Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεEvangeline Sanna Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Εξελικτική πορεία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ)
2
Σύστημα που στηρίζεται στην ανίχνευση ελαττωμάτων
Σύστημα που στηρίζεται στην πρόληψη ελαττωμάτων Σύστημα που στηρίζεται στην ανίχνευση ελαττωμάτων
3
Οι διαστάσεις της ποιότητας στα προϊόντα
4
Τα συστατικά της ΔΟΠ
5
Η έννοια του Καταναλωτή
6
Πλαίσιο εφαρμογής προγραμμάτων ΔΟΠ
7
Επεξήγηση βασικών εννοιών της ΔΟΠ
Χαρακτηριστικά ποιότητας: Οι συγκεκριμένες προδιαγραφές που πρέπει να πληρούν οι διαδικασίες και τα προϊόντα έτσι ώστε να είναι ποιοτικά, να είναι δηλαδή αποδεκτά από τον οργανισμό Προκύπτουν λαμβάνοντας υπόψη τις απαιτήσεις των καταναλωτών. Οι μετρήσεις των χαρακτηριστικών ποιότητας εκφράζουν το επίπεδο ποιότητας της διαδικασίας και του τελικού προϊόντος. Πρόβλημα: είναι η στατιστική απόκλιση των χαρακτηριστικών ποιότητας. Παρακολούθηση Ποιότητας Εγκατάσταση σταθμών ελέγχου Θέσπιση χαρακτηριστικών ποιότητας Συνεχής παρακολούθηση και βελτίωση ποιότητας με τα εργαλεία ΔΟΠ Σκοπός εργαλείων ΔΟΠ Ανίχνευση προβλήματος Αναζήτηση της πηγής του Διασφάλιση επιδιόρθωσης του με το χαμηλότερο κόστος χωρίς να υπονομευθεί η ποιότητα
8
Το πλαίσιο της βελτίωσης της ποιότητας
9
Συνεχής βελτίωση ποιότητας
Το πλαίσιο του KAIZEN
10
Διαδικασία παρακολούθησης Χαρακτηριστικών Ποιότητας
11
Κύκλος ανάπτυξης προϊόντων σε περιβάλλον ΔΟΠ
12
Στάδια επίλυσης προβλημάτων
13
Εργαλείο απόφασης χρησιμοποίησης των τεχνικών της ΔΟΠ
14
Τα εργαλεία της Συνεχούς Βελτίωσης
15
Τα 7 νέα εργαλεία Εργαλείο Ποιότητας Χρήση Διάγραμμα Συγγένειας
Οργανώνει μια γενική ιδέα- αντίληψη για το πρόβλημα Διάγραμμα Συσχετίσεων Καθορίζει τα αίτια και τα αποτελέσματα των υποπροβλημάτων μιας γενικότερης κατάστασης Συστηματικό Διάγραμμα Σχεδιαστικό εργαλείο Διάγραμμα Μήτρας Οργανώνει τις πληροφορίες και τις γνώσεις σε μορφή πινάκων Διάγραμμα Απόφασης Προγράμματος Διαδικασιών Καθορίζει ποιες διαδικασίες πρέπει να χρησιμοποιηθούν με βάση διαδοχικά γεγονότα και πιθανές επιπτώσεις Διάγραμμα Βέλους Απαντά στις ερωτήσεις “Τι θα γίνει αν …;”, στη ροή των διαδικασιών
16
Χρήση διαγραμμάτων ελέγχου για τη βελτίωση της διαδικασίας
17
Διάγραμμα Αιτίου-Αποτελέσματος
18
Διάγραμμα Αιτίου-Αποτελέσματος
19
Η έννοια του κόστους στη ΔΟΠ
20
Έλεγχος ποιοτικών χαρακτηριστικών
21
Προσδιορισμός και έλεγχος βασικών παραμέτρων
22
Λειτουργική Ανάπτυξη Ποιότητας
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.