Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΚαλλιστώ Κουρμούλης Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Εκδόσεις Θύρα
2
Επιχειρηματικό σκεπτικό Το επιχειρηματικό σκεπτικό του εκδοτικού μας οίκου είναι να προσφέρει βιβλία και περιοδικά για τον κλάδο της προφορικής, χρησιμοποιώντας ένα απλό και κατανοητό λεξιλόγιο.
3
ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΒΙΒΛΙΩΝ Βιβλια Πληροφορικης Για: Χρήστες Νέους Προχωρημένους Προγραμματιστές Τεχνικούς PC Τοπικών δικτύων
4
Ποσοστά αναγνωσιμότητας Βιβλίων ΚατηγορίαΆνδρεςΓυναίκεςΠαιδιά Βιβλία για χρήστες35%45%20% Βιβλία για προγραμματιστές35%20%45% Βιβλία για τεχνικούς45%35%20%
5
Ποσοστά αναγνωσιμότητας Περιοδικών ΚατηγορίαΠωλήσειςΆνδρεςΓυναίκεςΠαιδιά Περιοδικά για αρχάριους15.500 €20%35%45% Περιοδικά για χρήστες25.000 €35%45%20% Περιοδικά για τεχνικούς7.500 €45%35%20%
6
Πωλήσεις Οι τιμές που αναφέρονται αντιστοιχούν σε €.
7
Νέες κυκλοφορίες 1)Οδηγός επιτυχίας i.Ένα βιβλίο για κάθε ενότητα ii.Δύο τόμοι για τις 7 ενότητες iii.1 ος τόμος: Ενότητες 2, 3, 4, και 7 iv.2 ος τόμος: Ενότητες 1, 5, και 6 2)Advanced i.Word ii.Excel iii.PowerPoint iv.Access
8
Εκδόσεις Θύρα Ελένη Ντίνου Διευθύντρια Χρήστος Χρήστου Υπεύθυνος Πωλήσεων Ζωή Λάσκαρη Υπεύθυνη Δημ. Σχέσεων Μαρία Παπά Γραμματέας Ιωάννης Ρέπος Η δομή του οργανισμού
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.