Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεPanthea Gounaris Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
2.5.3 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ (MARKETING)
2
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ Εκφράζεται με τον όρο «μίγμα marketing» (marketing mix)
Περιλαμβάνει το τι, που, πότε, πόσο, πώς και γιατί Το μίγμα μάρκετινγκ είναι ένα σύστημα στενά συνδεδεμένων μεταβλητών,που σχεδιάστηκαν, για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες των καταναλωτών-πελατών και τους στόχους της επιχείρησης Αποτελείται από 4 μεταβλητές που είναι γνωστές ως τα «4P’s»
3
ΜΙΓΜΑ MARKETING
4
ΠΡΟΪΟΝ (PRODUCT) Το Σύνολο των υλικών και άυλων χαρακτηριστικών που έχουν σχεδιαστεί με στόχο να ικανοποιούν τις ανάγκες των καταναλωτών ΠΧ: ονομασία και το σήμα του προϊόντος (brand name) , η συσκευασία, τα διάφορα είδη του κ.α.
5
ΤΙΜΗ (PRICE) Η αξία ανταλλαγής ενός αγαθού ή υπηρεσίας
Απεικονίζει το «πόσο» και με «τι» ανταλλάσσεται κάτι στην αγορά Αποτελεί το μέτρο σύγκρισης σε σχέση με άλλα παρόμοια προϊόντα Επηρεάζει την «εικόνα του προϊόντος» ΠΧ: επίπεδο τιμών, διαφοροποίηση, εκπτώσεις κ.α.
6
ΔΙΑΝΟΜΗ (PLACE) Περιλαμβάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες που πρέπει να πραγματοποιηθούν, για να μεταβιβαστεί το προϊόν από τον παραγωγό στον τελικό καταναλωτή ΠΧ: μεταφορά- διακίνηση, αποθήκευση
7
ΠΡΟΩΘΗΣΗ (PROMOTION) Η πιο δυναμική μεταβλητή του marketing
Η αποτελεσματική προώθηση στοχεύει: Στην πληροφόρηση των καταναλωτών σχετικά με το προϊόν Στην προσπάθεια να πειστούν οι καταναλωτές ότι αυτό το προϊόν είναι η καλύτερη επιλογή
8
ΠΡΟΩΘΗΣΗ (PROMOTION) Χρησιμοποιεί διάφορα εργαλεία που αποτελούν το «μίγμα προώθησης». Αυτά είναι: Η διαφήμιση και προβολή Οι προσωπικές πωλήσεις Οι εκθέσεις Οι εκπτώσεις/προσφορές Η δημοσιότητα Οι δημόσιες σχέσεις
9
ΠΡΟΩΘΗΣΗ (PROMOTION) Εφαρμόζεται σε όλα τα είδη των οργανισμών κερδοσκοπικού ή μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με στόχο την ενημέρωση Το κράτος, οι σύλλογοι, ιδρύματα όπως: UNICEF, το Χαμόγελο του Παιδιού, WWF κ.α
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.