Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

“On line Music Distribution in the age of MP3” Επιβλέπων: Ομάδα Εργασίας: Χωριανόπουλος Βασιλείου Ρεβέκκα Κων/νος Διαμαντοπούλου Αλεξάνδρα Κασιμάτη Ευαγγελία.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "“On line Music Distribution in the age of MP3” Επιβλέπων: Ομάδα Εργασίας: Χωριανόπουλος Βασιλείου Ρεβέκκα Κων/νος Διαμαντοπούλου Αλεξάνδρα Κασιμάτη Ευαγγελία."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 “On line Music Distribution in the age of MP3” Επιβλέπων: Ομάδα Εργασίας: Χωριανόπουλος Βασιλείου Ρεβέκκα Κων/νος Διαμαντοπούλου Αλεξάνδρα Κασιμάτη Ευαγγελία Κλιμάκη Βάσια ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ

2 1.Αγορά της Μουσικής Υπερτερούν τα παραδοσιακά μέσα αναπαραγωγής μουσικής Οι άνδρες «κατεβάζουν» περισσότερο απ’ τις γυναίκες

3 2.Τεχνολογία ΜΡ3 Σύστημα κωδικοποίησης codec ( coding-decoding ) Ανοιχτό Πρότυπο => ευρεία διάδοση Ευκολία μεταφοράς αρχείων Αξιόπιστο λογισμικό Διατίθεται δωρεάν

4 Η ψηφιακή διανομή κρύβει ευκαιρίες για... Νέες ψηφιακές επιχειρήσεις ( π.χ. Liquid Audio) Καλλιτέχνες Εταιρίες Πληροφορικής (π.χ. Apple) Δισκογραφικές Εταιρίες

5 Πειρατεία...... είναι η μη εξουσιοδοτημένη αναπαραγωγή και διανομή Μέτρα πάταξης πειρατείας: -χορήγηση αδειών web casting - Digital Millennium Copyright Act (DMCA) Παραβίαση ιδιωτικής ζωής

6 Διανομή στα σημεία πώλησης 3. Συμβατική Διανομή Δημιουργία μουσικής Πώληση Αναπαραγωγή αντιτύπων

7 vs -Υπάρχει μια βάση δεδομένων - Δεν υπάρχει κεντρική βάση δεδομένων -Μετατρέπει τους Η/Υ σε - Peer To Peer (P2P) υπηρεσία servers για τη μετάδοση αρχείων ΜΡ3 -Δωρεάν on line διανομή -Ανταλλαγή αρχείων μέσω αρχείων ΜΡ3 δικτύου -Ιούλιος 2000: εξαγοράζεται - Δεν μπορεί να διωχθεί και αρχίζει η συνδρομητική του λειτουργία

8

9 Music Model A Προϋποθέσεις: - Χορήγηση αδειών από τις δισκογραφικές για διανομή των κομματιών τους -Εγκατάσταση routers που να επιτρέπουν μεγάλο όγκο διακίνησης -Συνεργασία επιχειρήσεων τηλεπικοινωνίας & ISPs Βήματα Εφαρμογής: - Πώληση τραγουδιών με το υπάρχον σύστημα πληρωμής ( i.e. χρέωση πιστωτικών καρτών) - Διεύρυνση του τρόπου πληρωμής με τηλεφωνική χρέωση - Εγκατάσταση συστημάτων πληρωμής που να βασίζονται στους ISPs

10 Music Model B Βήματα Εφαρμογής: - Επιβολή μηνιαίας συνδρομής στους πελάτες των ISPs που χρησιμοποιούν λογισμικά Ρ2Ρ -Εισαγωγή πρόσθετων υπηρεσιών και τρόπων πληρωμής (π.χ.δωρεάν υπηρεσίες,συνδρομή κατ’ είδος κ.τ.λ.) -Προστασία κάθε τραγουδιού από το σύστημα Διαχείρισης Ψηφιακών Δικαιωμάτων (DRM) και δυνατότητα διακίνησης από χρήστη σε χρήστη.

11 Παράγοντες Επιρροής: Πολιτικοί Παράγοντες -νομοθεσία - συγκρουόμενα συμφέροντα Εμπορικοί Παράγοντες -τιμολογιακή πολιτική -συνεργασία επιχειρήσεων τηλ/νίας & ISPs

12 Συμπεράσματα : Η πειρατεία δεν είναι ο κύριος ζημιογόνος για τις δισκογραφικές εταιρίες παράγοντας. Οι δισκογραφικές εταιρίες πρέπει να στραφούν προς την τεχνολογία και όχι να την πολεμούν Οποιαδήποτε προσπάθεια πρέπει να γίνεται με βάση μια ενιαία στρατηγική


Κατέβασμα ppt "“On line Music Distribution in the age of MP3” Επιβλέπων: Ομάδα Εργασίας: Χωριανόπουλος Βασιλείου Ρεβέκκα Κων/νος Διαμαντοπούλου Αλεξάνδρα Κασιμάτη Ευαγγελία."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google