Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεEupeithes Anthis Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Τα Convention & Visitors Bureaux ως εργαλείο ανάπτυξης του συνεδριακού τουρισμού Δρ. Δημήτρης Κούτουλας Ειδικός Σύμβουλος Τουριστικού Μάρκετινγκ Διδάσκων Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου E-Mail: d.koutoulas@ba.aegean.gr
2
Μίκρο-Μάρκετινγκ: πραγματοποιείται από μεμονωμένες επιχειρήσεις (π.χ. ξενοδοχεία, συνεδριακά κέντρα, PCOs, DMCs, μεταφορικές επιχειρήσεις κοκ.) Μάκρο-Μάρκετινγκ: πραγματοποιείται από συλλογικούς, συνεργατικούς ή δημόσιους φορείς διαφόρων μορφών Επίπεδα Μάρκετινγκ
3
Ιδιωτικές Επιχειρήσεις Κράτος Τοπική Αυτοδιοίκηση Εθνικοί Οργανισμοί Τουρισμού Τοπικοί Οργανισμοί Τουρισμού Εξειδικευμένοι συνεδριακοί φορείς (κυρίως με συνεργατική μορφή) Μηχανισμοί Συνεδριακού Μάρκετινγκ
4
Τα Convention & Visitors Bureaux (CVBs) αποτελούν την κυρίαρχη μορφή DMOs σε τοπικό επίπεδο Τα CVBs στοχεύουν στην προσέλκυση: συνεδριακού τουρισμού (MICE – meetings, incentives, conventions & exhibitions) business τουρισμού αναψυχής Convention & Visitors Bureaux
5
Ίδρυση του πρώτου Convention Bureau στο Detroit των HΠA το 1895 International Association of Convention & Visitor Bureaux (IACVB) Iδρύθηκε το 1914 Σημερινά Mέλη: 526 Convention Bureaux από 30 χώρες (472 από τις ΗΠΑ + 54 από άλλες χώρες) Τα πρώτα βήματα
6
Eθνικά Convention Bureaux (π.χ. German Convention Bureau) Περιφερειακά Convention Bureaux (π.χ. Scottish Convention Bureau) Tοπικά Convention Bureaux (π.χ. Sydney Convention & Visitors Bureau, Brussels Congress) Γεωγραφική διαφοροποίηση
7
Iδρύθηκε το 1973 220 εγγεγραμμένα μέλη (δήμοι, συνεδριακά κέντρα, επιχειρήσεις κοκ.) Προσωπικό: 13 άτομα Ετήσιος Προϋπολογισμός: 1.500.000 Ευρώ German Convention Bureau
8
Website Eκθέσεις συνεδριακού τουρισμού Ταξίδια γνωριμίας Έκδοση συνεδριακών οδηγών Διαφημιστικές καταχωρήσεις Επισκέψεις σε δυνητικούς πελάτες Workshops Ενέργειες δημοσιότητας Διοργάνωση έκθεσης IMEX Παράρτημα Ν. Υόρκης Έρευνα Αγοράς German Convention Bureau
9
538 εγγεγραμμένα μέλη Προσωπικό: 31 άτομα Ετήσιος Προϋπολογισμός: 3.700.000 Ευρώ Sydney Convention & Visitors Bureau
10
Σύνθεση Εσόδων: Sydney Convention & Visitors Bureau
11
Διεκδίκηση συνεδρίων με ειδικά εκπαιδευμένα στελέχη Έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα προβολής Website Eνέργειες δημοσιότητας Tαξίδια γνωριμίας Έρευνα αγοράς Direct Marketing Έκθεση «Sydney on Sale» Sydney Convention & Visitors Bureau
12
THE 2004 INTERNATIONAL BENCHMARK SURVEY OF CONVENTION & VISITORS BUREAUX by Dr. Dimitris Koutoulas
13
International Benchmark Survey Of Convention & Visitors Bureaux Φορείς που προμηθεύτηκαν τη Μελέτη: Aυστρία Vienna Convention Bureau Bέλγιο Brussels International Tourism & Congress Kαναδάς Tourism Vancouver Ottawa Tourism & Convention Authority Kροατία Croatian Convention & Incentive Bureau Δανία Wonderful Copenhagen Φινλανδία Tampere Convention Bureau Finland Convention Bureau Γερμανία Munich Convention Bureau German Convention Bureau Hamburg Tourismus ghh consult GmbH
14
Φορείς που προμηθεύτηκαν τη Μελέτη: Nορβηγία Oslo Promotion/Oslo Visitors & Convention Bureau Kύπρος Kυπριακός Oργανισμός Tουρισμού Nότια Aφρική Cape Town Convention Bureau Kορέα Korea Convention Bureau Eλβετία Switzerland Convention & Incentive Bureau Oυγγαρία Hungarian Convention Bureau Bρετανία Visit London Greater Glasgow & Clyde Valley Tourist Board VisitScotland Business Tourism Unit British Association of Conference Destinations Association of British Professional Conference Organisers Manchester Metropolitan University KPMG Travel Leisure & Tourism Advisory Services International Benchmark Survey Of Convention & Visitors Bureaux
15
Φορείς που προμηθεύτηκαν τη Μελέτη: LA INC Convention & Visitors Bureau, Los Angeles NYC & Company, New York City San Diego Convention & Visitors Bureau Tampa Bay Convention & Visitors Bureau Las Vegas Convention & Visitors Authority San Jose Convention & Visitors Bureau Saint Paul Convention & Visitors Bureau George Washington University University of Central Florida University of Guelph Saint Leo University, Florida Purdue University C. H. Johnson Consulting, Chicago Oλλανδία Netherlands Board of Tourism & Conventions Tουρκία Istanbul Convention & Visitors Bureau Hνωμένα Aραβικά Eμιράτα Dubai Convention Bureau HΠA Albuquerque Convention and Visitors Bureau Greater Phoenix Convention & Visitors Bureau International Benchmark Survey Of Convention & Visitors Bureaux
16
Benchmark Survey Main emphasis: CVBs located outside the USA Conducted May-July 2004 60 non-US CVBs + 40 US-based CVBs Response rate: 30.5% Respondents: 69% non-US (52% Europe), 31% US International Benchmark Survey Of Convention & Visitors Bureaux
17
Geographic Scope International Benchmark Survey Of Convention & Visitors Bureaux
18
Origin of Shareholders International Benchmark Survey Of Convention & Visitors Bureaux
19
Acceptance of members International Benchmark Survey Of Convention & Visitors Bureaux
20
Target Markets International Benchmark Survey Of Convention & Visitors Bureaux
21
Annual Budget Average annual budget (in Euros) 11,896,920 Largest budget in the sample (in Euros) 152,288,000 Smallest budget in the sample (in Euros) 150,000 Average annual budget excluding largest budget (in Euros) 6,047,292 International Benchmark Survey Of Convention & Visitors Bureaux
22
Sources of Income International Benchmark Survey Of Convention & Visitors Bureaux
23
Sources of Income International Benchmark Survey Of Convention & Visitors Bureaux
24
Main Expense Categories International Benchmark Survey Of Convention & Visitors Bureaux
25
Personnel Average number of staff75.247.4226.2 Largest number of staff in the sample90350340076 Smallest number of staff in the sample2000 Average number of staff excluding the largest CVB 45.731.18.16.4 International Benchmark Survey Of Convention & Visitors Bureaux
26
Personnel International Benchmark Survey Of Convention & Visitors Bureaux
27
Budget-To-Personnel Ratio Average budget-to-personnel ratio * (in Euros)152,989 Maximum budget-to-personnel ratio * (in Euros)374,813 Minimum budget-to-personnel ratio * (in Euros)56,250 * The budget-to-personnel ratio is calculated by dividing a bureau’s annual budget by the number of its staff (each part-time and seasonal employee is counted as a half staff member). International Benchmark Survey Of Convention & Visitors Bureaux
28
US-based vs. non-US Bureaux ComparisonsUS-based CVBs * Non-US CVBs Average Annual Budget5,315,615 Euros5,380,188 Euros Public vs. Private Sources of Income 84% vs. 16%68% vs. 32% Marketing Budget as % of Total Expenses 53%56% No. of Full-Time Staff1824 % of CVBs Accepting Members51%60% * Source: IACVB Foundation 2003 International Benchmark Survey Of Convention & Visitors Bureaux
29
Η αμερικανική εμπειρία στους τουριστικούς φόρους Αναγκαιότητα εξασφάλισης εσόδων από τον ιδιωτικό τομέα Ενεργός συμμετοχή όλων όσων σχετίζονται με το συνεδριακό τουρισμό (stakeholders) Μερικές σκέψεις για τη χρηματοδότηση των CVBs
30
1.Διοικητική αυτοτέλεια 2.Οικονομική αυτοτέλεια 3.Επαγγελματισμός 4.Ουδετερότητα Θεμελιώδεις προδιαγραφές του Convention Bureau
31
Ευχαριστώ! Δρ. Δημήτρης Κούτουλας Ειδικός Σύμβουλος Τουριστικού Μάρκετινγκ Διδάσκων Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου E-Mail: d.koutoulas@ba.aegean.gr
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.