Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Συγγραφή Επιχειρησιακών Μηνυμάτων. 3 Βήματα Διαδικασίας Συγγραφής Βήμα 1 Σχεδιασμός Βήμα 3 Ολοκλήρωση Βήμα 2 Συγγραφή Ανάλυση Κατάστασης Ανάλυση Κατάστασης.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Συγγραφή Επιχειρησιακών Μηνυμάτων. 3 Βήματα Διαδικασίας Συγγραφής Βήμα 1 Σχεδιασμός Βήμα 3 Ολοκλήρωση Βήμα 2 Συγγραφή Ανάλυση Κατάστασης Ανάλυση Κατάστασης."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Συγγραφή Επιχειρησιακών Μηνυμάτων

2 3 Βήματα Διαδικασίας Συγγραφής Βήμα 1 Σχεδιασμός Βήμα 3 Ολοκλήρωση Βήμα 2 Συγγραφή Ανάλυση Κατάστασης Ανάλυση Κατάστασης Συλλογή Πληροφοριών Συλλογή Πληροφοριών Επιλογή Μέσου Εκτίμηση Ακροατηρίου Εκτίμηση Ακροατηρίου Προσαρμογή στο Ακροατήριο Προσαρμογή στο Ακροατήριο Είδος Ελέγχου Αναθεώρηση Παραγωγή Τελικός Έλεγχος Οργάνωση Συγγραφή Μηνυμάτων Συγγραφή Μηνυμάτων Διανομή

3 Προσαρμογή στο Ακροατήριο ΣχέσειςΣχέσεις ΕυαισθησίαΕυαισθησία Ύφος και Τόνος Φωνής Ύφος και Τόνος Φωνής

4 Ευαισθησία Προς το Ακροατήριο Προσαρμογή στην Ψυχολογία του Κοίνου Προσαρμογή στην Ψυχολογία του Κοίνου Εκδήλωση Επαγγελματικής Συμπεριφοράς Εκδήλωση Επαγγελματικής Συμπεριφοράς Έμφαση στα Θετικά Χρήση Γλώσσας Χωρίς Προκαταλήψεις (Bias-Free) Χρήση Γλώσσας Χωρίς Προκαταλήψεις (Bias-Free)

5 Η Ψυχολογία του Κοινού Αντί αυτούΠες Αυτό Για να προχωρήσουμε, πρέπει να ζητήσουμε άλλο ένα αντίτυπο της παραγγελίας. Προκειμένου η παραγγελία σας να συμπληρωθεί σύντομα, παρακαλούμε όπως μας απο- στείλετε άλλο ένα αντίτυπο της παραγγελίας σας. Μην χρησιμοποιείς ποτέ αυτόν τον τύπο χαρτιού στο φωτοτυ- πικό μηχάνημα. Αυτός ο τύπος χαρτιού δεν είναι πολύ καλός για το μηχάνημα. Αντί ΑυτούΠες Αυτό

6 Επαγγελματική Συμπεριφορά Να Είστε Διπλωματικοί Να Είστε Ευγενικοί Να Απαντάτε Γρήγορα

7 Τονίστε τα Θετικά Αντί ΑυτούΧρησιμοποίησε Αυτό  Φτηνιάρικο Εμπόρευμα  Ψεύτικο  Μεταχειρισμένα Αυτ/τα  Αποτυγχάνει  Γέρος Άνθρωπος  Σπυράκια και Στίγματα  Bargain Prices  Απομίμηση ή Φω  Επαναπώληση Αυτ/των  Δεν Αποδίδει Επαρκώς  Ηλικιωμένος  Προβλήματα Επιδερμίδας

8 Γλώσσα Χωρίς Προκαταλήψεις  Ηλικία  Φύλο  Ανικανότητα  Ρατσιστική ή Εθνικιστική

9 Δυνατή Σχέση με το Κοινό Εδραιώστε την Αξιοπιστία σας Εδραιώστε την Αξιοπιστία σας Ενισχύστε την Εικόνα της Εταιρείας Ενισχύστε την Εικόνα της Εταιρείας

10 Εδραιώστε την Αξιοπιστία Σας •Ειλικρίνεια και Αντικειμενικότητα •Συναίσθηση των Αναγκών του Ακροατηρίου •Διαπιστευτήρια, Γνώση, Εξειδίκευση •Βεβαιώσεις και Τεκμήρια •Αποδείξεις Απόδοσης •Ύφος Επικοινωνίας

11 Οικοδομώντας την Εικόνα της Εταιρείας Παραμένετε Θετικοί Να Εκπροσωπείτε τα Συμφέροντα της Εταιρείας σας Ελαχιστοποιήστε την Προβολή Προσωπικών σας Απόψεων

12 Οικοδομώντας την Εικόνα της Εταιρείας Να Παρατηρείτε τους Άλλους Να Ζητάτε Βοήθεια (Όταν την Χρειάζεστε) Να Υποστηρίζετε τη Θέση της Εταιρείας

13 Έλεγχος Ύφους και Τόνου Δομή Προτάσεων και Σύνταξη Ύφος Συζήτησης Απλή Γλώσσα Ενεργητική και Παθητική Φωνή

14 Ύφος Συζήτησης ΕπιχειρησιακάΜηνύματαΕπιχειρησιακάΜηνύματα Πομπώδης ή Καθαρεύουσα(Απαρχαιωμένη)Γλώσσα Καθαρεύουσα(Απαρχαιωμένη)ΓλώσσαΚήρυγμαήΚομπασμόΚήρυγμαήΚομπασμόΣυναίσθημαήΟικειότηταΣυναίσθημαήΟικειότηταΧιούμορήΣάτιραΧιούμορήΣάτιρα Αποφύγετε τη Χρήση... Κάντε Προσε- κτική Χρήση...

15 Συγγραφή σε Απλή Γλώσσα Αμεσότητα Ευκολονόητη Τόνος Συζήτησης

16 Χρήση Σωστής Φωνής Υποκείμ. + Ρήμα + Αντικείμ. Ο Δημήτρης νοίκιασε το αυτοκίνητο. Ενεργητική Φωνή Αντικείμ. + Ρήμα + Υποκείμ. Το αυτοκίνητο ενοικιάστηκε από τον Δημήτρη. Παθητική Φωνή ΧαρακτηριστικάΧαρακτηριστικά Άμεση Συνοπτική Σθεναρή Έμμεση Διακριτική Συγκρα- τημένη Συγκρα- τημένη

17 Επιλογή Λέξεων ΠροτάσειςΠροτάσεις ΠαράγραφοιΠαράγραφοι Συνθέτοντας το Μήνυμα

18 Επιλογή των Καταλληλότερων Λέξεων Περιεκτικές ΛέξειςΛειτουργικές Λέξεις Απαράλλαχτες Αυτοματοποιημένης Χρήσης (Πάγιες Λέξεις) Περιγραφικές Συγκεκριμενο- ποιημένες Εννοιολογικές Θεωρητικές, Αφηρημένες Σωστή Χρήση Γραμματικής και Λέξεων

19 Εύρεση Λέξεων Αποτελεσματικών στην Επικοινωνία ΧρήσηΔυνατώνΛέξεωνΧρήσηΔυνατώνΛέξεωνΑποφυγήΚλισέΑποφυγήΚλισέΧρήσηΓνώριμωνΛέξεωνΧρήσηΓνώριμωνΛέξεωνΑπουσίαΕπιχειρηματικήςΔιαλέκτουΑπουσίαΕπιχειρηματικήςΔιαλέκτου

20 Αποτελεσματικές Προτάσεις Σύνθετες Πολύπλοκες Απλές Περίπλοκες

21 Συνοχικές Παράγραφοι Θεματικές Προτάσεις Θεματικές Προτάσεις Σχετιζόμενες Προτάσεις Σχετιζόμενες Προτάσεις Μεταβατικές Προτάσεις Μεταβατικές Προτάσεις

22 Ανάπτυξη Παραγράφου •Απεικόνιση •Σύγκριση/Αντιπαράθεση •Αίτιο και Αποτέλεσμα •Κατάταξη •Πρόβλημα και Λύση •Χρήση παραδειγμ. για υποστήριξη •Χρήση ομοιοτήτων και διαφορών •Επικέντρωση στα αίτια για κάτι •Κατηγοριοποίηση μιας γενικής ιδέας •Έκθεση προβλημάτων, προτεινόμενες λύσεις ΤεχνικήΠεριγραφή

23 Αποτελεσματικά Σκεφτείτε τους Αναγνώστες Να Είστε Υπερήφανοι για την Δουλειά σας Προστατέψτε την Φήμη σας

24 Σύνταξη Περιεχόμενο που Αρμόζει Προσωπικά Μηνύματα Ιεραρχία της Εξουσίας Καθαρότητα των

25 Αποστολή Επιχειρησιακών Οργάνωση Σύνταξη Μηνυμάτων Ακολουθήστε την Εταιρική Πολιτική Ακολουθήστε την Εταιρική Πολιτική Χρήση Κοινής Λογικής Λογικής Δώστε ένα Θέμα Ελέγξτε τα Συναισθήματά σας Ελέγξτε τα Συναισθήματά σας

26 Εργαλεία Επεξεργασίας Λέξεων Είδη Φύλλων και Πρότυπα Αυτόματη Ολοκλήρωση και Αυτόματη Διόρθωση Συγχώνευση Αρχείων και Συγχώνευση Αλληλογραφίας

27 Εργαλεία Επεξεργασίας Λέξεων Τελικές Σημειώσεις και Υποσημειώσεις Ευρετήρια και Πίνακες Περιεχομένων Βοηθοί Σύνταξης Εγγράφου


Κατέβασμα ppt "Συγγραφή Επιχειρησιακών Μηνυμάτων. 3 Βήματα Διαδικασίας Συγγραφής Βήμα 1 Σχεδιασμός Βήμα 3 Ολοκλήρωση Βήμα 2 Συγγραφή Ανάλυση Κατάστασης Ανάλυση Κατάστασης."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google