Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΤίμω Καλύβας Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
“Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας EDI και Είδη Ηλεκτρονικού Εμπορίου” Δρ. Μαρία Γραμματικού mary@netmode.ntua.gr Ιούνιος 2007 NETMODE Network Management & Optimal Design Lab Network Management & Optimal Design Lab
2
EDI & E-Commerce EDI: Με τη χρήση συγκεκριμένου λογισμικού και από τις δύο πλευρές των συναλλαγών EDI: Με τη χρήση συγκεκριμένου λογισμικού και από τις δύο πλευρές των συναλλαγών E-Commerce: Web-based με τη χρήση απλού web browser από την πλευρά του client (B2C) E-Commerce: Web-based με τη χρήση απλού web browser από την πλευρά του client (B2C)
3
Στοιχεία του παραδοσιακού EDI ( Electronic Data Interchange) Μεταφορά πληροφοριών μεταξύ των συστημάτων δύο επιχειρήσεωνΜεταφορά πληροφοριών μεταξύ των συστημάτων δύο επιχειρήσεων Χρησιμοποίηση αυστηρών προτύπωνΧρησιμοποίηση αυστηρών προτύπων Υποστηρίζεται Βatch-time & real-time επεξεργασία μηνυμάτωνΥποστηρίζεται Βatch-time & real-time επεξεργασία μηνυμάτων Περιορισμένα τα όρια προσβασιμότητας (λόγω λειτουργίας του σε intranets/extranets)Περιορισμένα τα όρια προσβασιμότητας (λόγω λειτουργίας του σε intranets/extranets) Δίκτυα Προστιθέμενης Αξίας (Value Added Networks – VAN)
4
Είδη EDI è Batch EDI è Interactive EDI è EDIINT è OBI (Open Buying on the Internet): ελεύθερο πρότυπο για τις εταιρείες και τους οργανισμούς στο ηλεκτρονικό εμπόριο που γίνεται μέσω Internet
5
Σύγκριση του παλιού EDI με το νέο EDI Το παλιό EDI στηρίχτηκε στα VANs (Value Added Networks) και το χρησιμοποίησαν τράπεζες για τις υπηρεσίες τους όπως είναι η τράπεζα του Montreal κλπ. Το παλιό EDI στηρίχτηκε στα VANs (Value Added Networks) και το χρησιμοποίησαν τράπεζες για τις υπηρεσίες τους όπως είναι η τράπεζα του Montreal κλπ. Τα VANs ήταν πολύ ακριβή λύση στη χρήση τους για τα SMEs - Small-Medium sized Enterprises Τα VANs ήταν πολύ ακριβή λύση στη χρήση τους για τα SMEs - Small-Medium sized Enterprises Σήμερα SMEs και SOHO's (small office - home office, www.soho.org) συμμετέχουν σε εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου μέσω του Internet Σήμερα SMEs και SOHO's (small office - home office, www.soho.org) συμμετέχουν σε εφαρμογές Ηλεκτρονικού Εμπορίου μέσω του Internet
6
OBI – (Πιθανό Θέμα Εργασίας) (Open Buying on the Internet) è Ένα Standard για Business-to-Business Internet Commerce è Είναι ένα πλαίσιο εργασίας (framework) για Β2Β λύσεις στο Internet προσφέροντας αρχιτεκτονική, τεχνικά χαρακτηριστικά και πληροφορίες υλοποίησης è To μοντέλο ΟΒΙ έχει σήμερα ενσωματωθεί σε πλατφόρμες όπως ο Net.Commerce server και ο WebSphere application server της ΙΒΜ http://www-306.ibm.com/software/WebSphere http://www.research.ibm.com/iac/papers/obi-paper/intro.html
7
“FEDI” Financial EDI Είναι σύστημα για ηλεκτρονικές πληρωμές στο Internet με τη χρήση EDI Είναι σύστημα για ηλεκτρονικές πληρωμές στο Internet με τη χρήση EDI Χωρίζεται σε 2 τμήματα: Χωρίζεται σε 2 τμήματα: FEDI ServerFEDI Server FEDI ClientFEDI Client Αρχιτεκτονική Client-Server O server είναι στην τράπεζα της επιχείρησης - αγοραστή και επικοινωνεί με την τράπεζα του προμηθευτή
8
Ηλεκτρονικό Εμπόριο Java Based Applications Java Based Applications Πολλοί Developers (IBM, Microsoft etc.) & πολλά προϊόντα Πολλοί Developers (IBM, Microsoft etc.) & πολλά προϊόντα Ασφάλεια βασισμένη στην κρυπτογραφία, την Τρίτη Έμπιστη Οντότητα και τα ψηφιακά πιστοποιητικά Ασφάλεια βασισμένη στην κρυπτογραφία, την Τρίτη Έμπιστη Οντότητα και τα ψηφιακά πιστοποιητικά Πληρωμές (payment cards, smart cards, credit/debit transfers etc.) Πληρωμές (payment cards, smart cards, credit/debit transfers etc.)
9
Τα Οφέλη για τις Επιχειρήσεις Μείωση Διοικητικού Κόστους Μείωση Διοικητικού Κόστους Μείωση Διάρκειας Κύκλου Παραγωγής Μείωση Διάρκειας Κύκλου Παραγωγής Καλύτερη Διοίκηση, Έλεγχος και Διαχείριση Καλύτερη Διοίκηση, Έλεγχος και Διαχείριση Νέες Υπηρεσίες – Customized Υπηρεσίες Νέες Υπηρεσίες – Customized Υπηρεσίες Προσέλκυση και Μονιμοποίηση Πελατών Προσέλκυση και Μονιμοποίηση Πελατών Αύξηση Διεθνούς Ανταγωνιστικότητας Αύξηση Διεθνούς Ανταγωνιστικότητας
10
Μερικές διαπιστώσεις Οι περισσότερες dot.coms επιχειρήσεις δε φαίνεται να απόκτησαν διάρκεια Οι περισσότερες dot.coms επιχειρήσεις δε φαίνεται να απόκτησαν διάρκεια Βοήθησαν όμως τις παραδοσιακές επιχειρήσεις να εισάγουν νέα επιχειρηματικά μοντέλα Βοήθησαν όμως τις παραδοσιακές επιχειρήσεις να εισάγουν νέα επιχειρηματικά μοντέλα Η πορεία του B2C ηλεκτρονικού εμπορίου παραμένει αργή Η πορεία του B2C ηλεκτρονικού εμπορίου παραμένει αργή Η δυναμική φαίνεται ιδιαίτερα στις νέες μορφές συνεργασίας μεταξύ επιχειρήσεων (B2B) Η δυναμική φαίνεται ιδιαίτερα στις νέες μορφές συνεργασίας μεταξύ επιχειρήσεων (B2B) Ιδιαίτερα καταλυτικός ο ρόλος των e-marketplaces Ιδιαίτερα καταλυτικός ο ρόλος των e-marketplaces Η ψηφιακή οικονομία απαιτεί διαρκή κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού και νέες τεχνο-οικονομικές δεξιότητες Η ψηφιακή οικονομία απαιτεί διαρκή κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού και νέες τεχνο-οικονομικές δεξιότητες Η ψηφιακή οικονομία δυναμώνει τη θέση του καταναλωτή αλλά δημιουργεί και μεγαλύτερες ανάγκες για την προστασία του Η ψηφιακή οικονομία δυναμώνει τη θέση του καταναλωτή αλλά δημιουργεί και μεγαλύτερες ανάγκες για την προστασία του
11
Λόγοι Μελέτης των E-Commerce και E- Business τεχνολογιών Οι E-Commerce εφαρμογές και υπηρεσίες αποτελούν το πρωταρχικό λογισμικό για τις business-to-business (inter-business) συνδιαλλαγές Οι E-Commerce εφαρμογές και υπηρεσίες αποτελούν το πρωταρχικό λογισμικό για τις business-to-business (inter-business) συνδιαλλαγές Είναι σχεδιασμένο για να υποστηρίζει εξωτερικές αλυσίδες προμήθειας διαμέσου δικτύου ενδιάμεσων και προμηθευτώνΕίναι σχεδιασμένο για να υποστηρίζει εξωτερικές αλυσίδες προμήθειας διαμέσου δικτύου ενδιάμεσων και προμηθευτών Οι E-Commerce εφαρμογές και υπηρεσίες είναι το πρωταρχικό δεδομένο για business-to-employee (intra-business) συνδιαλλαγές Οι E-Commerce εφαρμογές και υπηρεσίες είναι το πρωταρχικό δεδομένο για business-to-employee (intra-business) συνδιαλλαγές Σχεδιασμένο για να υποστηρίζει εσωτερικές αλυσίδες δικτύουΣχεδιασμένο για να υποστηρίζει εσωτερικές αλυσίδες δικτύου Ο σχεδιασμός (architectural configuration), το περιεχόμενο (content) και η λειτουργία (performance) των EC/EB εφαρμογών και υπηρεσιών αντιμετωπίζουν: Ο σχεδιασμός (architectural configuration), το περιεχόμενο (content) και η λειτουργία (performance) των EC/EB εφαρμογών και υπηρεσιών αντιμετωπίζουν: Την επιχειρηματική στρατηγικήΤην επιχειρηματική στρατηγική Την IT στρατηγικήΤην IT στρατηγική Την ευθυγράμμιση της επιχειρηματικής ΙΤ στρατηγικήςΤην ευθυγράμμιση της επιχειρηματικής ΙΤ στρατηγικής
12
Στοιχεία κλειδιά για το EC Ασφαλής πληρωμές Ασφαλής πληρωμές Προστασία Αντιγράφων Προστασία Αντιγράφων Πολυγλωσσισμός Πολυγλωσσισμός Εκπαίδευση Εκπαίδευση Διαλειτουργικότητα/ Διαλειτουργικότητα/ Διασυνδεσιμότητα Διασυνδεσιμότητα Νομικό και Οικονομικό Πλαίσιο Νομικό και Οικονομικό Πλαίσιο Πληροφόρηση/καλή πρακτική Πληροφόρηση/καλή πρακτική Ψηφιακές Υπογραφές Πιστοποιητικά (Certificates) Τήρηση Απορρήτου Ασφάλεια Δεδομένων Προμήθεια Εμπορικές Υπηρεσίες Τυποποίηση Ιδιοκτησία (Ownership)
13
Οι Ηλεκτρονικές αγορές κατηγοριοποιούνται ως εξής: Αγορές καθοδηγούμενες από αγοραστές (buyer- driven) Αγορές καθοδηγούμενες από αγοραστές (buyer- driven) Αγορές καθοδηγούμενες από προμηθευτές (seller- driven) Αγορές καθοδηγούμενες από προμηθευτές (seller- driven) Ανεξάρτητες αγορές (independent) Ανεξάρτητες αγορές (independent) Αγορές καθοδηγούμενες από παρόχους Αγορές καθοδηγούμενες από παρόχους τεχνολογικών εφαρμογών (technology providers)
14
Μορφές Ηλεκτρονικού Εμπορίου E-Commerce (Ηλεκτρονικό Εμπόριο) E-Commerce (Ηλεκτρονικό Εμπόριο) E-Business (Ηλεκτρονικό Επιχειρείν) E-Business (Ηλεκτρονικό Επιχειρείν) E-Enterprise (Ηλεκτρονική Επιχείρηση) E-Enterprise (Ηλεκτρονική Επιχείρηση) M-Commerce (Κινητό Ηλεκτρονικό Εμπόριο) M-Commerce (Κινητό Ηλεκτρονικό Εμπόριο) E-Marketplace (Ηλεκτρονική Αγορά, Β2Β) E-Marketplace (Ηλεκτρονική Αγορά, Β2Β) E-Malls (Ηλεκτρονικά Εμπορικά Κέντρα) E-Malls (Ηλεκτρονικά Εμπορικά Κέντρα) E-Procurement (Σύστημα Ηλεκτρονικών Προμηθειών) E-Procurement (Σύστημα Ηλεκτρονικών Προμηθειών) E-Auctions (Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημοπρασιών) E-Auctions (Σύστημα Ηλεκτρονικών Δημοπρασιών) E-Infobrokers (Μεσίτες πληροφοριών) E-Infobrokers (Μεσίτες πληροφοριών)
15
E-Commerce Μία τυπική συναλλαγή Ηλεκτρονικού Εμπορίου μπορεί να περιλαμβάνει : την παρουσίαση των εμπορευμάτων την παρουσίαση των εμπορευμάτων την προσέλκυση των πελατών (διαφήμιση, marketing) την προσέλκυση των πελατών (διαφήμιση, marketing) την αλληλεπίδραση με τον πελάτη (κατάλογοι εμπορευμάτων, πωλήσεις) την αλληλεπίδραση με τον πελάτη (κατάλογοι εμπορευμάτων, πωλήσεις) τη διεκπεραίωση παραγγελιών-πωλήσεων (καταγραφή παραγγελιών, πληρωμές) τη διεκπεραίωση παραγγελιών-πωλήσεων (καταγραφή παραγγελιών, πληρωμές) την υποστήριξη των πελατών (after sales support, order tracking) την υποστήριξη των πελατών (after sales support, order tracking) την επικοινωνία με τους προμηθευτές την επικοινωνία με τους προμηθευτές Κατηγοριοποίηση Όρων: Business-to-Business (B2B)Business-to-Business (B2B) Business-to-Government (B2Government)Business-to-Government (B2Government) Business-to-Consumer (B2C)Business-to-Consumer (B2C) Individual-to-Government (C2G)Individual-to-Government (C2G) (π.χ. Amazon.com)
16
E-Business Ηλεκτρονικό Επιχειρείν : οι συναλλαγές και η αλληλεπίδραση ανάμεσα στην εταιρία και τους εταιρικούς πελάτες της αλλά και τους συνεταίρους της Χαρακτηριστικά της κατηγορίας αυτής είναι: η εστίαση της επιχειρηματικότητας στις βασικές ικανότητες του οργανισμού η εστίαση της επιχειρηματικότητας στις βασικές ικανότητες του οργανισμού ο προσανατολισμός στη συσσώρευση διαδικασιών ο προσανατολισμός στη συσσώρευση διαδικασιών (π.χ. MetalSite.com, http://www.ebusiness-watch.org/news/e- maturity2005.htm ) MetalSite.com
17
E-Εnterprise Συνδυασμός των κατηγοριών Β2B & B2C : συνδυασμός των παραδοσιακών ενεργητικών της εταιρίας και της αποτελεσματικής διαμεσολάβησης με τους καταναλωτές, πελάτες, διανομείς, συνεργάτες και Ανταγωνιστές. Οι συν-ανταγωνιστικοί (co-opetitive) οργανισμοί. Οι συν-ανταγωνιστικοί (co-opetitive) οργανισμοί. (π.χ.http://www.Dell.Com ) Dell.Com
18
M-Commerce Η κύρια διείσδυση του M-Commerce μέχρι σήμερα είναι μέσω των SMSs (Short Message Service) Η κύρια διείσδυση του M-Commerce μέχρι σήμερα είναι μέσω των SMSs (Short Message Service) Βασικοί Φορείς ανάπτυξης του M-Commerce: Βασικοί Φορείς ανάπτυξης του M-Commerce: Παροχείς Δικτυακών ΥπηρεσιώνΠαροχείς Δικτυακών Υπηρεσιών Έμπιστα Τρίτα ΠρόσωπαΈμπιστα Τρίτα Πρόσωπα Ρυθμιστικά Όργανα (π.χ. ΕΕΤΤ)Ρυθμιστικά Όργανα (π.χ. ΕΕΤΤ) Κατασκευαστές Τηλεφώνων και ΣυσκευώνΚατασκευαστές Τηλεφώνων και Συσκευών Δίκτυα Λιανικού ΕμπορίουΔίκτυα Λιανικού Εμπορίου Εταιρικοί ΠελάτεςΕταιρικοί Πελάτες Δημόσιος ΤομέαςΔημόσιος Τομέας ΚαταναλωτέςΚαταναλωτές
19
Προσπάθειες για ανάπτυξη του Μ-Commerce Είναι ένα πρωτόκολλο για αυτόματη εύρεση πηγών στα πρωτόκολλα του Internet Είναι ένα πρωτόκολλο για αυτόματη εύρεση πηγών στα πρωτόκολλα του Internet Service Location Protocol είναι ένα προϊόν του Service Location Protocol Working Group (SVRLOC) της ΙΕΤF Service Location Protocol είναι ένα προϊόν του Service Location Protocol Working Group (SVRLOC) της ΙΕΤF Τα χαρακτηριστικά του πρωτοκόλλου μπορούν να αναπτυχθούν σε οποιαδήποτε γλώσσα Τα χαρακτηριστικά του πρωτοκόλλου μπορούν να αναπτυχθούν σε οποιαδήποτε γλώσσα Το Service Location Protocol infrastructure αποτελείται από τρεις τύπους agents ( RFC 2165 version1, 2608 version2) : Το Service Location Protocol infrastructure αποτελείται από τρεις τύπους agents ( RFC 2165 version1, 2608 version2) : User Agent (που βρίσκεται π.χ. σε ένα palm pilot και παίρνει τις πληροφορίες από τον SA ή τον DA)User Agent (που βρίσκεται π.χ. σε ένα palm pilot και παίρνει τις πληροφορίες από τον SA ή τον DA) Service Agent (αυτός που κρατάει την πληροφορία της υπηρεσίας)Service Agent (αυτός που κρατάει την πληροφορία της υπηρεσίας) Directory Agent (διατηρεί τη λίστα με τις υπηρεσίες δικτύου και μπορεί να υπάρχει ένας DE για κάθε host)Directory Agent (διατηρεί τη λίστα με τις υπηρεσίες δικτύου και μπορεί να υπάρχει ένας DE για κάθε host)
20
E-marketplace Υιοθετείται από : μια επιχείρηση-ενδιάμεσο που εμπλέκεται μεταξύ αγοραστών και πωλητών προκειμένου να δημιουργήσει μια ηλεκτρονική αγορά (π.χ Yassas.com, www.be24.gr ). Υιοθετείται από : μια επιχείρηση-ενδιάμεσο που εμπλέκεται μεταξύ αγοραστών και πωλητών προκειμένου να δημιουργήσει μια ηλεκτρονική αγορά (π.χ Yassas.com, www.be24.gr ). Επιτρέπεται συνήθως η είσοδος συγκεκριμένων αγοραστών και προμηθευτών Επιτρέπεται συνήθως η είσοδος συγκεκριμένων αγοραστών και προμηθευτών Το επιχειρηματικό μοντέλο ανήκει στις εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου Β2Β Το επιχειρηματικό μοντέλο ανήκει στις εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου Β2Β Οι βασικότερες υπηρεσίες είναι : Οι βασικότερες υπηρεσίες είναι : Δημιουργία ηλεκτρονικών καταλόγων με τα προϊόντα των προμηθευτών Δημιουργία ηλεκτρονικών καταλόγων με τα προϊόντα των προμηθευτών Τήρηση αρχείου πελατών Τήρηση αρχείου πελατών Εξελιγμένος μηχανισμός αναζήτησης ώστε οι αγοραστές να βρίσκουν με ευκολία τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν Εξελιγμένος μηχανισμός αναζήτησης ώστε οι αγοραστές να βρίσκουν με ευκολία τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν Ολοκλήρωση της διαδικασίας της παραγγελίας και των πληρωμών Ολοκλήρωση της διαδικασίας της παραγγελίας και των πληρωμών Παροχή μηχανισμών ασφάλειας για την αυθεντικοποίηση του χρήστη και την ασφαλή μετάδοση των δεδομένων στο Internet Παροχή μηχανισμών ασφάλειας για την αυθεντικοποίηση του χρήστη και την ασφαλή μετάδοση των δεδομένων στο Internet
21
Γιατί e-marketplaces? Ενώνουν την προσφορά με τη ζήτησηΕνώνουν την προσφορά με τη ζήτηση Υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας (financial, logistics)Υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας (financial, logistics) Υπηρεσίες πληροφοριών (news)Υπηρεσίες πληροφοριών (news) Βελτιστοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδαςΒελτιστοποίηση της εφοδιαστικής αλυσίδας Αποτελούν πλέον σχετικά ώριμα επιχειρηματικά μοντέλα στην ΕλλάδαΑποτελούν πλέον σχετικά ώριμα επιχειρηματικά μοντέλα στην Ελλάδα Η αγορά τους τείνει να ισορροπήσει διεθνώς... Η αγορά τους τείνει να ισορροπήσει διεθνώς... Καταλύτες της ψηφιακής οικονομίας (μικρές επενδύσεις για ΜΜΕ) Καταλύτες της ψηφιακής οικονομίας (μικρές επενδύσεις για ΜΜΕ) Απαραίτητη η τόνωση σε κλαδικό επίπεδο (κάθετα e-marketplaces) Απαραίτητη η τόνωση σε κλαδικό επίπεδο (κάθετα e-marketplaces)
22
Οφέλη που προκύπτουν από τη συμμετοχή στα marketplaces Για Logistics : Έλεγχος αποθεμάτων Αξιολόγηση προμηθευτών Έλεγχος πορείας παραγγελιών Υπηρεσίες καταλόγου Συνολικές απαιτήσεις
23
Αναμενόμενα Οφέλη για ΜΜΕ ΓΙΑ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ: ΓΙΑ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ: Μείωση κόστους προμηθειώνΜείωση κόστους προμηθειών Μείωση λειτουργικού κόστους εφοδιαστικής αλυσίδαςΜείωση λειτουργικού κόστους εφοδιαστικής αλυσίδας Διαφανοποίηση των αγορώνΔιαφανοποίηση των αγορών Εργαλεία αξιολόγησης προμηθευτώνΕργαλεία αξιολόγησης προμηθευτών Νέες εμπορικές συνεργασίεςΝέες εμπορικές συνεργασίες Ευκαιρία για Οργάνωση διαδικασιώνΕυκαιρία για Οργάνωση διαδικασιών ΓΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ: ΓΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΕΣ: Νέα κανάλια διανομήςΝέα κανάλια διανομής Εύρεση νέων πελατώνΕύρεση νέων πελατών Οργάνωση και τυποποίηση διαδικασιώνΟργάνωση και τυποποίηση διαδικασιών Μείωση κόστους πωλήσεων- marketing κτλ.Μείωση κόστους πωλήσεων- marketing κτλ.
24
E-malls E-malls: είναι εταιρείες εξυπηρέτησης εταιρειών που επιθυμούν να διαφημίζουν και να πουλάνε προϊόντα στο Internet Οι παρεχόμενες υπηρεσίες του συγκεκριμένου επιχειρηματικού μοντέλου : Παρουσίαση Προϊόντων (π.χ. ηλεκτρονικοί κατάλογοι) Παρουσίαση Προϊόντων (π.χ. ηλεκτρονικοί κατάλογοι) Εξελιγμένος μηχανισμός αναζήτησης προϊόντων και καταστημάτων Εξελιγμένος μηχανισμός αναζήτησης προϊόντων και καταστημάτων Δυναμική ενημέρωση του καλαθιού αγορών Δυναμική ενημέρωση του καλαθιού αγορών Ολοκληρωμένος μηχανισμός πληρωμών Ολοκληρωμένος μηχανισμός πληρωμών Παρακολούθηση Παραγγελιών Παρακολούθηση Παραγγελιών Μηχανισμοί Διαφημίσεων Μηχανισμοί Διαφημίσεων (π.χ. http://emallsofamerica.com/, http://www.premier- net.com/vvtc/DepartmentStores/emalls/) http://emallsofamerica.com/ Υπάρχουν αυτόματοι μηχανισμοί δημιουργίας site για αγοραπωλησίες ακολουθώντας συγκεκριμένα βήματα (www.e-pages.com)
25
Προϊόντα ενός E-Mall Hosting (Φιλοξενία μεμονωμένων ιστοσελίδων) Hosting (Φιλοξενία μεμονωμένων ιστοσελίδων) Merchant (Φιλοξενία ιστοσελίδων των Commerce Service Providers – CSPs) Merchant (Φιλοξενία ιστοσελίδων των Commerce Service Providers – CSPs) Epages – Πακέτο λογισμικού για την υλοποίηση των ιστοσελίδων των Hosting και Merchant Epages – Πακέτο λογισμικού για την υλοποίηση των ιστοσελίδων των Hosting και Merchant Λογισμικό υλοποίησης όλων των παραπάνω Λογισμικό υλοποίησης όλων των παραπάνω
26
E-procurement Μεγάλες εταιρίες ή δημόσιοι οργανισμοί υλοποιούν εφαρμογές ηλεκτρονικών προμηθειών στο διαδίκτυο Μεγάλες εταιρίες ή δημόσιοι οργανισμοί υλοποιούν εφαρμογές ηλεκτρονικών προμηθειών στο διαδίκτυο Επιτυγχάνεται η αυτοματοποίηση της διαδικασίας των προμηθειών Επιτυγχάνεται η αυτοματοποίηση της διαδικασίας των προμηθειών (π.χ. http://www.ciol.com/content/e_ent/procurement/) Οι λειτουργίες αυτού του επιχειρηματικού μοντέλου είναι : Παρουσίαση καταλόγων προϊόντων Παρουσίαση καταλόγων προϊόντων Διαχείριση παραγγελιών Διαχείριση παραγγελιών Διαχείριση πληρωμών Διαχείριση πληρωμών Μηχανισμός αξιολόγησης προσφορών Μηχανισμός αξιολόγησης προσφορών
27
E-auctions Οι εμπλεκόμενες οντότητες σε ένα σύστημα ηλεκτρονικών δημοπρασιών είναι: Ο «πλειστηριαστής»: καθορίζει τους όρους με βάση τους οποίους θα πραγματοποιηθεί η δημοπρασία Ο «πλειστηριαστής»: καθορίζει τους όρους με βάση τους οποίους θα πραγματοποιηθεί η δημοπρασία Ο «προμηθευτής»: προσφέρει τα προϊόντα του προς πώληση Ο «προμηθευτής»: προσφέρει τα προϊόντα του προς πώληση Ο «πελάτης»: προσφέρει τιμή για τα προϊόντα που επιθυμεί να αγοράσει Ο «πελάτης»: προσφέρει τιμή για τα προϊόντα που επιθυμεί να αγοράσει (π.χ. http://www.0aaa.com/auction/)
28
E-Infobrokers Μεσίτες Πληροφορίας με ασφαλή και γρήγορο τρόπο Λειτουργίες: Εντοπισμός Πληροφορίας Εντοπισμός Πληροφορίας Συγκέντρωση Πληροφορίας Συγκέντρωση Πληροφορίας Αποθήκευση Πληροφορίας Αποθήκευση Πληροφορίας Λειτουργία ως TTP Λειτουργία ως TTP (π.χ. http://www.es.stelnet.com/contatti.html)
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.