Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεTheociymenus Halkias Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Eπιμέλεια: Μανδηλιώτης Σωτήρης 2009
2
ΣΤΟΧΟΙ να εξοικειωθούν οι μαθητές με την μελέτη της ευθύγραμμης ομαλής κίνησης να σχεδιάζουν και να επεξεργάζονται τη γραφική παράσταση θέσης - χρόνου, και ταχύτητας - χρόνου ΕΚΦΕ ΣΕΡΡΩΝ 2009
3
Σωλήνας με νερό και φυσαλίδα Μετροταινία Χρονόμετρο Στήριγμα για πλάγια θέση του σωλήνα ΕΚΦΕ ΣΕΡΡΩΝ 2009
4
Με τη βοήθεια ενός μικρού αντικειμένου (π.χ. χοντρό βιβλίο) ανασήκωσε το ένα άκρο του σωλήνα. Η φυσαλίδα αρχίζει να κινείται με σταθερή ταχύτητα. Με ένα χρονόμετρο χρονομέτρησε την κίνηση από 0 έως 5, 10, 15, 20 cm. (Για λιγότερα σφάλματα, οι μετρήσεις να είναι τουλάχιστο δύο για κάθε θέση). Με βάση αυτές τις μετρήσεις συμπλήρωσε τον παρακάτω πίνακα Π Ε Ι Ρ Α Μ Α Τ Ι Κ Η Δ Ι Α Δ Ι Κ Α Σ Ι Α ΕΚΦΕ ΣΕΡΡΩΝ 2009
5
Καταγραφή δεδομένωνΣημείο t (α) t (β) t=(tα+tβ)/2sec Θέση (χ) cm ή m Ταχύτητα (χ/t) Α0000- Β Γ Δ Ε ΕΚΦΕ ΣΕΡΡΩΝ 2009
6
Με τα στοιχεία του παραπάνω πίνακα κάνουμε τις γραφικές παραστάσεις θέσης – χρόνου και ταχύτητας – χρόνου και δίνουμε απαντήσεις στις ερωτήσεις του φύλου εργασίας. ΕΚΦΕ ΣΕΡΡΩΝ 2009
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.