Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Προσέγγιση της Ιστορίας μέσα από το ημερολόγιο της Anne Frank

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Προσέγγιση της Ιστορίας μέσα από το ημερολόγιο της Anne Frank"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Προσέγγιση της Ιστορίας μέσα από το ημερολόγιο της Anne Frank
Γιάννα Κερκινοπούλου Θεσσαλονίκη,

2 1η ΑΣΚΗΣΗ Παρακαλώ σηκωθείτε πάνω χωρίς να ακουστεί ο παραμικρός θόρυβος. ΠΡΟΣΟΧΗ Ο παραμικρός θόρυβος θα θέσει τη ΖΩΗ όλων μας σε ΚΙΝΔΥΝΟ Πως νιώσατε;

3 Στόχοι της διδακτικής ενότητας
Να συνδέσουν τις πληροφορίες από το ημερολόγιο με το 2ο παγκόσμιο πόλεμο και το Ολοκαύτωμα Να αξιοποιήσουν τις γνώσεις τους στη γλώσσα στόχου, τη Γερμανική Να καλλιεργήσουν τις γλωσσικές δεξιότητες Να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους γύρω από την Ιστορία Να εστιάσουν στη δυναμική χρήση της γλώσσας Να αντλήσουν τις σημαντικότερες πληροφορίες από ένα βιογραφικό σημείωμα και να γράψουν ένα σύντομο βιογραφικό σημείωμα Να αναζητήσουν πληροφορίες με λέξεις κλειδιά Να συνεργαστούν Να κάνουν χρήση ομαδοσυνεργατικών εργαλείων ΤΠΕ Καλλιέργεια της ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗΣ

4 Prinsengracht 263 Jüdin 1 Kitty Anne Amsterdam Anne 1945 Tagebuch 3 Jahre Margot

5 To have a future, you have to know
the past. Otto Frank, 1967

6 A______________ N______________ N______________ E______________ F______________ R______________ A______________ N______________ K______________ ΄

7 Lebenslauf Name: Land: Geboren: Gestorben † Beruf: Hobby: Wohnort
Adresse: Geschwister: Vater: Mutter:

8 KRIEG FRIEDEN Nazis spielen Bomben lernen Angst Leben lachen Schule Katastrophe Tod weinen Juden Soldaten Hunger

9

10 Wohnen Wer?/Ποιος; Wo? /Που; Wie lange?- Πόσο καιρό; Wann?/Πότε;

11 Φύλλο εργασίας Αντιστοιχίστε τις εικόνες στα κείμενα

12

13

14 Tagesablauf 6.45 Uhr 7.15 Uhr Von … bis … Uhr
Der  Tagesablauf im Hinterhaus Am Morgen: Um 6:45 Uhr klingelte der Wecker, die ersten Hinterhäusler standen auf. Um 7:15Uhr stand auch Anne auf. Danach mussten sie sich sehr ruhig verhalten, da das Haus von Arbeitern und Käufern aufgesucht wurde. Am Mittag: Um Uhr haben die Hinterhäusler  das ganze Haus für sich alleine und können sich frei bewegen. Um 12:15 Uhr besuchten die Helfer die Versteckten. Um 13:00 Uhr hörten die Hinterhäusler die neusten Nachrichten im Radio. Um 13:15 Uhr gab es bei den Hinterhausbewohnern Mittagessen. Um 13:45 Uhr legten sich die Hinterhäusler  zur Ruhe und Anne schrieb in dieser Zeit an ihren Texten. Am Abend: Um 21:00 Uhr bereiteten sich die Hinterhausbewohner auf dir Nacht vor. Zwischen 21:00 Uhr und 21: 30Uhr ging Anne in ihr Bett. Um 22:00 Uhr herrschte nun auch für die anderen Hinterhausbewohner Bettruhe, die Räume werden verdunkelt. Um 23:30 Uhr ging auch Herr Dussel ins Bett. Am Sonntag: Um 8:00 Uhr stand Herr Dussel auf und ging ins Bad. Um 8.30 standen nun auch die Hinterhäusler auf. Anne beobachtete Herrn Dussel beim Beten. Um 10:15 Uhr geht Familie Frank abwechselnd ins Bad. Um 11:30 Uhr haben sie gefrühstückt. Ab 12:15 Uhr beschäftigten sich die Hinterhäusler mit sich selbst. 6.45 Uhr 7.15 Uhr Von … bis … Uhr

15

16 Was können sie und was müssen sie machen?

17 Anne Franks Zimmer Was hängt an der Wand in Annes Versteck und was in deinem Zimmer? Macht eine Collage von einem Zimmer einer Jugnedlichen heute.

18 Annes Familie

19

20

21

22

23 Stolpersteine Stolpersteine Πλακέτες μνήμης / Πέτρες αλήθειας
στη Θεσσαλονίκη Stolpersteine

24 Τα 6 καπέλα της σκέψης Το Λευκό καπέλο εκπροσωπεί τα δεδομένα/πληροφορίες τις σχετικές με την κατάσταση ή το πρόβλημα. Είναι η αντικειμενικότητα, χωρίς εξηγήσεις. Το Κόκκινο καπέλο εκφράζει τα συναισθήματα για το πρόβλημα ή κατάστασης. Είναι η υποκειμενικότητα, χωρίς δικαιολογήσεις.  Το Πράσινο καπέλο παράγει νέες ιδέες, προτάσεις ή λύσεις. Συμβολίζει την ανοιχτή και δημιουργική σκέψη.  Το Κίτρινο καπέλο αναφέρεται στις θετικές πτυχές μιας προτεινόμενης λύσης, τα πλεονεκτήματα ή τα μελλοντικά οφέλη. Το Μαύρο καπέλο συλλέγει όλες τις αρνητικές πτυχές μιας λύσης ή απόφασης. Περιγράφει κινδύνους, δυσφορίες ή αρνητικές επιπτώσεις.  Το Γαλάζιο καπέλο συντονίζει, προτείνει και καθοδηγεί. Επιστατεί για την τήρηση της διαδικασίας και την εστίαση προς τη σωστή κατεύθυνση.

25

26 Πηγές Histography: μια ψηφιακή διαδραστική ιστορική γραμμή Historische Quellen im DaF-Unterricht Zusammenstellung von Info-/Lehrmaterialien (alles auf Griechisch) zum Holocaust/zur NS-Zeit  zeitklicks Plakatwettbewerb "flucht.punkt" Τοποθέτηση Λίθων Πρόσκρουσης Οι πλακέτες της μνήμης Unterrichtsprojekt "Deine Anne. Ihre und andere Geschichten" - Materialien im Netz


Κατέβασμα ppt "Προσέγγιση της Ιστορίας μέσα από το ημερολόγιο της Anne Frank"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google