Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

“Το Μάθημα ΑΕΠΠ (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον) της Γ’ Τάξης Γενικού Λυκείου – Τεχνικές Διδασκαλίας” Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2007 12η.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "“Το Μάθημα ΑΕΠΠ (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον) της Γ’ Τάξης Γενικού Λυκείου – Τεχνικές Διδασκαλίας” Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2007 12η."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 “Το Μάθημα ΑΕΠΠ (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον) της Γ’ Τάξης Γενικού Λυκείου – Τεχνικές Διδασκαλίας” Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου η Συνάντηση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής στη Δυτική Μακεδονία

2 Μεταβλητή – Σταθερά «Πρόταση διδασκαλίας» Βασίλης Χρυσοχοΐδης Καθ. Πληροφορικής – Μαθηματικός Msc στα Πολυμέσα Υπ. Διδάκτορας Παιδαγωγικής Πληροφορικής Πρόεδρος Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Ν. Φλώρινας

3 Λίγα λόγια για το μάθημα.. Έτος εισαγωγής: 1999 – 2000 Αριθμός εξεταζόμενων μαθημάτων: 2 Πλήθος συγγραμμάτων: 2 Κατάργηση 2 ου μαθήματος: 2001 Κατάργηση 2 ου συγγράμματος: 2002 Βαρύτητα μαθήματος: ΚΑΜΜΙΑ Σύνδεση με μαθήματα προηγούμενων τάξεων: ΌΧΙ Υποχρεωτικό μάθημα για σχολές Πληροφορικής: ΌΧΙ Επιμορφωμένοι καθηγητές που το διδάσκουν: ΌΧΙ Απαραίτητο Υποστηρικτικό Λογισμικό: ΌΧΙ

4 Ο μαθητής πρέπει να κατανοήσει την έννοια της εκχώρησης τιμής σε μεταβλητή: Χ  2 ή Χ  Χ + 1

5 Σχεδιάζουμε ένα πλαίσιο με κουτιά και εξηγούμε πως κάθε κουτί αντιστοιχεί σε μία θέση μνήμης

6 Θέση Μνήμης

7 Κάθε θέση μνήμης, έχει δύο χαρακτηριστικά: το όνομά της και το περιεχόμενό της

8 Το όνομα της θέσης μνήμης είναι το όνομα της μεταβλητής Το περιεχόμενο της θέσης μνήμης είναι η τιμή της μεταβλητής

9 1. Χ  2 Δημιουργείται η θέση μνήμης και το όνομα της γίνεται: Χ Το περιεχόμενο της θέσης μνήμης αποκτά την τιμή: 2 Χ 2

10 2. Υ  5 2 Δημιουργείται η θέση μνήμης και το όνομα της γίνεται: Υ Το περιεχόμενο της θέσης μνήμης αποκτά την τιμή: 5 Χ Υ 5

11 3. Χ  2,5 2 5 Υπάρχει η θέση μνήμης Χ και άρα δεν ξαναδημιουργείται Το περιεχόμενο της θέσης μνήμης όμως, αλλάζει τιμή και γίνεται πλέον: 2,5 Χ Υ

12 3. Χ  2,5 2 5 Υπάρχει η θέση μνήμης Χ και άρα δεν ξαναδημιουργείται Το περιεχόμενο της θέσης μνήμης όμως, αλλάζει τιμή και γίνεται πλέον: 2,5 Χ Υ

13 4. Α  Χ + Υ 2,5 5 Χ Υ Η θέση μνήμης Α δεν υπάρχει.

14 Α  Χ + Υ 2,5 5 Χ Υ Α Δημιουργείται η θέση μνήμης Α

15 Συμπέρασμα: Αριστερά της εκχώρησης μπορεί να υπάρχει: -Μεταβλητή που ήδη έχει θέση μνήμης (άρα δεν ξαναδημιουργείται) -Μεταβλητή που δεν έχει θέση μνήμης (άρα δημιουργείται εκείνη τη στιγμή)

16 Α  Χ + Υ 2,5 5 Χ Υ Α Υπάρχει θέση μνήμης με όνομα Χ

17 Α  Χ + Υ 2,5 5 Χ Υ Α

18 Α  2,5 + Υ 2,5 5 Χ Υ Α

19 Α  2,5 + Υ 2,5 5 Χ Υ Α Υπάρχει θέση μνήμης με όνομα Υ

20 Α  2,5 + Υ 2,5 5 Χ Υ Α

21 Α  2, ,5 5 Χ Υ Α

22 Α  7,5 2,5 5 Χ Υ Α

23 Α  7,5 7,5 2,5 5 Χ Υ Α Το 7,5 μπαίνει στην θέση μνήμης Α

24 5. Χ  Α + Μ 7,5 2,5 5 Χ Υ Α

25 5. Χ  Α + Μ 7,5 2,5 5 Χ Υ Α

26 5. Χ  Α + Μ 7,5 2,5 5 Χ Υ Α

27 5. Χ  7,5 + Μ 7,5 2,5 5 Χ Υ Α Δεν υπάρχει θέση μνήμης με ονομασία Μ

28 5. Χ  7,5 + Μ 7,5 2,5 5 Χ Υ Α ΕRROR

29 6. Χ  Χ + 1 7,5 2 5 Χ Υ Α

30 6. Χ  Χ + 1 7,5 2 5 Χ Υ Α Το Χ υπάρχει σαν μεταβλητή

31 6. Χ  Χ + 1 7,5 2 5 Χ Υ Α Η τιμή 2 επιστρέφεται στο Χ

32 6. Χ  Χ + 1 7,5 2 5 Χ Υ Α

33 6. Χ  ,5 2 5 Χ Υ Α

34 6. Χ  3 7,5 2 5 Χ Υ Α Η τιμή 3 επιστρέφεται στην θέση μνήμης

35 6. Χ  3 7,5 2 5 Χ Υ Α Η τιμή 3 επιστρέφεται στην θέση μνήμης

36 6. Χ  3 7,5 5 Χ Υ Α Η τιμή 3 επιστρέφεται στην θέση μνήμης 3

37 Άλλες πράξεις:  Σ  Σ + Χ (έννοια αθροιστή)  Π  Π * Χ (έννοια πολλαπλασιαστή)  P  2 * X + Y (γενικά πράξη)  Β  “Florina” (συμβολοσειρά)  K  TRUE (λογικές μεταβλητές)

38 Λάθος πράξεις:  Χ + Υ  12 (ιδιότητες εκχώρησης)  2P  Β + Y (ονόματα μεταβλητών)  Β  Florina (συμβολοσειρά)  Αν  15 (δεσμευμένες λέξεις)


Κατέβασμα ppt "“Το Μάθημα ΑΕΠΠ (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον) της Γ’ Τάξης Γενικού Λυκείου – Τεχνικές Διδασκαλίας” Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2007 12η."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google