Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

PROJECT ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΘΕΜΑ:ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ MARKETING

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "PROJECT ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΘΕΜΑ:ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ MARKETING"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 PROJECT ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΘΕΜΑ:ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ MARKETING

2 Το μάρκετινγκ συνίσταται στη προσπάθεια μίας επιχείρησης να ικανοποιήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών. Προσπαθεί δηλαδή, με κύριο εργαλείο την έρευνα αγοράς, να αντιστοιχίσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παράγει με τις ανάγκες και τις επιθυμίες του καταναλωτή. Ο βασικός στόχος του μάρκετινγκ είναι οι επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.

3 ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ προϊόν, τιμή, τόπος, προώθηση Το εμπορικό όνομα
Χαρακτηριστικά ταυτότητας προϊόντος Το εμπορικό όνομα Την ετικέτα ή επιγραφή Μια καλή ετικέτα πρέπει να περιέχει τις πληροφορίες: Το εμπορικό σήμα της επιχείρησης Το όνομα του φορέα εμπορίας ή παραγωγού ή βιομηχάνου Την εικόνα του προϊόντος Πληροφορίες που αφορούν το προϊόν

4 ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ

5 ΣΤΙΣ ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ
ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΑ Υγιεινό Άπαχο Διαίτης Εξαιρετικά άπαχο Φρέσκο Φρέσκο κατεψυγμένο Πλούσιο σε: ... Ενισχυμένο Καλή πηγή για: ... Μειωμένη Μεγάλη αποτελεσματικότητα Τροποποιημένο

6 Η Ευρωπαϊκή Οργάνωση Καταναλωτών ζητά την αναγραφή των πληροφοριών στις ετικέτες των τροφίμων να είναι υποχρεωτική. Να περιλαμβάνουν και τα 8 θρεπτικά στοιχεία (ενέργεια, πρωτεΐνες κτλ.) καθώς επίσης και η χώρα προέλευσης του προϊόντος.

7

8 Supermarkets and psychological marketing strategies
1. Why is fresh fruit and vegetables the first thing you notice? Vivid colours and the strong smell of fruit and vegetables attract your attention when you enter the supermarket. Fresh fruit and vegetables give consumers the impression that they are good quality like all the other products in the shop.

9 2. Carefully adjusted lights and music
Mirrors behind the counters with fruit and vegetables in combination with pure light and soft music are tricks used widely in supermarkets.

10 3. Distant shop assistants – “Could I help you or not?”
Shop assistants avoid to talk to you while shopping so as not to distract you from your “hypnosis” and thus reduce your likelihood of buying useless things.

11 5.Member cards 4. Checkout counters
The things placed there are not addressed to parents but to their little children because these are the ones who fancy a bar of chocolate or chewing gums and thus force parents to buy what they want. Otherwise, they will start crying or yelling until their parents satisfy their needs. By analysing the products you buy these cards will know valuable information regarding your consumer habits. Besides you are hardly profiting from the nearly non existent discounts they offer.

12 Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ 0% Για να θεωρηθεί ένα προϊόν light πρέπει να έχει θερμιδικό περιεχόμενο τουλάχιστον 30% μικρότερο από την πλήρη εκδοχή του. Ό,τι έχει χαμηλά λιπαρά δεν σημαίνει ότι δεν παχαίνει αφού «χάνουν» σε γεύση και γι’ αυτό συμπληρώνονται με υδατάνθρακες. Αποτέλεσμα : όχι μόνο δεν αδυνατίζουν οι καταναλωτές αλλά παχαίνουν.

13 ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΧΑΜΗΛΩΝ ΛΙΠΑΡΩΝ ΣΤΑ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Είναι γευστικά υποδεέστερα. Κοστίζουν περισσότερα χρήματα. Η κατανάλωσή τους δεν εμφανίζει κανένα όφελος στην υγεία και στον έλεγχο του σωματικού βάρους.

14 ΑΣΠΑΡΤΑΜΗ Μια γλυκαντική ουσία η οποία είναι 180 φορές πιο γλυκιά από τη ζάχαρη και κυκλοφορεί στην αγορά ως γλυκαντικό των τροφίμων. Το 1996 αποσύρθηκε κάθε περιορισμός και επιτράπηκε η χρήση της σ' όλα τα τρόφιμα. Σήμερα πιστεύεται ότι η ασπαρτάμη χρησιμοποιείται σε πάνω από τρόφιμα και κυρίως στα αναψυκτικά, τη ζεστή σοκολάτα, τις τσίχλες, τα ζαχαρωτά και τα χάπια. **Τελικά ποιος είναι ο ρόλος της ασπαρτάμης; Επισήμως η ουσία είναι ασφαλής αλλά οι υποψίες όλο και μεγαλώνουν.

15 Το συμπέρασμα, είναι ότι η ιδανική δίαιτα δε χρειάζεται να περιλαμβάνει light προϊόντα, αλλά σωστή και προσεγμένη διατροφή.

16 ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΚΑΙ MARKETING
Η διαφήμιση στην πραγματικότητα είναι η εκπομπή ενός μηνύματος που προτρέπει στην αγορά ενός προϊόντος, στη δημιουργία θετικής γνώμης για ένα προϊόν ή μια εταιρεία. Η διαφήμιση μπορεί να χρησιμοποιεί: άλλοτε συγκινησιακά χαρακτηριστικά (επίκληση στο συναίσθημα) άλλοτε λογικά χαρακτηριστικά (επίκληση στη λογική) Επίσης χρησιμοποιούν μεθόδους πλάγιες και πολύ ύποπτες για να εμφυτεύσουν το μήνυμα που θέλουν.

17 Η Επίδραση της Διαφήμισης Η διαφήμιση χρησιμοποιεί την πειθώ
Η Επίδραση της Διαφήμισης Η διαφήμιση χρησιμοποιεί την πειθώ. Υπάρχουν κάποιοι συγκεκριμένοι τρόποι για να πείσει κανείς. Χρησιμοποιώντας το συναίσθημα, τη λογική, την αυθεντία και τέλος σύμβολα και αρχέτυπα που μιλούν κατευθείαν στα ενδόμυχα μας.

18 Το μοναδικό μέτρο αξιολόγησης μιας διαφήμισης είναι το
πόσο βαθιά έχει καταφέρει να εντυπώσει το μήνυμα στους υποψήφιους αγοραστές. Άμεση λέγεται μια διαφήμιση όταν είναι αναγνωρίσιμη και ο καθένας αντιλαμβάνεται πως αυτό που βλέπει ή διαβάζει είναι ένα διαφημιστικό μήνυμα. Έμμεση λέγεται μια διαφήμιση όταν είναι πιο δύσκολο να αναγνωρίσει ο υποψήφιος πελάτης ότι αυτό που προσλαμβάνει είναι διαφημιστικό μήνυμα.

19 ΤΑ ΥΠΟΣΥΝΕΙΔΗΤΑ ΜΗΝΥΜΑΤΑ
Αφορά ηχητικά ή οπτικά μηνύματα, καθώς στηρίζεται  στις λειτουργίες της ακοής και της όρασης. Δηλαδή, οι αισθήσεις να μη συλλαμβάνουν το μήνυμα κι ο εναργής νους να μην αντιλαμβάνεται ότι βομβαρδίζεται από διαφημίσεις.

20 ΥΠΕΘΥΝΟΙ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΡΕΤΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: ΣΟΦΙΑ ΤΣΙΟΛΗ
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΤΡΟΠΟΙ ΔΙΑΦΗΜIΣHΣ ΚΑΙ MARKETING ΜΑΡΤΙΝΑ ΔΙΑΣΠΑΡΡΑ SUPER MARKET ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ MARKETING ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΣΙΑΠΛΑΟΥΡΑ Ο ΜΥΘΟΣ ΤΟΥ 0% ΕΥΗ ΤΣΙΩΝΗ ΕΤΙΚΕΤΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΥΠΕΘΥΝΟΙ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΜΑΡΕΤΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ: ΣΟΦΙΑ ΤΣΙΟΛΗ


Κατέβασμα ppt "PROJECT ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΘΕΜΑ:ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ MARKETING"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google