Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Κλασικού τμήματος ου Νηπιαγωγείου Υπεύθυνη Νηπιαγωγός : Ρεθύμνου Μουρτζανού Αθηνά Φεβρουάριος 2014 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Στοματική Υγιεινή

2 ΝΗΠΙΑ ΓΑΣΠΑΡΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ ΔΕΛΗΜΠΑΛΤΙΔΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΛΙΟΔΑΚΗΣ ΜΑΡΚΟΣ ΚΑΛΛΕΡΓΗ ΜΑΡΙΑ ΠΕΔΙΩΤΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΛΟΓΕΡΑΚΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΣΠΑΝΤΙΔΑΚΗ ΕΛΕΝΗ ΧΑΙΡΕΤΗΣ ΝΙΚΟΣ ΤΖΑΝΟΥΔΑΚΗ ΕΙΡΗΝΗ ΣΕΡΓΙΝΗΣ ΦΟΙΒΟΣ ΤΡΑΝΤΑΛΛΙΔΗ ΕΛΕΝΑ ΧΑΛΚΕΥΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΣΑΝΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΩΓΩ ΑΚΟΥΜΙΑΝΑΚΗ ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ ΨΥΧΟΥΝΤΑΚΗ ΕΥΑ ΑΝΑΣΤΑΣΑΚΗ ΜΑΡΙΣΑΝΘΗ

3 Κριτήρια επιλογής του θέματος
Η αλλαγή των νεογιλών δοντιών σε αυτή την ηλικία, αφορμή για το ενδιαφέρον των παιδιών. Προέκταση του θέματος : «υγιεινής διατροφής». Η εξυπηρέτηση στόχων του αναλυτικού προγράμματος.

4 ΣΤΟΧΟΙ Να γνωρίσουν την ανατομία της στοματικής κοιλότητας.
και την μορφολογία των δοντιών. Να κατανοήσουν τη σημασία της καλής στοματικής υγιεινής. Να μάθουν τρόπους πρόληψης (υγιεινή διατροφή, συχνό και σωστό βούρτσισμα, οδοντικό έλεγχο). Να γνωρίσουν και να εξοικειωθούν με το επάγγελμα του οδοντιάτρου. Να ενημερωθούν οι γονείς και να συμβάλλουν στην απόκτηση υγιεινών συνηθειών και κανόνων στοματικής υγιεινής.

5 Υλικό στη γωνιά της στοματικής υγιεινής:
Βιβλία, παραμύθια με σχετικό περιεχόμενο. Εικόνες από το διαδίκτυο. Νεογιλά δόντια από τα ίδια παιδιά. DVD εκπαιδευτικού περιεχομένου.

6

7 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Ιστόγραμμα με τα παιδιά:

8 ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ Αποφασίσαμε να φέρουν πληροφορίες για την μορφολογία των δοντιών.

9 Η Γωγώ έφερε το δοντάκι της και το παρατηρήσαμε με το μεγεθυντικό φακό.

10 Φέραμε την οδοντόκρεμα και την οδοντόβουρτσα μας και μάθαμε πως πρέπει να βουρτσίζουμε τα δόντια μας.

11 Φτιάξαμε τη κακιά Τερηδόνα

12 Φτιάξαμε και τους βοηθούς της και παίξαμε κουκλοθέατρο.

13 Μιλήσαμε για τα μικρόβια και τη δουλειά τους
Μιλήσαμε για τα μικρόβια και τη δουλειά τους. Τα κόψαμε και τα κάναμε ομαδική εργασία.

14 Τους δώσαμε όνομα!!!

15 Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες και παίξαμε τις « μασέλες με το ζάρι ».
Χωριστήκαμε σε δύο ομάδες και παίξαμε τις « μασέλες με το ζάρι ».

16 «Η Τερηδόνα και η οδοντόκρεμα Κλο-Κλό» Δραματοποίηση

17 Επίσκεψη στον οδοντίατρο. Γράψαμε τις ερωτήσεις που θα κάνουμε.
Επίσκεψη στον οδοντίατρο. Γράψαμε τις ερωτήσεις που θα κάνουμε.

18 Ορίσαμε ποιος θα κάνει τις ερωτήσεις, πήραμε τη φωτογραφική μηχανή, το σχοινάκι μας και ξεκινήσαμε…

19 Η οδοντίατρος μας μίλησε απάντησε στις ερωτήσεις μας ….

20 είδε τα δοντάκια μας και ….φύγαμε.

21 Οι εντυπώσεις μας από την επίσκεψη.
Οι εντυπώσεις μας από την επίσκεψη.

22 Φύλλα εργασίας

23 ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Τα παιδιά απέκτησαν γνώσεις για τη λειτουργιά , σημασία , την ονομασία των δοντιών . Ευαισθητοποιήθηκαν για τη στοματική υγιεινή και το θετικό ρόλο που μπορεί να παίξει ο οδοντίατρος. Απέκτησαν τη συνήθεια του πλυσίματος των δοντιών και το σωστό τρόπο καθαρισμού τους από όλες τις πλευρές. Έμαθαν και κατανόησαν τις βλαβερές επιπτώσεις της ζάχαρης στα δόντια τους . Βελτίωσαν τις διατροφικές τους συνήθειες και απέφευγαν τροφές που ευνοούσαν την τερηδόνα. Ήταν ένα ενδιαφέρον θέμα που αγαπήθηκε πολύ από τα παιδιά.


Κατέβασμα ppt "ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google