Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεPreben Barba Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Αλέξανδρος Κινινής ΟΕΜ Marketing Manager Microsoft Ελλάς
Co-Marketing: Oι εναλλακτικοί τρόποι επένδυσης στο δίκτυο των συνεργατών Καλησπέρα σας, Ονομάζομαι … και είμαι Διευθυντής Marketing στο τμήμα OEM της Microsoft Ελλάδος. Θα ήθελα κι εγώ με την σειρά μου να καλωσορίσω και να σας ευχαριστήσω για την παρουσία σας στην σημερινή εκδήλωση. Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω και το Channel Partner για την δυνατότητα που μας δίνει σήμερα να συζητήσουμε για τα θέματα του καναλιού… Αλέξανδρος Κινινής ΟΕΜ Marketing Manager Microsoft Ελλάς
2
Agenda Marketing – χρειάζεται; Η σημασία του Marketing στη Microsoft
Συνεργάτες & Co Marketing Η επένδυση της Microsoft Co-Marketing για ανάπτυξη… Με μια ματιά τα θέματα στα οποία θα αναφερθώ στα επόμενα 20’ είναι:
3
Marketing – χρειάζεται;
Για το marketing υπάρχουν διάφορες απόψεις και μια από αυτές είναι αυτή που βλέπετε…του Dilbert Η άποψή μας σαν Microsoft είναι λίγο διαφορετική… Βρισκόμαστε σε μια εποχή υπερ-προσφοράς σε ταχύτητες, σε χωρητικότητες, σε προϊόντα, σε τεχνολογίες, σε συσκευές, σε υπηρεσίες και σε πληροφορίες…! Οι άνθρωποι και οι εταιρείες εκμεταλλεύονται ένα μικρό μέρος των δυνατοτήτων που προσφέρονται από όλα τα παραπάνω / Αυτά που έχουν, αυτά που χρησιμοποιούν είναι αρκετά / Αισθάνονται ότι δεν χρειάζεται να ξοδέψουν επιπλέον χρήματα….εκτός αν υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος….!!! Αυτό το «κενό» του σοβαρού λόγου μπορεί να καλύψει το marketing. Θεωρούμε ότι χρειάζεται μια στροφή 180Ο από την απλή προβολή χαρακτηριστικών και προϊόντων σε μια προώθηση λύσεων και σεναρίων…αφού πρώτα εξετάσουμε τι θέλουν πραγματικά οι πελάτες και ποιος συνδυασμός τεχνολογίας, hardware, software, και υπηρεσιών μπορεί να καλύψει αυτές τις ανάγκες…!!! Λύσεις / Σενάρια Προϊόντα / Χαρακτηριστικά
4
Η σημασία του Marketing για την Microsoft
Η αξία του “Brand” της Microsoft #2 στην παγκόσμια κατάταξη (2007, Business Week – InterBrand) Επηρεάζει την συμπεριφορά αγοράς Συνδέει συναισθηματικά Αυξάνει την «αφοσίωση» Καινοτομία Ποιότητα Ευχρηστία Η Microsoft είναι νούμερο 2 στην παγκόσμια κατάταξη (2007, Business Week – InterBrand)…όσον αφορά την αξία του “Brand” της!!! Για την ακρίβεια αποτελεί ένα από τα πλέον πολύτιμα περιουσιακά στοιχεία της Microsoft (60δισ δολλάρια) Το Brand της Microsoft επηρεάζει την συμπεριφορά αγοράς / αυξάνει την αφοσίωση / συνδέει συναισθηματικά την εταιρία με τον πελάτη δίνοντας μας την δυνατότητα να διαφοροποιηθούμε στην αγορά…με προϊόντα καινοτόμα, ποιοτικά και εύχρηστα
5
Συνεργάτες & Co Marketing
Το 95% των εσόδων της Microsoft μέσα από τους συνεργάτες. Το 70% του προϋπολογισμού Marketing μέσα από τους συνεργάτες. Microsoft Ελλάδος 21% Ανάπτυξη, #3 σε παγκόσμιο επίπεδο Οικονομικό Έτος 2006 23% Ανάπτυξη, #5 σε παγκόσμιο επίπεδο Οικονομικό Έτος 2007 Για όλη την Microsoft η αξία των συνεργατών είναι πολύ μεγάλη με δεδομένο ότι περισσότερο από το 95% των εσόδων της Microsoft έρχεται μέσα από εσάς. Για την Ελλάδα το νούμερο αυτό αγγίζει το 100%. Με δεδομένη λοιπόν την βαρύτητα που έχουν οι συνεργάτες μας ο «χρυσός» κανόνας κατανομής των χρημάτων για Marketing λέει ότι το 70% πρέπει να περνάνε μέσα από τους συνεργάτες μας. Ακόμα και ο δικός μου ρόλος – παρόλο που υπάρχει ξεχωριστό τμήμα Marketing στο Ελληνικό υποκατάστημα - είναι marketing μέσα σε ένα τμήμα πωλήσεων και συνεργατών Αυτό ακριβώς κάνουμε πολύ επιτυχημένα μέσα από τους συνεργάτες μας… - Τα τελευταία δυο χρόνια ο ρυθμός ανάπτυξης μας ήταν 23% & 21% που μας έφερε στην 3η και 5η θέση σαν Ελληνικό υποκατάστημα ανάμεσα στις ώριμες αγορές σε παγκόσμιο επίπεδο!
6
Η επένδυση της Microsoft
Managed Partners Unmanaged Partners Κεντρικές Καμπάνιες Best PC for Me ( Marketing Funds Microsoft Club / Coop Τι κάνουμε λοιπόν με και για τους συνεργάτες μας….. Κεντρικές καμπάνιες: κάτω από την ομπρέλα της Microsoft κεντρικά σχεδιασμένες προωθητικές ενέργειες στις οποίες μπορούν να συμμετέχουν όλοι οι συνεργάτες….Ενα παράδειγμα είναι η καμπάνια Best PC for Me που τρέχει αυτή τον καιρό… Coop: Marketing funds that are accrued based on the number of qualifying licenses purchased in the 6 month Co-op accrual period. Prominently displayed OEM Co-op Tagline. Prominently displayed company and/or brand name and contact information. Minimum 30% Microsoft® content in support of activities as defined by partner type. Microsoft Club: Πρόγραμμα επιβράβευσης συνεργατών με Rebates & Marketing Funds MSPP: Μέσα στο portal μπορούν όλοι οι συνεργάτες να βρουν έτοιμο marketing υλικό Τέλος για τους συνεργάτες που είναι managed και με βάση συγκεκριμένο σχεδιασμό Προγράμματα MSPP (Partner Marketing Center) Custom Συγκεκριμένες Προωθητικές Ενέργειες/Καμπάνιες
7
Co-Marketing για ανάπτυξη…
Δημιουργία Ζήτησης Ανάπτυξη Συμπεριφοράς Προσθήκη αξίας Επιστροφή της επένδυσης (ROI) Κάνουμε λοιπόν….Marketing όχι για χάρη του Marketing αλλά με στόχο την ανάπτυξη…. Με ποια κριτήρια επιλέγουμε με ποιους συνεργάτες και με ποιον τρόπο θα χρησιμοποιήσουμε τα Marketing των επιλογων μας Θέλουμε να…..: Δημιουργούμε ζήτηση στην αγορά - ένα καλό δείγμα είναι η αύξηση των πωλήσεων Η/Υ μετά την κυκλοφορία και το λανσάρισμα των Vista & Office 2007!!! Να αναπτύσουμε συμπεριφορές - Αυτή τη στιγμή η Ελλάδα είναι πρώτη στην Ευρώπη στην υιοθέτηση των Vista!!! Να δίνουμε αξία στον συνεργάτη και στα προϊόντα μας… - Τα προϊόντα μας αποτελούν κομμάτι της προσφοράς ή της λύσης που προσφέρετε & διθέτουμε πόρους χρήματα και χρόνο!!! ROI - Η επιστροφή της επένδυσης δεν σημαίνει περισσότερο από το ότι κοιτάμε την όσο το δυνατόν πιο ορθολογιστική χρήση των διαθέσιμων χρημάτων marketing!!! ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΩΜΑ ΤΗΣ ΠΙΤΑΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.