Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ

2 ΤΙΤΛΟΣ προγράμματος Σ ύ ν – δ ρ α σ η α φ ή ς κ α ι ε π α φ ή ς

3 Εθελοντική συνεργατική δράση των μαθητών ( σ ύ ν - δ ρ α σ η ) για τη δημιουργία «Συλλογής Πιστών Αντιγράφων» από εκθέματα ελληνικών Μουσείων, προκειμένου οι μαθητές να έχουν τη δυνατότητα να αγγίξουν τα πιστά αντίγραφα μουσειακών εκθεμάτων ( α φ ή ) Η δράση αυτή δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να έρθουν σε ε π α φ ή με:

4 … ε π α φ ή με:  τον πολιτισμό και την τέχνη της αρχαίας Ελλάδας  τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας και της τοπικής κοινωνίας  τα επαγγέλματα που σχετίζονται με το μουσείο και την παραγωγή πιστών αντιγράφων

5 Παράλληλα η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο της ανακήρυξης του έτους 2011 ως «Ευρωπαϊκού Έτους Εθελοντικών Δραστηριοτήτων που προωθούν την ενεργό συμμετοχή του πολίτη» και στοχεύει:  στη γενικότερη ευαισθητοποίηση για τη σημασία και την αξία του εθελοντισμού  στη δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου των μαθητών και  στην ανάπτυξη των οριζόντιων δεξιοτήτων τους.

6 ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΣΤΟΧΟΙ Μέσω του προγράμματος επιδιώκεται οι μαθητές:
Να γνωρίσουν τα επαγγέλματα που σχετίζονται με το μουσείο και την παραγωγή πιστών αντιγράφων. Να ευαισθητοποιηθούν στο θέμα του εθελοντισμού. Να καλλιεργήσουν προσωπικές δεξιότητες (κριτική σκέψη, συνεργατικότητα, αυτενέργεια, πρωτοβουλία και αυτοπεποίθηση). Να συνεργαστούν με πρόσωπα και φορείς του εκπαιδευτικού, αλλά και του ευρύτερου κοινωνικού περιβάλλοντος.

7 Να ασκηθούν στην επικοινωνία σε διάφορα περιβάλλοντα.
Να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες που προσφέρουν οι ΤΠΕ για μάθηση, ενημέρωση και επικοινωνία. Να αναπτύξουν δεξιότητες αποτελεσματικής αναζήτησης στο διαδίκτυο πληροφοριών, είτε με τη χρήση μηχανών αναζήτησης, είτε επιλέγοντας από αξιόπιστες, ενημερωμένες και σχετικές με το θέμα τους ιστοσελίδες. Να πληροφορηθούν τους πιθανούς κινδύνους του ψηφιακού κόσμου και ιδιαίτερα αυτούς που σχετίζονται με την ασφάλεια των πληροφοριών και των προσωπικών δεδομένων.

8 Να προσεγγίσουν τη γνώση μ’ έναν πιο ελκυστικό τρόπο.
Να νιώσουν τη γοητεία των αντιπροσωπευτικών δημιουργημάτων κάθε περιόδου της αρχαίας ελληνικής τέχνης μέσω της επ-αφής με τα πιστά αντίγραφα αυτών. Να υιοθετήσουν θετική στάση απέναντι στα μουσεία και στα μουσειακά εκθέματα. Να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα που αφορούν την τέχνη και τον πολιτισμό. Να αξιοποιήσουν δημιουργικά και ευχάριστα τον ελεύθερό τους χρόνο.

9 Συντηρητής αρχαιοτήτων και έργων τέχνης
Επαγγέλματα που σχετίζονται με το μουσείο και την παραγωγή πιστών αντιγράφων Αρχαιολόγος Γλύπτης Κεραμίστας Συντηρητής αρχαιοτήτων και έργων τέχνης

10  ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ Ασχολείται με: τον εντοπισμό, τη μελέτη και
την καταγραφή υλικών ευρημάτων του παρελθόντος…

11 … με σκοπό την κατανόηση και την ερμηνεία των κοινωνικο-πολιτισμικών δομών των κοινωνιών από τις οποίες προέρχονται τα ευρήματα. ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΟΣ

12 ΓΛΥΠΤΗΣ Δημιουργεί ανάγλυφες ή ολόγλυφες παραστάσεις, μορφές και συνθέσεις, σκαλίζοντας και διαμορφώνοντας διάφορα υλικά.

13 ΚΕΡΑΜΙΣΤΑΣ Κατασκευάζει διάφορα διακοσμητικά αντικείμενα, χρησιμοποιώντας ως πρώτη ύλη αργιλοπυριτικά υλικά.

14 ΣΥΝΤΗΡΗΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ
ΣΥΝΤΗΡΗΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ ΤΕΧΝΗΣ Ασχολείται με τη συντήρηση και την αποκατάσταση αρχαιολογικών ευρημάτων, μνημείων, εικόνων, έργων Τέχνης και αντικειμένων ιστορικής αξίας…

15 … προσπαθώντας να τα επαναφέρει στην αρχική τους κατάσταση ή να επιβραδύνει τη φυσική τους φθορά.

16 Με την ολοκλήρωση του προγράμματος η «Συλλογή Πιστών Αντιγράφων» του Γυμνασίου Ηράκλειας εμπλουτίστηκε με εκθέματα από διάφορες περιόδους της αρχαίας ελληνικής τέχνης. Τα πιστά αντίγραφα που κοσμούν σήμερα τη Συλλογή μας είναι τα ακόλουθα:

17 Γυναικείο ειδώλιο Γύρω στα 2400 π.Χ. Από τη Νάξο, Κυκλάδες
Κυκλαδικός πολιτισμός Γυναικείο ειδώλιο Γύρω στα 2400 π.Χ. Από τη Νάξο, Κυκλάδες

18 Κυκλαδικός πολιτισμός
Κυκλαδικός πολιτισμός Ειδώλιο αυλητή π.Χ. Από την Κέρο, Κυκλάδες

19 Μινωικός πολιτισμός Ο δίσκος της Φαιστού Γύρω στα 1700 π.X. Από το μινωικό ανάκτορο της Φαιστού

20 Μινωικός πολιτισμός Πινακίδα Γραμμικής Α΄ Γραφής 14ος – 13ος αι. π.Χ Από το Καστέλι Χανίων, Κρήτη

21 Μινωικός πολιτισμός Ρυτό «Το Αγγείο των θεριστών» Γύρω στο 1500 π.Χ.
Μινωικός πολιτισμός Ρυτό «Το Αγγείο των θεριστών» Γύρω στο 1500 π.Χ. Από το ανάκτορο της Αγίας Τριάδας

22 Μινωικός πολιτισμός Ρυτό σε μορφή ταύρου Γύρω στα 1500 π.Χ. Από τον μινωικό οικισμό Ψείρας, Κρήτη

23 Μυκηναϊκός πολιτισμός
Μυκηναϊκός πολιτισμός Πήλινο γυναικείο ειδώλιο τύπου Ψ Υστερομυκηναϊκή εποχή (13ος αι. π.Χ.) Από τη Στειριά Αττικής

24 Μυκηναϊκός πολιτισμός
Μυκηναϊκός πολιτισμός Μυκηναϊκό ειδώλιο σε σχήμα Φ 13ος αι. π.Χ. Από το Χαμαλεύρι Ρεθύμνου, Κρήτη

25 Κλασική περίοδος «Η σκεπτόμενη Αθηνά» Μαρμάρινο αναθηματικό ανάγλυφο π.Χ. Από την Ακρόπολη

26 Κλασική περίοδος «Ποιητής γενειοφόρος» Μαρμάρινο αναθηματικό ανάγλυφο Πιθανώς 4ος αι. π.Χ. Από την Ακρόπολη

27 Ελληνιστική περίοδος Πυξίδα με πώμα Ελληνιστικοί χρόνοι Από την Αμφίπολη

28 Ελληνιστική περίοδος Πήλινο ειδώλιο γυναίκας καθισμένης σε βράχο 4ος αι. π.Χ. Από την Πέλλα

29 Ρωμαϊκή περίοδος Σύμπλεγμα έρωτα & ψυχής Αρχές 1ου αι. π.Χ. Από την Πέλλα

30 Ρωμαϊκή περίοδος Ειδώλιο Τελεσφόρου Ρωμαϊκοί χρόνοι Από την Αμφίπολη

31 Ρωμαϊκή περίοδος Πήλινο κωμικό προσωπείο
Ρωμαϊκή περίοδος Πήλινο κωμικό προσωπείο 3ος αι. μ.Χ Από την Αρχαία Αγορά Αθηνών

32 Ευχαριστούμε για την πολύτιμη συνεισφορά τους στη δημιουργία της «Συλλογής Πιστών Αντιγράφων»
τους μαθητές της Β΄ τάξης του Γυμνασίου μας τον Διευθυντή και τον Σύλλογο Διδασκόντων του Γυμνασίου και τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων

33 Υπεύθυνη καθηγήτρια Ζηνοβία Παπάζογλου Φιλόλογος

34 Τ Ε Λ Ο Σ


Κατέβασμα ppt "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google