησε ότι η γιαγιά του ήταν περισσότερο θυμωμένη παρά θλιμένη. Συνέπεια όλων αυτών ήταν να καταλάβει ότι ο παππούς του τιμωρήθηκε που του έδειξε την βιβλιοθήκη και όλο το βράδυ ο Bernard να βλέπει απαίσιους εφιάλτες.

12 Ο Μπέρτραντ Άρθουρ Γουίλιαμ Ράσελ (Bertrand Arthur William Russell), (18 Μαϊου 1872 – 2 Φεβρουαρίου 1970), ήταν Βρετανός φιλόσοφος, μαθηματικός και ειρηνιστής. Γεννήθηκε στην ακμή της Βρεταννικής Αυτοκρατορίας. Πέθανε από γρίπη, έναν αιώνα αργότερα.Το 1950 κέρδισε το Nόμπελ Λογοτεχνίας. Γεννήθηκε στις 18 Μαΐου 1872 στο Trellech του Monmouthshire, καταγόμενος από αριστοκρατική οικογένεια. Ο αδερφός του Φρανκ τον εισήγαγε στις θεωρίες του μαθηματικού Ευκλείδη. Ξεκίνησε τις σπουδές του με υποτροφία στο Πανεπιστήμιο του Κέμπριτζ το 1890 στο Trinity College για να σπουδάσει μαθηματικά. Το 1893 τελείωσε τις σπουδές του και το 1902 παντρεύτηκε. Ξεκίνησε να δημοσιεύει έργα του το Στο κολέγιο του Τρίνιτυ, γνώρισε τον Λούντβιχ Βιτγκενστάιν και έτσι ξεκίνησε μία συνεργασία μεταξύ των δύο ανδρών.Λούντβιχ Βιτγκενστάιν Μετά το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, ο Ράσελ δίδαξε σε πανεπιστήμια των ΗΠΑ, καταδικάζοντας τα πυρηνικά όπλα και των πόλεμο των ΗΠΑ στο Βιετνάμ.

13 John Russell (18 Αυγούστου Μαϊου 1878). Είχε διατελέσει δύο φορές πρωθυπουργός του Ηνωμένου Βασιλείου στα μέσα του 19 ου αιώνα. Ανήκε στο κόμμα των φιλελέφθερων

14

15 ΘΕΙΑ ΚΩΜΩΔΙΑ

16 ΚΟΛΑΣΗΚΑΘΑΡΤΗΡΙΟΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ

17 ΚΟΛΑΣΗ

18

19 Ο Δεύτερος Παγκόσμιος Πόλεμος ήταν η πιο εκτεταμένη γεωγραφικά και δαπανηρή σε πλουτοπαραγωγικούς πόρους ένοπλη σύγκρουση στην ιστορία της ανθρωπότητας, στον οποίο ενεπλάκη η πλειοψηφία των εθνών, που πάλευαν ταυτόχρονα σε διάφορα σημαντικά θέατρα πολέμου, και που κόστισε περίπου 55,5 εκατομμύρια ζωές. Άρχισε στις 7 Ιουλίου 1937 στην Ασία και στις 1 Σεπτεμβρίου 1939 στην Ευρώπη και τελείωσε στις 15 Αυγούστου "Καινοτομία" αυτού του πολέμου: Η Ατομική Βόμβα. Με το τέλος του πολέμου άρχισε ο Ψυχρός Πόλεμος εξαιτίας της γιγάντωσης της Σοβιετικής Ένωσης, ενώ η Γαλλία και η Μεγάλη Βρετανία, παρότι νικήτριες, έχασαν το μεγαλύτερο μέρος των αποικιών τους. Τέλος, από τον πόλεμο αυτό αναδείχτηκαν ως υπερδυνάμεις οι Η.Π.Α. και η Σοβιετική Ένωση.

20 Μετά την λήξη του Α' Παγκοσμίου Πολέμου οι νικητές επέβαλαν με την Συνθήκη των Βερσαλλιών στην ηττημένη Γερμανία σκληρότατους όρους, με σκοπό να την γονατίσουν οικονομικά. Οι πολεμικές επανορθώσεις που επιβλήθηκαν στην Γερμανία ήταν τόσο υπέρογκες, που δημιούργησαν ένα κύμα αντιδράσεων στον Γερμανικό λαό, που πάντα πίστευε ότι δεν έχασε πραγματικά τον πόλεμο αλλά «προδόθηκε». Παράλληλα, ο κόσμος βρισκόταν σε μία οικονομική κρίση που ξεκίνησε με την κατάρρευση του χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης η οποία ακολουθήθηκε από μια ταχεία κάμψη της παραγωγής, απασχόλησης και εξωτερικού εμπορίου των ΗΠΑ. Αλυσιδωτά, οι επιπτώσεις ήταν σημαντικές. Το Ηνωμένο Βασίλειο θέσπισε στην διάσκεψη της Οττάβας το σύστημα της προτίμησης στο εμπόριο με κράτη της Κοινοπολιτείας, ενώ η φασιστική Ιταλία εφάρμοσε αυστηρούς έλεγχους στην παραγωγή και προχώρησε στην στρατιωτικοποίηση της χώρας.

21 Η απελπισία από την οικονομική κρίση και το αίσθημα ότι οι Γερμανοί παρεμποδίζονταν να έχουν όλα όσα που δικαιούνταν, οδήγησαν σε μια έξαρση του εθνικισμού και διευκόλυναν την άνοδο στην εξουσία του Εθνικοσοσιαλιστικού κόμματος NSDAP με αρχηγό τον Χίτλερ. Η πολιτική του Χίτλερ ήταν να αναδημιουργήσει την Γερμανία αποκτώντας τον αναγκαίο «ζωτικό χώρο» (Lebensraum) και να κάνει ένα «ξεκαθάρισμα λογαριασμών» με όλους εκείνους που θεωρούσε ότι είχαν φέρει την χώρα στην κακή αυτή κατάσταση. Το τελευταίο, πέρα από την Γαλλία, περιελάμβανε και τους Εβραίους και ήταν και το βασικό επιχείρημα του αντισημιτισμού του.

22 Τα ξημερώματα της 1 Σεπτεμβρίου 1939, η Γερμανία εξαπέλυσε επίθεση στην Πολωνία. Ο Γερμανικός στρατός εφαρμόζοντας μια νέα τακτική, τον κεραυνοβόλο πόλεμο (Βlitzkrieg), που περιλάμβανε σαρωτικούς βομβαρδισμούς και ταχεία προέλαση τεθωρακισμένων και μηχανοκίνητων δυνάμεων, αιφνιδίασε τους Πολωνούς και σε πολύ σύντομο διάστημα κατέλαβε την Βαρσοβία και την μισή Πολωνία, εγκαθιστώντας εκεί το Γενικό Κυβερνείο. Στις 17 Σεπτεμβρίου η Σοβιετική Ένωση εισέβαλε στην Πολωνία από τα ανατολικά και κατέλαβε την υπόλοιπη μισή (σύμφωνα με πρωτόκολλο του Γερμανοσοβιετικού συμφώνου). Μέχρι τις 6 Οκτωβρίου ολόκληρη η Πολωνία, παρά την πεισματική προσπάθεια του με απαρχαιωμένο εξοπλισμό Στρατού της, είχε καταληφθεί και διαμελισθεί.

23 Η Αγγλία και η Γαλλία αναγκάστηκαν να κηρύξουν τον πόλεμο στην Γερμανία αλλά χωρίς ακόμα να κινητοποιήσουν όλες τους τις δυνάμεις για πλήρη εμπλοκή. Ακολούθησε μια περίοδος που έμεινε γνωστή σαν ο "Γελοίος Πόλεμος" (Drôle de Guerre) γιατί παρά την πολεμική κήρυξη η μια μερίδα των εμπολέμων δεν έπαιρνε ακόμα μέρος σε γενικό πόλεμο εναντίον της Γερμανίας Στις 13 Οκτωβρίου 1939, η ΕΣΣΔ κήρυξε τον πόλεμο στην Φινλανδία μετά την άρνησή της να δεχτεί σοβιετικά στρατεύματα όπως αυτά που είχαν εγκατασταθεί στη Λιθουανία, τη Λετονία και την Εσθονία. Οι Ρώσοι εισέβαλαν, αλλά η αντίσταση που πρόβαλαν οι Φινλανδοί στην γραμμή Μανερχάϊμ στον ισθμό της Καρελίας ανάγκασε τον Στάλιν να τερματίσει τον πόλεμο, λαμβάνοντας ορισμένα εδαφικά ανταλλάγματα με την Συνθήκη της Μόσχας στις 12 Μαρτίου 1940.

24


Κατέβασμα ppt "ΜΑΡΙΑ ΜΠΕΝΟΥ-ΠΑΛΜΕΡ ΙΩΝΑΣ ΦΟΥΝΤΟΥΚΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ Εισαγωγή σελ.11-27 ΠΕΜΠΡΟΚ ΛΟΤΖ 31-50."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google