Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΡΟΥΖ ΤΟ ΡΟΥΖ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΥΡΩ ΠΕΡΙΟΧΗ. ΤΑ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΡΟΥΖ ΤΟ ΡΟΥΖ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΥΡΩ ΠΕΡΙΟΧΗ. ΤΑ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 ΡΟΥΖ ΤΟ ΡΟΥΖ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΥΡΩ ΠΕΡΙΟΧΗ. ΤΑ ΡΟΥΖ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΣΚΟΝΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΟΥΔΡΑ, ΕΝΩ ΤΑ ΚΡΕΜΩΔΗ ΜΕΤΑ ΤΟ MAKE-UP. Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΑΠΟΧΡΩΣΕΩΝ ΤΟΥ ΡΟΥΖ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΙ ΠΟΙΚΙΛΛΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΚΑΜΑ ΤΩΝ ΨΥΧΡΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ, - ΦΟΥΞΙΑ, ΒΙΟΛΕ Κ.Λ.Π. - ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΚΑΙ ΓΗΙΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ - ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ, ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΚΑΦΕ Κ.Λ.Π. -.

3 ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΡΟΥΖ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟ ΤΥΠΟ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΚΑΙ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΔΕΡΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΑ ΨΥΧΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ, ΚΟΛΑΚΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΡΟΥΖ ΣΕ ΨΥΧΡΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ, ΕΝΩ ΔΕΡΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΑ ΘΕΡΜΑ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΖΩΝΤΑΝΕΥΟΥΝ ΜΕ ΘΕΡΜΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ. ΓΙΑ ΦΥΣΙΚΟΤΕΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΡΟΥΖ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟΤΕΡΟ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ ΔΗΛΑΔΗ ΙΔΙΑΣ ΑΠΟΧΡΩΣΗΣ ΑΛΛΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥ ΤΟΝΟΥ.

4 ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΣΕ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΕΣ ΕΠΙΔΕΡΜΙΔΕΣ ΠΡΟΤΙΜΩΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΟΙΧΤΟΙ, ΠΑΣΤΕΛ ΤΟΝΟΙ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ, ΕΝΩ ΣΕ ΣΚΟΥΡΟΧΡΩΜΕΣ ΟΙ ΕΝΤΟΝΟΙ, ΔΥΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΟΙ. ΡΟΥΖ ΓΥΑΛΙΣΤΕΡΑ, ΠΕΡΛΕ, ΙΡΙΔΙΖΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΒΡΑΔΙΝΟ Η’ ΚΑΠΟΙΟ ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΕΑΝΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΕΡΜΑΤΑ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΙΝΟΥΝ ΛΑΜΨΗ ΚΑΙ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ. ΤΑ ΡΟΥΖ ΑΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΩΡΙΜΑ ΔΕΡΜΑΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΤΟΝΙΖΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΙΣ ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΕΣ ΡΥΤΙΔΕΣ.

5 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Ο ΤΟΝΟΣ ΚΑΙ Η ΕΝΤΑΣΗ ΤΟΥ ΡΟΥΖ ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΝΟ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ (ΠΟΣΟ ΣΚΟΥΡΟ Η’ ΑΝΟΙΧΤΟ ΕΙΝΑΙ), ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ. ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΧΡΗΖΟΥΝ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΡΟΥΖ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΡΟΥΖ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΡΟΥΖ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΕΝΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ

6 ΚΡΑΓΙΟΝ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΤΑ ΜΕΓΙΣΤΑ Σ' ΑΥΤΟ. ΧΕΙΛΗ ΧΩΡΙΣ ΧΡΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΝΑ, ΧΩΡΙΣ ΖΩΝΤΑΝΙΑ, ΟΥΔΕΤΕΡΑ, ΑΝΕΚΦΡΑΣΤΑ. ΜΙΑ ΠΙΝΕΛΙΑ, ΜΙΑ ΝΥΞΗ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΤΑ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΙ, ΖΩΝΤΑΝΕΥΟΥΝ, ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΛΚΥΣΤΙΚΑ, ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΓΟΗΤΕΙΑ ΤΟΥΣ Σ' ΟΛΟ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ.

7 ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ, ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΘΕΙ Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΥΦΗ ΤΟΥ, ΤΗΝ ΛΑΜΨΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΘΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ, ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΣΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΑΡΚΕΙ ΑΝΑΛΛΟΙΩΤΟ. Η ΠΡΟΟΔΟΣ ΤΗΣ ΚΟΣΜΗΤΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΚΡΑΓΙΟΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΝΑΔΕΙΞΗΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ. ΕΝΥΔΑΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ, ΚΑΣΤΟΡΕΛΑΙΟ, ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΚΕΡΙΑ (ΟΠΩΣ ΤΟ ΚΕΡΙ ΤΗΣ ΚΑΛΕΝΤΟΥΛΑΣ), ΒΙΤΑΜΙΝΗ Α, ΒΙΤΑΜΙΝΗ F, ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΑ ΚΡΑΓΙΟΝ.

8 ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ, ΑΨΕΓΑΔΙΑΣΤΟ, ΤΕΛΕΙΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΧΕΙΛΙΩΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΣΩΣΤΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΤΥΠΟ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ. ΚΑΛΟΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΧΕΙΛΗ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΕΣ, ΑΚΡΙΒΕΙΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΘΑ ΤΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. ΜΟΛΥΒΙΑ, ΚΡΑΓΙΟΝ, LIP GLOSS, MAKE - UP, ΠΟΥΔΡΑ, ΚΑΛΥΠΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ, ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ, ΔΙΝΟΥΝ ΠΑΝΤΟΤΕ ΤΟ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

9 ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΡΙΚ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΩΝ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΟΤΙ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΜΟΛΥΒΙ ΙΔΙΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ Η’ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ, ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΘΥΜΗΤΟΣ Ο ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΣ ΤΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ.Η ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΤΟΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΜΟΛΥΒΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ ΣΑΦΩΣ ΘΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΕΝΑ ΗΔΗ ΤΕΛΕΙΟ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟ ΣΧΗΜΑ ΧΕΙΛΙΩΝ.

10 Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ LIP - GLOSS ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΑΝΑΛΑΦΡΗ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΗ ΛΑΜΨΗ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΟΓΚΟΥ ΤΟΥΣ. ΣΤΑ ΚΙΤΡΙΝΑ ΔΟΝΤΙΑ ΤΟΝΙΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η ΚΙΤΡΙΝΙΛΑ ΤΟΥΣ, ΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΕΝΤΟΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΧΡΩΜΑ. ΣΥΝΙΣΤΩΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΗ ΤΑ ΠΑΣΤΕΛ ΡΟΔΙΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΤΑ ΒΙΟΛΕ.

11 ΣΟΒΑΡΟΣ ΠΑΡΑΓΩΝ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΡΩΜΑ ΚΡΑΓΙΟΝ ΔΕΝ ΚΟΛΑΚΕΥΕΙ, ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ Σ' ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ. ΕΝΑ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ, ΑΤΑΙΡΙΑΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΤΟΝΙΖΕΙ ΤΑ ΧΕΙΛΗ, ΑΛΛΑ ΤΑ ΘΑΜΠΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΟΛΟ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΛΟΙΠΟΝ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΒΩΣΗΣ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΔΥΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΡΟΥΧΩΝ ΤΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ.

12 ΕΠΙΛΟΓΗ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΡΑΓΙΟΝ ΠΟΥ ΚΟΛΑΚΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΑ ΔΕΡΜΑΤΑ ΤΩΝ ΨΥΧΡΩΝ ΤΟΝΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΡΟΖ-ΜΩΒ, ΜΩΒ, ΒΙΟΛΕ, ΦΟΥΞΙΑ Κ.ΛΠ., ΕΝΩ ΟΙ ΘΕΡΜΟΙ ΤΟΝΟΙ ΔΕΡΜΑΤΩΝ ΖΩΝΤΑΝΕΥΟΥΝ ΜΕ ΚΡΑΓΙΟΝ ΘΕΡΜΑ, Π.Χ. ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΑΘΑΡΟ, ΚΟΡΑΛΛΙ, ΒΕΡΙΚΟΚΙ, ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΘΕΡΜΟ ΡΟΖ, ΧΡΥΣΑΦΙ, Κ.ΛΠ. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΕΝΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ, ΣΤΑ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΑ ΔΕΡΜΑΤΑ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ ΟΙ ΠΑΣΤΕΛ ΤΟΝΟΙ, ΕΝΩ ΣΤΑ ΣΚΟΥΡΟΧΡΩΜΑ ΟΙ ΕΝΤΟΝΟΙ.

13 ΕΠΙΛΟΓΗ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΤΟ ΡΗ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΝ ΤΟΝΟ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΓΙΟΝ, ΓΙ' ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ, ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ, ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΕΙ ΑΛΛΗ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ. Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΚΡΑΓΙΟΝ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΕ ΔΥΟ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΡΗ (Π.Χ. ΜΕΛΑΧΡΙΝΗ - ΞΑΝΘΙΑ).

14 ΕΠΙΛΟΓΗ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΤΑ ΠΕΡΛΕ ΚΡΑΓΙΟΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΕΝΔΕΙΚΝΥΝΤΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΛΕΠΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ ΚΑΙ ΕΝΤΟΝΟΥ ΦΑΝΤΑΙΖΙ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. ΓΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΛΑΜΨΗ, ΣΕ ΕΝΑ ΜΑΚΙΓΙΑΖ Π.Χ. ΧΟΡΟΥ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΧΡΥΣΑΦΙΕΣ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΔΕΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΗΜΕΝΙΕΣ, ΓΙΑ ΤΑ ΨΥΧΡΑ. ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΑ « TONERS » ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΦΡΑ ΓΥΑΛΙΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΛΑΜΠΕΡΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ. ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΑ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ ΤΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ, ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΟΓΚΟ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΕΝΤΟΝΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΡΟΥΖ, ΧΩΡΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΟΥ ΡΟΥΖ.

15 ΣΚΙΕΣ ΜΑΤΙΩΝ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ. ΑΠΕΙΡΑ ΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Η ΚΛΕΟΠΑΤΡΑ, Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ, ΠΟΥ ΤΟΝΙΖΕ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΑΙΓΥΠΤΙΑΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΜΠΕΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΛΑΧΙΤΗ ΚΑΙ ΓΑΛΗΝΙΤΗ. ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΑΥΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ, ΕΝΤΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥΣ ΧΡΩΜΑ, ΔΙΟΡΘΩΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΟΜΩΣ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΑΥΤΟΣ, ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΟΡΦΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΟΣ.

16 ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΤΟΝΙΣΘΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΑΚΡΑΙΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, Η ΑΠΟΛΥΤΗ Π.Χ. ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ, ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ, ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΛΥΣΗ.ΑΛΛΟ ΑΓΝΟΗΜΕΝΑ, ΠΑΡΑΜΕΛΗΜΕΝΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ ΜΕ ΦΥΣΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ. ΕΞΙΣΟΥ ΟΜΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ, ΧΩΡΙΣ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΚΕΨΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΕΠΙΤΑΓΩΝ ΤΗΣ ΜΟΔΑΣ. Η ΜΟΔΑ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΑΚΤΙΚΑ, ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ, ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΑΠΟ ΣΑΙΖΟΝ ΣΕ ΣΑΙΖΟΝ. ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΛΑΜΠΕΡΟ, ΦΥΣΙΚΟ, ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΜΟΔΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΥΠΟΨΗ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΠΟΥ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ.

17 ΓΝΩΣΕΙΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΕΙΡΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ, ΣΤΟΝ ΜΑΚΙΓΙΕΡ ΕΓΚΕΙΤΑΙ ΠΟΙΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ. EYE SHADOW BASE, ΑΝΤΙΣΕΡΝ, EYE - LINER, ΜΟΛΥΒΙΑ, ΣΚΙΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΕΚΦΡΑΣΤΙΚΑ, ΕΛΚΥΣΤΙΚΑ ΜΑΤΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥΣ. ΟΙ ΚΡΕΜΩΔΕΙΣ ΣΚΙΕΣ ΑΠΛΩΝΟΝΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ, ΕΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΤΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΘΕΙ Η ΕΝΤΑΣΗ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ, ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΟΝΤΑΙ ΔΕ ΣΤΗΝ ΠΤΥΧΗ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΔΟ ΚΑΠΟΙΟΥ ΧΡΟΝΟΥ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΜΙΑ ΑΝΤΙΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΜΑΤΙΩΝ. ΕΝΔΕΙΚΝΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΞΗΡΑ ΔΕΡΜΑΤΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΛΙΠΑΡΑ ΔΕΡΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΚΑΙ ΦΕΙΔΩ ΣΤΑ ΩΡΙΜΑ ΔΕΡΜΑΤΑ.

18 ΤΑ ΜΟΛΥΒΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΟΤΙ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ, ΟΜΩΣ Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΜΕΛΗΜΕΝΟΥ, ΤΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΜΕΝΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΔΕΝ ΔΙΑΡΚΕΙ ΠΟΛΥ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΑΠΛΩΝΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΕΙΤΑΙ, ΜΕ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΥΣΣΩΡΕΥΤΕΙ ΣΤΗΝ ΒΛΕΦΑΡΙΚΗ ΠΤΥΧΗ, ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΕΡΙΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΣΕ ΚΕΡΙ ΚΑΙ ΛΑΔΙ. ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΣΚΟΝΗΣ ΔΙΝΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΙΟ ΦΥΣΙΚΟ, ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΥΠΟΥΣ ΤΩΝ ΔΕΡΜΑΤΩΝ. ΕΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΤΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ ΟΤΙ ΕΥΚΟΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΩΜΑ ΑΠ' ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ, ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΘΕΙ ΤΟ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΩΜΑ, ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ.

19 ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΔΕΝ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΣΑΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ, ΤΟ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΕΝΟΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΚΡΙΒΩΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΟΜΟΡΦΙΩΝ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ – ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ - ΚΑΙ Η ΑΝΑΛΟΓΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΩΝ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΧΡΩΜΑΤΩΝ.

20 ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ: ΤΑ ΘΕΡΜΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ, ΕΝΩ ΤΑ ΨΥΧΡΑ ΤΟ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΟΥΝ. ΤΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ, ΤΑ ΣΚΟΥΡΑ ΑΤΟΝΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ, ΕΛΑΧΙΣΤΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΤΑ ΠΕΡΛΕ ΚΑΙ ΙΡΙΔΙΖΟΝΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ, ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥΣ, ΓΙ' ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ Η ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ, ΣΤΑ ΕΞΟΦΘΑΛΜΑ ΜΑΤΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΠΕΡΛΕ ΣΚΙΩΝ, ΕΝΩ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΣΕ ΕΣΟΦΘΑΛΜΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΤΙΑ ΜΕ ΜΙΚΡΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ.

21 ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΥΠΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ Η’ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ, ΦΑΝΤΑΧΤΕΡΟ Η’ ΗΠΙΟ, ΧΡΩΜΑΤΑ ΔΥΝΑΤΑ, ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ Η’ ΠΑΣΤΕΛ, ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΙΣ Η’ ΙΣΟΠΕΔΩΜΕΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ; ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ: Α.Ο ΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ, Η ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΟΥ, Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ. ΑΤΟΜΟ ΣΥΝΕΣΤΑΛΜΕΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΑΙΣΘΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ ΦΥΣΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ, ΜΕ ΠΑΣΤΕΛ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΑΙΡΙΑΣΜΕΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΤΥΠΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΕΝΤΟΝΕΣ ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ Ο ΠΛΗΘΩΡΙΚΟΣ ΕΞΑΛΛΟΣ ΤΥΠΟΣ ΘΕΛΕΙ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΕΝΟ, ΕΚΤΥΦΛΩΤΙΚΟ, ΑΣΤΡΑΦΤΕΡΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ, ΜΕ ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ ΧΡΩΜΑΤΑ, ΑΝΤΙΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ.

22 ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΥΠΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ Β.ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ, ΠΡΩΙΝΗ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ, ΦΥΣΙΚΟ, ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΑ ΟΥΔΕΤΕΡΑ, ΓΗΙΝΑ, ΠΑΣΤΕΛ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ, ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΤΟΝΙΖΟΥΝ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΣΕ ΒΡΑΔΙΝΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ, ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΟΤΗΤΑΣ, ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΣΤΡΑΦΤΕΡΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΛΑΜΨΗ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΓΟΗΤΕΙΑ ΣΤΟ ΒΛΕΜΜΑ.

23 ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΥΠΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ Γ.Η ΗΛΙΚΙΑ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΥΠΟΨΗ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ, ΤΟΣΟΝ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΥΦΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ. ΕΚΤΥΦΛΩΤΙΚΑ, ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ, ΕΝΤΟΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΜΕ ΔΥΝΑΤΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΚΛΗΡΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ, ΠΡΟΣΘΕΤΟΥΝ ΗΛΙΚΙΑ, ΕΝΤΕΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΡΥΤΙΔΕΣ, ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟ ΠΡΟΣΩΠΟ. Δ.ΤΟ ΣΤΥΛ ΤΟΥ ΦΟΡΕΜΑΤΟΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΤΥΛ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. ΚΛΑΣΙΚΗ, ΑΠΕΡΙΤΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΦΟΡΕΜΑΤΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΛΙΤΟ, ΔΙΑΚΡΙΤΙΚΟ, ΜΕ ΑΠΑΛΕΣ ΑΡΜΟΝΙΕΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ, ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟ ΤΥΠΟ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ. ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ, ΕΚΡΗΚΤΙΚΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΣΥΝΟΔΕΥΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΡΟΥΧΑ.

24 ΕΠΙΛΟΓΗ ΧΡΩΜΑΤΟΣ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ, ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΙΝΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Η’ ΟΧΙ ΤΟΥ ΜΑΚΙΓΙΑΖ. ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΘΑ ΤΟΝΙΣΘΕΙ, ΘΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΑΝΑΛΟΓΩΝ, ΕΛΚΥΣΤΙΚΩΝ, ΛΑΜΠΕΡΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ. ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΝΑΙ Η ΓΚΑΜΑ ΤΩΝ ΑΠΟΧΡΩΣΕΩΝ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ, ΧΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ:

25 Α. ΧΡΩΜΑΤΑ ΟΥΔΕΤΕΡΑ Η, ΣΚΟΥΡΑ, ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΟΥΝ Η’ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΣΧΗΜΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΚΑΦΕ, ΤΟ ΓΚΡΙ, ΤΟ ΣΚΟΥΡΟ ΜΠΛΕ, ΤΟ ΣΟΚΟΛΑ, ΤΟ ΒΑΘΥ ΜΟΒ, ΤΟ ΣΚΟΥΡΟ ΠΡΑΣΙΝΟ, ΤΟ ΚΥΠΑΡΙΣΣΙ, ΤΟ ΑΣΗΜΙ, ΤΟ ΜΠΡΟΝΖΕ ΤΟΥ ΧΑΛΚΟΥ, ΤΟ ΧΡΥΣΟΚΑΦΕ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ.

26 Β. ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΛΥ ΑΝΟΙΧΤΑ, ΠΟΥ ΦΩΤΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΟΠΩΣ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΣΑΜΠΑΝΙΑΣ, ΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΓΚΡΙ, ΤΟ ΘΕΡΜΟ- ΨΥΧΡΟ ΡΟΖ, ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ, ΤΟ ΙΒΟΥΑΡ, ΤΟ ΜΠΕΖ, ΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΥΣΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΓΟΥ. ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ HIGHLIGHTERS.

27 Γ. ΑΠΟΧΡΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΧΡΩΜΑ ΑΠΟ ΤΑ HIGHLIGHTERS ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΟΠΩΣ Π.Χ. ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΒΛΕΦΑΡΟ. TΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΥΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΣΠΟΤ, ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΜΑΤΙΟΥ. ΤΕΤΟΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΨΥΧΡΟ – ΘΕΡΜΟ ΡΟΖ, ΤΟ ΓΑΛΑΖΙΟ, ΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΛΕΒΑΝΤΑΣ, ΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΜΟΒ, ΤΟ AQUA, ΤΟ ΡΟΔΑΚΙΝΙ, ΤΟ ΨΥΧΡΟ-ΘΕΡΜΟ ΠΡΑΣΙΝΟ, ΤΟ ΒΙΟΛΕ, ΤΟ ΔΑΜΑΣΚΗΝΙ Κ.ΛΠ.

28 ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ: Α. ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΙΡΙΔΑΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ Η ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΗ ΣΚΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ Η’ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΥΕΤΑΙ Μ' ΑΥΤΟ. ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΟΜΩΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΛΑΚΕΥΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ, ΝΑ ΤΑ ΕΝΙΣΧΥΕΙ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΜΙΑ ΕΛΚΥΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΓΟΗΤΕΥΤΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ. ΤΑ ΜΠΛΕ ΜΑΤΙΑ, ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΧΘΟΥΝ ΜΕ ΜΠΛΕ ΣΚΙΑ, ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΛΛΑ ΣΑΦΩΣ ΣΚΟΥΡΟΤΕΡΟΥ ΤΟΝΟΥ, ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΑ ΤΟ ΑΤΑΙΡΙΑΣΤΟ ΜΠΛΕ ΤΗΣ ΣΚΙΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΞΕΘΩΡΙΑΣΕΙ, ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΧΡΩΜΗ, ΑΤΟΝΗ, ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΗ ΕΚΦΡΑΣΗ.

29 Β. ΤΟ ΧΡΩΜΑ, Ο ΤΟΝΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΡΗ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ, ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΗ ΑΝ ΑΥΤΟ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΑ ΘΕΡΜΑ Η’ ΨΥΧΡΑ ΔΕΡΜΑΤΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΗ Ο ΤΟΝΟΣ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ Η’ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΙΨΗ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΡΩΜΑ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕΝΟ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΤΟΜΑ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΘΟΥΝ ΦΑΝΤΑΧΤΕΡΑ, ΣΚΛΗΡΑ ΑΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΚΙΩΝ ΣΕ ΠΟΛΥ ΣΚΟΥΡΑ ΔΕΡΜΑΤΑ Η’ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΣΚΟΥΡΑ, ΜΟΥΝΤΑ ΣΕ ΠΟΛΥ ΑΝΟΙΧΤΑ. ΤΟ ΡΗ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΗΣ ΣΚΙΑΣ, ΓΙ' ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΚΟΥΡΟ ΜΟΒ, ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΠΟΛΥ ΣΚΟΥΡΩΝ ΚΑΙ ΘΕΡΜΩΝ ΔΕΡΜΑΤΩΝ, ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΤΕΙΝΙΑΣΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΑ ΜΑΤΙΑ.

30 Γ. ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΜΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΟΛΙΚΗ ΧΡΩΜΑΤΙΚΗ ΑΡΜΟΝΙΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΝΤΟΠΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΘΕΡΜΩΝ Η’ ΨΥΧΡΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ, ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΟΤΙ ΤΑ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΟΥΝ. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΚΡΑΓΙΟΝ ΚΑΙ ΡΟΥΖ ΣΕ ΨΥΧΡΟ ΡΟΖ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΑΝΑΛΟΓΗ ΑΡΜΟΝΙΑ ΨΥΧΡΩΝ ΧΡΩΜΑΤΩΝ ΜΟΒ, ΜΠΛΕ, ΓΑΛΑΖΙΟ Κ.ΛΠ., ΟΧΙ ΟΜΩΣ: ΚΡΑΓΙΟΝ ΚΑΙ ΡΟΥΖ ΣΕ ΨΥΧΡΟ ΧΡΩΜΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙΖΟΥΣΕΣ ΘΕΡΜΕΣ ΣΚΙΕΣ.

31 Δ. ΧΡΩΜΑ ΕΝΔΥΜΑΤΟΣ Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ, ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΕΝΔΥΜΑΤΟΣ ΧΡΗΖΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΝ ΣΥΜΠΙΠΤΕΙ ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΟΛΑΚΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΙΡΙΔΑ, ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΑ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΕΝΔΥΜΑΤΟΣ ΣΥΝΔΥΑΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΓΙΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΡΟΥΖ. ΔΕΝ ΕΝΔΕΙΚΝΥΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΣΚΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΦΟΡΕΜΑ, ΓΙΑΤΙ Ο ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΕΝΑ ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΟ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΗΣ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ Π.Χ. ΜΕ ΠΡΑΣΙΝΟ ΕΝΔΥΜΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΠΟΥ ΝΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΕΝΔΥΜΑΤΟΣ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΑΠΟΧΡΩΣΗΣ ΑΠΟ ΑΥΤΗΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ. ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Σ’ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΑΦΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΙΚΟ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΘΑ ΑΤΟΝΗΣΟΥΝ, ΘΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΤΟΥΝ.

32 EYELINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ TO EYELINER ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΣΚΑΡΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ, ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΥΠΕΡΟΧΗ, ΠΛΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΠΥΚΝΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΤΙΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ. ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ EYELINER ΔΕΝ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΜΙΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΗ ΜΟΔΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΛΑΣΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΠΟΣΠΑΣΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΟΜΟΡΦΙΑΣ. ΤΑ ΣΥΝΗΘΗ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ EYELINER ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΦΕ, ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΠΡΑΣΙΝΟ, ΗΛΕΚΤΡΙΚ, ΒΙΟΛΕ, Κ.Λ.Π.

33 ΤΑ ΟΥΔΕΤΕΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ, ΔΙΝΟΥΝ ΦΥΣΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΕΑΝ ΤΟ ΧΡΩΜΑΤΙΣΤΟ EYELINER ΣΥΝΔΥΑΣΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΙΡΙΔΑΣ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ, ΤΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΕΞΙΣΟΥ ΚΟΛΑΚΕΥΤΙΚΟ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΙΡΙΔΑΣ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΙΣ ΚΑΤΩ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ EYELINER ΣΕ ΟΥΔΕΤΕΡΟ ΧΡΩΜΑ, ΕΝΩ ΣΤΟ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟ ΧΡΩΜΑ ΟΜΟΙΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ Η’ ΤΗΣ ΣΚΙΑΣ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΒΛΕΦΑΡΟΥ.

34 Η ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΜΑΤΙΩΝ, ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟΥ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ. ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΝΟΙΧΤΟ ΔΕΡΜΑ, ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΠΙΟ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΑ EYELINERS Π.Χ. ΓΚΡΙ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΦΕ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΜΠΛΕ. ΤΑ ΣΚΟΥΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ Σ' ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΕΝΤΟΝΟ, ΔΥΝΑΤΟ, ΚΥΡΙΑΡΧΟ ΑΛΛΑ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΣΚΛΗΡΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. ΣΚΟΥΡΟΧΡΩΜΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΟ ΔΕΡΜΑ ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΧΡΩΜΑΤΑ ΟΠΩΣ: ΜΑΥΡΟ, ΜΟΛΥΒΙ, ΣΚΟΥΡΟ ΚΑΦΕ, ΣΚΟΥΡΟ ΠΡΑΣΙΝΟ.

35 ΤΑ ΙΔΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΣΚΑΡΑ. ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΥΔΕΤΕΡΑ ΜΑΥΡΟ, ΣΚΟΥΡΟ ΚΑΦΕ, ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΦΕ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΜΠΛΕ, ΗΛΕΚΤΡΙΚ, ΒΙΟΛΕ, ΠΡΑΣΙΝΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΙ ΣΚΟΥΡΟ. ΤΑ ΟΥΔΕΤΕΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΦΥΣΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΤΟΝΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΧΡΩΜΑ ΤΩΝ ΒΛΕΦΑΡΙΔΩΝ. ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΙΟ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΗ ΚΑΙ ΕΞΕΖΗΤΗΜΕΝΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ, ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΑΛΛΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΣΕ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΜΕ ΤΙΣ ΣΚΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ EYELINER ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΦΥΣΙΚΑ ΝΑ ΑΓΝΟΕΙΤΑΙ Ο ΧΡΩΜΑΤΙΚΟΣ ΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ.

36 ΕΤΣΙ: ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΧΡΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΥΡΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ ΤΗΣ ΜΕΛΑΧΡΙΝΗΣ, ΤΟ ΣΚΟΥΡΟ ΚΑΦΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΣΤΑΝΕΣ, ΤΟ ΑΝΟΙΧΤΟ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΤΟ ΓΚΡΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΕΣ. ΤΟ ΜΠΛΕ, ΗΛΕΚΤΡΙΚ, ΒΙΟΛΕ ΓΙΑ ΜΠΛΕ ΚΑΙ ΓΚΡΙΖΑ ΜΑΤΙΑ, ΤΟ ΒΙΟΛΕ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟ ΓΙΑ ΚΑΣΤΑΝΑ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΑΤΙΑ. ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΟ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΤΩΝ ΦΡΥΔΙΩΝ, ΘΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΩΝ ΤΡΙΧΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΡΩΜΑΤΙΚΟ ΤΥΠΟ ΤΗΣ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑΣ. ΞΑΝΘΙΑ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΟΧΡΩΜΟ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΜΑΥΡΑ ΦΡΥΔΙΑ, ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ, ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΗ ΜΕ ΣΚΛΗΡΗ ΚΑΙ ΤΡΑΧΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗ.


Κατέβασμα ppt "ΡΟΥΖ ΤΟ ΡΟΥΖ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΘΕΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΑΠΟ ΤΗ ΓΥΡΩ ΠΕΡΙΟΧΗ. ΤΑ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google