Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

OTE & Εταιρική Υπευθυνότητα

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "OTE & Εταιρική Υπευθυνότητα"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 OTE & Εταιρική Υπευθυνότητα
CRI Roundtable 2011

2 «Ο Όμιλος ΟΤΕ με μια ματιά»
Λίγα λόγια για εμάς… Ο Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών της Ελλάδος (ΟΤΕ A.E.) είναι ο μεγαλύτερος τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην Ελλάδα. Μαζί με τις θυγατρικές του αποτελεί σήμερα έναν από τους κορυφαίους τηλεπικοινωνιακούς ομίλους στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Ο Όμιλος προσφέρει μια πλήρη σειρά προϊόντων και υπηρεσιών, όπως: ευρυζωνικές υπηρεσίες σταθερή και κινητή τηλεφωνία επικοινωνία δεδομένων υψηλών ταχυτήτων υπηρεσίες μισθωμένων γραμμών Απασχολεί περίπου άτομα σε 4 χώρες CRI Roundtable 2011

3 ΟΤΕ & Εταιρική Υπευθυνότητα
Ο ΟΤΕ, διαχρονικά, έχει συνδέσει την παρουσία του με την κοινωνική προσφορά και πλέον έχει ενσωματώσει την Εταιρική Υπευθυνότητα στην επιχειρησιακή του στρατηγική. Η εταιρία εξέδωσε τον πρώτο Απολογισμό Εταιρικής Υπευθυνότητας το 2003 και από το 2006 οι Απολογισμοί συντάσσονται σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα και τις αρχές του Global Reporting Initiative (GRI). Ο ΟΤΕ εφαρμόζει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας ήδη από το 2005 με 4 πυλώνες οι οποίοι περιλαμβάνουν δράσεις για: την Κοινωνία την Αγορά το Περιβάλλον τους Εργαζόμενους CRI Roundtable 2011

4 Σύνταξη των Απολογισμών
Η διαδικασία της σύνταξης του Απολογισμού ΕΥ είναι μια δύσκολη διεργασία. Διεξάγεται καθ’ όλη την διάρκεια του χρόνου ώστε: να γίνεται πάντα έγκυρη και έγκαιρη συλλογή στοιχείων να διασφαλίζεται η αξιοπιστία του Απολογισμού Ενδοεταιρική Ομάδα Εταιρικής Υπευθυνότητας Για το σκοπό αυτό δημιουργήθηκε το 2006 την Ενδοεταιρική Ομάδα Εταιρικής Υπευθυνότητας, η συμβολή της οποίας είναι πολύ σημαντική για: τη συλλογή και οργάνωση του υλικού τη σύνταξη του Απολογισμού ΕΥ Πλέον αποτελείται από εκπροσώπους όλων των Γενικών Διευθύνσεων του ΟΤΕ, αλλά και από εκπροσώπους από τις 3 Τηλεπικοινωνιακές Περιφέρειες CRI Roundtable 2011

5 Δομή συστήματος συλλογής/καταγραφής στοιχείων
CRI Roundtable 2011

6 Στοιχεία ερευνών για την επίδραση της Εταιρικής Υπευθυνότητας στους πελάτες της εταιρίας
78,44% των οικιακών πελατών του ΟΤΕ επηρεάζονται σημαντικά έως και αρκετά όσον αφορά την εικόνα της εταιρίας από τα προγράμματα Εταιρικής Υπευθυνότητας που υλοποιεί ενώ το ποσοστό στους επιχειρησιακούς & SMB’S πελάτες είναι 84,5% και 82,5% αντίστοιχα Τα ποσοστά επιρροής στην αγορά προϊόντων/υπηρεσιών(πολύ-αρκετά) από τις δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας που υλοποιεί η εταιρία είναι 53.5% για τους οικιακούς πελάτες ενώ ανέρχεται στο 63,5% για τους επιχειρησιακούς και 58,5 για τους SMB’S αντίστοιχα Οι εταιρικοί πελάτες επηρεάζονται κατά 62% σημαντικά ή και αρκετά όσον αφορά την εικόνα της εταιρίας από τα προγράμματα Εταιρικής Υπευθυνότητας που υλοποιεί ο ΟΤΕ ενώ μόνο το 26,% επηρεάζεται (πολύ-αρκετά) για την αγορά προϊόντων/υπηρεσιών.( Δέιγμα 80 μεγάλες εταιρίες) H έρευνα υλοποιείται σε 2 κύματα το χρόνο και το δείγμα είναι 850 άτομα CRI Roundtable 2011

7 Εξέλιξη δεικτών CRI OTE 2009-2010
Corporate Responsibility Index 2010 score 80.46 % 2010 band Gold 2009 score 76,09 % 2009 band Silver CRI Roundtable 2011

8 Corporate Responsibility Index 2010 Key Areas for Improvement
The company needs to embody CSR elements in operations, products, services as well as in supply chain management. 2. Inclusion of CR issues at board level meetings, at regular intervals, not only in an annual basis. Provision of CSR Training workshops to employees and management, as well as to Board of Directors. The company should include CSR topics in its yearly educational program. 4. Need for identification and implementation of quantitative Key Performance Indicators (KPIs) for all CSR actions and programmes and systematic goal-setting and review of their performance. These indicators need to be integrated in a CSR supporting framework, in the form of a CSR scorecard so as to directly correlate goals with achieved performance, based on measurable results. 5. The company should design and implement a comprehensive environmental management system to more corporate departments, in order to determine its environmental impact and, at a second level, adopt actions and procedures aiming to improved its environmental performance. 6. The company should develop and adopt a more systematic approach in order to establish two-way communication with local communities 7. The company, acting clearly as a leader in CR matters, can incorporate all its CR strategies into its relation and management (standards) of its partners, suppliers and contractors. The company should act as ambassador and benchmark of CR. CRI Roundtable 2011

9 CRI Roundtable 2011

10 Εταιρική διακυβέρνηση και Εταιρική Υπευθυνότητα
Η εφαρμογή των αξιών και των δράσεων της Εταιρικής Υπευθυνότητας κρίνονται μεγάλης σημασίας για τον ΟΤΕ, γεγονός που αποδεικνύεται και μέσω της δέσμευσης της Διοίκησης για την υλοποίησή τους. Στο πλαίσιο αυτό: πραγματοποιείται τακτική αναφορά για την πρόοδο των δράσεων και πρωτοβουλιών Εταιρικής Υπευθυνότητας, προς το Συμβούλιο Διεύθυνσης (σε επίπεδο Γενικών Διευθυντών ΟΤΕ) πραγματοποιείται ετήσια παρουσίαση των δράσεων Εταιρικής Υπευθυνότητας προς το Διοικητικό Συμβούλιο του ΟΤΕ, από τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο. διανέμεται ο «Ετήσιος Απολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας» στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και τους μετόχους της εταιρίας, κατά την Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση. CRI Roundtable 2011

11 Απολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας 2010
Ο ΟΤΕ έχει ενσωματώσει τις αξίες της Εταιρικής Υπευθυνότητας στην επιχειρηματική του στρατηγική. «Μια σύγχρονη επιχείρηση οφείλει να επιστρέφει στο κοινωνικό σύνολο τον καλύτερο της εαυτό» CRI Roundtable 2011

12 Το 2010 για την Αγορά… Οι ευρυζωνικές συνδέσεις στην ελληνική αγορά στο τέλος του 2010 έφτασαν τις περίπου (διείσδυση στο 20,28% του πληθυσμού), ποσοστό συνεχώς αυξανόμενο Συνεχίστηκε η ανάπτυξη των υποδομών σε περιοχές της περιφέρειας, θέτοντας σε λειτουργία συστήματα WiMAX σε Άγιο Όρος, Σάμο, Ζαγοροχώρια, κα Πραγματοποιήθηκε καμπάνια ενημέρωσης για την «Ασφάλεια στο Διαδίκτυο», για σχολεία (Μουσείο Τηλ/ων ΟΤΕ), κοινό (έκδοση φυλλαδίου) και εργαζομένους, καθώς και σχετικό φυλλάδιο «Πλοηγηθείτε στο Internet με ασφάλεια» CRI Roundtable 2011

13 Το 2010 για την Κοινωνία… Για 8η συνεχή χρονιά υποστηρίχθηκε το έργο ΜΚΟ, με την παροχή € τα οποία συγκεντρώθηκαν κατά την Χριστουγεννιάτική Καμπάνια του ΟΤΕ Ξεκίνησε η τηλεπικοινωνιακή κάλυψη των αναγκών των Παγκόσμιων Αγώνων Special Olympics σε υπηρεσίες μετάδοσης δεδομένων / φωνής / εικόνας, αλλά και κινητής τηλεφωνίας, με κόστος € Συνεχίστηκε για 5η χρονιά, το πανελλαδικό «Πρόγραμμα Επαναδιάθεσης Ηλεκτρονικών Υπολογιστών» και άλλου τεχνολογικού εξοπλισμού σε σχολεία και διάφορους φορείς που επιτελούν κοινωνικό έργο CRI Roundtable 2011

14 Το 2010 για το Περιβάλλον… Μειώθηκε κατά 18% η κατανάλωση καυσίμων (ντίζελ θέρμανσης και φυσικό αέριο) για θέρμανση χώρων σε κτήρια και εγκαταστάσεις το 2010 Εφαρμόστηκαν δράσεις εξοικονόμησης ενέργειας, για τη βελτίωση των περιβαλλοντικών του επιδόσεων, με οικονομικά αποδοτικό τρόπο, στα κτίρια του ΟΤΕ, στον τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό Υλοποιήθηκε έργο συνολικού κόστους € στο Κεντρικό ΙΡ Computer Room, με αντικείμενο την «Βελτιστοποίηση των υποδομών ηλεκτρικής τροφοδοσίας και κλιματισμού» CRI Roundtable 2011

15 Το 2010 για τους Ανθρώπους Βελτιώθηκαν τα Συστήματα «Διαχείρισης Υγείας» και «Ασφάλειας στην Εργασία», σύμφωνα με το πρότυπο ΕΛΟΤ 1801: OHSAS 18001: 2007 και εφαρμόστηκε Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας σύμφωνα με το Διεθνές Πρότυπο ISO 9001: 2008, στην Εσωτερική Υπηρεσία Προστασίας & Πρόληψης για την «Υγεία & Ασφάλεια στην εργασία» Σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν σεμινάρια στο Μοντέλο Επιχειρηματικής Αριστείας EFQM στα πλαίσια κοινωνικής υπευθυνότητας Συντάχθηκαν 63 Μελέτες Εκτίμησης Επαγγελματικού Κινδύνου και 7 εκθέσεων μέτρησης επιπέδων Ηλεκτρικής– Μαγνητικής Ακτινοβολίας για κτίρια του ΟΤΕ CRI Roundtable 2011

16 Ο «ηλεκτρονικός» Απολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας του ΟΤΕ
Ήδη από το 2009 δημιουργήσαμε ένα interactive microsite, για την παρουσίαση του Απολογισμού Εταιρικής υπευθυνότητας. Και για το 2010, εκτός από την έντυπη μορφή του, ο "Απολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας 2010", είναι διαθέσιμος και ηλεκτρονικά, δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να πλοηγηθούν «διαδραστικά» και να ενημερωθούν για τις δράσεις ΕΥ της εταιρίας με τον πλέον σύγχρονο τρόπο! CRI Roundtable 2011

17 Διακρίσεις & πιστοποιήσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας
GRΙ Πιστοποίηση του «Απολογισμού ΕΥ 2010» με «Β+» (για δεύτερη συνεχή χρονιά), κατά «G3.1» του «GRI» και «ΑΑ 1000». ΑΑ 1000: Πρότυπο Διαχείρισης της Εταιρικής κοινωνικής Ευθύνης Σύνταξη του «Απολογισμού ΕΥ 2010» σύμφωνα με το πρότυπο ΑΑ 1000Accountability Principles Standard FTSE4GOOD (συνεχώς από το 2008) Ένταξη στους δείκτες βιώσιμης ανάπτυξης FTSE4Good, όπου εντάσσονται κορυφαίες εταιρίες από όλο τον κόσμο CRI Roundtable 2011

18 Διακρίσεις & πιστοποιήσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας
Global Compact (Οικουμενικό Σύμφωνο) Συμμετοχή στο Ελληνικό Δίκτυο του Οικουμενικού Συμφώνου από την έναρξή (2008), υπογράφοντας την Αναφορά Προόδου (Communication on Progress – COP) της εταιρίας για θέματα ΕΥ. Carbon Disclosure Project Συμμετοχή της εταιρίας στο Carbon Disclosure Project, του ανεξάρτητου μη κυβερνητικού φορέα συλλογής πληροφοριών για την κλιματική αλλαγή. CRI Έλαβε την διάκριση «Gold», την μεγαλύτερη στη χώρα μας, κατά την απονομή των βραβείων CR Index, ενός από τους σημαντικότερους διεθνείς δείκτες μέτρησης της απόδοσης των επιχειρήσεων στον τομέα της ΕΥ. CRI Roundtable 2011

19 Ευχαριστώ πολύ! Κατερίνα Περίσση
Προιστ. Τμήματος Εταιρικής Υπευθυνότητας CRI Roundtable 2011


Κατέβασμα ppt "OTE & Εταιρική Υπευθυνότητα"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google