Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΌΤΗΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΉ ΙΔΈΑ (CREATIVE CONCEPT) Χαρακτηρίζεται ως: «…μια ξεχωριστή ιδέα που είναι πρωτότυπη και δραματοποιεί το στοιχείο.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΌΤΗΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΉ ΙΔΈΑ (CREATIVE CONCEPT) Χαρακτηρίζεται ως: «…μια ξεχωριστή ιδέα που είναι πρωτότυπη και δραματοποιεί το στοιχείο."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΌΤΗΤΑ

3 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΉ ΙΔΈΑ (CREATIVE CONCEPT) Χαρακτηρίζεται ως: «…μια ξεχωριστή ιδέα που είναι πρωτότυπη και δραματοποιεί το στοιχείο της πώλησης του προϊόντος»

4 ΜΈΘΟΔΟΙ ΑΝΆΠΤΥΞΗΣ CC BBDO: «Εντοπισμός Προβλήματος» “Problem Detection” Η εταιρεία απευθύνεται άμεσα στους καταναλωτές για να διαπιστωθεί τι τυχόν τους ενοχλεί στο συγκεκριμένο προϊόν ή στην κατηγορία του προϊόντος

5 ΜΈΘΟΔΟΙ ΑΝΆΠΤΥΞΗΣ CC DDB Needham: «Εμπόδια στην Αγορά του Προϊόντος» “Barriers to Purchase” R.O.I. (Relevance-Σχετική με τις Ανάγκες του, Originality-Πρωτοτυπία, Impact-Επίδραση)

6 ΜΈΘΟΔΟΙ ΑΝΆΠΤΥΞΗΣ CC Leo Burnett: Δίνει έμφαση στο «ενυπάρχον στοιχείο δραματοποίησης του κάθε προϊόντος» (Inherent Drama) το οποίο θα πρέπει να παρουσιάζεται αξιόπιστα.

7 ΜΈΘΟΔΟΙ ΑΝΆΠΤΥΞΗΣ CC J. Walter Thompson: Επικεντρώνει την προσοχή της στη μοναδικότητα του προϊόντος, στη δημιουργία ταυτότητας για το προϊόν και στη χρησιμοποίηση του γοήτρου.

8 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΉ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ 1963-OSBORN 1.Προσανατολισμός (Orientation): Ανάδειξη και εντοπισμός του προβλήματος. 2.Προετοιμασία (Preparation): Συγκέντρωση των απαραίτητων δεδομένων.

9 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΉ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ 1963-OSBORN 3. Ανάλυση (Analysis): Ανάλυση του πληροφοριακού υλικού που συγκεντρώθηκε. 4. Διατύπωση Ιδεών (Ideation): Παρουσίαση πρώτων ιδεών και εξέταση εναλλακτικών προτάσεων.

10 ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΉ ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ 1963-OSBORN 5. Επώαση (Incubation): Παρέχεται χρονικό διάστημα για αφομοίωση και αναμονή για την έμπνευση. 6. Σύνθεση (Synthesis): Συναρμολόγηση των επί μέρους στοιχείων για την ολοκλήρωση της προσπάθειας.


Κατέβασμα ppt "ΔΙΑΦΉΜΙΣΗ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΌΤΗΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΉ ΙΔΈΑ (CREATIVE CONCEPT) Χαρακτηρίζεται ως: «…μια ξεχωριστή ιδέα που είναι πρωτότυπη και δραματοποιεί το στοιχείο."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google