Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ● ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ● '' Η ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΕΙΟΥ ΜΥΘΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ'' ● > ● ● ΔΙΔΑΣΚΩΝ΄΄ ΚΑΤΣΑΔΩΡΟΣ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ● ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ● '' Η ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΕΙΟΥ ΜΥΘΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ'' ● > ● ● ΔΙΔΑΣΚΩΝ΄΄ ΚΑΤΣΑΔΩΡΟΣ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ● ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ● '' Η ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΕΙΟΥ ΜΥΘΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ'' ● > ● ● ΔΙΔΑΣΚΩΝ΄΄ ΚΑΤΣΑΔΩΡΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ● ΡΟΔΟΣ, ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2011

2 ΕΙΣΑΓΩΓΗ ] Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΥΤΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ''ΤΗΣ ΔΙΑΧΥΣΗΣ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΕΙΟΥ ΜΥΘΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ΄΄ ΚΑΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΤΑΞΗ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΕΥΕΛΙΚΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΩΡΑΣ. ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ,ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΤΑΞΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΑΥΤΗ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΔΥΟ ΔΙΩΡΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ(ΣΥΝΟΛΟ 4 ΩΡΕΣ).

3 ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ● ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΑΥΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΡΧΙΚΑ,ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΕΝΟΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΙΣΩΠΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ.ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΣ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ,ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΔΕΧΤΟΥΝ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ, ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ,ΠΡΩΤΑ ΘΑ ΥΠΟΒΛΗΘΟΥΝ ΣΕ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΝΟΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΕΠΙΛΥΣΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ.

4 ΓΕΝΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ● ΑΡΧΙΚΑ,ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ Η' ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΕ ΖΩΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΓΝΩΣΤΟ 'ΠΑΡΑΜΥΘΑ', ΟΡΜΟΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ 'ΑΚΡΟΒΑΤΕΣ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ'.ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΤΟΣΟ Η ΘΕΛΗΣΗ ΤΟΥΣ ΟΣΟ ΚΑΙ Η ΠΡΟΘΥΜΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ,ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΝΑΠΤΥΓΜΕΝΕΣ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΜΕ.

5 ΕΙΔΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ● ΤΟ ΠΛΑΝΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΗΘΙΣΜΕΝΟ ΑΦΟΥ ΘΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΚΑΘΙΣΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΧΑΛΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΣΟΥΝ,ΞΕΧΝΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΑΘΗΜΑ, ΧΩΡΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΕΙ ΟΧΛΑΓΩΓΙΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΗΣ ΑΤΑΞΙΑ.ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ ΕΞΙ(6) ΑΙΣΩΠΕΙΟΥΣ ΜΥΘΟΥΣ,ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΠΡΟΒΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤΟΡΑ,ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΣΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΟΣΟ ΚΑΙ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ.

6 ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΟΙ ΜΥΘΟΙ ● ''ΤΑ ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΚΑ'' ● ''Ο ΑΕΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ'' ● ''ΤΟ ΑΗΔΟΝΙ ΚΑΙ Ο ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΑΣ'' ● ''Ο ΒΟΣΚΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΣΙΚΕΣ'' ● ''Ο ΨΑΡΑΣ ΚΑΙ Η ΜΑΡΙΔΑ'' ● ''Ο ΑΝΔΡΑΣ,ΤΟ ΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΥΛΑΡΙ''

7 ΓΙΑ ΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΕΓΙΝΕ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ● ΟΙ ΜΥΘΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΠΙΛΕΧΤΗΚΑΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ,ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ,ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΘΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ,ΘΑ ΨΥΧΑΓΩΓΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΚΗ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΤΩΝ ΔΙΗΓΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΦΟΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ.

8 ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΙΣΩΠΟ ● ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ,ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΣΦΑΛΗ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ.ΩΣΤΟΣΟ,ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ Ο ΑΙΣΩΠΟΣ ΚΑΤΑΓΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΘΡΑΚΗ Η' ΑΠΟ ΤΗ ΦΡΥΓΙΑ ΤΗΣ Μ.ΑΣΙΑΣ.ΑΡΧΙΚΑ,ΗΤΑΝ ΔΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΜΙΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟ ΞΑΝΘΟ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΠΟΥΛΗΣΕ ΣΤΟ ΣΟΦΟ ΙΑΔΜΟΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ,ΤΟΝ

9 ΑΦΗΣΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟ.ΑΦΟΥ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΙΚΡΑΣ ΑΣΙΑΣ Ο ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ,ΠΟΛΛΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΒΑΣΙΛΙΑΔΕΣ ΚΑΙ Ο ΑΠΛΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΗΣΑΝ ΤΟ ΤΑΛΕΝΤΟ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΠΡΟΦΟΡΙΚΟ,ΓΡΑΠΤΟ ΛΟΓΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΥΘΟΠΛΑΣΙΑ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ,ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ ΠΟΙΚΙΛΕΣ ΕΚΔΟΧΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΑΝ ΓΙΑ ΚΛΟΠΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΑΝ ΣΕ ΘΑΝΑΤΟ ΕΙΤΕ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΟΣ ΣΤΟΥΣ ΔΕΛΦΟΥΣ ΓΙΑ ΘΥΣΙΑ,ΣΚΗΝΟΘΕΤΗΣΑΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΜΙΑ ΣΚΕΥΩΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ,ΤΟΝ ΕΚΤΕΛΕΣΑΝ.

10 ΤΕΛΟΣ,ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΑΛΥΤΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΑΙΣΩΠΟΣ ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ ΜΕΤΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΣΤΗ ΖΩΗ, ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΣΤΗ ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΠΕΡΣΩΝ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ ΣΠΑΡΤΙΑΤΗ ΒΑΣΙΛΙΑ ΛΕΩΝΙΔΑ.

11 ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ

12

13 ''ΤΑ ΑΓΑΘΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΚΑ'' ΤΑ ΚΑΚΑ ΚΥΝΗΓΗΣΑΝ ΤΑ ΚΑΛΑ,ΕΠΕΙΔΗ ΤΑΧΑ ΗΤΑΝ ΑΔΥΝΑΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΑΝΕΒΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ.ΤΑ ΚΑΛΑ ΡΩΤΗΣΑΝ ΤΟ ΔΙΑ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.ΑΥΤΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΠΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣΤΑ ΤΟ ΚΑΘΕΝΑ.ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΤΑ ΚΑΚΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΟΠΑΔΙΑΣΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ,ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΕΝΩ ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ ΑΡΓΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ.

14 ''Ο ΑΕΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ'' ΚΑΠΟΤΕ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΠΙΑΣΕ ΕΝΑΝ ΑΕΤΟ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟΥ ΜΑΔΗΣΕ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΦΗΣΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΚΟΤΟΠΟΥΛΑ ΤΟΥ ΚΑΙ Ο ΑΕΤΟΣ ΕΜΕΝΕ ΖΑΡΩΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΛΥΠΗ ΤΟΥ.ΕΠΕΙΤΑ,ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΕ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΦΤΕΡΩΣΕ ΤΟΝ ΑΕΤΟ.Ο ΑΕΤΟΣ ΠΕΤΑΞΕ,ΕΠΙΑΣΕ ΕΝΑ ΛΑΓΟ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟΝ ΕΦΕΡΕ ΔΩΡΟ ΣΤΟΝ ΕΥΕΡΓΕΤΗ ΤΟΥ.ΟΤΑΝ ΕΙΔΕ ΑΥΤΟ ΜΙΑ ΑΛΕΠΟΥ,ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΦΩΝΑΖΕΙ'ΜΗΝ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΕ ΑΥΤΟΝ,ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ,ΜΗΠΩΣ ΣΕ ΞΑΝΑΚΥΝΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΡΗΜΑΞΕΙ ΠΑΛΙ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΣΟΥ'.

15 ''ΤΟ ΑΗΔΟΝΙ ΚΑΙ Ο ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΑΣ'' ● ΚΑΠΟΤΕ ΕΝΑ ΑΗΔΟΝΙ ΚΑΘΟΤΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΨΗΛΗ ΒΕΛΑΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΚΕΛΑΗΔΟΥΣΕ.ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΙΔΕ ΕΝΑ ΓΕΡΑΚΙ,ΚΑΘΩΣ ΠΕΙΝΟΥΣΕ,ΠΕΤΑΞΕ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΑΣΕ.ΕΚΕΙΝΟ,ΚΑΘΩΣ ΗΤΑΝ ΦΑΓΩΜΕΝΟ,ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΕΓΑΛΟ ΓΙΑ ΝΑ ΧΟΡΤΑΣΕΙ ΤΟ ΓΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΤΡΟΦΗ,ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΠΟΥΛΙΑ.ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΕΙΠΕ'ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΤΡΕΛΟ,ΑΝ ΑΦΗΝΑ ΤΗΝ ΕΤΟΙΜΗ ΤΡΟΦΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΥΝΗΓΟΥΣΑ ΟΣΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΑΤΑ'.

16 ''Ο ΒΟΣΚΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΣΙΚΕΣ'' ● ΕΝΑΣ ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΣΕ ΤΑ ΚΑΤΣΙΚΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΒΟΣΚΗ,ΕΒΛΕΠΕ ΟΤΙ ΑΝΑΜΕΙΧΤΗΚΑΝ ΜΕ ΑΓΡΙΟΚΑΤΣΙΚ, ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΤΑ ΠΗΓΕ ΟΛΑ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ.ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ,ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΕ ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΟ ΚΟΠΑΔΙ ΣΤΑ ΒΟΣΚΟΤΟΠΙΑ,ΤΑ ΑΦΗΣΕ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΚΑΤΣΙΚΙΑ ΤΟΥ ΛΙΓΗ ΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΣΤΑ ΞΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΔΙΚΑ ΤΟΥ.ΟΤΑΝ ΠΕΡΑΣΕ Η ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑ ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΤΣΙΚΙΑ ΓΙΑ ΒΟΣΚΗ,ΤΑ ΑΓΡΙΟΚΑΤΣΙΚΑ

17 ΕΠΙΑΣΑΝ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΕΦΕΥΓΑΝ.ΟΤΑΝ Ο ΒΟΣΚΟΣ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕ ΙΓΙΑ ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΝ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΑΝ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ'ΑΚΡΙΒΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΜΑΣ ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΗΡΘΑΜΕ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΧΤΕΣ ΜΑΣ ΤΙΜΗΣΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΣΙΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΚΑΙ ΠΡΙΝ,ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟ ΟΤΙ,ΑΝ ΜΕΤΑ ΣΕ ΠΛΗΣΙΑΣΟΥΝ ΑΛΛΑ,ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΕΚΕΙΝΑ ΑΝΤ ΓΙΑ ΜΑΣ'.

18 ''Ο ΨΑΡΑΣ ΚΑΙ Η ΜΑΡΙΔΑ'' ● ΚΑΠΟΙΟΣ ΨΑΡΑΣ ΕΡΙΞΕ ΤΑ ΔΙΧΤΥΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΒΓΑΛΕ ΜΙΑ ΜΑΡΙΔΑ.ΟΤΑΝ ΑΥΤΗ ΤΟΝ ΘΕΡΜΟΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ,ΕΤΣΙ ΜΙΚΡΗ ΠΟΥ ΗΤΑΝ,ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕΓΑΛΩΜΕΝΗ ΝΑ ΤΗΝ ΠΙΑΣΕΙ,ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΩΦΕΛΕΙΑ,Ο ΨΑΡΑΣ ΕΙΠΕ'ΜΑ ΘΑ ΗΟΥΝ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΟΗΤΟΣ ΑΝ ΑΦΗΝΑ ΤΟ ΑΜΕΣΟ ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΙ ΚΥΝΗΓΟΥΣΑ ΜΙΑ ΑΒΕΒΑΙΗ ΕΛΠΙΔΑ'.

19 ''Ο ΑΝΔΡΑΣ,ΤΟ ΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΟΥΛΑΡΙ'' ● ΕΝΑΣ ΑΝΔΡΑΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΑΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΘΗΛΥΚΟ ΑΛΟΓΟ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΕΓΚΥΟ,ΚΑΘΩΣ ΠΕΡΠΑΤΟΥΣΑΝ,Η ΑΛΟΓΑΤΙΝΑ ΓΕΝΝΗΣΕ ΕΝΑ ΠΟΥΛΑΡΙ.ΤΟ ΠΟΥΛΑΡΙ ΑΡΧΙΣΕ ΑΜΕΣΩΣ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΕΙ ΞΟΠΙΣΩ ΤΗΣ ΑΛΛΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΖΑΛΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΕΛΕΓΕ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΚΑΒΑΛΑ ΣΤΗ ΜΑΝΑ ΤΟΥ'ΝΑ,ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΜΟ ΝΑ ΒΑΔΙΣΩ?ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ,ΑΝ Μ ΑΦΗΣΕΙΣ,ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΧΑΝΟΜΑΙ.ΑΝ ΟΜΩΣ ΜΕ ΣΗΚΩΣΕΙΣ

20 ΑΠΟ ΕΔΩ,ΑΝ ΜΕ ΠΑΣ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΟΠΟ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΤΡΟΦΗ ΜΟΥ,ΕΤΣΙ ΘΑ ΜΕΓΑΛΩΣΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΜΕ ΚΑΒΑΛΙΚΕΥΕΙΣ'.

21 ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΜΥΘΟΣ ΤΟΥΣ ΑΡΕΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΠΟΥ 'ΚΡΥΒΟΤΑΝ'ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ.

22 ΠΟΙΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΩΝ ''ΑΓΑΘΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΚΩΝ'' Η ΔΙΗΓΗΣΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟ ΚΑΛΟ,ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΧΤΥΠΙΕΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ.Ο ΜΥΘΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΣ.

23 ΠΟΙΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ ''ΑΕΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ''. ● Η ΔΙΗΓΗΣΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΩΣΤΕΣ ΑΝΤΑΠΟΔΟΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ, ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΜΟΝΑΧΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΛΑΨΟΥΝ.

24 ΠΟΙΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ''ΑΗΔΟΝΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΑ'' ● Η ΔΙΗΓΗΣΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΑΠΕΡΙΣΚΕΠΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΣΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΟΣΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ, ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΟΥΝ.ΕΔΩ ΦΑΝΕΡΩΝΕΤΑΙ Η ΑΧΑΡΙΣΤΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ Η ΥΠΕΡΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ 'ΔΥΝΑΤΩΝ' ΥΛΙΚΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ 'ΑΣΘΕΝΕΣΤΕΡΩΝ'.

25 ΠΟΙΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ 'ΒΟΣΚΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΤΣΙΚΩΝ' ● Η ΔΙΗΓΗΣΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΦΙΛΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟΥΣ ΤΟΥΣ,ΑΦΟΥ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΟΤΙ ΑΝ ΕΜΕΙΣ,ΚΑΘΩΣ ΠΕΡΝΑ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΑΛΙΩΝΟΥΜΕ,ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΦΙΛΟΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ,ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙΝΟΥΣ.Ο ΜΥΘΟΣ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΤΗ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ,ΑΣΧΕΤΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΠΛΗΓΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ.

26 ΠΟΙΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ 'ΨΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΡΙΔΑΣ' ● Η ΔΙΗΓΗΣΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΤΟ ΑΜΕΣΟ ΚΕΡΔΟΣ,ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟ,ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΔΟΚΑ ΚΑΠΟΙΟΣ,ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ.ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΝΑΛΟΓΕΙ ΚΑΙ ΣΥΧΝΑ,ΔΕΝ ΔΙΣΤΑΖΟΥΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΠΟΙΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΔΟΛΙΑ ΜΕΣΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΠΕΤΥΧΟΥΝ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΤΟΥΣ.

27 ΠΟΙΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ'ΑΝΔΡΑ,ΤΟΥ ΑΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΥΛΑΡΙΟΥ' ● Η ΔΙΗΓΗΣΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΛΟ ΣΕ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΑΝΤΑΜΕΙΦΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ.ΣΥΧΝΑ,ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΞΕΧΝΑΝΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΧΑΡΙΣΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΛΗΣΤΙΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΥΡΙΕΥΕΙ.ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΑΜΕ ΜΟΝΟ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ Κ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΔΥΣΚΟΛΗ ΣΤΙΓΜΗ.

28 ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΝΟΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΥΘΩΝ ● ΓΕΝΙΚΑ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΟΥΜΕ,ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΜΥΘΟΥ,ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ 'ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΝ' ΝΑ ΠΡΑΤΤΟΥΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΣΤΙΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΤΟΥΣ ΖΩΗΣ.ΠΑΡΑΚΙΝΗΜΕΝΟΙ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗ ΦΙΛΟΔΟΞΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΠΙΣΤΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΧΝΑ,ΚΑΝΟΥΝ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΑΥΤΩΝ ΤΟΥΣ.

29 ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ,ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΟΣΑ ΑΚΟΥΣΑΝ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΩΝ ΜΥΘΩΝ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΥΧΟΝ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ.ΠΑΝΤΑ,ΜΕ ΠΡΟΘΥΜΙΑ ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΠΙΟ ΣΑΦΗ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΣΑ ΜΕΧΡΙ ΠΡΙΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ.ΕΠΕΙΤΑ,ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ-ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΑΥΤΕΣ.

30 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1Η ΝΑ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΗΣΕΤΕ ΟΣΟ ΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΖΩΑ ΠΟΥ ΕΙΠΩΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΥΘΟΥΣ,ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΕΧΕΤΕ ΖΩΓΡΑΦΗΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΔΗΘΕΙΤΕ ΣΕ ΜΙΑ ΜΑΣΚΑ.

31 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2Η ΑΦΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΤΕ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΙΑΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΧΕΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΜΥΘΟΣ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΤΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΟΙ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ ΤΑΞΕΙΣ.ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΥΜΒΕΙ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ.

32 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3Η ● ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΕΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΘΕΜΑ ''ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ'' ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ.

33 ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 4Η ● ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΤΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΖΩΩΝ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ.

34 ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ● ΑΦΟΥ ΟΡΓΑΝΩΘΕΙΤΕ ΣΕ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ(4) ΑΤΟΜΩΝ,ΝΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΤΕ ΕΝΑ ΚΟΛΑΖ ΑΠΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΑΣ ΜΕ ΖΩΑ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΚΘΕΣΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ.

35 ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΔΗ ΖΩΩΝ dir.fodrthnet.gr/323-0-gr.html sites.gr/.../istos elides- adespota ww w.z oo. gr sites.google.co m/site/ekpazpel oponnesou ww w.w orld o ww w.p ets. gr sites.gr/.../istos elides-proistori /modules.p hp?cid...

36 ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΑΡΟΙΜΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΥΘΟΥΣ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ ● ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΚΟ ΣΥΝΗΘΩΣ ΦΕΡΝΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ. ● ΚΑΛΙΟ ΛΙΓΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΠΑΡΑ ΔΕΚΑ ΚΑΙ ΚΑΡΤΕΡΙ. ● ΜΕ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ. ● ΠΙΣΩ ΕΧΕΙ Η ΑΧΛΑΔΑ ΤΗΝ ΟΥΡΑ. ● ΣΤΟΥ ΚΟΥΦΟΥ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ ΒΡΟΝΤΑ. ● ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ.

37 ΕΙΚΟΝΕΣ ΖΩΩΝ

38

39 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ● ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ,ΘΕΟΔΩΡΟΣ(2005). ''ΑΙΣΩΠΕΙΟΙ ΜΥΘΟΙ''.ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ¨ΖΗΤΡΟΣ. ● ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ.


Κατέβασμα ppt "ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ● ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ● '' Η ΔΙΑΧΥΣΗ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΕΙΟΥ ΜΥΘΟΥ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ'' ● > ● ● ΔΙΔΑΣΚΩΝ΄΄ ΚΑΤΣΑΔΩΡΟΣ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google