Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

3-month Marketing Plan. Website Design More contemporary Create a CTA Download demo/ free trial Blog Why InsMan (tagline, we solve YOUR problems, compare.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "3-month Marketing Plan. Website Design More contemporary Create a CTA Download demo/ free trial Blog Why InsMan (tagline, we solve YOUR problems, compare."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 3-month Marketing Plan

2 Website Design More contemporary Create a CTA Download demo/ free trial Blog Why InsMan (tagline, we solve YOUR problems, compare etc) Ενημερώνουμε με newsletter ότι το site άλλαξε

3 Segmentation Active Freelance Agent Non active Freelance Agent Leads Όσοι κατέβασαν ebook/demo Έχουν offer & κάναμε παρουσίαση Potential πελάτες

4 Blog 1 post every Thursday alternate content according segmentationContent: Tips for optimum use Tips for optimum use Why InsMan is the best, useful tools Why InsMan is the best, useful tools CRM through InsMan CRM through InsMan Tips for working better Tips for working better Not through InsMan, tips to increase productivity etc. Not through InsMan, tips to increase productivity etc. Events Events Statistics, reviews and predict future tendencies Statistics, reviews and predict future tendencies Post Kripotos/Tsigos/clients Post Kripotos/Tsigos/clients

5 Blog Θέματα πριν από το πρώτο newsletter (Μάρτιος & ½ Απριλίου). Τα θέματα θα έχουν βασικότερο στόχο υπάρχοντες πελάτες. Direct ασφάλειες- Γιατί δεν θα αντικαταστήσουν τον ασφαλιστή Γέφυρες Insurance Manager Σχολιασμός είδησης ή κάποιας μελέτης Εργαλεία του Insurance Manager/ Βέλτιστη χρήση Τips για ασφαλιστές

6 Blog Θέματα μετά το πρώτο newsletter (½ Απριλίου & Μάιος). Τα θέματα θα έχουν στόχο την προσέλκυση leads και νέων πελατών. Σχολιασμός ειδήσεων ή κάποιας μελέτης post by Kripotos/eBook Γιατί το InsMan/Τι προσφέρουμε Τips για ασφαλιστές CRM μέσα από το InsMan Γενικά tips για καλύτερη δουλειά

7 Newsletter (1 κάθε μήνα) Ανάλογα με τη κατηγορία πελατών προωθούμε το θέμα που ενδιαφέρει περισσότερο. 1 newsletter γύρω στις 15 Απριλίου και ένα τέλος Μαΐου.

8 Offer (1 κάθε δίμηνο – υπενθύμιση 15 μέρες πριν τη λήξη) Ανάλογα με τους πελάτες θα διαμορφώνουμε και αντίστοιχη προσφορά με ισχύ 2 μήνες. Ήδη ετοιμάζουμε για τους ανενεργούς πελάτες Αφού βγάλουμε τις γέφυρες με τη Blue Byte θα τρέξουμε άλλη για προσέγγιση των χρηστών της της Blue Byte.

9 Γέφυρες Blue Byte Να έχουμε συλλέξει στοιχεία Στέλνουμε προσφορά σε πελάτες που χρησιμοποιούν το Blue Byte Να δούμε κατά πόσο θα το δημοσιοποιήσουμε.

10 Internet Marketing Google Adwords SEO PPC Social Media * Ανάλογα το budget και αφού ολοκληρωθεί το site

11 Social Media Facebook App να δημιουργήσουμε μια εφαρμογή (να δούμε τι θα μπορούσε να είναι), που θα απευθύνεται σε ασφαλιστές. Upload υλικό και ενδιαφέρουσες ειδήσεις. Group στο fb, όπου όταν κάποιος γίνει μέλος θα μπει σε κλήρωση για το πρόγραμμα δωρεάν (ή κάποιο δέλεαρ για προσέγγιση) Ίσως αν ζητούσαμε και email για να λαμβάνει υλικό * Έτσι θα γίνει κι ένα πρώτο ξεκαθάρισμα στη σελίδα, μόνο ασφαλιστές θα ενδιαφέρονται γι αυτά

12 Έρευνα Να φτιάξουμε μια έρευνα για να δούμε τις ανάγκες των ασφαλιστών και κατά πόσο καλύπτονται από το InsMan, τι βελτιώσεις θέλουν κ.λπ. Ένα παράθυρο θα εμφανίζεται στους χρήστες του προγράμματος, αν θέλουν να απαντήσουν σε ερωτήσεις Εναλλακτικά, με ένα email τους παραπέμπουμε στο αντίστοιχο link

13 Αξιολόγηση Αποτελεσμάτων Survey Μακροπρόθεσμα, αφού έχουμε κάνει ότι μας ζητήθηκε (υπολογίζουμε για Σεπτέμβριο) Google Analytics

14 Άλλες τεχνικές με το InsMan II Εκπαιδευτικοί Φορείς Κάθε νέος ασφαλιστής μαθαίνει για το InsMan Κοινωνικό προφίλ Εξωστρέφεια Συνεντεύξεις Κρυπωτός σε σχετικά sites και περιοδικά Δελτία τύπου και πιο δυνατό marketing με το που γίνει το release Διοργάνωση Event Έκδοση ebook


Κατέβασμα ppt "3-month Marketing Plan. Website Design More contemporary Create a CTA Download demo/ free trial Blog Why InsMan (tagline, we solve YOUR problems, compare."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google