Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Πρόγραμμα κατάρτισης „Lifestyle επιχειρηματικότητα για τους ενήλικες εκπαιδευομένους “ Πρώτη συνάντηση Το έργο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Πρόγραμμα κατάρτισης „Lifestyle επιχειρηματικότητα για τους ενήλικες εκπαιδευομένους “ Πρώτη συνάντηση Το έργο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Πρόγραμμα κατάρτισης „Lifestyle επιχειρηματικότητα για τους ενήλικες εκπαιδευομένους “ Πρώτη συνάντηση Το έργο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η δημοσίευση αυτή αντικατοπτρίζει μόνο τις απόψεις του συγγραφέα και η Επιτροπή δεν μπορεί να ευθύνεται για οποιαδήποτε χρήση των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτό. No LT01-KA

2 Ο σκοπός του προγράμματος της Lifestyle eεπιχειρηματικότητας (LSE)

3 Οι στόχοι του προγράμματος κατάρτισης
Η ανάλυση του ορισμού της επιχειρηματικότητας και της Lifestyle επιχειρηματικότητας Η ανάπτυξη βασικής αντίληψης για το πως να γίνει κάποιος Lifestyle επιχειρηματίας Η εισαγωγή στις επιχειρηματικές αρχές της LSE Η απόκτηση πρακτικής γνώσης για την LSE ως μια χρήσιμη εναλλακτική για την αυτοεργοδότηση και η ανασκόπηση των διαφορετικών ειδών της LSE Η ανάλυση της σημασίας της προσωπικής ανάπτυξης ώς κλειδί για την επιτυχία στην LSE Η δημιουργία επίγνωσης για τα ηλεκτρονικά καταστήματα και τα ωφέλη τους στην προώθηση των LSE επιχειρήσεων Η δημιουργία επίγνωσης για την επικύρωση των δεξιοτήτων που αποκτήθηκαν

4 Συναντήσεις κατάρτισης Διάρκεια σε ακαδημαϊκές ώρες
Σχέδιο μαθήματος Συναντήσεις κατάρτισης Είδος Διάρκεια σε ακαδημαϊκές ώρες Περιεχόμενο Πρώτη συνάντηση κατάρτισης Πρόσωπο με πρόσωπο 6 Γνωρίζοντας ο ένας τον άλλο (~ 1,5 a. h) Σύντομη παρουσίαση του LSE προγράμματος κατάρτισης. Πλατφόρμα ηλεκτρονικής μάθησης (υλικό αυτομελέτης “Οι βασικές αρχές της Lifestyle επιχειρηματικότητας (LSE)” και οι ιστορίες επιτυχίας (~ 2 α. ω.) Assessment of adult learner’s competences on-line (~ 0.5 α. ω.) Δεύτερη συνάντηση κατάρτισης Ηλεκτρονική μάθηση μέσω πλατφόρμας 7 Εμβάθυνση της γνώσης των συμμετεχόντων στο υλικό «βασικές αρχές της LSE“ και στις ιστορίες επιτυχίας ανάλογα με τα ενδιαφέροντά του/της Τρίτη συνάντηση κατάρτισης e Ανάλυση των ιστοριών επιτυχίας (γραπτών και σε μορφή βίντεο) για την LSE που παρουσιάζονται ως OER (2 α. ω.) Πρακτικές ασκήσεις (3 α. ω.). Ανάπτυξη της LSE ιδέας. Εισηγήσεις για τον τρόπο ετοιμασίας ενός σχεδίου δράσης για την LSE (1 α. ω.) Τέταρτη συνάντηση κατάρτισης 4 Επιπλέον μελέτη του υλικού «βασικές αρχές της LSE“ και προετοιμασία ενός ατομικού σχεδίου δράσης στην LSE. Τελευταία συνάντηση κατάρτισης 5 Παρουσίαση των ατομικών σχεδίων δράσης (~2 α.ω.) Ανάπτυξη της επίγνωσης για τις πιθανότητες αξιολόγησης και επικύρωσης των δεξιοτήτων που αποκτήθηκαν (~ 0.5 α. ω.). Πρακτικές ασκήσεις (~1 α.ω.) Διαδικτυακή αυτοαξιολόγηση (~ 0.5 α. ω.) Ανασκόπηση των μαθημάτων κατάρτισης (~ 0.5 α. ω.) πιστοποίηση (~ 0.5 α. ω.). Σύνολο: 28

5 Παραδοσιακό μοντέλο vs αντίστροφο μοντέλο

6 Οι μορφές των “Ανοικτών πηγών εκπαίδευσης”
Διδακτέα ύλη; Πλήρη μαθήματα / προγράμματα. Υλικά και ενότητες μαθημάτων. Βιβλία · Διαδραστικά υλικά όπως προσομοιώσεις και παιχνίδια ρόλων · Εξετάσεις, ερωτηματολόγια και άλλες πρακτικές ασκήσεις. Ψηφιακές ιστορίες (γραπτές και σε μορφή βίντεο) Τα εργαλεία και τα μέσα αξιολόγησης · Εκπαιδευτικοί οδηγοί. Σημειώσεις διδασκαλίας Εφαρμογές πολυμέσων · Podcasts; Ερευνητικά άρθρα. Βάσεις δεδομένων · Λογισμικό Εφαρμογές (συμπεριλαμβανομένων των εφαρμογών για κινητά). Κάθε άλλο υλικό που έχει σχεδιαστεί για χρήση στη διδασκαλία και στη μάθηση.

7 Ηλεκτρονική πλατφόρμα για μάθηση

8 Πρώτη συνάντηση: στόχοι
Η γνωριμία των συμμετεχόντων με τον εκπαιδευτή ενηλίκων χρησιμοποιώντας δραστηριότητες για «σπάσιμο του πάγου» (“ice breaking”) Η ανακάλυψη των φόβων, προσδοκιών, αναγκών, εμπειριών των εκπαιδευομένων και ο καθορισμός κοινών κανόνων Η παρουσίαση του προγράμματος κατάρτισης στην LSE: Έννοια, στόχος, δομή, μέθοδοι, ημερήσια διάταξη και προβλεπόμενες δραστηριότητες Η πραγματοποίηση μιας αρχικής αξιολόγησης ικανοτήτων στο διαδίκτυο Η σύντομη εισαγωγή στις βασικές αρχές της LSE και η ανάθεση εργασίας στο σπίτι

9 Πρώτη συνάντηση: εισαγωγή στις βασικές αρχές της LSE
Ομαδική συζήτηση Tί είναι επιχειρηματικότητα; Ποιά είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της επιχειρηματικότητας; Τί είναι η Lifestyle επιχειρηματικότητα; Ποιές είναι οι ιδιαιτερότητες της LSE; Ποιές είναι οι ομοιότητες και οι διαφορές ανάμεσα στην παραδοσιακή επιχειρηματικότητα και την LSE;

10 Εξέταση αυτοαξιολόγησης στο διαδίκτυο

11 Τί είναι η Lifestyle επιχειρηματικότητα;
Η LSE είναι μια διαδικασία ανακάλυψης νέων ευκαιριών για αυτοεργοδότηση γύρω από το πάθος, τα ενδιαφέροντα και τις Lifestyle ικανότητες κάποιου, η ικανότητα να εκφράσει τον εαυτό του, να δημιουργήσει οικονομικό και κοινωνικό κέρδος και η βελτίωση της ποιότητας του lifestyle ενός ατόμου. Είναι διαφορετική από την παραδοσιακή επιχειρηματικότητα, η οποία στοχεύει στο οικονομικό κέρδος και στο τεράστιο ρίσκο. Η LSE έχει πολύ ισχυρή κοινωνική πτυχή η οποία βοηθά στη επίλυση διαφόρων κοινωνικών, οικονομικών προβλημάτων καθώς επίσης και προβλημάτων υγείας, απομόνωσης και ανεργίας.

12 Ερωτήσεις προς συζήτηση:
Ποιός μπορεί να γίνει Lifestyle επιχειρηματίας; Τί είδους ικανότητες, ενδιαφέροντα και δεξιότητες χρειάζονται οι εκπαιδευόμενοι ώστε να γίνουν Lifestyle επιχειρηματίες; Τί είδους πρακτική ζωή και εργασιακή πείρα θα χρειαστούν οι εκπαιδευόμενοι;

13 Επιχειρηματικές αρχές στην LSE
Ποιές πληροφορίες περιλαμβάνονται στο επιχειρηματικό σχέδιο; Περίληψη των κυριοτέρων σημείων Δήλωση της αποστολής Σκοποί & Στόχοι Ανάλυση SWOT Έρευνα Αγοράς Σχέδιο μάρκετινγκ Οικονομικό Σχέδιο Υποστηρικτικές πληροφορίες όπως το βιογραφικό σημείωμα (CV)

14 Τί είναι η δήλωση αποστολής;
Μια πρόταση που περιγράφει τη φύση της επιχείρησής σας Θα δηλώνει ξεκάθαρα: Το λόγο που υπάρχει η επιχείρηση Ποιά πρότυπα ή ηθική έχει η επιχείρηση Περι τίνος πρόκειται η επιχείρηση (τα κύρια χαρακτηριστικά της) Η δήλωση αποστολής θα καθορίσει πως οι άλλοι βλέπουν την επιχείρηση, συμπεριλαμβανομένων των πελατών και των ανταγωνιστών.

15 Τί είναι η δήλωση αποστολής; Παραδείγματα
Η Οργάνωση Γυναικών: “Η Οργάνωση Γυναικών είναι μια καινοτόμος οργάνωση που παρέχει ποιοτική επιχείρηση και υπηρεσίες εργοδότησης και επηρεάζει πολιτικές ώστε να βελτιώσει την οικονομική θέση των γυναικών.” The Body Shop: “Κάνοντας εκστρατείες με πάθος για την προστασία του περιβάλλοντος, των ανθρωπίνων και πολιτικών δικαιωμάτων, και ενάντια στις δοκιμές σε ζώα στη βιομηχανία καλλυντικών και προϊόντων περιποίησης.”

16 Μια λίστα με τις προσωπικές και επιχειρηματικές σας:
Ανάλυση SWOT Μια λίστα με τις προσωπικές και επιχειρηματικές σας: Δυνατότητες Αδυναμίες Ευκαιρίες Απειλές Λαμβάνει υπόψη παράγοντες όπως: το τρέχον οικονομικό κλίμα κοινωνικές τάσεις προσωπική εμπειρία

17 Σημεία για να θυμάστε Να είστε ειλικρινείς όσον αφορά τις δικές σας δυνάμεις και αδυναμίες. Λάβετε υπόψη τόσο τα ατομικά σας SWOT όσο και αυτά της επιχειρηματικής σας ιδέας. Λάβετε υπόψη εξωτερικές επιρροές όπως το οικονομικό κλίμα και τις κοινωνικές τάσεις. Χρησιμοποιήστε ένα Σχέδιο Δράσης SWOT για να σας βοηθήσει να απευθυνθείτε σε εκείνες τις περιοχές που αναγνωρίσατε ως αδυναμίες ή απειλές.

18 Εργοδότηση προσωπικού
Σημεία για να θυμάστε Πάντα θα έχετε νομικές ευθύνες ανεξάρτητα από τη δομή που θα υιοθετήσετε Θα πρέπει να σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε αυτές τις νομικές ευθύνες και ότι ενεργείτε αναλόγως Αυτές οι ευθύνες περιλαμβάνουν: Ασφάλεια Εργοδότηση προσωπικού Φόρος & Φορολογία Εθνική ασφάλεια ΦΠΑ

19 Τι είναι η Έρευνα Αγοράς;
Αυτή είναι το θεμέλιο του επιχειρηματικού σας σχεδίου. Σας παρέχει ουσιώδεις πληροφορίες που χρειάζονται για να διαπιστωθεί αν υπάρχει αγορά για το προϊόν/υπηρεσία σας. Μια συνεχής δραστηριότητα μέσα από τη ζωή της επιχείρησής σας. Δείχνει ότι αναγνωρίσατε μια ανάγκη για το προϊόν/υπηρεσία σας. Επικεντρώνεται σε 4 κύριους τομείς: Βιομηχανία Πελάτες Ανταγωνιστές Προμηθευτές

20 Διαχωρίζοντας την αγορά σας Ποιος είναι ο πελάτης σας;
Φύλο Ηλικία Εισόδημα Πολιτισμός Τρόπος Ζωή

21 Έρευνα Αγοράς: Πως; Έρευνα γραφείου Έρευνα τομέα Διαδίκτυο Εφημερίδες
Περιοδικά Έρευνα τομέα Επισκέψεις Ομάδες στόχοι Ερωτηματολόγιο Καθισμένος/ Πηγαίνοντας με τα πόδια

22 Τα Πέντε P του μάρκετινγκ
Προϊόν Τοποθεσία Προώθηση Τιμή Συσκευασία

23 Ηλεκτρονικά καταστήματα: 10 πλεονεκτήματα της χρήσης τους
Απεριόριστος αριθμός πελατών Το ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να λειτουργεί από ένα μόνο άτομο (τον Lifestyle επιχειρηματία) Τα προϊόντα μπορούν να αποθηκεύονται σε οποιοδήποτε χώρο Μείωση του κόστους- η λειτουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος κοστίζει πολύ πιο λίγο από ένα παραδοσιακό κατάστημα Το ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί εύκολα να προωθηθεί μέσω των κοινωνικών μέσων Εξοικονόμηση χρόνου- κάθε πελάτης μπορεί να αγοράζει οτιδήποτε χωρίς να φεύγει ακόμη και από το σπίτι του Είναι προσβάσιμο 24 ώρες τη μέρα Διαφορετικοί μέθοδοι πληρωμής Η δημιουργία προφίλ του πελάτη είναι ευκολότερη, π.χ. συλλογή πληροφοριών κατά τη διάρκεια των αγορών Ανταγωνισμός για μεγάλες επιχειρήσεις, π.χ. Εμπορικά κέντρα

24 Παράδειγμα ηλεκτρονικών καταστημάτων
Η μεγαλύτερη διαδικτυακή συλλογή χειροποίητων κοσμημάτων χειροτεχνίας, συμπεριλαμβανομένων μαργαριταριών, τυρκουάζ και χειροποίητων ασημένιων θησαυρών.

25 Η δημιουργία του δικού σας ηλεκτρονικού καταστήματος (Λογισμικό ηλεκτρονικού εμπορίου)
Χωρίς ικανότητες προγραμματισμού, το καλύτερος τρόπος να αρχίσετε να αποκτάτε ηλεκτρονικά καταστήματα είναι να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό ηλεκτρονικού εμπορίου. Οι πιο δημοφιλείς πλατφόρμες περιλαμβάνουν: Ashop ( BigCommerce ( CoreCommerce ( ή Shopify (

26 Η δημιουργία του δικού σας ηλεκτρονικού καταστήματος (Αυτο-φιλοξενούμενες λύσεις-self-hosted solutions) Υπάρχουν επίσης δωρεάν αυτοφιλοξενούμενες πρατφόρμες που είναι διαθέσιμες για τεχνικά ικανούς Lifestyle επιχειρηματίες. Είναι δυνατό να τις κατεβάσετε από το διαδίκτυο και να τις εγκαταστήσετε στον δικό σας διακομιστή. Μερικά καλά παραδείγματα των πιο δημοφιλών ηλεκτρονικών καταστημάτων είναι: Magento ( Prestashop ( ή osCommerce (

27 Τι είναι η χρηματοδότηση των επιχειρήσεων;
Αυτό είναι το ποσό των χρημάτων που χρειάζεστε για να καλύψετε τα έξοδα για την έναρξη της επιχείρησής σας. Αυτά τα έξοδα μπορεί να περιλαμβάνουν: Εξοπλισμό Ασφάλεια Ενοίκιο Στοκ Γραφική ύλη Υλικά μάρκετιγκ

28 Οικονομικός σχεδιασμός
Προσωπικός προϋπολογισμός Πρόβλεψη πωλήσεων Πρόβλεψη ταμειακών ροών και υποθέσεις Πρόβλεψη κερδών και ζημιών Πρόβλεψη ισολογισμού

29 Πιθανά εμπόδια που αντιμετωπίζει η LSE
Έλλειψη ικανοτήτων διαχείρισης Ανεπαρκή κεφάλαια Υποτίμηση του ανταγωνισμού Ανεπαρκής σχεδιασμό Τοποθεσία Προβλήματα προσωπικού Οικονομικές καταστάσεις Νομικά προβλήματα Λογιστικά προβλήματα

30 Personal Development – Key to success in LSE
Ο Lifestyle επιχειρηματίας πρέπει συνεχώς να βελτιώνει τις προσωπικές του/της ικανότητες και ανάγκες και χρειάζεται να αφιερώνει χρόνο για την καλυτέρευση του εαυτού του. Η προσωπική ανάπτυξη είναι μια συνεχιζόμενη και δια βίου διαδικασία κατά τη διάρκεια της οποίας όλοι μπορούν να βελτιώσουν την ποιότητα της ζωής τους ανακαλύπτοντας τον εαυτό τους, αναπτύσσοντας τα ταλέντα και τις δυνατότητές τους, τις ικανότητες αύξησης των ευκαιριών για να επιτύχουν σημαντικούς στόχους και όνειρα Οι στόχοι προσωπικής ανάπτυξης καθορίζονται πολύ ατομικά

31 Διαφορετικά είδη του LSE
Τέχνες Ομορφιά Φαγητό Βιοτεχνία Υπηρεσίες φροντίδας Κατοικίδια Εσωτερικοί χώροι Γεωργία Πωλήσεις Άλλα

32 Εργασία για το σπίτι Εμβάθυνση της γνώσης μελετώντας το υλικό αυτοεκπαίδευσης/αυτομελέτης στην ηλεκτρονική πλατφόρμα erasmusplus.eu Μελέτη των ιστοριών επιτυχίας (γραπτές και σε μορφή βίντεο) στο διαδίκτυο ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του καθενός


Κατέβασμα ppt "Πρόγραμμα κατάρτισης „Lifestyle επιχειρηματικότητα για τους ενήλικες εκπαιδευομένους “ Πρώτη συνάντηση Το έργο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google