Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΉράκλειτος Αναγνώστου Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Click to edit the outline text format Second Outline Level Third Outline Level Fourth Outline Level Fifth Outline Level Sixth Outline Level Seventh Outline Level Eighth Outline Level Ninth Outline LevelClick to edit Master text styles – Second level Third level – Fourth level » Fifth level ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ-ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Δρ. ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΠΡΙΝΙΑ. Α.ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΝΟΣ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΦΟΙΤΗΤΩΝ: ΖΟΥΠΑΣ ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΚΑΡΑΘΑΝΑΣΗ ΜΑΡΙΑΝΝΑ 2090438 ΤΟΥΛΟΥΜΗ ΑΝΤΩΝΙΑ
2
Click to edit the outline text format Second Outline Level Third Outline Level Fourth Outline Level Fifth Outline Level Sixth Outline Level Seventh Outline Level Eighth Outline Level Ninth Outline LevelClick to edit Master text styles – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Βία- Αιτίες 1. Προβολή βίαιων προτύπων Το άτομο πιθανόν να υιοθετήσει αντίστοιχες συμπερφιφορές.
3
Click to edit the outline text format Second Outline Level Third Outline Level Fourth Outline Level Fifth Outline Level Sixth Outline Level Seventh Outline Level Eighth Outline Level Ninth Outline LevelClick to edit Master text styles – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Βία- Αιτίες 2. Κακές επιδράσεις από ομάδες συνομηλίκων Οι εφηβοι ακολουθουν τις παρέες τους σε βίαιες ενέργειες για: Να μην υστερήσουν Να μην αποκοπούν Αποδοχή
4
Click to edit the outline text format Second Outline Level Third Outline Level Fourth Outline Level Fifth Outline Level Sixth Outline Level Seventh Outline Level Eighth Outline Level Ninth Outline LevelClick to edit Master text styles – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Βία- Αιτίες 3. Χαμηλή αυτοεκτίμηση τα άτομα ασκούν βία για να δείξουν ότι κάτι αξίζουν μέσα από αυτές τις ενέργειες.
5
Click to edit the outline text format Second Outline Level Third Outline Level Fourth Outline Level Fifth Outline Level Sixth Outline Level Seventh Outline Level Eighth Outline Level Ninth Outline LevelClick to edit Master text styles – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Βία- Αιτίες 4. Έλλειψη παιδείας Η καλλιέργεια του χαρακτήρα είναι αυτή που αποτελεί ανάσχεση σε τέτοια φαινόμενα και συμπεριφορές.
6
Click to edit the outline text format Second Outline Level Third Outline Level Fourth Outline Level Fifth Outline Level Sixth Outline Level Seventh Outline Level Eighth Outline Level Ninth Outline LevelClick to edit Master text styles – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Βία- Επιπτώσεις 1. Μείωση αυτοεκτίμησης του θύματος. 2. Η βία αναπαράγει βία το θύμα αντιδρά με μεγαλύτερη βία
7
Click to edit the outline text format Second Outline Level Third Outline Level Fourth Outline Level Fifth Outline Level Sixth Outline Level Seventh Outline Level Eighth Outline Level Ninth Outline LevelClick to edit Master text styles – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Βία- Αντιμετώπιση 1. Εκπαίδευση Να κατανοήσουν τα άτομα ότι μέσω της βίας δεν λύνεται κανένα πρόβλημα
8
Click to edit the outline text format Second Outline Level Third Outline Level Fourth Outline Level Fifth Outline Level Sixth Outline Level Seventh Outline Level Eighth Outline Level Ninth Outline LevelClick to edit Master text styles – Second level Third level – Fourth level » Fifth level Βία- Αντιμετώπιση Ξεκάθαρο πλαίσιο των επιπτώσεων Οι βίαιες συμπεριφορές πρέπει να αναφέρονται στις διωκτικές αρχές και να τιμωρούνται.
9
Click to edit the outline text format Second Outline Level Third Outline Level Fourth Outline Level Fifth Outline Level Sixth Outline Level Seventh Outline Level Eighth Outline Level Ninth Outline LevelClick to edit Master text styles – Second level Third level – Fourth level » Fifth level ΕΦΑΡΜΟΓΗ Σε ομάδες 4-5 ατόμων να συζητήσετε και να περιγράψετε τον πίνακα, να αναφέρετε τα συναισθήματα που σας προκαλεί και να περιγράψετε το συσχετισμό του έργου με το περιεχόμενο της συγκεκριμένης διδακτικής ενότητας.
10
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (1) Να απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις με τη μέθοδο σωστό- λάθος, βάζοντας έναν κύκλο στο Σ ή στο Λ ανάλογα με την επιλογή σας 1. Η βία είναι πράξη η οποία έχει μόνο υλικές επιπτώσεις στο άτομο Σ Λ 2. Περιστατικά άσκησης βίας στα σχολεία παρατηρούνται μόνο από μαθητές προς άλλους μαθητές. Σ Λ 3. Η βία μπορεί να ασκηθεί ανάμεσα στους συζύγους και από τους συζύγους προς τα παιδιά. Σ Λ 4. Οι επιπτώσεις της αθλητικής βίας περιορίζονται εντός του χώρου του γηπέδου. Σ Λ
11
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ (2) Να απαντήσετε στις παρακάτω ερωτήσεις: Α) Να αναφέρετε τρείς από τις βασικές αιτίες εκδήλωσης της βίας. Β) Να αναφέρετε τους δύο βασικούς τρόπους αντιμετώπισης της βίας.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.