Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas

2 Τίτλος δραστηριότητας: Αρχαία στον υπολογιστή Όνομα Εκπαιδευτικού: Πέτρος Δημήτριος Σχολείο: Γυμνάσιο Παναγιάς Ν. Πρέβεζας Τηλ. Επικοιν.:

3 Αρχαία στον υπολογιστή Αντικείμενο: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα Τάξη: Α’ Γυμνασίου Σκοπός: Λιγότερος καθηγητής = Περισσότερος μαθητής Λογισμικό: Microsoft Visual Studio, Adobe Flash κ. ἀ.

4 Περιγραφή δραστηριότητας Το ΑΡΧΑΙΑ 1 είναι μια πειραματική εφαρμογή στο μάθημα της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας. Αποτελεί μια ηλεκτρονική εκδοχή του βιβλίου Αρχαία Ελληνική Γλώσσα του ΟΕΔΒ για την Α’ Γυμνασίου, έκδ Εξάγει άμεσο αποτέλεσμα (βαθμό και επιμέρους αποτελέσματα) σε όλες τις ασκήσεις κλειστού τύπου (70% του συνόλου των ασκήσεων του σχολικού βιβλίου) χωρίς την παρέμβαση του καθηγητή, δίνοντας έτσι στο μαθητή τη δυνατότητα συνεχών δοκιμών και αυτοαξιολόγησης και στον καθηγητή μια σαφέστερη εικόνα της επίδοσης των μαθητών του και περισσότερο χρόνο να ασχοληθεί με τα στοιχεία της διδασκαλίας εκείνα που αποδεικνύουν ότι δε θα υποκατασταθεί ποτέ από κανένα πρόγραμμα και κανέναν υπολογιστή. [Συνέχεια στην επόμενη διαφάνεια]

5 Περιγραφή δραστηριότητας [Συνέχεια από την προηγούμενη διαφάνεια] Περιλαμβάνει επίσης: •Προσομοίωση πληκτρολογίου ιδιοκατασκευής για την πληκτρολόγηση πολυτονικού κειμένου (κατάλληλη για μικρές ποσότητες κειμένου). •Ενσωματωμένο Κειμενογράφο - Πολυτονιστή ιδιοκατασκευής (για μεγάλες ποσότητες κειμένου). •Το γενικό Λεξιλόγιο των κειμένων σε μορφή ηλεκτρονικού λεξικού. •Μια πιστή ανακατασκευή της έντυπης μορφής του βιβλίου για ανάγνωση στην οθόνη. •Δυνατότητα εκτύπωσης κειμένου, μετάφρασης και ασκήσεων. •Και άλλα χρήσιμα στοιχεία.

6 Διδασκαλία Το πρόγραμμα ουσιαστικά καταργεί βιβλίο και τετράδιο, απευθύνεται όμως σε μια εποχή όπου στο θρανίο κάθε μαθητή θα υπάρχει και ένας υπολογιστής και στην έδρα του καθηγητή ο κεντρικός υπολογιστής (server). Προς το παρόν μόνο περιστασιακή χρήση του προγράμματος μπορεί να γίνει, κυρίως λόγω της διαρρύθμισης των αιθουσών των δικτύων υπολογιστών των σχολείων, αφού είναι μάλλον αντιπαιδαγωγικό να μιλάς στην πλάτη του μαθητή, αλλά και για λόγους που σχετίζονται με τα Ωρολόγια προγράμματα των σχολείων, τα Προγράμματα εκπαίδευσης κλπ. Προσωπικά έχω την τύχη να υπηρετώ σε ένα Γυμνάσιο του οποίου ο αριθμός των μαθητών σε κάθε τμήμα είναι πολύ μικρός (3-6), και έχω δώσει κάποια προσωπική λύση στο πρόβλημα, αυτονόητο όμως είναι ότι δεν μπορεί να γενικευτεί. [Συνέχεια στην επόμενη διαφάνεια]

7 Διδασκαλία [Συνέχεια από την προηγούμενη διαφάνεια] Και προσωπικά πάντως μόνο συμπληρωματικά χρησιμοποιώ το πρόγραμμα, αφού τα Προγράμματα εκπαίδευσης είναι διαρθρωμένα γύρω από την έντυπη μορφή του βιβλίου, των εξετάσεων κλπ. Σχετικά με το ερώτημα αν η εφαρμογή έχει χρησιμοποιηθεί από άλλους εκπαιδευτικούς: Αυτό μπορεί να γίνει κάτω από προϋποθέσεις που σχετίζονται με τα νομικά δικαιώματα των προγραμμάτων που έχουν χρησιμοποιηθεί, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και τους δημιουργούς της έντυπης μορφής του βιβλίου. Εκ μέρους μου, και για λόγους αρχής, η εφαρμογή διατίθεται δωρεάν.

8 Παραδείγματα Η Βοήθεια του προγράμματος περιέχει μικρά video – animation, τα οποία υποδεικνύουν στο μαθητή πώς θα εργαστεί σε κάποιους τύπους ασκήσεων. Θα ήθελα εδώ να παραθέσω κάποια από αυτά, αλλά οι μορφές video που μπορούν να εισαχθούν εδώ δημιουργούν πολύ μεγάλο μέγεθος αρχείου, κάτι το οποίο θα ήταν μάλλον δυσάρεστο για τον παραλήπτη ενός . Θα μπορούσα πάντως να σας στείλω ένα demo του προγράμματος. ΣΗΜ.: Προς το παρόν η εφαρμογή δεν είναι διαθέσιμη ως Web Application. Αναμένω τη γενίκευση των γρήγορων συνδέσεων, τόσο στους οικιακούς όσο και στους υπολογιστές των σχολικών δικτύων, για τη διάθεση. Τότε θα διατίθεται από το προσωπικό μου site (δωρεάν εννοείται).

9 Σύγκριση Για τις ασκήσεις κλειστού τύπου τα αποτελέσματα μιας σύγκρισης είναι προφανή. Για τις ερωτήσεις ανοιχτού τύπου δεν αλλάζει σχεδόν τίποτε και δε θα αλλάξει ποτέ.

10 Αξιολόγηση Η αξιολόγηση των αποτελεσμάτων γενικά για αυτού του είδους τα προγράμματα είναι θέμα έρευνας. Εμένα απλώς επιτρέψτε μου να απολαμβάνω το γεγονός ότι έγινα λιγότερος.

11 Επιπλέoν Σχόλια Η προσομοίωση πληκτρολογίου απαλλάσσει το μαθητή της Α’ Γυμνασίου από την ανάγκη του να γνωρίζει τους συνδυασμούς πλήκτρων που είναι απαραίτητοι για την πληκτρολόγηση πολυτονικού κειμένου με το φυσικό πληκτρολόγιο. Ας μη ξεχνάμε ότι σύμφωνα με στατιστικές το 60% των Ελλήνων δεν έχουν υπολογιστή στο σπίτι και ότι η Πληροφορική στο Γυμνάσιο διδάσκεται μία ώρα την εβδομάδα (και τα Θρησκευτικά δύο). Οι προσομοιώσεις (simulations) είναι το κύριο χαρακτηριστικό του προγράμματος. Αν λ.χ. μια άσκηση ζητάει να υπογραμμιστούν οι καταλήξεις κάποιων ουσιαστικών, αυτό γίνεται στην οθόνη με προσομοίωση μολυβιού. Ύστερα ο μαθητής με κουμπί εξάγει αποτέλεσμα για κάθε κατάληξη ξεχωριστά και το συνολικό βαθμό του. Μπορεί να δοκιμάσει ξανά, εκτός αν του υποδειχθεί διαφορετικά.

12 Διανομή Η εφαρμογή εγκαθίσταται με CD εγκατάστασης σε μεμονωμένους υπολογιστές ή στους υπολογιστές του σχολικού δικτύου. Ελάχιστες απαιτήσεις συστήματος: •Επεξεργαστής Intel Pentium IV •Μνήμη RAM 128 MB (περισσότερη συνιστώμενη) •200 ΜΒ ελεύθερου χώρου στον C:\ •Windows 2000, XP, Vista •Microsoft.NET Framework Redistr. Package •Flash Player 7 •Internet Explorer 6


Κατέβασμα ppt "4ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Δασκάλων Συνεργάτες στη Μάθηση Microsoft Hellas."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google