Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεAnthea Andreas Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Νικολάου Κατερίνα Παπαμιχαήλ Μαρία Χριστοδουλίδου Ελένη Χρίστου Χλόη
2
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ Μεταβλητή: Οποιοσδήποτε παράγοντας μπορεί να αλλάξει στην πορεία μιας διερεύνησης Αναγνώριση μεταβλητών: Ο εντοπισμός και ο καθορισμός των παραγόντων που επηρεάζουν ένα φαινόμενο Έλεγχος μεταβλητών: Διατηρώ κάποιες μεταβλητές σταθερές και αλλάζω μια άλλη (ανεξάρτητη μεταβλητή) για να εξετάσω κατά πόσο επηρεάζεται μια τρίτη μεταβλητή (εξαρτημένη μεταβλητή). ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΕΝΟΣ ΔΙΚΑΙΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ
3
Η Μαρία θέλει να δει αν το λουλούδι της αναπτύσσεται καλύτερα στο φως ή στο σκοτάδι.
4
ΕΠΙΠΕΔΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ Επίπεδο 1ο : Αναγνωρίζουν την ανάγκη διατήρησης σταθερών παραγόντων Επίπεδο 2ο: Εντοπίζουν παράγοντες που πρέπει να μείνουν σταθεροί Επίπεδο 3ο: Αναγνωρίζουν και περιγράφουν παράγοντες που αλλάζουν με το χρόνο (π.χ. ύψος φυτού, θερμοκρασία) Επίπεδο 4ο: Αναγνωρίζουν την πορεία διερεύνησης των μεταβλητών Επίπεδο 5ο: Σχεδιάζουν ένα έγκυρο πείραμα όπου περιγράφει ποια μεταβλητή θα μεταβάλει, ποια θα μετρήσει και ποια θα διατηρήσει σταθερή.
5
ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ Δίνουμε ένα πρόβλημα στα παιδιά από το άμεσο τους περιβάλλον και τους κάνουμε ερωτήσεις όπως: - Τι θέλεις να μάθεις; - Τι προσπαθείς να βρεις; - Ποιο πράγμα θα αλλάξει; - Ποιοι παράγοντες δε θα αλλάξουν; - Τι θα χρειαστείς για να κάνεις το πείραμα σου;
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.