Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Πολυμεσική Μάθηση και Θεωρίες Μάθησης Μαθαίνουμε καλύτερα με λέξεις και εικόνες παρά με λέξεις μόνο Υπόθεση Πολυμεσικής Μάθησης Multimedia Learning Hypothesis.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Πολυμεσική Μάθηση και Θεωρίες Μάθησης Μαθαίνουμε καλύτερα με λέξεις και εικόνες παρά με λέξεις μόνο Υπόθεση Πολυμεσικής Μάθησης Multimedia Learning Hypothesis."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πολυμεσική Μάθηση και Θεωρίες Μάθησης Μαθαίνουμε καλύτερα με λέξεις και εικόνες παρά με λέξεις μόνο Υπόθεση Πολυμεσικής Μάθησης Multimedia Learning Hypothesis

2 Πώς οι άνθρωποι μαθαίνουν από λέξεις και εικόνες; Πώς σχεδιάζονται πολυμεσικά μαθησιακά περιβάλλοντα που προάγουν τη μάθηση; ΠΟΛΥΜΕΣΑ Ζωντανή παράσταση Διαδικτυακό μάθημα Video Παρουσίαση σε PPT Κιμωλία και ομιλία ΌροςΟρισμός ΠολυμέσαΠαρουσίαση λέξεων (κείμενο ή αφήγηση) και εικόνων ( ζωγραφιές, φωτογραφίες, σχεδιοκίνηση, video0 Πολυμεσική ΜάθησηΚατασκευάζουμε νοητικές αναπαραστάσεις από λέξεις και εικόνες Πολυμεσική διδασκαλίαΠαρουσίαση λέξεων και εικόνων με σκοπό την προαγωγή της μάθησης

3 Πολυμεσική εγκυκλοπαιδεία Έντυπη εγκυκλοπαιδεία Πώς χαρακτηρίζεται το περιεχόμενο των παρουσιάσεων; Διανομή Παρουσίαση Αισθητηριακοι τρόποι Πολυμέσα Παρουσίαση λέξεων και εικόνων Μάθηση Κατασκευή της γνώσης από τον μαθητή

4 Γνωσιακή θεωρία πολυμεσικής μάθησης (Mayer) Θεωρία Γνωσιακού φορτίου (Sweller) Ολοκληρωμένο πρότυπο κατανόησης κειμένου και εικόνας (Schnotz) Πολυμεσική Διδασκαλία ή Πολυμεσικό Μαθησιακό Περιβάλλον Ποια η αξία προσθήκης εικόνων σε λέξεις; Μαθαίνουμε καλύτερα από το συνδυασμό λέξεων και εικόνων απ ότι μόνον από λέξεις; Αντλία ποδηλάτου Περιγραφή Σχεδιοκίνηση Σχεδιοκίνηση με αφήγηση

5

6

7 Πώς επεκτείνουμε το διδακτικά μηνύματα πέρα από τα ρηματικά; Ποιες οι συνέπειες προσθήκης εικόνων σε λέξεις; Τι συμβαίνει όταν τα μηνύματα διδασκαλίας παρεμβάλλουν τόσο ρηματικούς όσο και οπτικούς τρόπους μάθησης; Τι επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι μαθαίνουν από λέξεις και εικόνες; Πώς οι πολυμεσικές παρουσιάσεις ενισχύουν τη νοηματοδοτούμενη μάθηση; Το πρότυπο αναφοράς η ανθρώπινη σκέψη Πολυμεσική Αρχή Υπό μερικές προϋποθέσεις οι άνθρωποι μαθαίνουν καλύτερα με λέξεις και εικόνες παρά μόνο με λέξεις

8 Τεχνοκεντρική vs Μαθητοκεντρική Προσέγγιση Πολυμεσικής Μάθησης Λειτουργικές δυνατότητες Πολυμέσων Πώς τις χρησιμοποιούμε στο σχεδιασμό πολυμεσικών παρουσιάσεων; Αποτελέσματα; CAI Computer-Assisted Instruction Αποτυχία Γιατί; Τεχνοκεντρική: Κατανόηση της λειτουργίας της σκέψης Πώς μπορούμε να προσαρμόσουμε τα πολυμέσα για να βελτιώσουμε την ανθρώπινη μάθηση; Χρήση Πολυμεσικής τεχνολογίας για υποβοήθηση της ανθρώπινης γνώσης Ερευνητικά ερωτήματα: σχέση μεταξύ σχεδιαστικών χαρακτηριστικών και ανθρώπινου συστήματος επεξεργασίας πληροφορίας Συμβατότητα πολυμεσικής σχεδίασης με λειτουργία σκέψης

9 Γνωστικές κατασκευές Cognitive artifacts Νοητικά εργαλεία και φυσικά εργαλεία Σχεδιαστική Προσέγγιση Αφετηριακό σημείοΣτόχοςΖητήματα ΤεχνοκεντρικήΔυνατότητες της Πολυμεσικής Τεχνολογίας Πρόσβαση σε πληροφορία Πώς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τεχνολογία αιχμής στη σχεδίαση πολυμεσικής διδασκαλίας; ΜαθητοκεντρικήΠώς λειτουργεί ο ανθρώπινος νους; Υποβοήθηση ανθρώπινης γνώσης Πώς μπορούμε να προσαρμόσουμε την Πολυμεσική τεχνολογία για να βοηθήσουμε την ανθρώπινη γνώση;

10 Σχεδίαση ή Επιλογή πολυμεσικού μαθησιακού περιβάλλοντος Υποκείμενη θεωρία μάθησης ΜεταφοράΟρισμός ΠεριεχόμενοΜαθητήςΔάσκαλοςΣκοπός πολυμέσου Ενίσχυση απόκρισης Συνδέσεις μεταξύ ενισχύσεων και αποδυναμώσεων ΣυνδέσειςΠαθητικός δέκτης ανταμοιβών και επιπλήξεων Πάροχος ανταμοιβών και επιπλήξεων Σύστημα εξέτασης Πρόσκτηση πληροφορίας Προσθήκη πληροφορίας στη μνήμη ΠληροφορίαΠαθητικός δέκτης πληροφορίας Πάροχος πληροφορίας Σύστημα διανομής Κατασκευή Γνώσης Οικοδόμηση μιας συνεκτικής νοητικής δομής ΓνώσηΕνεργός κατασκευαστής αισθήσεων Γνωσιακός οδηγός Σύστημα γνωσιακής καθοδήγησης

11 ΣκοπόςΟρισμόςΈλεγχος/ΔοκιμασίαΠαράδειγμα Δοκιμασίας ΕνθύμησηΙκανότητα αναπαραγωγής ή αναγνώρισης περιεχομένου ΣυγκράτησηΚατέγραψε όλα όσα θυμάσαι από την παρουσίαση που μελέτησες ΚατανόησηΙκανότητα χρήσης υλικού σε νέες καταστάσεις ΜεταφοράΠαρουσίασε κάποιους τρόπους βελτίωσης της αξιοπιστίας της συσκευής που διάβασες παραπάνω

12 Είδη Αποτελεσμάτων Πολυμεσικής Μάθησης Επίδοση Δοκιμασίας Αποτελέσματα ΜάθησηςΓνωσιακή ΠεριγραφήΣυγκράτησηΜεταφορά Καθόλου ΜάθησηΚαθόλου ΓνώσηΦτωχή Συνήθης ΜάθησηΑποσπασματική γνώσηΚαλήΦτωχή Νοηματοδοτούμενη Μάθηση Ολοκληρωμένη γνώσηΚαλή

13 Η καλύτερη επιλογή για νοηματοδοτούμενη γνώση;


Κατέβασμα ppt "Πολυμεσική Μάθηση και Θεωρίες Μάθησης Μαθαίνουμε καλύτερα με λέξεις και εικόνες παρά με λέξεις μόνο Υπόθεση Πολυμεσικής Μάθησης Multimedia Learning Hypothesis."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google