Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεChloe Palas Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Η ανάλυση των αποτελεσμάτων τεστ με τη χρήση της παραγοντικής ανάλυσης των αντιστοιχιών: πειραματική εφαρμογή Εισηγητής: Αντώνης Βεντούρης Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
2
Τεστ Όργανο - εργαλείο Διαδικασία
3
Ορισμός με την ευρύτερη έννοια Η συστηματική διαδικασία παρατήρησης της συμπεριφοράς ενός ατόμου και περιγραφής της με τη βοήθεια αριθμητικών κλιμάκων ή κατηγορικών συστημάτων (Cronbach, 1970)
4
Σημασία τεστ στο πλαίσιο διαμορφωτικής αξιολόγησης Συλλογή αξιοποιήσιμων δεδομένων Συστηματική επεξεργασία τους Εξαγωγή συμπερασμάτων
5
Βαθμός Αδυνατεί να παρασχέσει συγκεκριμένες πληροφορίες που θα χρησιμοποιηθούν για τη βελτίωση του μαθητή
6
Ανάλυση δεδομένων Παραγοντική Ανάλυση των Αντιστοιχιών (AFC)
7
Πειραματική εφαρμογή ΕΕξετασθέντες: 21 εκπαιδευόμενοι ΚΕΕ ΜΜεταβλητές έρευνας: 9 Δημογραφικές μεταβλητές: 4 Μεταβλητές τεστ: 5 ΙΙδιότητες μεταβλητών: 35 Δημογραφικές ιδιότητες: 16 Ιδιότητες τεστ: 19
8
Μεταβλητές Ηλικία Φύλο Εθνικότητα Απασχόληση Χρήση ενεστώτα Χρήση αορίστου Χρήση αντωνυμιών Χρήση λεξιλογίου Κοινωνικοπολιτισμική γνώση
9
Εφαρμογή AFC : άξονας κοινωνιοκοπολιτισμικών γνώσεων
10
Εφαρμογή AFC: άξονας χρόνων
11
Εφαρμογή AFC: Επίπεδα 1Χ2
12
Συμπεράσματα Με την ανάλυση δεδομένων μπορούν να αναδειχθούν οι επικρατέστερες συσχετίσεις μεταξύ των συμπεριφορών (θετικών – αρνητικών) των μαθητών Λαμβάνονται υπόψη χαρακτηριστικά που συχνά παίζουν σημαντικό ρόλο στην εμφάνιση συγκεκριμένων συμπεριφορών Δίνεται η ευκαιρία στον εκπαιδευτικό να σχεδιάσει το πρόγραμμα σύμφωνα με τις ανάγκες και τα χαρακτηριστικά των μαθητών
13
Ευχαριστώ Grazie Obrigado Thank you Merci
14
Ενδεικτική βιβλιογραφία Βεντούρης, Α., 2005. F(a)=aε.δ+υ(μ). Εισαγωγή στη γενική διδακτική. Αθήνα: Μπόνιας. Κασσωτάκης, Μ., 1994. Η αξιολόγηση της επιδόσεως των μαθητών. Αθήνα: Εκδόσεις Γρηγόρη. Μάρκος, Α., 2006. «Το λογισμικό analysis: η περίπτωση της παραγοντικής ανάλυσης των αντιστοιχιών». Στο Τετράδια ανάλυσης δεδομένων (υπό δημοσίευση), Θεσσαλονίκη: Τυπωθήτω. Μάρκος, Α., Μενεξές, Γ., Παπαδημητρίου, Γ., 2006. «Η παραγοντική ανάλυση των αντιστοιχιών μέσω του λογισμικού C.HI.C. Analysis». Πρακτικά 19ου Πανελληνίου Συνεδρίου Ε.Σ.Ι. Καστοριά. Bachman, L., 1990. Fundamental considerations in language testing. Oxford: Oxford University Press. Gage, N., Berliner, D., 1975. Educational psychology. Chicago: Rand McNally & Company. Greenacre, M., Blasius, J., 1994. Correspondence analysis in the social sciences: Recent developments and applications. London: Academic Press. Guba, E., Lincoln, Y., 1992. Effective Evaluation: Improving the Usefulness of Evaluation Results Through Responsive and Naturalistic Approaches. San Francisco: Jossey Bass Inc Publications. Guba, E., Lincoln, Y., 1994. “Fourth generation: Evaluation”. In Husén, T., Postlethwaite, N., 1994. 4, 2369-2375. Hughes, A., 1989. Testing for language teachers. Cambridge: Cambridge University Press.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.