Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Έντυπα Μέσα Ιανουάριος 2010. Η Έρευνα  Συνεχής έρευνα με χρήση Πάνελ και χρήση της τεχνολογίας Mediawatch.  Στην έρευνα λαμβάνουν μέρος 600 άτομα κάθε.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Έντυπα Μέσα Ιανουάριος 2010. Η Έρευνα  Συνεχής έρευνα με χρήση Πάνελ και χρήση της τεχνολογίας Mediawatch.  Στην έρευνα λαμβάνουν μέρος 600 άτομα κάθε."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Έντυπα Μέσα Ιανουάριος 2010

2 Η Έρευνα  Συνεχής έρευνα με χρήση Πάνελ και χρήση της τεχνολογίας Mediawatch.  Στην έρευνα λαμβάνουν μέρος 600 άτομα κάθε μήνα.  Το δείγμα αλλάζει εντελώς κάθε 15 μέρες.  Το κάθε άτομο που συμμετέχει στην έρευνα λαμβάνει μέρος για 14 συνεχόμενες μέρες. Έχει δικαίωμα να ξανασυμμετάσχει στην έρευνα μόνο εφόσον περάσουν 3 μήνες.  Το δείγμα είναι αντιπροσωπευτικό του πληθυσμού όσον αφορά: Ηλικία, Φύλο, Επαρχεία

3 Αναγνωσιμότητα Εφημερίδων Υπενθύμιση: Από τον Ιανουάριο 2010 έχει ανανεωθεί το universe της έρευνας βάση και τα τελευταία στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας

4 Προφίλ Εφημερίδων Ανά Φύλο Data for Rolling Semester

5 Προφίλ Εφημερίδων Ανά Κοινωνική Τάξη Data for Rolling Semester

6 Προφίλ Εφημερίδων Ανά Περιοχή Data for Rolling Semester

7 Προφίλ Εφημερίδων Πολιτική Τοποθέτηση Data for Rolling Semester

8 Weekly Magazines Total Usage

9 Αναγνωσιμότητα Γυναικείων Μηνιαίων Περιοδικών Υπενθύμιση: Από τον Ιανουάριο 2010 έχει ανανεωθεί το universe της έρευνας βάση και τα τελευταία στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας

10 Αναγνωσιμότητα Αντρικών Μηνιαίων Περιοδικών Υπενθύμιση: Από τον Ιανουάριο 2010 έχει ανανεωθεί το universe της έρευνας βάση και τα τελευταία στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας

11 Αναγνωσιμότητα Εβδομαδιαίων Περιοδικών Υπενθύμιση: Από τον Ιανουάριο 2010 έχει ανανεωθεί το universe της έρευνας βάση και τα τελευταία στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας

12 Αναγνωσιμότητα Άλλων Μηνιαίων Περιοδικών Υπενθύμιση: Από τον Ιανουάριο 2010 έχει ανανεωθεί το universe της έρευνας βάση και τα τελευταία στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας

13 Magazines Profile Ανά Φύλο Profiles are run on a rolling six month basis

14 Magazines Profile Ανά Ηλικία Profiles are run on a rolling six month basis

15 Magazines Profile Ανά Κοινωνική Τάξη Profiles are run on a rolling six month basis

16 Magazines Profile Περιοχή Profiles are run on a rolling six month basis


Κατέβασμα ppt "Έντυπα Μέσα Ιανουάριος 2010. Η Έρευνα  Συνεχής έρευνα με χρήση Πάνελ και χρήση της τεχνολογίας Mediawatch.  Στην έρευνα λαμβάνουν μέρος 600 άτομα κάθε."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google