Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Φυσική Ι Μια πρώτη εισαγωγή. Περίγραμμα  Εισαγωγή  Στόχος  Διδασκαλία  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Φυσική Ι Μια πρώτη εισαγωγή. Περίγραμμα  Εισαγωγή  Στόχος  Διδασκαλία  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Φυσική Ι Μια πρώτη εισαγωγή

2 Περίγραμμα  Εισαγωγή  Στόχος  Διδασκαλία  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία

3 Περίγραμμα  Εισαγωγή  Τμήμα  Μάθημα  Στόχος  Διδασκαλία  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία

4 Εισαγωγή  Καλωσήρθατε στο Τμήμα!  CSD, UoC : Πολύ απαιτητική σχολή!  Παρότι η βάση εισαγωγής δεν το δείχνει…  Φέτος : (2015)  Η βάση εισαγωγής δεν (πρέπει να) έχει καμιά σημασία για την πορεία σας στην Ανώτατη Εκπαίδευση!  Διδάσκων: 78 ος /120 εισακτέους ( )

5 Εισαγωγή  Τμήμα με υψηλού επιπέδου διδακτικό κι ερευνητικό προσωπικό  Δυνατές συνεργασίες με βιομηχανία και έρευνα  Υψηλό επίπεδο σπουδών  Αντανακλά στο κύρος των αποφοίτων  Δύσκολοι καιροί, λίγες οι ευκαιρίες…  Για τους καλούς…

6 Εισαγωγή  … οι ευκαιρίες είναι πολλές!

7 Εισαγωγή

8 Περίγραμμα  Εισαγωγή  Τμήμα  Μάθημα  Στόχος  Διδασκαλία  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία

9 Εισαγωγή  Φυσική Ι : Νέο μάθημα (σε περιεχόμενο)!  Είστε οι πρώτοι διδασκόμενοι!  Προσανατολισμός σε Μηχανική Η/Υ κι Εφαρμογές  Επεξεργασία Σημάτων  Ηλεκτρικά Κυκλώματα  Τηλεπικοινωνίες  Ρομποτική  Ανάγκη για «εκσυγχρονισμό» μαθήματος  Η Επιστήμη των Η/Υ εξελίσσεται ώρα με την ώρα!  «Παλιά» ύλη: Μηχανική, Κυματική

10 Εισαγωγή  «Παλιά» ύλη: Μηχανική  Ενδιαφέρουσα (κίνηση, νόμοι Newton κλπ)  Θεμελιώδης για επιστήμες Μηχανικού  Απαραίτητη και στην επιστήμη Η/Υ  Γραφική, Ρομποτική, Υπολογιστική Όραση  «Παλιά» ύλη: Κυματική  Ενδιαφέρουσα (αρμονική κίνηση, ηχητικά κύματα)  Θεμελιώδης σε επιστήμες Μηχανικού  Εφαρμόσιμη σε σημαντικούς τομείς των Η/Υ  Επεξεργασία Ήχου/Φωνής, Τηλεπικοινωνίες, Δίκτυα

11 Εισαγωγή  Κρατάμε τα απαραίτητα και προσθέτουμε ένα ακόμα θέμα!  Ηλεκτρομαγνητισμός  Ενδιαφέρων (προφανές! )  Θεμελιώδης για επιστήμες Μηχανικού Η/Υ  Εφαρμογές σε ηλεκτρικά κυκλώματα, θεωρία κεραιών, εκπομπή και λήψη σήματος, τηλεπικοινωνίες

12 Περίγραμμα  Εισαγωγή  Στόχος  Διδασκαλία  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία

13 Στόχος  Εισαγωγή σε έννοιες και μοντέλα χρήσιμα για τα επόμενα μαθήματα της σχολής  Δεν έχουμε σκοπό να σας κάνουμε Φυσικούς!  Αναλυτική σκέψη  Κριτική σκέψη  Προσανατολισμός μαθήματος σε γνώσεις υποβάθρου

14 Περίγραμμα  Εισαγωγή  Στόχος  Διδασκαλία  Διδάσκων  Βοηθοί  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία

15 Διδάσκων  B.Sc.  B.Sc. (2008)  Computer Science Department, UoC, Greece  M.Sc.  M.Sc. (2010)  Computer Science Department, UoC, Greece  Χρημ/ση από ICS-FORTH, Greece (2 έτη)  Orange Labs R&D, France  Ph.D.  Ph.D. (2014) in Computer Science  Computer Science Department, UoC, Greece  Ph.D.  Ph.D. (2014) in Signal Processing  University of Rennes 1, Rennes, France  Χρημ/ση από Orange Labs R&D, France (3 έτη)  Toshiba Research Europe Limited  Toshiba Research Europe Limited (2015)  Speech Technology Group (STG)  Computer Science Department  Computer Science Department (2015)  Διδάσκων στα HY112, HY215 (1/2), HY370 (1/2)

16 Βοηθοί Διδασκαλίας  Κοσκινοπούλου Μαρία  Υποψήφια Διδάκτωρ  Ζουρμπάκης Νικόλαος  Μεταπτυχιακός Φοιτητής  Παπαβασιλείου Ηλίας  Μεταπτυχιακός Φοιτητής  Τσέλας Χρήστος  Μεταπτυχιακός Φοιτητής

17 Περίγραμμα  Εισαγωγή  Στόχος  Διδασκαλία  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία

18 Σχέδιο Μαθήματος Ώρες Διδασκαλίας Δευτέρα, 4-6 – ΑΜΦ. Α Τετάρτη, 4-6 – ΑΜΦ. Α Παρασκευή, 2-4 – ΑΜΦ. Α (αναπληρώσεις-φροντιστήριο)

19 Σχέδιο Μαθήματος  Διαλέξεις με διαφάνειες  Ίσως σας ξενίσει στην αρχή…  Κερδίζουμε χρόνο για συζήτηση, επεξήγηση, ανάλυση!  Αποδείξεις, ασκήσεις, και παρατηρήσεις γράφονται επί τόπου!  Πολλαπλά οφέλη για το φοιτητή…  Ιδανικό υλικό για μελέτη στο σπίτι!

20 Περίγραμμα  Εισαγωγή  Στόχος  Διδασκαλία  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία

21 Αξιολόγηση  Β = max{ 80% x T + 30% x A, 100% x T }  όπου  Β = βαθμός μαθήματος  Τ = βαθμός τελικής εξέτασης  Α = βαθμός ασκήσεων

22 Αξιολόγηση  (Προαιρετικές) εργασίες (σειρές Ασκήσεων Α )  Πιθανότατα 6 σειρές  Ανακοινώνονται ηλεκτρονικά (στη λίστα του μαθήματος – γραφτείτε! )  Κατά κανόνα, γραπτές  Μετρούν 30% - έχετε ένα bonus 10%!  Ατομικές : αντιγραφή Α = 0.0, σε όλους όσοι συμμετέχουν σε αυτή!  Τελική εξέταση ( Τ )  Μετρά 80% ή 100%  Ανοιχτές σημειώσεις (βιβλία κλπ) ή με δοθέν τυπολόγιο

23 Περίγραμμα  Εισαγωγή  Στόχος  Διδασκαλία  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία

24 Βιβλιογραφία  Ως νέο μάθημα και προσαρμοσμένο στις ανάγκες του τμήματος...  δεν υπάρχει ένα συγκεκριμένο ελληνικό βιβλίο που καλύπτει όλη την ύλη  Στηριχθείτε στις παραδόσεις και στο υλικό του διδάσκοντα  Θα διανέμεται μέσω του site του μαθήματος 

25 Βιβλιογραφία  Τμήμα της ύλης καλύπτεται από το βιβλίο:  ΦΥΣΙΚΗ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗ, ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΥΜΑΤΑ, ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗ, ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑ  των SERWAY RAYMOND, JEWETT W. JOHN  Σας δίδεται από τον «Εύδοξο»  Ο ηλεκτρομαγνητισμός καλύπτεται από το 2 ο τόμο του ίδιου συγγράμματος  Δεν σας δίδεται…

26 Τέλος Διάλεξης


Κατέβασμα ppt "Φυσική Ι Μια πρώτη εισαγωγή. Περίγραμμα  Εισαγωγή  Στόχος  Διδασκαλία  Σχέδιο Μαθήματος  Αξιολόγηση  Βιβλιογραφία."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google