Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεDionysius Regas Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Θεωρία Υπολογισμού Πεπερασμένα Αυτόματα
2
Υπολογισμοί Γλώσσα που αποδέχεται ένας υπολογιστής: Το σύνολο των λέξεων τα οποία οδηγούν σε κατάσταση αποδοχής. Υπολογιστής Δεδομένα Αποδοχή Απόρριψη Αέναη εκτέλεση
3
Πεπερασμένα αυτόματα (ΠΑ) Απλό μοντέλο υπολογιστή Διαβάζει δεδομένα από τα αριστερά προς τα δεξιά, ένα σύμβολο κάθε φορά Διατηρεί την κατάσταση Έχει πεπερασμένη μνήμη (δεν θυμάται πολλά πράγματα για πολύ χρόνο)
4
Πράξεις ΠΑ 1 0 0,1 δεδομένα:1 0 1 Αποδέχεται Ποια γλώσσα αναγνωρίζει; L = {x : x {0,1}*, x 1 = 1}
5
Πεπερασμένο αυτόματο {Q, Σ, δ, q 0, F} Καταστάσεις Αλφάβητα Μεταβάσεις Αρχή (αρχική κατάσταση) Τέλος (κατάσταση αποδοχής)
6
Περιγραφή Αυτομάτων Λεκτική Οπτική (γράφος) Αυστηρή (μαθηματική)
7
Περιγράψτε σε απλά ελληνικά
8
Ποια γλώσσα αναγνωρίζει L = {ε}
9
Ποια γλώσσα αναγνωρίζει L = {w | w περιέχει τουλάχιστον τρία «1»}
10
Ποια γλώσσα αναγνωρίζει 1.L = {w | w περιέχει το πολύ δύο «1»} 2.L = {w | |w| < 3} 3.L = {w | |w| < 3 ή περιέχει τουλάχιστον δύο «1»} 4.L = {w | w δεν περιέχει «110»}
11
Σχεδιάστε ένα πεπερασμένο αυτόματο το οποίο αποδέχεται την εξής γλώσσα Σ = { λ ∈ {α, β}* : η λέξη λ δεν περιέχει ούτε την (υπο)λέξη ααα ούτε την ββ }.
12
Σχεδιάστε το αυτόματο που αναγνωρίζει L = {w | |w| μονό και ξεκινά με «0» ή ζυγό και ξεκινά με «1»}
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.