Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεOceanus Stamatis Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ MARKETING Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αναβρύτων Τάξη:Β3
Μάθημα: τεχνολογία Καθηγήτρια: Μερόπη Τερζή Μαθητρια: Μαντά Κάτια Σχολικό έτος:
2
Marketing Oργανωμένη προσπάθεια μιας επιχείρησης να ικανοποιήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες των καταναλωτών ΣΚΟΠΟΣ Nα αντιστοιχίσει τα προϊόντα που παράγει με τον πελάτη Nα κατασκευάσει τα αντίστοιχα προϊόντα με τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες που ο πελάτης επιθυμεί Nα τα καταστήσει διαθέσιμα μέσα από τα κανάλια διανομής
3
ΒΑΣΙΚΗ ΑΡΧΗ MARKETING:
Η επιχείρηση δεν πουλάει εκείνα που παράγει αλλά παράγει εκείνα που μπορεί να πουλήσει
4
Οι πωλήσεις εξαρτώνται από τα 4P
Price (τιμή) Product (προϊόν) Promotion (προώθηση) Place (αγορά)
5
Διευθυντής Marketing Ο διευθυντής marketing είναι μια πολύ σημαντική θέση η οποία υπάρχει σε όλες τις μεγάλες επιχειρήσεις διότι είναι υπεύθυνος για την προώθηση του προϊόντος στην αγορά καθώς και την προσέλκυση καταναλωτών ή πελατών
6
Καθήκοντα - Αρμοδιότητες
Σύνδεση και επαφή με ποικιλία μετόχων,πελατών,συνάδελφοι και προμηθευτές Επικοινωνία με στοχευμένο ακροατήριο και διαχείρηση πελατολογικών σχέσεων Ψάχνει για διφημιστικές ευκαιρίες και τοποθετεί τις διαφημίσεις στα μέσα, τοπικά και μή ανάλογα με το προϊόν Διαχειρίζεται την κατασκεύη των υλικών όπως φυλλάδια, πόστερ, εφημερίδες, ηλεκτρονικά φυλλάδια και DVD Έχει επαφή με σχεδιαστές και τυπογράφους Οργανώνει τα διάφορα συνέδρια Διαχειρίζεται και διανέμει τα υλικά marketing Να υπάρχει αναβαθμισμένη βαση δεδομένων όλων των πελατών
7
Καθήκοντα - Αρμοδιότητες
Οργάνωση και επίσκεψη σε συνέδρια,σεμινάρια και προβολές Κάνει έρευνα αγοράς,π.χ. με ερωτηματολόγια Συνεισφέρει και δημιουργεί στρατηγικές Διαχειρίζεται προυπολογισμούς Αναλύει καμπάνιες Παρακολουθεί τον ανταγωνισμό Στηρίζει τον υπεύθυνο και όλους τους συναδέλφους
8
Απαιτήσεις - Προσόντα • Πτυχίο Ανώτατου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος της ημεδαπής ή αναγνωρισμένος ισότιμος τίτλος της αλλοδαπής. • Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) με κατεύθυνση το Μάρκετινγκ. • Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας συνοδευόμενη από αντίστοιχο τίτλο σπουδών (π.χ. Certificate of Proficiency in English ή πανεπιστημιακός τίτλος από το Ηνωμένο Βασίλειο). • Γνώση χρήσης Η/Υ – MS office. • Δυνατότητα μετάβασης στο εξωτερικό για την εξυπηρέτηση εταιρικών στόχων (εταιρικά ταξίδια).
9
Πηγές http://el.wikipedia.org/wiki/Μάρκετινγκ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.