Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΠαναγιωτάκης Μαλαξός Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Εισαγωγή στην Επικοινωνία 8 η Εβδομάδα Κινηματογράφος - συνέχεια
2
Εξελίξεις της τρίτης δεκαετίας Η πρωτοπόρος του ήχου ήταν η εταιρία Warner Brothers. Η RCA δεν θέλησε να μείνει αμέτοχη. Συμμάχησε με την εταιρία RKO (Radio Keith-Orpheum Co). Μέχρι το 1943 παρείχε το 60% των ηχητικών συστημάτων για φιλμ. 1930: Η βιομηχανία του Κινηματογράφου πειραματίζεται με πολλές μορφές αφήγησης: κωμωδίες, θρίλερ, έργα επιστημονικής φαντασίας, δράμα, γουέστερν, μιούζικαλ, φιλμ νουάρ, περιπέτειες, ρομαντικές ιστορίες, ταινίες τρόμου κ.α.
3
Η Πρωτοκαθεδρία των Αμερικανών Μετακίνηση ταλέντων από όλο τον κόσμο. Η εδραίωση των εταιριών Warner, Metro-Goldwyn- Mayer, Paramount, RKO, Twentieth Century Fox. Και τρεις μικρότερες: Universal, Columbia, United Artists. Οι 5 μεγάλες έκοβαν το 75% των εισιτηρίων. Οι ιδιοκτήτες αιθουσών υποχρεώθηκαν να αγοράζουν πακέτα ταινιών και όχι αποκλειστικά ταινίες της προτίμησης τους.
4
Ο Orson Welles ξανά … Το 1941, ο Orson Welles, τρία χρόνια μετά την ραδιοφωνική εκπομπή που κατατρόμαξε την Αμερική, σκηνοθέτησε το αριστούργημα του, ο Πολίτης Κέιν. Το έργο αυτό αποτέλεσε δεύτερο σημαντικό σταθμό στην εξέλιξη του φιλμ. Ο Welles ήταν μόλις 26 ετών. Χρησιμοποίησε πρωτοποριακό εξοπλισμό, ειδικούς φακούς και φωτισμό.
5
Η Ώρα της Κρίσης Μετά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο ήρθε η ώρα της τηλεόρασης Η μετακίνηση των Αμερικανών στα προάστια, κλείνει τις αίθουσες. Επένδυση σε νέες τεχνολογίες για να επιβιώσουν (3D, IMAX, Panavision). Αρχικά μεγάλος ανταγωνισμός με την τηλεόραση.
6
Από ανταγωνιστές … σύμμαχοι «Η Γέφυρα του Ποταμού Κβάι» πουλήθηκε στο ABC αντί του ποσού των 15 εκατομμυρίων δολαρίων. Η αξία του καταλόγου. Άφιξη της καλωδιακής τηλεόρασης. Κινηματογράφος για την τηλεόραση Η επανάσταση του βίντεο
7
Product Placement Κινηματογράφος και διαφήμιση – επιπλέον έσοδα. Προσδίδει ρεαλισμό στο σενάριο. Διαφημιστές και παραγωγοί είναι κερδισμένοι καθώς οι πρώτοι κερδίζουν παγκόσμια προβολή, ενώ οι δεύτεροι μειώνουν το κόστος της παραγωγής.
8
Διεθνής Κινηματογράφος Μεγάλες δυνάμεις: Γαλλία, Ιταλία, Ρωσία, Αγγλία, Ιαπωνία, Κίνα, Ινδία. Το φιλμ υπήρξε καθρέφτης των κοινωνικών εξελίξεων (π.χ. επανάσταση των Μπολσεβίκων, Τρίτο Ράιχ στη Γερμανία). Το Θωρηκτό Ποτέμκιν (Αϊζενστάιν) Ο Θρίαμβος του Πνεύματος (Ρίφενσταλ
9
Ο Θρίαμβος του Πνεύματος 172 άτομα προσωπικό 30 κάμερες Ένα από τα κλασσικότερα προπαγανδιστικά φιλμ όλων των εποχών. Η σκηνοθέτρια βρέθηκε σε θέση απολογητική μετά την πτώση του Χίτλερ. Οι Αμερικανοί επιχείρησαν να απαντήσουν στο έργο της Ρίφενσταλ, με τη σειρά φιλμ του Φρανκ Κάπρα «Γιατί Πολεμούμε».
10
Ινδία και Κίνα Σύγχρονες κινηματογραφικές δυνάμεις. Η Ινδία παράγει περισσότερες από 900 ταινίες κάθε χρόνο. Τεράστιες εγχώριες αγορές. Η Κίνα διεισδύει στις διεθνείς αγορές. Σημαντικές συμμαχίες με εδραιωμένες εταιρίες της δύσης για τη διανομή προϊόντων.
11
Κινηματογράφος στην Ελλάδα Ήρθε στην Ελλάδα όπως τα περισσότερα προϊόντα εισαγωγής. Το 1898 προβάλλονται στην Αθήνα δυο ταινίες των αδελφών Lumiere: «Η Άφιξη του Τρένου» και η «Έξοδος του Εργοστασίου». Το 1915 ο Μπαχατόρης σκηνοθετεί τη «Γκόλφω» του Σπύρου Περεσιάδη. Το 1928: Η εταιρία Daf Film των αδ. Γαζιάδη.
12
Τα πρώτα βήματα Η δεκαετία του 1939 χαρακτηρίζεται από μέτριες παραγωγές, τοπικής εμβέλειας. Η φτώχεια και η εξαθλίωση του 1940 δεν ευνοεί τον κινηματογράφο. Ο Φίνος καθιερώνεται για τρεις περίπου δεκαετίες. Μετά το 1950 αρχίζουν να εμφανίζονται κάποιοι αξιόλογοι σκηνοθέτες: Κακογιάννης, Κούνδουρος. Μετά το 1970: Παντελής Βούλγαρης, Θόδωρος Αγγελόπουλος
13
Ύφεση και σταδιακή ανάκαμψη Μεγάλη ύφεση την δεκαετία του 1980 λόγω της τηλεόρασης. Οι αίθουσες κλείνουν ενώ μαραζώνουν οι εταιρείες παραγωγής. Μετά το 1990, έχουμε κάποια δείγματα ανάκαμψης με σκηνοθέτες της νεώτερης γενιάς, ενώ αρχίζει να υπάρχει κάποια εκπροσώπηση στο εξωτερικό.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.