Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

«Η Αειφορία (ή Αειφόρος Ανάπτυξη) επιτρέπει τις σημερινές γενιές να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους, χωρίς όμως να θέτει σε κίνδυνο τη δυνατότητα των επόμενων.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "«Η Αειφορία (ή Αειφόρος Ανάπτυξη) επιτρέπει τις σημερινές γενιές να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους, χωρίς όμως να θέτει σε κίνδυνο τη δυνατότητα των επόμενων."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 «Η Αειφορία (ή Αειφόρος Ανάπτυξη) επιτρέπει τις σημερινές γενιές να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους, χωρίς όμως να θέτει σε κίνδυνο τη δυνατότητα των επόμενων γενιών να ικανοποιήσουν τις δικές τους» WCED, 1987 Η πρωτοβουλία μας για συμμετοχή στο «Βραβείο Αειφόρου Σχολείου» αποτελεί ένα μέσο συγκριτικής αξιολόγησης ενός ΜΕΡΟΥΣ των προσπαθειών μας για τη δημιουργία ενός ΣΧΟΛΕΙΟΥ που ΜΑΘΑΙΝΕΙ διαρκώς από το Κοινωνικό, Πολιτισμικό, Φυσικό και Οικονομικό περιβάλλον. Με τη Νέα Γνώση του, παράγει ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ ΑΞΙΑ για τα μέλη του και για καθεμία από τις 4 συνιστώσες του περιβάλλοντός του. 4 ο ΕΠΑ.Λ. ΑΘΗΝΩΝ ΤΣΙΛΛΕΡ & ΡΩΣ 1, ΑΘΗΝΑ, ΤΗΛ: , epal-athin.att.sch.gr 4η θέση στο «Βραβείο Αειφόρου Σχολείου

2 Οικολογικοί Το Υπόδειγμα Αειφορίας στο 4 ο ΕΠΑ.Λ. Αθηνών Πηγή: Espinosa, A, Porter, T, 2011, «Sustainability, complexity and learning: insights from complex systems approaches.», The Learning Organization, Vol. 18, No. 1, pp Παράγοντες Αειφορίας στο Μακροπεριβάλλον Βιόσφαιρα Ανθρώπινα Συστήματα Κοινωνικοί Πολιτισμικοί Οικονομικοί Αειφορία στο Μικροπεριβάλλον του 4 ου ΕΠΑ.Λ. ΑΘΗΝΩΝ

3 Μακροπεριβάλλον (1) Τι εμποδίζει να «δούμε» τις λύσεις και τις ευκαιρίες; Τι εμποδίζει το δρόμο μας προς την αειφορία; Μήπως η νοοτροπία μας; Μήπως η αντίληψή μας για όσα συμβαίνουν γύρω μας; Οικονομική Κρίση Κοινωνικές Διακρίσεις Πολιτισμικές Συγκρούσεις Οικολογική Καταστροφή

4 Μακροπεριβάλλον (2) Το 4 ο ΕΠΑ.Λ. Αθηνών υιοθετεί την άποψη του Επίκτητου για τις κρίσεις στο μακροπεριβάλλον: «Ταράττει το ὺ ς ἀ νθρώπους ο ὐ τ ὰ πράγματα, ἀ λλ ὰ τ ὰ περ ὶ τ ῶ ν πραγμάτων δόγματα.» Μετάφραση: «Οι άνθρωποι ταράζονται όχι από αυτά που συμβαίνουν, αλλά από την ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΤΟΥΣ για αυτά που συμβαίνουν». Σκεφτείτε ότι: «Πίσω από το πιο σκοτεινό σημείο συνήθως βρίσκεται η πιο φωτεινή λύση» Θανόπουλος Γιάννης.

5 4 ο ΕΠΑ.Λ. Αθηνών Όραμα: Αειφορία αλλά Πώς;;; Ο πολυβραβευμένος Καθηγητής Διεθνών Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς κύριος Θανόπουλος Γιάννης, μας έδειξε το δρόμο προς το όραμά μας μέσα από τη Διαδραστική του Παρουσίαση στο 4 ο ΕΠΑ.Λ. Αθηνών με θέμα: «Προσωπική & Επαγγελματική Ανάπτυξη: ΣΚΕΨΟΥ–ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ-ΜΠΟΡΕΙΣ- ΧΑΜΟΓΕΛΑ

6 Άκουσε τη Συνείδησή σου! Κάνε τη δουλειά σου χόμπι! Η νοοτροπία Είναι το παν! Φθάσε όσο πιο Ψηλά μπορείς! Το παγκόσμιΟ χωριό μας, το σπίτι μας! Ας φτιάξοΥμε ένα καλύτερο κόσμο!

7  Κάνε τη Δουλειά σου χόμπι!  Η νοοτροπία είναι το παν!  Φθάσε όσο Μπορείς πιο ψηλά!  ΜπορεΙς!  ΣκέψΟυ δημιουργικά!  Ας φτιάξοΥμε ένα καλύτερο κόσμο!  ΙσορΡόπησε προτεραιότητες!  Ψάξε Για αυτοπραγμάτωση!  Άκουσε τΗ συνείδησή σου!  Το παγκόΣμιο χωριό, το σπίτι μας!  ΑπόλαυσΕ το ταξίδι!

8 ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ

9 Μπορείς! Ισορρόπησε Προτεραιότητες! Γνώρισε τον εαυτΟ σου! Η νοοτΡοπία είναι το παν! Κάνε τη δουλΕιά σου χόμπι! Απόλαυσε το ταξίδΙ! ΑΣ φτιάξουμε ένα καλύτερο κόσμο!

10 ΜΠΟΡΕΙΣ

11 ΧΑΜΟΓΕΛΑ Ξέρετε; Τα πάντα γίνονται με χαμόγελο!!! Κάνε τη δουλειά σου Χόμπι! Ακουσε τη συνείδησή σου! Μπορείς! Ας φτιάξΟυμε ένα καλύτερο κόσμο! Γνώρισε τον εαυτό σου! ΣκΕψου δημιουργικά! Φθάσε όσο πιο ψηΛά μπορείς! Απόλαυσε το ταξίδι!

12 Οικολογικοί Παράγοντες Αειφορίας στο Μακροπεριβάλλον Βιόσφαιρα Ανθρώπινα Συστήματα Κοινωνικοί Πολιτισμικοί Οικονομικοί Αειφορία στο Μικροπεριβάλλον του 4 ου ΕΠΑ.Λ. ΑΘΗΝΩΝ Η κουλτούρα του 4 ου ΕΠΑ.Λ. ΑΘΗΝΩΝ

13 Ίσως αναρωτηθείτε:  Πώς ένα Δημόσιο Επαγγελματικό Λύκειο στην Ελλάδα, «μιλά» για Οικονομικά οφέλη σε μια περίοδο κοινωνικοοικονομικής κρίσης;  Γιατί μπορεί και «βλέπει» τη συμβατότητα ανάμεσα στους Οικονομικούς, Κοινωνικούς, Οικολογικούς και Πολιτισμικούς παράγοντες;  Γιατί οι διαφορετικότητα των Πολιτισμών των μελών του αποτελεί πλούτο του και πηγή της δημιουργικότητάς του; Ο καθηγητής Θανόπουλος Γιάννης δίνει την απάντηση:

14 Αν βάλουμε από μια ώρα εργασίας την ημέρα για ένα σκοπό που όλοι θέλουμε, θα κάνουμε τη Διαφορά!  50 άτομα x 1 ώρα τη βδομάδα x 2 ευρώ (μόνο;;;) = ευρώ στοχευμένης δημιουργίας.  50 άτομα x 300 μέρες x 2 ευρώ = ευρώ στοχευμένης δημιουργίας.  300 άτομα x 50 μέρες x 2 ευρώ = ευρώ στοχευμένης δημιουργίας.  300 άτομα x 300 μέρες x 2 ευρώ = ευρώ στοχευμένης δημιουργίας.  Και αν καθένας φέρει και δύο φίλους του; Πάνω από ευρώ το χρόνο!

15 Κοινωνικο-Οικονομικό μικροπεριβάλλον και Πόροι Ο πιο σημαντικός Οικονομικός μας Πόρος, με υπεραξία που, συχνά, είναι δύσκολο να αποτιμηθεί σε χρηματικές μονάδες, είναι η ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ των μελών του 4 ου ΕΠΑ.Λ. Αθηνών: εκπαιδευτικών, μαθητριών, μαθητών, κηδεμόνων και φιλικών τους προσώπων.

16 Η Τράπεζα Αίματος του 4 ου ΕΠΑ.Λ. Αθηνών στο Λαϊκό Νοσοκομείο, τον 1 ο χρόνο λειτουργίας της ( ), συγκέντρωσε 87 μονάδες αίματος. Εθελοντική Αιμοδοσία

17 Εθελοντική πρωτοβουλία εκπαιδευτικών (1) Μετά την κατάργηση των επίσημων Προγραμμάτων Διδακτικής Στήριξης, πολλοί εκπαιδευτικοί μας, διδάσκουν εθελοντικά και ανιδιοτελώς μαθήτριες και μαθητές που φοιτούν ή είχαν αποφοιτήσει από το σχολείο μας χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση για το Δημόσιο. 123 Ώρες Εθελοντικής Διδασκαλίας το

18 Εθελοντική πρωτοβουλία εκπαιδευτικών (2) Οι εκπαιδευτικοί μας αυτοοργανώνονται και σε συνεργασία με σχολικούς συμβούλους υλοποιούν την ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ τους ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (εκπαιδευτικοί επιμορφώνουν εθελοντικά συναδέλφους τους) χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση για το Δημόσιο. 35 Ώρες Εθελοντικής Εσωτερικής Επιμόρφωσης το

19 Εθελοντική Προσφορά σε Κοινωνικές Ομάδες

20 Οικονομικό μικροπεριβάλλον και άλλοι Οικονομικοί Πόροι  Από το 2000, αξιοποιήσαμε τους πόρους από τη συμμετοχή μας σε προγράμματα του ΕΠΕΑΕΚ (Λαέρτης, Οδύσσεια, Εικονικές Επιχειρήσεις, Δαίδαλος, Θερινά σχολεία, Τεχνομάθεια).  Από το 2003 το σχολείο μας λειτουργεί ως πιστοποιημένο Κέντρο Στήριξης Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.) Α’ Επιπέδου για την επιμόρφωση εκπαιδευτικών και από το 2010 αναβαθμίστηκε σε πιστοποιημένο Κ.Σ.Ε. Β’ Επιπέδου με καθημερινή λειτουργία το απόγευμα.  Μέσω των λειτουργικών εξόδων των προγραμμάτων «ΕΣΠΑ » εξασφαλίζουμε επιπλέον υλικούς πόρους. Απορροφούμε Διαθέσιμα κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης Για την Εκπαίδευση.

21 Πολιτισμικό μικροπεριβάλλον και δράσεις (1) Το 4 ο ΕΠΑ.Λ. Αθηνών λειτουργεί σε ένα δημιουργικό περιβάλλον πολυπολιτισμικής σύμπνοιας, όπου εκπαιδευτικοί, μαθητές και μαθήτριες από δέκα διαφορετικές χώρες ανταλλάσσουν εμπειρίες και μαθαίνουν από διαφορετικές κουλτούρες, για να δημιουργήσουν τον παγκόσμιο πολίτη-επαγγελματία του αύριο. Πώς;;; Μέσα από συνδυαστική επιλογή Διαπολιτισμικών Δράσεων, Εξωδιδακτικών Βιωματικών Δραστηριοτήτων ανάπτυξης διαπολιτισμικών δεξιοτήτων εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητριών και μαθητών.

22 Πολιτισμικό μικροπεριβάλλον και δράσεις (2) Η νέα ιστοσελίδα μας περιέχει μεταφράσεις του εγγράφου για την οργάνωση και λειτουργία του σχολείου σε ΕΝΝΕΑ (9) γλώσσες που μιλούν οι μαθητές, οι μαθήτριές μας ή / και οι γονείς και κηδεμόνες τους με καταγωγή από 10 χώρες. 4epal-athin.att.sch.gr

23 Πολιτισμικό μικροπεριβάλλον και δράσεις (3)  Μαθήτριες και μαθητές του 4 ου ΕΠΑ.Λ. Αθηνών αναλαμβάνουν σε συνεργασία με τους γονείς τους τις μεταφράσεις και το ρόλο του Διαπολιτισμικού Μεσολαβητή: γέφυρα επικοινωνίας ανάμεσα στην τοπική κοινωνία και το σχολείο.  Γκράφιτι στον εξωτερικό χώρο του σχολείου: «Σκέψου- Δημιούργησε-Μπορείς-Χαμογέλα» σε 4 γλώσσες: Πολωνικά, Βουλγαρικά, Ουρντού και Ελληνικά που προωθούν την αρμονική και δημιουργική πολυπολιτισμική συνύπαρξη.  Επιμόρφωση και Διαπολιτισμική Ευαισθητοποίηση εκπαιδευτικών: συνολικά πάνω από 300 ώρες διαπολιτισμικής εκπαίδευσης παρακολούθησαν 5 εκπαιδευτικοί και ο Διευθυντής του 4 ου ΕΠΑ.Λ. Αθηνών.

24 Πολιτισμικό μικροπεριβάλλον και δράσεις (4)  Ελληνομάθεια Γονέων: πραγματοποιήθηκαν μαθήματα 20 ωρών τις Κυριακές με επίβλεψη 4 εκπαιδευτικών και το Διευθυντή και διανεμήθηκε υποστηρικτικό εκπαιδευτικό υλικό.  Συμβουλευτική: 40 ώρες ατομικής συμβουλευτικής σε γονείς, κηδεμόνες και ενήλικες μαθητές και μαθήτριες.  Ενίσχυση της ελληνομάθειας για μαθήτριες και μαθητές.

25 Πολιτισμικό μικροπεριβάλλον και δράσεις (5) Από το επεκτείνουμε τις διαπολιτισμικές δράσεις μας για να συμπεριλάβουμε:  Την ενίσχυση της ΜΗΤΡΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ μαθητών & μαθητριών (αλβανική και ρωσική).  Την καλλιέργεια Κλίματος Διαπολιτισμικής Επικοινωνίας.  Τις Διαπολιτισμικές Εκπαιδευτικές Επισκέψεις.

26 Παρεμβάσεις στο Κοινωνικό μικροπεριβάλλον Οι μαθήτριες και μαθητές της Α’ τάξης του 4 ου ΕΠΑ.Λ. Αθηνών στο μάθημα «Ερευνητική Εργασία», προτείνουν και ψηφίζουν 2 θέματα:  Εθελοντισμός  Ανθρώπινα Δικαιώματα Δεν αρκούνται όμως μόνο στο να ερευνήσουν… Σχεδιάζουν και Συντονίζουν τις δράσεις τους στην τοπική κοινωνία. «Οι φιλόσοφοι μέχρι σήμερα έχουν μόνο ερμηνεύσει τον κόσμο με διάφορους τρόπους. Το σημαντικό, ωστόσο, είναι να τον αλλάξουν», Karl Marx.

27 Παρεμβάσεις στο Κοινωνικό και Οικονομικό μικροπεριβάλλον Το 4 ο ΕΠΑ.Λ. Αθηνών αξιοποιεί το νέο μάθημα «Ειδική Θεματική Δραστηριότητα» σε μία διεπιστημονική έρευνα-δράση των τριών τομέων της Β’ ΕΠΑ.Λ.: Εφαρμοσμένων Τεχνών, Οικονομικών & Διοικητικών Υπηρεσιών, Πληροφορικής, στο Κοινωνικό και Οικονομικό μικροπεριβάλλον της τοπικής κοινωνίας στα Πατήσια. 3 τομείς - 3 προσεγγίσεις - 1 θέμα: «Εντοπισμός Ελεύθερων Χώρων και Κτιρίων στην Περιοχή Πατήσια: Οικονομοτεχνική Μελέτη για την Αξιοποίησή τους».

28 Οικολογικό μικροπεριβάλλον (1) Στο 4 ο ΕΠΑ.Λ. Αθηνών οι μαθητές της Γ’ τάξης, συνδέουν το μάθημα «Διαχείριση Φυσικών Πόρων» με τους Περιβαλλοντικούς Δείκτες του Αειφόρου Σχολείου: 1) μετρούν την κατανάλωση νερού, ελέγχουν σημεία διαρροών και σχεδιάζουν εναλλακτικές λύσεις: αποθήκευση και αξιοποίηση βρόχινου νερού, 2) σχεδιάζουν και υλοποιούν την προώθηση της ανακύκλωσης, 3) μελετούν την κατασκευή και συντήρηση λαχανόκηπου & φυτών και συστήματος κομποστοποίησης, 4) μεταφέρουν υλικά σε ανταποδοτικό μηχάνημα ανακύκλωσης: προσφορά στο «Χαμόγελο του παιδιού».

29 Οικολογικό μικροπεριβάλλον (2) Ανακύκλωση : λαμπτήρων, μπαταριών, χαρτιού, πλαστικού, γυαλιού, μετάλλων, στο χώρο του σχολείου και προώθηση της ιδέας… Επαναχρησιμοποίηση χαρτιού από παλαιά έγγραφα στο φωτοτυπικό. Αποδοτική χρήση του τεχνητού φωτισμού και αξιοποίηση του φυσικού φωτισμού – εξοικονόμηση φυσικών και οικονομικών πόρων. Χρήση ανεμιστήρων οροφής – κανένα a/c. Χρήση λαμπτήρων χαμηλής κατανάλωσης. Αντικατάσταση LCD οθονών με TFT (χαμηλής κατανάλωσης)

30 Οικολογικό μικροπεριβάλλον (3) Στο 4 ο ΕΠΑ.Λ. Αθηνών η πλειονότητα των μαθητριών, μαθητών και εκπαιδευτικών του σχολείου μας χρησιμοποιεί τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (τρένο, λεωφορεία, τρόλεϊ) ή ποδήλατο. Χρησιμοποιούμε Μ.Μ.Μ. περιορίζουμε την ατμοσφαιρική ρύπανση.

31 Ανθρώπινοι Πόροι Τα προσόντα των εκπαιδευτικών μας: μορφωτικό επίπεδο, παιδαγωγική κατάρτιση, διδακτική και επαγγελματική εμπειρία, συγγραφικό έργο και διακρίσεις, βελτιώνονται διαρκώς με τη συμμετοχή τους σε επιμορφωτικά προγράμματα, μεταπτυχιακές σπουδές, δεύτερα πτυχία.

32 Υλικοτεχνική Υποδομή  ΤΡΙΑ Εργαστήρια Πληροφορικής  ΤΡΙΑ Εργαστήρια Εφαρμοσμένων Τεχνών: Ελεύθερου Σχεδίου, Γραφιστικής, Φωτογραφίας  ΕΝΑ Εργαστήριο Φυσικών Επιστημών (λειτούργησε για πρώτη φορά στις 28 Σεπτέμβρη 2012)  Αίθουσες Διδασκαλίας  Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων  Αίθουσα Προβολών  Κλειστό Γυμναστήριο και Επιτραπέζια Αντισφαίριση  Χώρος Αθλοπαιδιών  Γραφεία Εκπαιδευτικών και Διοίκησης  Κυλικείο

33 Χρήση Τεχνολογικών Πόρων Οι μαθητές και οι μαθήτριες που δε διαθέτουν δικούς του υπολογιστές ή/και διαδικτυακή πρόσβαση, έχουν τη δυνατότητα χρήσης της τεχνολογικής υποδομής και μετά το πρωινό σχολικό ωράριο. Αντικαθιστούμε τα ενδεχόμενα «κενά» με τις «Ώρες Δημιουργικής Απασχόλησης»: α) προβάλλουμε εκπαιδευτικές ταινίες, β) οι μαθητές/τριες απασχολούνται στην ανακύκλωση, στα εργαστήρια ΗΥ ή στο γυμναστήριο.

34 12 Δραστηριότητες το (1) 1) Συμμετοχή στο Βραβείο Αειφόρου Σχολείου η θέση. 2) Διαπολιτισμικές Δράσεις : ΔΡΑΣΗ 2: Ενίσχυση της ελληνομάθειας. ΔΡΑΣΗ 4: Επιμόρφωση μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας. ΔΡΑΣΗ 7: Σύνδεση Σχολείου και Κοινότητας: Εκπαίδευση αλλοδαπών & παλλινοστούντων γονέων & κηδεμόνων. 3) Πολιτιστικά Προγράμματα 4) Επαγγελματίες & Ακαδημαϊκοί στο σχολείο μας. 5) Εθελοντικά Προγράμματα Εκπαίδευσης για μαθητές & μαθήτριες, εκπαιδευτικούς, γονείς & κηδεμόνες.

35 Δραστηριότητες (2) 6) Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας : α) Eθελοντική Αιμοδοσία: Τράπεζα Αίματος 4ου ΕΠΑΛ.Αθηνών στο Λαϊκό Νοσοκομείο, β) Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενα Νοσήματα, γ) Κυκλοφοριακή Αγωγή 7) Πρόγραμμα Γενικής Γραμματείας Νέας Γενιάς: "Εντός, εκτός και επί τα αυτά". 8) Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στις νέες τεχνολογίες (Κέντρο Στήριξης Επιμόρφωσης Β' Επιπέδου) 9)Εσωτερική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών 10) Εκπαιδευτικές Επισκέψεις 11) Σχολικές Γιορτές - Θεατρικά 12) Σχολικές Εκδρομές

36 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΔΕΙΚΤΩΝ Αειφόρου Σχολείου 1. Μεγαλύτερη βαρύτητα στους Δείκτες ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ 2. Ξεχωριστός Δείκτης για την ΑΜΕΣΗ επαναχρησιμοποίηση υλικών (χαρτιού, μετάλλων κ.ά.) 3. Δείκτης Διαπολιτισμικής Ευαισθητοποίησης και Παρεμβάσεων στο Πολιτισμικό Περιβάλλον 4. Δείκτης Απορρόφησης Κονδυλίων της Ε.Ε. για σχολεία (π.χ.

37 Το 4ο ΕΠΑ.Λ. Αθηνών σας ευχαριστεί πολύ για το χρόνο σας και… Θα μας δώσετε μεγάλη χαρά αν γράψετε στα χαρτάκια που σας μοιράζουν τώρα οι μαθήτριές μας:  ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ  ΙΔΕΕΣ για ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ  ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ  ΣΧΟΛΙΑ ή οτιδήποτε άλλο πιστεύετε ότι αναδύθηκε από τη σημερινή μας γνωριμία… Η εκπρόσωπος του 4 ου ΕΠΑ.Λ. Αθηνών για το Αειφόρο Σχολείο: Κωνσταντίνα Πάσχου

38 4 ο ΕΠΑ.Λ. Αθηνών: Το σχολείο του ΚΟΣΜΟΥ... Είμαστε ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ αλλά ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΜΑΖΙ!!! ΤΣΙΛΛΕΡ & ΡΩΣ 1, ΑΘΗΝΑ ΤΗΛ: & epal-athin.att.sch.gr


Κατέβασμα ppt "«Η Αειφορία (ή Αειφόρος Ανάπτυξη) επιτρέπει τις σημερινές γενιές να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους, χωρίς όμως να θέτει σε κίνδυνο τη δυνατότητα των επόμενων."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google