Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

“ CALL ΕΡΩΣ ” COSMOTE WHATS UP COSMOTE WHATS UP VODAFONE WIND Q.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "“ CALL ΕΡΩΣ ” COSMOTE WHATS UP COSMOTE WHATS UP VODAFONE WIND Q."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 “ CALL ΕΡΩΣ ” COSMOTE WHATS UP COSMOTE WHATS UP VODAFONE WIND Q

2 ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΑΗΔΟΝΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑΝΣΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΥΣΑ ΒΟΓΙΑΤΖΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

3 ΚΙΝΗΤΟ: ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΤΕΡΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ.

4 Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ  Η αρχή της: 3 Απριλίου  Εφευρέτης: ο Μάρτιν Κούπερ.  Πρώτο κινητό είναι: ένα motorola με ύψος 25εκ.και βάρος 900γρ.  Αρχές δεκαετίας ΄90 εμφανίστηκαν τα κινητά της 2 ης γενιάς.  Αρχές 21 ου αιώνα εμφανίστηκαν τα κινητά της 3 ης γενιάς.

5 Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ  Το 1992 η πρώτη εταιρεία που δραστηριοποιήθηκε ήταν η Vodafone (τότε Panafone). Ακολούθησαν η Wind (Telestet) και η Cosmote.  Σύμφωνα με την μέτρηση του 2006 λειτουργούσαν στη χώρα μας συσκευές που κάλυπταν το 120,5% του πληθυσμού.

6 ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ  Περιορισμένη ομιλία.  Αποφυγή του κινητού στην οδήγηση.  Όχι στη συχνή χρήση του.  Όχι στη συχνή φόρτιση και στη χρήση του με χαμηλό σήμα.  Πιο ασφαλή τα hands-free, bluetooth ή η ανοιχτή ακρόαση παρά η ομιλία στο αυτί.

7 ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ Το κινητό είναι απαραίτητο καθώς:  Επικοινωνούμε με πολλούς τρόπους.  Αποθηκεύουμε σε αυτό πολλές πληροφορίες.  Βελτιώνουμε με αυτό την επαγγελματική ζωή.  Σώζει ζωές σε έκτακτες περιστάσεις.  Αυξάνει την ταχύτητα μετάδοσης πληροφοριών.

8 ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ  “Εισβολείς” παίρνουν πληροφορίες μέσω του κινητού χωρίς να το γνωρίζουμε.  H ακτινοβολία που εκπέμπει μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα βλαβερές συνέπειες.

9 Ανταλλαγή SMS από τα Χριστούγεννα έως την Πρωτοχρονιά ( ) Cosmote: 199 εκατομμύρια μηνύματα αυξημένα κατά 55% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Wind: 111 εκατ. SMS την περίοδο των εορτών, αυξημένα κατά 15% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Vodafone: ήταν αυξημένα κατά 20% σε σχέση με πέρσι, όταν η εταιρεία είχε ανακοινώσει τη μετάδοση 87,2 εκατ. μηνυμάτων.

10

11 ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ

12 ΑΠΟ ΠΟΙΑ ΗΛΙΚΙΑ ΕΧΕΤΕ ΚΙΝΗΤΟ;

13 ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΞΟΔΕΥΕΤΕ ΤΟ ΜΗΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ;

14 ΚΑΡΤΑ, ΣΥΝΔΕΣΗ Ή ΚΑΡΤΟΣΥΜΒΟΛΑΙΟ;

15 ΜΗΝΥΜΑΤΑ Ή ΚΛΗΣΕΙΣ;

16 ΠΟΣΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ;

17 ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ;

18 ΕΞΕΛΙΓΜΕΝΑ Ή ΑΠΛΑ ΚΙΝΗΤΑ;

19 ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΧΕΙ Η ΚΑΘΕ ΚΙΝΗΤΗ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑ;

20 ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ…

21 ΑΥΞΑΝΕΤΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΣΧΕΣΗ;

22 ΜΙΛΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΠΟΛΛΕΣ ΩΡΕΣ;

23

24 ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΑΣ ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙΤΕ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΣΑΣ

25 ΠΩΣ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΙΝΗΤΟ;

26


Κατέβασμα ppt "“ CALL ΕΡΩΣ ” COSMOTE WHATS UP COSMOTE WHATS UP VODAFONE WIND Q."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google