Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΣωτηρία Πολίτης Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Διαχείριση Δικτύων με τη χρήση SNMP – Επανεγγράψιμοι Πίνακες Διαχείριση Δικτύων - Ευφυή Δίκτυα 08/02/2008
2
Πίνακες (SNMP SMIv2) printerTable OBJECT-TYPE SYNTAX SEQUENCE OF PrinterEntry … ::= { printers 1 } printerEntry OBJECT-TYPE SYNTAX PrinterEntry … INDEX { printerIndex } ::= { printerTable 1 } PrinterEntry ::= SEQUENCE { printerIndex INTEGER, printeString DisplayString, }
3
Επανεγγράψιμοι πίνακες (SNMP SMIv2) Οι αλλαγές που πρέπει να ισχύουν στη σύνταξη του πίνακα για να είναι δυνατόν: printerTableSlot OBJECT-TYPE SYNTAX INTEGER … ::= { printers 1 } printerTable OBJECT-TYPE SYNTAX SEQUENCE OF PrinterEntry … ::= { printers 2 } printerEntry OBJECT-TYPE SYNTAX PrinterEntry … INDEX { printerIndex } ::= { printerTable 1 } PrinterEntry ::= SEQUENCE { printerIndex INTEGER, printerString DisplayString, printerStatus RowStatus} Το αντικείμενο "slot" κρατά την επόμενη ελεύθερη θέση στον πίνακα Επιπλέον αντικείμενο τύπου "RowStatus" Το SNMP SMIv2 περιγράφεται στα RFC 2578 & 2579
4
Επανεγγράψιμοι πίνακες (2) printerIndex OBJECT-TYPE SYNTAX INTEGER MAX-ACCESS read-create … ::= { printerEntry 1 } printerString OBJECT-TYPE SYNTAX DisplayString MAX-ACCESS read-create … ::= { printEntry 2 } printerStatus OBJECT-TYPE SYNTAX RowStatus MAX-ACCESS read-create … ::= { printerEntry 3 } Το αντικείμενο τύπου "RowStatus" επιτρέπει στο διαχειριστή να επέμβει στον πίνακα αλλάζοντας την τιμή του. Π.χ. Για να σβήσει τη γραμμή θέτει την τιμή σε "Destroyed". Επιτρεπόμενες τιμές για τον τύπο “RowStatus” είναι οι εξής: active, notInService, notReady, createAndGo, createAndWait, destroy. (RFC 2579) Τα αντικείμενα που μπορεί να επηρεάζει ο διαχειριστής γίνονται τύπου "read-create". Αντίστοιχη αλλαγή δεν έχει νόημα για αντικείμενα που παίρνουν αυτόματα τιμές, όπως το πεδίο του δείκτη ΠΡΟΣΟΧΗ: Οι επανεγγράψιμοι πίνακες δεν υποστηρίζονται στην MIB-II
5
Επανεγγράψιμοι Πίνακες 1.rules 1.rulesNumber 2.rulesTable 1.rulesEntry 1.rulesIndex 2.rulesName Διαχείριση δικτύων με τη χρήση SNMP
6
Επανεγγράψιμοι Πίνακες 1.rules 1.rulesNumber 2.rulesSlot 3.rulesTable 1.rulesEntry 1.rulesIndex 2.rulesName 3.rulesRowStatus Διαχείριση δικτύων με τη χρήση SNMP
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.