Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΜΙΑΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ”

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΜΙΑΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ”"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΜΙΑΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ”

2 ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΣΥΡΜΑΚΕΣΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΝΤΑΒΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Α.Μ.:9250 ΓΟΥΛΙΔΑΚΗΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ Α.Μ.:8926 Α.Μ.:8926

3 ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Σκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι η τρισδιάστατη μοντελοποίηση μιας έκθεσης έργων χαρακτικής. Στην αίθουσα αυτή θα μπορεί κάποιος να περιηγηθεί στους χώρους, να παρατηρήσει τα χαρακτικά έργα και γενικά να νιώσει το μεγαλείο μιας τρισδιάστατης εικονικής περιήγησης σε έναν χώρο τέχνης.

4 ΟΡΙΣΜΟΣ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΡΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ Η τρισδιάστατη μοντελοποίηση είναι η ηλεκτρονική απεικόνιση της πραγματικότητας,δηλαδή, γραφιστική τέχνη, με την οποία ένας υπολογιστής μιμείται ένα φυσικό περιβάλλον, χρησιμοποιώντας ακουστικά και οπτικά ερεθίσματα. Στο περιβάλλον αυτό ο χρήστης μπορεί να αλληλεπιδράσει και να παρακολουθήσει τις συνέπειες της αλληλεπίδρασης αυτής στην προσομοίωση.

5 Πεδίο έρευνας και ανάπτυξης ειδικών εφαρμογών για το 3D. Πακέτα ειδικών εφαρμογών (Plug-in). Τρισδιάστατα Παιχνίδια. Πολυμορφικές εφαρμογές, μέσο γλωσσών Προγραμματισμού, Χαμηλού και Υψηλού Επιπέδου. Ανάπτυξη Γνώσης για πειραματικές εφαρμογές Έργων Τέχνης με χρήση των νέων συνδυαστικών μέσων Τεχνολογίας (Web, Navigations, interactive).

6 ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΜΟΝΤΕΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΡΙΩΝ ΔΙΑΣΤΑΣΕΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΙΑΤΡΙΚΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΕΧΝΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 3D ANIMATION & MULTIMEDIA

7 BIOMHXANIA EIKONIKH ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΙΝΗΤΩΝ.

8 BIOMHXANIA ΣΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣ ΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ. Ο ΣΥΓΧΡΟΝΟΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ «ΑΠΟΓΕΙΩΣΕΙ» ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΣΑΣ.

9 ΙΑΤΡΙΚΗ Εφαρμογή ιατρικών θεωριών σε εικονικό ανθρώπινο σώμα

10 ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ Εικονική απεικόνιση κτιρίων- κατασκευών και δυνατότητα περιήγησης στους χώρους

11 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ Η τρισδιάστατη μοντελοποίηση συντελεί στην ανάπτυξη και διάδοση της τεχνολογίας, αφού μέσω αυτής μας δίνεται η δυνατότητα εντοπισμού και πλοήγησης ακόμη και ενός πραγματικού αεροσκάφους.

12 ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Εικονικά επιμορφωτικά σεμινάρια αντιμετώπισης περιβαλλοντικών προβλημάτων.

13 ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΒΙΝΤΕΟ,ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΑΙΘΟΥΣΩΝ ΚΑΙ ΠΛΟΗΓΗΣΗ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΥΤΕΣ,ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΕΣ.

14 ΤΕΧΝΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΕ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥΣ ΧΟΡΟΥΣ,ΣΕ ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ,ΒΙΒΛΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΜΕΣΩ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ 3D.

15 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ, ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ ΕΊΝΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΤΟΥΣ Ο ΕΠΙΣΚΕΠΤΗΣ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΛΟΗΓΗΘΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ.

16 3D MULTIMEDIA & ANIMATION

17 ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ 3D ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΤΑ ΑΝΙΜΕΤΙΟΝ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΛΗΘΙΝΑ.ΣΕ ΞΕΝΑΓΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ.

18 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗΣ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗΣ CORTONA VRML CLIENT INTERNET SPACE BUILDER INTERNET SCENE ASSEMBLER

19 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΚΤΙΡΙΟΥ Για την κατασκευή του οικήματος χρησιμοποιήθηκε: 1.Τ ο πρόγραμμα Space Builder (ISB) και Scene Assembler (ISA) 2.Μ ία κενή σκηνή (new scene) 3.Τ ο πρότυπο Building1 4.Φ όντο 5.Γ ρασίδι 6.Έ πιπλα 7.T α έργα της καλλιτέχνιδας 8.Ο ι κατάλληλες υφές και χρώματα 9.Κ ίνηση των αντικειμένων

20

21 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥ (ΜΕΝΟΥ) Control- menu Logical- SelectorBool System- Viewpoint Text- CheckBox Menu[itemSelected]- SelectorBool[nEvent] SelBool[event_out]- SelBool(2)[nEvent] SelBool[event_out]- Viewpoint[bind] ChBox[stateChanged] - Menu[show]

22 ΒΙΝΤΕΟΣΚΟΠΗΣΗ ΣΚΗΝΩΝ Άνοιγμα σκηνής Αναπαραγωγή αυτής Επιλογή καταγραφής (Record) απ’ το μενού View Τέλος καταγραφής (Stop) και αποθήκευση αυτής

23

24 ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΣΚΗΝΗΣ Διπλό κλικ στο αρχείο wrl Άνοιγμα του αρχείου μέσω Internet Explorer Και περιήγηση στους χώρους με τα βελάκια από το μενού View

25

26 ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΗΣ ΣΚΗΝΗΣ Δημιουργία καταλόγου με όλα τα στοιχεία περιγραφής της σκηνής. File- Publish. Εισάγουμε όνομα αρχείου. Και επιλογή τετραγωνιδίου με ένδειξη «όλοι οι πόροι σ’ έναν φάκελο».

27

28 ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ Parallel Graphics, “3D page of the week, Cortona VRML”, [διεύθυνση στον Ιστοχώρο] [πρόσβαση Απρίλιος 2007] Microsoft, “MSN Encarta: Online Encyclopedia, Dictionary, Atlas and homework”, [διεύθυνση στον Ιστοχώρο] [πρόσβαση Απρίλιος 2007] Akto, “Akto Art & Design”, [διεύθυνση στον Ιστοχώρο] [πρόσβαση Απρίλιος 2007] “Amazing 3D Graphics inc, Custom 3D modeling, online 3D model sales, 3D resources”, [διεύθυνση στον Ιστοχώρο] [πρόσβαση Απρίλιος 2007] Construction Industries Software Supplier, “Construsoft- Uw software partner voor de constructieve bouw!”, [διεύθυνση στον Ιστοχώρο] [πρόσβαση Απρίλιος 2007] Wikipedia, the free Encyclopedia, “Animation- Wikipedia, the free Encyclopedia” [διεύθυνση στον Ιστοχώρο] [πρόσβαση Απρίλιος 2007]


Κατέβασμα ppt "ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΜΙΑΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ”"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google