Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

«Επιμορφωτική δραστηριότητα εκπαιδευτικών για το σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων» Θέμα: «Σχεδιασμός, οργάνωση και υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων»

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "«Επιμορφωτική δραστηριότητα εκπαιδευτικών για το σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων» Θέμα: «Σχεδιασμός, οργάνωση και υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων»"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 «Επιμορφωτική δραστηριότητα εκπαιδευτικών για το σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων» Θέμα: «Σχεδιασμός, οργάνωση και υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων» Εισηγητές/τριες:  Καρτσιώτου Θωμαΐς, Σχολική Σύμβουλος 3 ης Περιφέρειας Καβάλας  Καβάζης Γεώργιος, Διευθυντής Δ.Σ. Παναγίας  Βλαστάρης Κωνσταντίνος, Διευθυντής 2 ου Δ.Σ. Καβάλας  Σμάλης Αθανάσιος, Διευθυντής Δ.Σ. Ν. Καρυάς  Καψάλη Δέσποινα, Δασκάλα Δ.Σ. Ν. Καρυάς Σχολικό έτος:

2 Πρόγραμμα Συνάντησης Εκπαιδευτικών Δήμου Χρυσούπολης και Δήμου Θάσου  : Καβάζης Γεώργιος, Δ/ντής του Δ.Σ. Παναγίας Θάσου Σχεδιασμός, οργάνωση και υλοποίηση καινοτόμων δράσεων  : Βλαστάρης Κώστας, Δ/ντής του 2 ου Δ.Σ. Καβάλας Σχεδιασμός, οργάνωση και υλοποίηση περιβαλλοντικών προγραμμάτων  : Διάλειμμα  : Σμάλης Θανάσης, Δ/ντής του Δ.Σ. Ν.Καρυάς και Καψάλη Δέσποινα, Δασκάλα του Δ.Σ. Ν.Καρυάς Σχεδιασμός, οργάνωση και υλοποίηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων Comenius  : Καρτσιώτου Θωμαΐς, Σχολική Σύμβουλος Σχεδιασμός, οργάνωση και υλοποίηση ευρωπαϊκών προγραμμάτων eTwinning  : Συζήτηση

3 Wiki 3 ης Περιφέρειας Καβάλας

4 Μενού Wiki home 1.Αρχική σελίδα 2.Σχολική Σύμβουλος 3ης Περιφέρειας Καβάλας 3.U4energy Δ.Σ.1οΘάσου Δ.Σ.1οΧρυσούπολης Δ.Σ.2οΘάσου Δ.Σ.2οΧρυσούπολης Δ.Σ.3οΧρυσούπολης Δ.Σ.4οΧρυσούπολης Δ.Σ.5οΧρυσούπολης Δ.Σ.Αγιάσματος Δ.Σ.Γραβούνας Δ.Σ.Ερατεινού Δ.Σ.Θεολόγου-Ποτού Δ.Σ.Καλλιράχης Δ.Σ.Κεραμωτής Δ.Σ.Κεχρόκαμπου Δ.Σ.Λεκάνης Δ.Σ.Λιμεναρίων Δ.Σ.Ν.Καρυάς Δ.Σ.Παναγίας Δ.Σ.Πέρνης Δ.Σ.Ποταμιάς Δ.Σ.Πρίνου Δ.Σ.Χρυσοχωρίου

5 Αρχική σελίδα

6 Σχολική Σύμβουλος 3 ης Περιφέρειας Καβάλας

7 Χρήση των ΤΠΕ για το eTwinning Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα: «Οικοσυστήματα γύρω μας – Μαθητές/τριες από την Ελλάδα και την Πολωνία οδηγούνται στην ουσιαστική μάθηση με τους εννοιολογικούς χάρτες»  Καρτσιώτου Θωμαϊς  Δασκάλα  Αnna Szczepaniak  Καθηγήτρια Αγγλικών  Σχ. Έτη:  Δ. Σ. Παληού Καβάλας  Δ.Σ. Szkola Podstawowa της Πολωνίας

8 Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα e-Twinning  «Οικοσυστήματα γύρω μας – Μαθητές/τριες από την Ελλάδα και την Πολωνία οδηγούνται στην ουσιαστική μάθηση με τους εννοιολογικούς χάρτες»  «Ecosystems around us - Greek and Polish children leading to meaningful education through concept maps»

9 Επιλογή θέματος Για το παρόν πρόγραμμα επιλέχθηκε από το βιβλίο της Μελέτης Περιβάλλοντος:  Ενότητα : «Η φύση είναι το σπίτι μας»  Κεφάλαιο : «Οικοσυστήματα της Ελλάδας» Θέμα: «ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΑ» Υποθέματα:  Ορεινό Οικοσύστημα  Θαλάσσιο Οικοσύστημα  Πεδινό Οικοσύστημα  Οικοσύστημα Πόλης

10 Συμβατότητα με το Δ.Ε.Π.Π.Σ. και τα Α.Π.Σ.  Σύμφωνα με το ισχύον ΔΕΠΠΣ και ΑΠΣ η Μελέτη Περιβάλλοντος διασυνδέεται με προγράμματα και αξιοποιεί την εμπειρία από την περιβαλλοντική εκπαίδευση, την αγωγή καταναλωτή, την κυκλοφοριακή αγωγή, τη σύγχρονη τεχνολογία, κ.ο.κ.

11 Στόχοι του προγράμματος σύμφωνα με τα ΔΕΠΠΣ και ΑΠΣ  Να γνωρίσουν τα οικοσυστήματα της περιοχής τους.  Να κατανοήσουν τη σημασία της χλωρίδας και της πανίδας στη ζωή των ανθρώπων της περιοχής.  Να αναγνωρίζουν και να περιγράφουν φυτά, να διακρίνουν και να ταξινομούν ζώα, να εντοπίζουν προβλήματα του φυσικού περιβάλλοντος, να αξιολογήσουν δράσεις, ώστε να προστατέψουν το περιβάλλον, να γνωρίσουν ζώα που βρίσκονται υπό προστασία.

12 Αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών στην τάξη  1980: επεξεργαστές κειμένου, βάσεις δεδομένων, κ.ά.  1990: Internet, , νέες μέθοδοι διδασκαλίας  Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα: Μάθημα Πληροφορικής μόνο στα ολοήμερα σχολεία (Καθηγητές Πληροφορικής)  Δ.Ε.Π.Π.Σ. και Α.Π.Σ.: «ολιστικό πρότυπο» στην εισαγωγή των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση, η διδασκαλία της χρήσης του υπολογιστή ενσωματώνεται στα επιμέρους γνωστικά αντικείμενα και δε διδάσκεται η Πληροφορική ως ξεχωριστό μάθημα (ΥΠ.Ε.Π.Θ.-Π.Ι., 2003).

13 Εννοιολογικοί χάρτες  Βασικό γνωστικό εργαλείο.  Δυνατότητα στον/στην εκπαιδευόμενο/η να αναπαριστά τις γνωστικές δομές και να οικοδομεί την γνώση και να οδηγείται στην ουσιαστική μάθηση (meaningful learning).  Η ουσιαστική μάθηση στηρίζεται στη σχετική προηγούμενη γνώση, που πρέπει ο/η εκπαιδευτικός να συσχετίσει με τη νέα γνώση (Novak 1998).

14 ΤΠΕ και Εννοιολογικοί χάρτες  Αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην τάξη με τη χρήση των εννοιολογικών χαρτών.  Οι εννοιολογικοί χάρτες έχουν αξιοποιηθεί επιτυχώς ως παιδαγωγικό εργαλείο (Coleman 1998) καθώς και ως αξιολογικό εργαλείο (McClure 1999).

15 ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΑΡΤΕΣ

16 Διαδικτυακό πρόγραμμα εννοιολογικών χαρτών:mind42 (http://www.mind42.com)http://www.mind42.com  Στις μέρες μας υπάρχουν διαθέσιμα αρκετά εργαλεία χαρτογράφησης στον ηλεκτρονικό υπολογιστή και στο κυρίως στο διαδίκτυο.  Ένα τέτοιο εργαλείο του διαδικτύου είναι το mind42 (http://www.mind42.com), το οποίο χρησιμοποίησαν οι μαθητές/τριες του Δ.Σ. Παληού Καβάλας και του Δ.Σ. Szkola Podstawowa της Πολωνίας στο παρόν πρόγραμμα.http://www.mind42.com

17

18 Σελίδα της Τάξης στο mind42

19 e-Twinning Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα  Για το συγκεκριμένο περιβαλλοντικό πρόγραμμα συνεργάστηκαν το Δ.Σ. Παληού Καβάλας με το Δ.Σ. Szkola Podstawowa της Πολωνίας και εκπονήθηκε στο πλαίσιο της συμμετοχής του Δ.Σ. Παληού στο Ευρωπαϊκό πρόγραμμα e-twinning (www.etwinning.gr).www.etwinning.gr

20 eTwinning: Η κοινότητα των σχολείων στην Ευρώπη

21 Προφίλ

22 e-Twinning Desktop

23 Αναζήτηση eTwinners

24

25 e-Twinning Twin Space

26 eTwinning Project Diary

27 Web 2.0 και Wiki εργαλεία  Παγκόσμιος Ιστός Web 2.0  Εργαλεία Wiki: -κλίμα συνεργασίας, -κριτική σκέψη -δημιουργικότητα μεταξύ των μελών της κοινότητας που τα χρησιμοποιεί -εναλλαγή ατομικής και ομαδικής εργασίας μέσω της δυνατότητας που προσφέρει το περιβάλλον wiki

28

29 Συνεργασία Δ.Σ. Παληού Καβάλας και Δ.Σ. Szkola Podstawowa της Πολωνίας  Συνεργαζόμενα σχολεία: Δ.Σ. Παληού Καβάλας και Δ.Σ. Szkola Podstawowa της Πολωνίας.  Συμμετείχαν περίπου 60 μαθητές/τριες από τα δύο σχολεία.  Η διάρκεια του προγράμματος ήταν από τον Οκτώβριο έως τον Ιούνιο του 2010.

30 Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα Δ.Σ. Παληού-Δ.Σ.Πολωνίας Διεύθυνση Wiki:  Σχ. έτος  Περιβαλλοντικό e-Τwinning πρόγραμμα  Εργαλείο wiki:  Wiki host το wikispaces (http://www.wikispaces.com)http://www.wikispaces.com

31 Στόχοι του περιβαλλοντικού e-Twinning προγράμματος (1/2)  Να γνωρίσουν τα οικοσυστήματα της περιοχής του σχολείου της Πολωνίας.  Να κατανοήσουν τη σημασία της χλωρίδας και της πανίδας στη ζωή των ανθρώπων μιας άλλης περιοχής.  Να βρουν ομοιότητες και διαφορές ανάμεσα στα οικοσυστήματα των δύο χωρών.  Να καταλάβουν ότι τα προβλήματα του περιβάλλοντος είναι κοινά για τις χώρες τις Ευρώπης και όλου του κόσμου.  Να προτείνουν κοινές δράσεις για την προστασία του περιβάλλοντος.

32 Στόχοι του περιβαλλοντικού e-Twinning προγράμματος (2/2)  Να ενθαρρυνθούν οι μαθητές/τριες στη χρήση των Τ.Π.Ε.  Να μπορούν οι μαθητές/τριες να εξοικειωθούν με τη χρήση των εννοιολογικών χαρτών ως εργαλείο ουσιαστικής μάθησης (meaningful learning).  Να εξοικειωθούν με ένα Περιβάλλον Κοινωνικής Δικτύωσης (wiki).  Να εφαρμοστεί η συνεργατική διδασκαλία.  Να βοηθηθεί η επικοινωνία και η θετική στάση και να ξεπεραστούν στάσεις και τάσεις κριτικής και απόρριψης σε διαφορετικά εθνικά, γλωσσικά, και πολιτισμικά πλαίσια.

33 Εμπλεκόμενες γνωστικές περιοχές:  Το μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος συνδέθηκε διαθεματικά με το μάθημα της Ελληνικής και Αγγλικής Γλώσσας, τα Εικαστικά, την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και τις Νέες Τεχνολογίες.

34 Οργάνωση της διδασκαλίας:  Μέθοδος project: Επιλογή του θέματος Καθορισμός στόχων Σχεδιασμός της εργασίας και συγκρότηση ομάδων Υλοποίηση της εργασίας Παρουσίαση – Διάχυση αποτελεσμάτων Αξιολόγηση  Συνεργατική διδασκαλία: Ομάδες των 4 έως 5 μαθητών/τριών, με υποομάδες των 2 έως 3 μαθητών/τριών, ανάλογα με τους διαθέσιμους υπολογιστές και με την εμπειρία των παιδιών.

35 Συνεργατική μάθηση Η συνεργατική μάθηση:  ενισχύει τη μάθηση και την επίδοση των μαθητών (Gillies & Ashman, 2000),  επιδρά στην κοινωνική τους αλληλεπίδραση,  βοηθάει τους μαθητές να καλλιεργήσουν θετικές στάσεις απέναντι στους συμμαθητές-συνεργάτες τους (Johnson & Johnson, Stevens & Slavin, 1995). Παρόν πρόγραμμα: Συνεργατική μάθηση μέσω της χρήσης της τεχνολογίας στην τάξη (Lipponen & Lallimo, 2004).

36 Σύνθεση της ομάδας  Στήριξη των αδύνατων και κοινωνικά αποκλεισμένων μαθητών.  Δημιουργία ανομοιογενών ομάδων, εταιρικές ομάδες ή στα πλαίσια τετραμελών ομάδων αποτελούνται συνήθως από ένα καλό, δύο μέτριους και έναν αδύνατο μαθητή.  Η ύπαρξη καλού και μέτριων μαθητών/τριών εξασφαλίζει τη δυνατότητα φροντιστηριακής βοήθειας (tutoring) προς τον/την αδύνατο/η μαθητή/τρια.

37 Απαιτούμενη υλικοτεχνική υποδομή:  Υπολογιστής με βιντεο προβολέα  Αξιοποίηση του εργαστηρίου υπολογιστών, εάν υπάρχει. Υπολογιστές για τους μαθητές/τριες (2 ανά θέση εργασίας).  Σύνδεση με το διαδίκτυο.

38 Μαθητές/τριες της Ελλάδας ζωγραφίζουν το ορεινό οικοσύστημα A Picasso class

39 Polish students working on the mountainous ecosystem Mountainous ecos. by Andzelikaby Sara forest by Iza o

40 ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΙ ΧΑΡΤΕΣ ΣΕ ΧΑΡΤΟΝΙ ΓΙΑ ΤΟ ΟΡΕΙΝΟ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑ

41 CONCEPT MAPS MOUNTAINOUS ECOSYSTEM

42 ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ ΟΡΕΙΝΟΥ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ MIND42

43 Εννοιολογικός χάρτης ορεινού οικοσυστήματος με τη χρήση του mind42

44 Παρουσίαση των υγροβιότοπων από την υπεύθυνο Π.Ε. Ν. Καβάλας

45 Μαθητές/τριες της Ελλάδας ζωγραφίζουν το θαλάσσιο οικοσύστημα A Picasso class

46 Polish students working on the water ecosystem

47 Concept maps - water ecosystem water ecosystem mind map

48 ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ ΤΟΥ ΘΑΛΑΣΣΙΟΥ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ MIND42

49 Εννοιολογικός χάρτης θαλάσσιου οικοσυστήματος με τη χρήση του mind42

50 Παρουσίαση του θαλάσσιου οικοσυστήματος από βιολόγο-μητέρα μαθήτριας

51 Μαθητές/τριες της Ελλάδας ζωγραφίζουν το πεδινό οικοσύστημα

52 Εννοιολογικός χάρτης πεδινού οικοσυστήματος με τη χρήση του mind42

53 Μαθητές/τριες της Ελλάδας ζωγραφίζουν το οικοσύστημα της πόλης της Καβάλας

54 Εννοιολογικός χάρτης του οικοσυστήματος της πόλης της Καβάλας με τη χρήση του mind42

55 ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΑΡΚΟ ΤΩΝ ΑΡΠΑΚΤΙΚΩΝ ΠΟΥΛΙΩΝ ΣΤΑ ΚΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ

56 Συνέντευξη από τον υπεύθυνο του πάρκου

57 Ομαδική Χρήση του Word Processing για την καταγραφή της συνέντευξης

58 ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ ΝΕΣΤΟ

59 Ζώα και Φυτά του ποταμού Νέστου

60 ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΤΗΣ ΑΛΙΣΤΡΑΤΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΗΛΑΙΟ ΤΟΥ ΜΑΑΡΑ

61 Εννοιολογικός χάρτης οικοσυστήματος έμβιων - άβιων οργανισμών

62 Προετοιμασία για την επίσκεψη στο ΚΠΕ Παρανεστίου

63 ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ

64

65  Το e-twinning πρόγραμμα παρουσιάστηκε στη Δημοτική Βιβλιοθήκη της Καβάλας στις 5 Μαρτίου 2010 σε μαθητές, γονείς και στελέχη της εκπαίδευσης της Αν. Μακεδονίας και Θράκης.  Στη 1 Ιουνίου 2010 βιντεοσκοπήθηκε και παρουσιάστηκε στην εκπαιδευτική πλατφόρμα της Μορφωτικής Πρωτοβουλίας (http://www.protovoulia.org).http://www.protovoulia.org  Στις 11 Ιουνίου παρουσιάστηκε σε εκδήλωση στο Δ.Σ. Παληού σε μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς, διότι πιστεύουμε ότι τα θέματα του περιβάλλοντος αφορούν όλους μας.  Το Νοέμβρη του 2010 παρουσιάστηκε σε ημερίδα του Γραφείου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Δ/νης ΠΕ Ν. Καβάλας σε εκπαιδευτικούς στο 12ο Δ.Σ. Καβάλας.  Δημοσιεύθηκε στο 7ο Πανελλήνιο Συνέδριο Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση στην Αλεξανδρούπολη τον Απρίλιο του 2011.

66 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ, ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΗ ΤΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΚΑΒΑΛΑΣ

67 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΤΟ Δ.Σ. ΠΑΛΗΟΥ ΚΑΒΑΛΑΣ

68 Βραβεία του προγράμματος  Βραβεύτηκε με την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας eTwinning της Πολωνίας και την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας eTwinning της Ελλάδας.  Βραβεύτηκε με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας eTwinning.  Συμμετείχε στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα “Άνοιξη της Ευρώπης” και η Πολωνία βραβεύτηκε στην κατηγορία «Bio masks».  Συμμετείχε στα e-Learning Awards 2010 (http://elearningawards.eun.org/ww/en/pub/elearningawards/g allery.cfm).http://elearningawards.eun.org/ww/en/pub/elearningawards/g allery.cfm  Βραβεύτηκε με το 2ο Εθνικό Βραβείο e-Twinning στην Πολωνία, με το «Βραβείο Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση 2011» του ΥΠΔΒΜΘ και με το 3 ο Βραβείο στο Διαγωνισμό «Μάθηση και Τεχνολογία».  Διακρίθηκε ανάμεσα στα 8 καλύτερα έργα eTwinning στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό eTwinning 2012.

69

70

71  Αυτό που μάθαμε από το πρόγραμμα με την Πολωνία για τα οικοσυστήματα είναι ότι τα οικοσυστήματα της Ελλάδας έχουν πολλές ομοιότητες μα αυτά της Πολωνίας.  Αυτό που καταλάβαμε είναι ότι έχουμε πολλά κοινά χαρακτηριστικά με τους Πολωνούς μαθητές, αν και μιλούμε διαφορετική γλώσσα και έχουμε διαφορετική κουλτούρα και παραδόσεις.  Αυτό που διαπιστώσαμε είναι ότι το εκπαιδευτικό μας σύστημα διαφέρει σε πολλά σημεία από αυτό της Πολωνίας.  Όμως, πιστεύουμε ότι οι διαφορές μας πρέπει να μας ενώνουν κι όχι να μας χωρίζουν. Άλλωστε, όλοι ζούμε στον ίδιο πλανήτη, κάτω από τον ίδιο ουρανό και τον ίδιο λαμπερό ήλιο!

72  Όλοι μαζί θα πρέπει να φροντίσουμε το Περιβάλλον μέσα από κοινές δράσεις!  Όλοι μαζί θα πρέπει να ενωθούμε για να αντιμετωπίσουμε τα προβλήματα που έχουν δημιουργήσει στο περιβάλλον οι άνθρωποι!  Το μήνυμά μας είναι ότι εάν θα φροντίσουμε τη φύση κι η φύση θα φροντίσει εμάς… ΣΩΣΤΕ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ / ΣΩΣΤΕ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ

73 Αξιολόγηση του προγράμματος με φράσεις των παιδιών «Με το wiki βλέπουμε τις ζωγραφιές των παιδιών της Πολωνίας για το περιβάλλον και τα οικοσυστήματα, μαθαίνουμε τα ονόματά τους και βλέπουμε τις φωτογραφίες τους» Κατερίνα «To e-twinning πρόγραμμα και το wiki είναι υπέροχο! Συνεργαζόμαστε με παιδιά άλλης χώρας, επικοινωνούμε με το ίντερνετ, και ανταλλάσσουμε φωτογραφίες» Κωνσταντής «Κάνουμε ζωγραφιές με θέματα από το Περιβάλλον ομαδικά με τέμπερες και τις ανεβάζουμε μέσω του wiki στο διαδίκτυο» Κλεάνθης «Μ’ αρέσει που συνομιλούμε με ένα σχολείο άλλης χώρας με παιδιά συνομήλικα και λίγο μεγαλύτερα και χαίρομαι γιατί η κυρία ετοίμασε ένα wiki για να επικοινωνούμε κατευθείαν » Βασίλης «Αυτή η συνεργασία μας με τα παιδιά από την Πολωνία μου αρέσει πολύ, γιατί μαθαίνουμε για το σχολείο τους, για τη ζωή τους στην Πολωνία και βοηθάμε το περιβάλλον» Χριστιάνα «Μιλάμε με παιδιά από άλλη χώρα, επικοινωνούμε και ανταλλάσσουμε φωτογραφίες, εικόνες και βίντεο με θέματα από το περιβάλλον και πιο συγκεκριμένα για τα οικοσυστήματα» Χριστίνα

74  ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ

75  Στο wiki «ανεβάσαμε» όλη τη δουλειά που κάναμε με την Πολωνία για το e-twinning πρόγραμμά μας: «Ecosystems around us - Greek and Polish children leading to meaningful education through concept maps».  Στα αριστερά του μενού της αρχικής σελίδας μπορείτε να επισκεφθείτε τις ζωγραφιές τους εννοιολογικούς χάρτες που κατασκευάσανε οι μαθητές της Ελλάδας και της Πολωνίας στο χαρτόνι και στον υπολογιστή και τις δραστηριότητες που υλοποιήσαμε κατά τη διάρκεια της σχ. χρονιάς  Μπορείτε ακόμη να δείτε τις παρουσιάσεις των οικοσυστημάτων και τις επισκέψεις που κάναμε στη φύση με αφορμή το e-twinning πρόγραμμα.

76  home home  Mind maps made by hand Mind maps made by hand  Mind maps by mind42 Mind maps by mind42  Paintings and drawings Paintings and drawings  Photo gallery Photo gallery  Presentations about the ecosystems Presentations about the ecosystems  Participating schools Participating schools  eTwinning eTwinning  Presentation of our project in the Public Library of Kavala Presentation of our project in the Public Library of Kavala  Actions in nature Actions in nature  Spring Day for Europe 2010 Spring Day for Europe 2010  Greek Ancient Theater photosphotos

77  Σας ευχαριστούμε πολύ.


Κατέβασμα ppt "«Επιμορφωτική δραστηριότητα εκπαιδευτικών για το σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων» Θέμα: «Σχεδιασμός, οργάνωση και υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων»"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google