Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

STEPS Erasmus+ KA1 στο 3ο Δημοτικό Ζωγράφου Ένα χαρούμενο ταξίδι με το βλέμμα … στο σχολείο που θέλουμε! Γιούλη Γύφτουλα

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "STEPS Erasmus+ KA1 στο 3ο Δημοτικό Ζωγράφου Ένα χαρούμενο ταξίδι με το βλέμμα … στο σχολείο που θέλουμε! Γιούλη Γύφτουλα"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 STEPS Erasmus+ KA1 στο 3ο Δημοτικό Ζωγράφου Ένα χαρούμενο ταξίδι με το βλέμμα … στο σχολείο που θέλουμε! Γιούλη Γύφτουλα

2 Erasmus + …στο δρόμο για την Ιθάκη Στρατηγικός σχεδιασμός Συλλογικό ενδιαφέρον Αλλαγή νοοτροπίας (συμβαίνει στο σχολείο μου άρα με αφορά!) Δημιουργικότητα (απίστευτη δεξαμενή) Αλληλοεμπλουτισμός ΟΡΑΜΑ

3 Key Action STEPS through Erasmus+ School Teachers Enhancing their Professional Status Συνδυασμός σεμιναρίων και τοποθετήσεων παρακολούθησης Αποτέλεσμα μιας διεργασίας αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας Στόχος: ενίσχυση δυνατών σημείων και θεραπεία αδυναμιών - ενδοσχολική επιμόρφωση

4 Ξεκινώντας … αποφασισμένη ομάδα εκπαιδευτικών υποστηρικτική διεύθυνση σχολείου διεργασία αυτοαξιολόγησης οργανωτικές ικανότητες επικοινωνία και αλληλεπίδραση συγκεκριμένο σχέδιο αξιοποίησης - βιωσιμότητα

5 Ενημέρωση σχολικής κοινότητας "Oyez, Oyez, Oyez! Erasmus + presentation at school today at 6pm! Be there!"

6 Επιλογή εταίρων (προσπαθήσαμε να παντρέψουμε τις ανάγκες μας με τον καλύτερο πάροχο) Θέσαμε αυστηρά κριτήρια επιλογής Μιλήσαμε με τους υποψήφιους εταίρους και διερευνήσαμε τις προθέσεις τους Εμπιστευτήκαμε την εμπειρία συναδέλφων Ζητήσαμε να μας στείλουν πληροφορίες για τον οργανισμό τους και γίναμε σαφείς για τις δικές μας προσδοκίες Σύμφωνο καλής συνεργασίας και πρόσκληση

7 Προσπαθήσαμε να βρούμε τον καλύτερο …. eTwinning Tools PLNs - Social media Ειδικοί, έμπειροι συνάδελφοι

8 Γραφειοκρατικά απαραίτητα Εγγραφή του Οργανισμού στην Ενιαία Υπηρεσία Εγγραφής (URF – Unique Registration Facility) και την Πύλη Συμμετεχόντων (Participant Portal) home.html Εξοικείωση με τη διαδικασία έκδοσης Europass Mobility Document και εγγραφή στον φορέα …..http://europass.eoppep.gr/…..

9 Σεμινάρια ενδοϋπηρεσιακής επιμόρφωσης

10 Τι προσφέρουν; Έρχομαι σε επαφή με θεωρητικές και πρακτικές προσεγγίσεις προβλημάτων Εκπαιδεύομαι σε ευχάριστο περιβάλλον μαζί με ομοτέχνους Γνωριμία-ανταλλαγή Ενημερώνομαι για νέες πρακτικές Λειτουργώ πολλαπλασιαστικά Συνεισφέρω στην ποιοτική αναβάθμιση του οργανισμού μου

11 JOB SHADOWING … τι είναι;

12 Γιατί το προτείνουμε … Οικείο περιβάλλον μάθησης Στοχεύει άμεσα στην ΠΡΑΞΗ και όχι στη θεωρία Ευκαιρία για ενδοσκόπηση και αναστοχασμό Πεδίο παρατήρησης που αφορά ΟΛΟΚΛΗΡΟ το φορέα αποστολής (ενίσχυση της ομάδας) Δημιουργία δικτύων με γόνιμες συνέπειες και για τις δυο πλευρές Απομάκρυνση-ανανέωση-επαναπροσδιορισμός

13 Στη διάρκεια της υλοποίησης … Αξιοποιήσαμε κλίσεις και ταλέντα Ορίσαμε με σαφήνεια τον τρόπο εργασίας Δημιουργήσαμε αρχείο και τη γωνιά του προγράμματος Συμφωνήσαμε και τηρήσαμε όρους διαφάνειας στη διαχείριση

14 Σχηματίσαμε ομάδες εργασίας με σαφή καταμερισμό αρμοδιοτήτων Είχαμε συχνές συνεδριάσεις των ομάδων εργασίας- απολογιστικές συζητήσεις, ανατροφοδότηση Κρατήσαμε επικοινωνία με τα σχολεία-εταίρους και τους παρόχους σεμιναρίων Επιδιώξαμε ανταλλαγή απόψεων μεταξύ εκπαιδευτικών και μαθητών από τα συνεργαζόμενα σχολεία

15 Μας φάνηκαν πολύ χρήσιμα…. Tήρηση ηλεκτρονικών ημερολογίων από όλους τους συμμετέχοντες (καταγραφή προσδοκιών και εμπειριών) Δημιουργία γωνιάς για το πρόγραμμα Φάκελος για συγκέντρωση όλων των παραστατικών Παράλληλη προσπάθεια για αναβάθμιση της υλικοτεχνικής υποδομής Χρήση ερωτηματολογίων Συμμετοχή γονέων, τοπικής αυτοδιοίκησης, επιστημονικών υποστηρικτικών δομών Προβολή του προγράμματος

16 Κρατήσαμε λεπτομερές ημερολόγιο ενεργειών από τη στάδιο της προετοιμασίας της αίτησης ως την ολοκλήρωση του προγράμματος. Έτσι, είχαμε έτοιμο το υλικό για την τελική έκθεση Οργανώσαμε παράλληλα ένα σχέδιο eTwinning για να εμπλέξουμε και τους μαθητές μαςeTwinning Φτιάξαμε μια ατζέντα με τα ονόματα και τα στοιχεία επικοινωνίας με αρμόδιους φορείς (ΙΚΥ, ΕΟΠΠΕΠ, πρεσβευτής eTwinning) Πήραμε μέρος σε δραστηριότητες που συνδέονταν με το θέμα του σχεδίου μας (σεμινάρια, εκθέσεις, διαγωνισμούς) Ενημερώναμε τακτικά τους γονείς Αναζητήσαμε μικρά δώρα για τα σχολεία υποδοχής (ΕΟΤ, Μουσεία και Πολιτιστικά Ιδρύματα Κάναμε έγκαιρες κρατήσεις εισιτηρίων και ξενοδοχείων

17 Τι κερδίζει ο εκπαιδευτικός; Υπερασπίζεται τον επαγγελματικό του χώρο αλλά και διεκδικεί Προωθεί τη δουλειά του αλλά και την εμπλουτίζει Αυτοπροσδιορίζεται μέσα από τη συνέργεια Τολμά νέα βήματα Ενισχύει την αυτοεικόνα του Γίνεται πολίτης του κόσμου Μαθαίνει να σχεδιάζει και να αναλαμβάνει πρωτοβουλίες Μεταμορφώνεται και μεταμορφώνει Απολαμβάνει και …

18 Ανοίγω την τάξη μου, μοιράζομαι την εμπειρία μου!

19 Τι κερδίζει το σχολείο; Δοκιμάζεται σε νέους ρόλους και νέους στόχους Υιοθετεί νέες πρακτικές Τολμά μια διαφορετική πολιτική (από κάτω προς τα πάνω) Ενισχύει τη μονάδα και μέσα από αυτή το σύνολο Αλλάζει το προφίλ του Διαμορφώνει όραμα – κάνει τη δυσκολία … ευκαιρία! Γίνεται μέλος μιας μεγαλύτερης οικογένειας

20 Εμπειρία ζωής

21

22 Στη διάθεσή σας για ερωτήσεις


Κατέβασμα ppt "STEPS Erasmus+ KA1 στο 3ο Δημοτικό Ζωγράφου Ένα χαρούμενο ταξίδι με το βλέμμα … στο σχολείο που θέλουμε! Γιούλη Γύφτουλα"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google